Dostawa sprzętu gospodarczego

Data publikacji 2020-12-17
Data zakończenia 2021-01-08 00:00:00
Instytucja Uniwersytecki Szpital Kliniczny im. Jana Mikulicza-Radeckiego
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące

Szczegóły

Numer ogłoszenia 764323-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 390000002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu gospodarczego we Wrocławiu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony w Rozdziale nr V tj. formularzach cenowych. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Rozdział nr IV. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych dla poszczególnych pakietów 1-45:
1) PAKIET NR 1- Dozowniki na płyn dezynfekcyjny i mydło
2) PAKIET NR 2- Dozowniki na ręczniki papierowe
3) PAKIET NR 3- Szczotka WC z pojemnikiem
4) PAKIET NR 4- Czajnik elektryczny
5) PAKIET NR 5- Kuchenka mikrofalowa
6) PAKIET NR 6- Drabiny
7) PAKIET NR 7- Termosy, pojemniki transportowe, termoporty, pojemniki
8) PAKIET NR 8- Baterie, akumulatorki, ładowarki
9) PAKIET NR 9- Pady
10) PAKIET NR 10- Baseny i kaczki z tworzywa sztucznego
11) PAKIET NR 11- Zasłona prysznicowa
12) PAKIET NR 12- Termometry i Termohigrometry
13) PAKIET NR 13- Rękawice robocze
14) PAKIET NR 14- uchwyt na łóżko pacjenta
15) PAKIET NR 15- Naczynia jednorazowe
16) PAKIET NR 16- Wentylator
17) PAKIET NR 17- Naczynia porcelanowe i sztućce
18) PAKIET NR 18- Plomba do zamka kontenerowego
19) PAKIET NR 19- Miska nerkowa z tworzywa sztucznego
20) PAKIET NR 20- Lodówki
21) PAKIET NR 21- Sztućce plastikowe
22) PAKIET NR 22- Pojemniki plastikowe z pokrywką
23) PAKIET NR 23- Folia stretch
24) PAKIET NR 24- Pojemniki plastikowe do przechowywania żywności
25) PAKIET NR 25- Gumy zbierające do maszyn czyszczących TASKI
26) PAKIET NR 26- Gumy zberające do maszyn czyszczących HAKOMATIC
27) PAKIET NR 27- Tablice ostrzegawcze
28) PAKIET NR 28- Stopery do uszu
29) PAKIET NR 29- Zamki do szafek socjalnych
30) PAKIET NR 30- Miska z tworzywa sztucznego
31) PAKIET NR 31-Sprzęt do sprzątania
32) PAKIET NR 32- Części zamienne do sprzętu do utrzymywania czystości
33) PAKIET NR 33- Przyłbice ochronne
34) PAKIET NR 34- Kosze na odpady
35) PAKIET NR 35- Ostrza do strzygarki akumulatorowej
36) PAKIET NR 36 Nożyki do zgrzewarki TSCD II TERUMO
37) PAKIET NR 37- Buteki jednorazowe dla banku mleka
38) PAKIET NR 38- Dozownik na papier toaletowy JUMBO
39) PAKIET NR 39- Kosze pedałowe 28L i 50L
40) PAKIET NR 40- Wieszak do worków na mocz z zawieszką kompatybilną z drenem
41) PAKIET NR 42- Gumy zbierające w.52450 do rządzeń WETROK
42) PAKIET NR 43- Opaski zaciskowe z nadrukiem
43) PAKIET NR 44- Wózek sklepowy
44) PAKIET NR 45- Kosz pedałowy metalowy
45) PAKIET NR 46- Kosz pedałowy metalowy

