Dostawa i wdrożenie nowych e-usług Państwowego Zasobu Geodezyjnego i Kartograficznego w informacji przestrzennej Powiatu Krakowskiego” w ramach projektu pn.: E-usługi w informacji przestrzennej Powiatu Krakowskiego

Data publikacji 2020-12-23
Data zakończenia 2021-01-15 00:00:00
Instytucja Powiat Krakowski
Miejscowość Kraków
Województwo małopolskie
Branża
  • Usługi dostawy oprogramowania

Szczegóły

Numer ogłoszenia 770718-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 722680001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i wdrożenie oprogramowania e-usług:
1.1 obsługa interesantów (sklep geodezyjny on–line),
1.2 obsługa inwestorów i projektantów,
1.3 zdalna aktualizacja bazy danych EGiB,
oraz:
1.4 integracja e-usług z Profilem Zaufanym,
1.5 przeprowadzenie szkoleń pracowników Wydziału Geodezji, Kartografii i Katastru.
2. Realizacja Przedmiotu zamówienia obejmuje również opracowanie dokumentacji, o której mowa w punkcie 7 opisu przedmiotu zamówienia (załącznik nr 6 do SIWZ) oraz udzielenie licencji Zamawiającemu.
3. Zamawiający wymaga, by wdrażane usługi, stanowiące produkt zadania posiadały co najmniej 4 poziom dojrzałości (dwustronna transakcja), a wszędzie tam, gdzie nie wyklucza tego charakter usługi, poziom 5 (personalizacja).
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki wykonania zawarte są w załącznikach do SIWZ:
1) zał. nr 5 do SIWZ: Wzór umowy
2) zał. nr 6 do SIWZ: Opis przedmiotu zamówienia