Dodatkowe informacje

GuidZP400 5b118054-3bcb-4dcb-9ea7-b9f986d47cde
Biuletyn 764323-N-2020
Zamawiajacy nazwa Uniwersytecki Szpital Kliniczny im. Jana Mikulicza-Radeckiego
Regon 28901200000000
Zamawiajacy adres ulica Borowska
Zamawiajacy adres numer domu 213
Zamawiajacy miejscowosc Wrocław
Zamawiajacy kod pocztowy 50-556
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 71 734 24 77,
Zamawiajacy fax -
Zamawiajacy email dzp@usk.wroc.pl,
Adres strony url www.usk.wroc.pl
Adres strony internetowej www.usk.wroc.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://usk-wroc.logintrade.net
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://usk-wroc.logintrade.net
Czy oferty wnioski dostepne 1
Oferty wnioski dostepne https://usk-wroc.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu gospodarczego
Numer referencyjny DZP.242.471.2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu gospodarczego we Wrocławiu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony w Rozdziale nr V tj. formularzach cenowych. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Rozdział nr IV. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych dla poszczególnych pakietów 1-45: 1) PAKIET NR 1- Dozowniki na płyn dezynfekcyjny i mydło 2) PAKIET NR 2- Dozowniki na ręczniki papierowe 3) PAKIET NR 3- Szczotka WC z pojemnikiem 4) PAKIET NR 4- Czajnik elektryczny 5) PAKIET NR 5- Kuchenka mikrofalowa 6) PAKIET NR 6- Drabiny 7) PAKIET NR 7- Termosy, pojemniki transportowe, termoporty, pojemniki 8) PAKIET NR 8- Baterie, akumulatorki, ładowarki 9) PAKIET NR 9- Pady 10) PAKIET NR 10- Baseny i kaczki z tworzywa sztucznego 11) PAKIET NR 11- Zasłona prysznicowa 12) PAKIET NR 12- Termometry i Termohigrometry 13) PAKIET NR 13- Rękawice robocze 14) PAKIET NR 14- uchwyt na łóżko pacjenta 15) PAKIET NR 15- Naczynia jednorazowe 16) PAKIET NR 16- Wentylator 17) PAKIET NR 17- Naczynia porcelanowe i sztućce 18) PAKIET NR 18- Plomba do zamka kontenerowego 19) PAKIET NR 19- Miska nerkowa z tworzywa sztucznego 20) PAKIET NR 20- Lodówki 21) PAKIET NR 21- Sztućce plastikowe 22) PAKIET NR 22- Pojemniki plastikowe z pokrywką 23) PAKIET NR 23- Folia stretch 24) PAKIET NR 24- Pojemniki plastikowe do przechowywania żywności 25) PAKIET NR 25- Gumy zbierające do maszyn czyszczących TASKI 26) PAKIET NR 26- Gumy zberające do maszyn czyszczących HAKOMATIC 27) PAKIET NR 27- Tablice ostrzegawcze 28) PAKIET NR 28- Stopery do uszu 29) PAKIET NR 29- Zamki do szafek socjalnych 30) PAKIET NR 30- Miska z tworzywa sztucznego 31) PAKIET NR 31-Sprzęt do sprzątania 32) PAKIET NR 32- Części zamienne do sprzętu do utrzymywania czystości 33) PAKIET NR 33- Przyłbice ochronne 34) PAKIET NR 34- Kosze na odpady 35) PAKIET NR 35- Ostrza do strzygarki akumulatorowej 36) PAKIET NR 36 Nożyki do zgrzewarki TSCD II TERUMO 37) PAKIET NR 37- Buteki jednorazowe dla banku mleka 38) PAKIET NR 38- Dozownik na papier toaletowy JUMBO 39) PAKIET NR 39- Kosze pedałowe 28L i 50L 40) PAKIET NR 40- Wieszak do worków na mocz z zawieszką kompatybilną z drenem 41) PAKIET NR 42- Gumy zbierające w.52450 do rządzeń WETROK 42) PAKIET NR 43- Opaski zaciskowe z nadrukiem 43) PAKIET NR 44- Wózek sklepowy 44) PAKIET NR 45- Kosz pedałowy metalowy 45) PAKIET NR 46- Kosz pedałowy metalowy
Cpv glowny przedmiot 39000000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow Zamawiający nie formułuje warunków w tym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie formułuje warunków w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że wykonał a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywał, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przed¬miotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowo¬dów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przy¬czyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wyko¬nawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty po¬twierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1) ustawy PZP, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający wezwie Wykonawcę w przypadku braku możliwości pobrania lub posiadania przez Zamawiającego dokumentów w sposób określony w formularzu oferty
Zakresie warunkow udzialu Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że wykonał a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywał, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przed¬miotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowo¬dów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przy¬czyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wyko¬nawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty po¬twierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1) Zamawiający wymaga dostarczenia próbek dla pakietów nr: 1,2,18,29,38,39 2) Wykonawca dostarczy karty danych technicznych potwierdzających parametry techniczne przedmiotu zamówienia wystawione przez producenta wyrobu dla pakietów nr: 1,2,4,5,22,24,31,34,38,39 3) Zamawiający wymaga dostarczenia zdjęć dla pakietów nr: 3,4,5,6,11,12,13,14,19,20,22,24,27,30,33,34,40,42,44
Inne dokumenty niewymienione 1. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: a) wypełniony formularz oferty sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Rozdział II do SIWZ; b) wypełnione Formularze cenowe stanowiące Rozdział VI do SIWZ., podpisane przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy; c) oświadczenia stanowiące Rozdział III SIWZ; d) oświadczenie RODO stanowiące Rozdział V SIWZ. 2. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów: a) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1) ustawy PZP, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający wezwie Wykonawcę w przypadku braku możliwości pobrania lub posiadania przez Zamawiającego dokumentów w sposób określony w formularzu oferty b) wykaz tożsamych z przedmiotem zamówienia dostaw – wg wzoru stanowiącego Rozdział VII SIWZ c) Zamawiający wymaga dostarczenia próbek dla pakietów nr: 1,2,18,29,38,39 d) Wykonawca dostarczy karty danych technicznych potwierdzających parametry techniczne przedmiotu zamówienia wystawione przez producenta wyrobu dla pakietów nr: 1,2,4,5,22,24,31,34,38,39 e) Zamawiający wymaga dostarczenia zdjęć dla pakietów nr: 3,4,5,6,11,12,13,14,19,20,22,24,27,30,33,34,40,42,44 3. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku złożenia jednej oferty cyt. oświadczenie nie będzie wymagane.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zmiana postanowień umowy może nastąpić za zgodą obu stron na piśmie pod rygorem nieważności. 2. Niedopuszczalna jest, pod rygorem nieważności, taka zmiana niniejszej umowy oraz wprowadzenie do niej takich postanowień, które byłyby niekorzystne dla Zamawiającego, jeżeli przy ich uwzględnieniu należałoby zmienić treść oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy chyba, że zachodzi jedna z przesłanek, o których mowa w art. 144 ust.1-1e ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Dopuszcza się zmianę umowy w sytuacji, gdy: a) nastąpi zmniejszenie finansowania procedury medycznej przez NFZ, a procedura ta jest bezpośrednio związana z przedmiotem zamówienia wynikającym z niniejszej umowy; w takiej sytuacji zmniejszeniu ulegnie cena jednostkowa przedmiotu umowy, natomiast od zgodnej woli stron zależeć będzie, czy proporcjonalnemu zmniejszeniu ulegnie wartość umowy przy jednoczesnym pozostawieniu ilości produktów w niezmienionej formie, czy też wartość umowy pozostanie bez zmian z jednoczesnym proporcjonalnym zwiększeniem ilości produktów, b) wystąpi siła wyższa, która w bezpośredni sposób wpłynie na okoliczności realizacji umowy, c) nastąpi zmiana numerów katalogowych produktów, przy jednoczesnym zastrzeżeniu braku zmian cen na wyższe oraz jednoczesnym podtrzymaniu co najmniej parametrów przedmiotu zamawianego, d) wystąpi gwałtowna dekoniunktura lub inne nieprzewidziane okoliczności, niezależne od żadnej ze Stron (gospodarcze, polityczne, społeczne, atmosferyczne itp.), które w bezpośredni sposób wpłyną na okoliczności realizacji umowy. 4. Dopuszcza się zmianę umowy w zakresie przedmiotowym, to jest zastąpienie produktu objętego umową odpowiednikiem w przypadku: 1) zaprzestania wytwarzania przez producenta asortymentu objętego umową, 2) wygaśnięcia świadectwa rejestracji, 3) przedłożenia przez wykonawcę oferty korzystniejszej dla Zamawiającego. 5. Zmiana, o której mowa w ust. 4 powyżej, będzie dopuszczalna pod warunkiem, że odpowiednik: będzie spełniał wszystkie wymagania Zamawiającego określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, nie będzie miał niższych parametrów od zaoferowanego w ofercie oraz będzie znajdował zastosowanie co najmniej w tych samych wskazaniach co asortyment objęty umową i przy cenie nie wyższej niż cena asortymentu objętego umową. 6. Zmiany, o których mowa wyżej mogą dotyczyć nadto sposobu konfekcjonowania asortymentu. 7. W sytuacji, kiedy w okresie trwania umowy nie zostanie zamówiony cały asortyment nią określony, a zaistnieje okoliczność uzasadniona potrzebami Zamawiającego, strony dopuszczają możliwość przedłużenia czasu trwania umowy na okres pozwalający wykorzystać asortyment w ilości niezbędnej dla funkcjonowania Zamawiającego związanego z jego działalnością do czasu rozstrzygnięcia nowej procedury przetargowej dotyczącej tożsamego asortymentu lub wyczerpania wartości umowy, jednak na okres nie dłuższy niż 4 m-ce od daty, określonej w § 5. 8. W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, lub dalsze wykonywanie umowy może zagrozić istotnemu interesowi bezpieczeństwa państwa lub bezpieczeństwu publicznemu, zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od dnia powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. W takim przypadku, wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy
IV 4 4 data 2021-01-08T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki Język polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria okres gwarancji
Znaczenie 40,00
  
Kryteria termin dostawy
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)