Dodatkowe informacje

GuidZP400 837ec3c7-4eea-4eb4-b963-54b4caa622f9
Biuletyn 770718-N-2020
Zamawiajacy nazwa Powiat Krakowski
Regon 35155486700000
Zamawiajacy adres ulica Al. Słowackiego
Zamawiajacy adres numer domu 20
Zamawiajacy miejscowosc Kraków
Zamawiajacy kod pocztowy 30-037
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 12 634 42 70
Zamawiajacy fax 126 335 294
Zamawiajacy email zp@powiat.krakow.pl
Adres strony url https://bip.malopolska.pl/spkrakow
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Regionalny Program Operacyjny Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020, Oś 2 Cyfrowa Małopolska, Działanie 2.1 E-administracja i otwarte zasoby, Poddziałanie 2.1.4 E-usługi w informacji przestrzennej, Projekt RPMP.02.01.04-12-0062/16.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://bip.malopolska.pl/spkrakow,m,328931,2020.html
Czy oferty wnioski dostepne 1
Oferty wnioski dostepne https://portal.smartpzp.pl/spwk
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny W przypadku składania oferty w postaci tradycyjnej (papierowej) należy złożyć na adres: Starostwo Powiatowe w Krakowie, Al. Słowackiego 20, 30-037 Kraków, Dziennik podawczy, parter
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa i wdrożenie nowych e-usług Państwowego Zasobu Geodezyjnego i Kartograficznego w informacji przestrzennej Powiatu Krakowskiego” w ramach projektu pn.: E-usługi w informacji przestrzennej Powiatu Krakowskiego
Numer referencyjny GKiK/ZP - 4/2020
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i wdrożenie oprogramowania e-usług: 1.1 obsługa interesantów (sklep geodezyjny on–line), 1.2 obsługa inwestorów i projektantów, 1.3 zdalna aktualizacja bazy danych EGiB, oraz: 1.4 integracja e-usług z Profilem Zaufanym, 1.5 przeprowadzenie szkoleń pracowników Wydziału Geodezji, Kartografii i Katastru. 2. Realizacja Przedmiotu zamówienia obejmuje również opracowanie dokumentacji, o której mowa w punkcie 7 opisu przedmiotu zamówienia (załącznik nr 6 do SIWZ) oraz udzielenie licencji Zamawiającemu. 3. Zamawiający wymaga, by wdrażane usługi, stanowiące produkt zadania posiadały co najmniej 4 poziom dojrzałości (dwustronna transakcja), a wszędzie tam, gdzie nie wyklucza tego charakter usługi, poziom 5 (personalizacja). 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki wykonania zawarte są w załącznikach do SIWZ: 1) zał. nr 5 do SIWZ: Wzór umowy 2) zał. nr 6 do SIWZ: Opis przedmiotu zamówienia
Cpv glowny przedmiot 72268000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 80
Informacje na temat katalogow Wykonawca zobowiązany jest do wykonania umowy w ciągu 80 dni kalendarzowych od daty jej zawarcia (zgodnie z Planem wdrożenia i Harmonogramem, opracowanymi wg wymagań zawartych w Opisie Przedmiotu Zamówienia w terminie do 7 dni od daty zawarcia umowy). Termin wykonania przedmiotu umowy, o którym mowa w ust. 1, obejmuje również kontrolę i odbiór przedmiotu umowy przez Zamawiającego wraz z poprawą przedmiotu umowy przez Wykonawcę, o których mowa w § 9 umowy.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe okreslenie warunkow O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. nie podlegają wykluczeniu; 1. spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące: a) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów; b) sytuacji ekonomicznej lub finansowej; c) zdolności technicznej lub zawodowej.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Warunek udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1b pkt 3, zostanie uznany za spełniony, gdy: 1. Wykonawca wykaże się doświadczeniem w należytym wykonaniu (lub w wykonywaniu – w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) co najmniej dwóch dostaw (przez dostawę należy rozumieć umowę) wraz z wdrożeniem e-usług publicznych na co najmniej 4 poziomie dojrzałości w zakresie minimum obsługi interesantów, obsługi inwestorów i projektantów oraz zdalnej aktualizacji bazy danych EGiB. Uwaga: W przypadku gdy wymagane dla potwierdzenia doświadczenia zawodowego dostawy są częścią większego zamówienia, obejmującego szerszy zakres dostaw, należy wykazać zakres dostaw, potwierdzający spełnianie warunku udziału w postępowaniu. 2. Wykonawca wykaże, że dysponuje 1 osobą, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, w funkcji specjalisty ds. wdrożeń systemów informatycznych , która brała udział w minimum 2 wdrożeniach oprogramowania do świadczenia „e-usług” na stanowisku wdrożeniowca. Uwaga: Zamawiający uznaje za wdrożeniowca osobę, która realizowała prace bezpośrednio związane z wdrożeniem oprogramowania, czyli konfigurację środowiska, instalację i konfigurację oprogramowania oraz jego uruchomienie do celów testowych i produkcyjnych.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow 1
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów: wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie realizacją zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wykaz osób należy sporządzić według wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do SIWZ.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; 2. zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 3. zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
Zakresie warunkow udzialu 1. wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie realizacją zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wykaz osób należy sporządzić według wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do SIWZ. 2. wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wykaz należy sporządzić według wzoru stanowiącego załącznik nr 9 do SIWZ.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą raportów z realizacji wszystkich przypadków testowych oraz oświadczenia Wykonawcy, że zostały przeprowadzone na oprogramowaniu, stanowiącym przedmiot oferty (oświadczenie znajduje się w treści Formularza oferty). Każdy z raportów musi być podpisany przez osobę przeprowadzającą test oraz osobę upoważnioną do złożenia oferty i wypełniony na formularzu wg wzoru określonego w załączniku nr 7 do SIWZ. Brak któregokolwiek z raportów, jego niekompletność (pominięcie wskazanych w scenariuszu wymagań), powodują odrzucenie oferty jako niezgodnej z SIWZ.
Inne dokumenty niewymienione 1. Na ofertę składają się następujące dokumenty: 1.1 Wypełniony Formularz oferty – załącznik nr 1 do SIWZ, w którym należy podać: a) cenę ryczałtową brutto wykonania zamówienia wraz z podaniem cen w tabeli b) stawkę/stawki podatku VAT, c) termin usunięcia awarii (S1) d) termin usunięcia błędu krytycznego (S2) 1.2 Do Formularza oferty należy załączyć: a) oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia i o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - o których mowa w rozdz. VII ust. 1 SIWZ, b) raporty, o których mowa w rozdz. VII ust. 3 SIWZ c) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby - o którym mowa w rozdz. VI ust. 5.1 SIWZ – jeżeli dotyczy, d) pełnomocnictwo do reprezentowania - o którym mowa w rozdz. VII ust. 25 SIWZ – jeżeli dotyczy. Zamawiający żąda od wykonawcy, który w ofercie wskaże, że polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w rozdz. VII ust. 7.3, 7.4 i 7.5 SIWZ. Dokumenty te wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona, a który polega na zasobach innych podmiotów, winien złożyć nie w ofercie, a na wezwanie zamawiającego, o którym mowa w ust. 7. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy (informacje z otwarcia ofert), ma obowiązek przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego (oświadczenie stanowi załącznik nr 4 do SIWZ). Zamawiający będzie żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego: 1. umowy regulującej współpracę wykonawców występujących w postępowaniu wspólnie (np. konsorcjum). Wykonawca będzie zobowiązany do przedstawienia Zamawiającemu oryginału umowy do wglądu oraz do pozostawienia kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez uprawnionego przedstawiciela wykonawcy właściwej umowy np. konsorcjum, która określi zakres, formę działalności i sposób rozliczania się uczestników. 2. dokumentu potwierdzającego wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
Przewiduje udzielenie zaliczek Wynagrodzenie jest wynagrodzeniem ryczałtowym i obejmuje wszelkie koszty związane z realizacją Przedmiotu umowy, włącznie z własnymi kosztami Wykonawcy, kosztami wszystkich licencji, a także koszt udzielonej gwarancji produktów i jest wynagrodzeniem niezmiennym przez cały okres realizacji Przedmiotu umowy. Podstawą wystawienia faktury przez Wykonawcę za wykonanie Przedmiotu umowy będzie bezusterkowy protokół kontroli, o którym mowa w § 9 ust. 13 Umowy. Wynagrodzenie, o którym mowa w ust. 1, płatne będzie w terminie 14 dni od daty doręczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury na dane: Powiat Krakowski, Al. Słowackiego 20, 30-037 Kraków, NIP 677-236-41-94, przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy, przy czym za dzień zapłaty ustala się datę złożenia polecenia zapłaty w banku Zamawiającego. Strony nie przewidują płatności zaliczkowych i częściowych.
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych 1
Zlozenie katalogow elektronicznych informacje dodatkowe Zamawiający dopuszcza składanie ofert w postaci elektronicznej lub w postaci tradycyjnej (papierowej). W przypadku składania oferty w postaci elektronicznej ofertę należy złożyć za pośrednictwem Platformy SMARTPZP pod adresem: https://portal.smartpzp.pl/spwk. W przypadku składania oferty w postaci tradycyjnej (papierowej) należy złożyć na adres: Starostwo Powiatowe w Krakowie, Al. Słowackiego 20, 30-037 Kraków, Dziennik podawczy, parter. 1. W niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia składane przez wykonawców oferty wraz z załącznikami oraz dokumenty uzupełnione w wyniku wezwania - wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Forma pisemna zostanie zachowana zarówno w przypadku składania dokumentów w postaci tradycyjnej (papierowej), jak i w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem kwalifikowanym. 3. Zamawiający wyraża zgodę na komunikację z Wykonawcami w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Oferty wraz z załącznikami oraz dokumenty uzupełnione w wyniku wezwania można składać w postaci pisemnej tradycyjnej (papierowej) lub w postaci elektronicznej za pośrednictwem Platformy SMARTPZP pod adresem https://portal.smartpzp.pl/spwk 4. Zamawiający nie dopuszcza innej formy składania oferty w postaci elektronicznej i dokumentów w postaci elektronicznej uzupełnionych w wyniku wezwania - niż poprzez Platformę SMARTPZP (w tym nie dopuszcza złożenia oferty za pośrednictwem poczty elektronicznej). 5. Pozostałe oświadczenia, zawiadomienia, wnioski i informacje zamawiający i wykonawcy przekazują sobie pocztą elektroniczną (adresy do komunikacji z zamawiającym podano w rozdz. I). 6. Jeżeli zamawiający lub wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje pocztą elektroniczną, każda ze stron na żądanie drugiej strony niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania. 7. Zamawiający wymaga, aby cała korespondencja dotycząca przedmiotowego postępowania prowadzona była w języku polskim.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV IstotnePostanowienia 1. Wzór umowy stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. 2. Wzór umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych (wraz z załącznikiem) stanowi załącznik nr 10 do SIWZ.
IV 4 14 1. Wykonawca przed podpisaniem umowy zobowiązany jest do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy na sumę stanowiącą 5 % zaoferowanej ceny w jednej z poniższych form: • pieniądzu; • w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej oraz w gwarancjach bankowych lub gwarancjach ubezpieczeniowych; • poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 2. Zabezpieczenie wnoszone w formie gotówki należy przelać na rachunek bankowy Starostwa Powiatowego w Krakowie, nr rachunku: 74 1560 0013 2568 2812 5880 0023 Getin Noble Bank z siedzibą w Warszawie.
IV LicytacjeDodatkoweInformacje Oferty będą oceniane według kryteriów: Cena brutto wykonania zamówienia (C) - 60% oraz „serwis” (S) - 40%. W kryterium "serwis" punkty będą przyznawane za: termin usunięcia awarii (S1) oraz termin usunięcia błędu krytycznego (S2). Łączna liczba punktów zostanie obliczona jako suma uzyskanych punktów w w/w kryteriach, zgodnie z poniższym wzorem: P = C + S1 + S2 gdzie: C – liczba punktów przyznana danej ofercie w kryterium cena; S1 – liczba punktów przyznana danej ofercie w kryterium termin usunięcia awarii; S2 – liczba punktów przyznana danej ofercie w kryterium termin usunięcia błędu krytycznego; P – łączna liczba punktów uzyskana w kryteriach.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający dopuszcza zmiany postanowień zawartej umowy, w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Zasady i warunki zmiany zostały opisane we wzorze umowy, załączonym do SIWZ. W przypadku konieczności wprowadzenia zmian do umowy w trakcie jej realizacji mogą one zostać wprowadzone ponadto na zasadach, określonych w art. 144 ustawy. Zmiany wprowadzone zostaną po wcześniejszym zgłoszeniu przez którąkolwiek ze stron umowy, faktu zaistnienia okoliczności warunkującej konieczność wprowadzenia zmiany oraz obustronnej ich akceptacji.
IV 4 4 data 2021-01-15T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Otwarcie ofert jest jawne i następuje bezpośrednio po upływie terminu ich składania. Otwarcie ofert, złożonych w postaci elektronicznej, zostanie dokonane za pośrednictwem Platformy SMARTPZP przy użyciu kart dwóch Użytkowników Wewnętrznych. Otwarcie ofert w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego będzie transmitowane na żywo w internecie. Transmisja prowadzona będzie na platformie Cisco Webex Meetings pod adresem: https://powiatkrakow.webex.com/meet/zp Emisja rozpocznie się 15 stycznia 2021 r. o godz. 11:00.

Criterion

Kryteria serwis
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena brutto
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)