Dostawa artykułów spożywczych, wody mineralnej, soków i innych napojów do Urzędu Miasta Łodzi w 2021 r.

Data publikacji 2020-12-28
Data zakończenia 2021-01-07 00:00:00
Instytucja Miasto Łódź - Urząd Miasta Łodzi
Miejscowość Łódź
Województwo łódzkie
Branża
  • Kawa, herbata i podobne produkty,
  • Wody mineralne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 772076-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 158600004, 159810008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia są: dostawy artykułów spożywczych, wody mineralnej, soków i
innych napojów do Urzędu Miasta Łodzi w 2021 r. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
znajduje się w Załączniku nr 1 do SIWZ (odpowiednio dla każdej z części zamówienia).

Dodatkowe informacje

GuidZP400 e6bf46c3-8f7d-4e02-9755-29ff5b4bad02
Biuletyn 772076-N-2020
Zamawiajacy nazwa Miasto Łódź - Urząd Miasta Łodzi
Regon 00051418200000
Zamawiajacy adres ulica Piotrkowska
Zamawiajacy adres numer domu 104
Zamawiajacy miejscowosc Łódź
Zamawiajacy kod pocztowy 90-926
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo łódzkie
Zamawiajacy telefon 42 638 48 88,
Zamawiajacy fax -
Zamawiajacy email m.jermolinska@uml.lodz.pl, w.seliga@uml.lodz.pl
Adres strony url http://bip.uml.lodz.pl/urzad-miasta/przetargi/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Czy przeprowadza centralny zamawiajacy 1
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://bip.uml.lodz.pl/urzad-miasta/przetargi/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip.uml.lodz.pl/urzad-miasta/przetargi/
Czy oferty wnioski dostepne 1
Oferty wnioski dostepne [numeracja zgodna z SIWZ] 12.1. Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostępnego na ePUAP (Elektronicznej Skrzynki Podawczej – nazwa – Urząd Miasta Łodzi) i udostępnionego również na miniPortalu. W formularzu oferty Wykonawca zobowiązany jest podać adres skrzynki ePUAP, na którym prowadzona będzie korespondencja związana z postępowaniem.
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa artykułów spożywczych, wody mineralnej, soków i innych napojów do Urzędu Miasta Łodzi w 2021 r.
Numer referencyjny DSR-ZP-III.271.57.2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia są: dostawy artykułów spożywczych, wody mineralnej, soków i innych napojów do Urzędu Miasta Łodzi w 2021 r. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 do SIWZ (odpowiednio dla każdej z części zamówienia).
Cpv glowny przedmiot 15860000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione [Numeracja zgodna z SIWZ] 7.1. Zgodnie z art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 7.2. DO OFERTY WYKONAWCA DOŁĄCZA, w celu wstępnego potwierdzenia, że nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu: 7.2.1. aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o braku podstaw wykluczenia z postępowania zgodnie z art. 25a ust. 1 ustawy Pzp (Załącznik nr 3 do SIWZ). W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców (dotyczy również wspólników spółki cywilnej) oświadczenie, o którym mowa w pkt 7.2.1. SIWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 7.3. WYKONAWCA BEZ WEZWANIA ZAMAWIAJĄCEGO jest zobowiązany, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert (http://bip.uml.lodz.pl/urzad-miasta/przetargi), przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, (Załącznik nr 4 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, składa każdy z Wykonawców. 7.4. Zamawiający na każdym etapie postępowania może wezwać Wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlega wykluczeniu, a jeżeli zachodzi uzasadniona podstawa do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów. 7.5. Zamawiający może wykluczyć Wykonawcę na każdym etapie postępowania o udzielenie zamówienia. 7.6. Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy Pzp, jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2020 r. poz. 346 ze zm.). 7.7. W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności wymaganych oświadczeń lub dokumentów w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumenty. Jeżeli oświadczenia i dokumenty, o których mowa w zdaniu pierwszym są sporządzone w języku obcym Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia ich tłumaczenia na język polski. 7.8. W przypadku wskazania przez Wykonawcę wymaganych oświadczeń lub dokumentów, które znajdują się w posiadaniu Zamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez Zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy Pzp, korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zakres i warunki zmian zawartej umowy oraz kwestie odnoszące się do umowy są uregulowane w Załączniku nr 5 do SIWZ (wzór umowy).
IV 4 4 data 2021-01-07T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 [Numeracja zgodna z SIWZ] 18. KLAUZULA INFORMACYJNA Z ART. 13 I 14 RODO 18.1 Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady UE 2016/679 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE) Zamawiający informuje, że: 18.1.1. Administratorem danych osobowych jest Prezydent Miasta Łodzi z siedzibą w Łodzi przy ul. Piotrkowskiej 104, 90-926 Łódź, tel.: +48 (42) 638-44-44, fax: +48 (42) 272-60-01, e-mail: lckm@uml.lodz.pl. 18.1.2. Inspektorem ochrony danych w Urzędzie Miasta Łodzi jest Pani Agnieszka Kozłowska, tel. +48 (42) 638-59-50, e-mail: iod@uml.lodz.pl. 18.1.3. Podanie danych osobowych jest warunkiem koniecznym do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. 18.1.4. Ogólną podstawę do przetwarzania danych stanowi art. 6 ust. 1 lit. c ogólnego rozporządzenia. 18.1.5. Szczegółowe cele przetwarzania danych zostały wskazane w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 ze zm.). 18.1.6. Dane osobowe mogą być udostępniane innym podmiotom, uprawnionym do ich otrzymania na podstawie obowiązujących przepisów prawa, a ponadto odbiorcom danych w rozumieniu przepisów o ochronie danych osobowych, tj. podmiotom świadczącym usługi pocztowe, kurierskie, usługi informatyczne, bankowe, ubezpieczeniowe, Wykonawcom biorącym udział w postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego. Dane osobowe mogą być również przekazywane do państw trzecich, na podstawie szczególnych regulacji prawnych, w tym umów międzynarodowych. 18.1.7. Dane osobowe będą przetwarzane, w tym przechowywane zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz. U. z 2020 r. poz. 164). 18.1.8. W związku z przetwarzaniem danych osobowych, na podstawie przepisów prawa, posiada Pani/Pan prawo do: 18.1.9. dostępu do treści swoich danych, na podstawie art. 15 ogólnego rozporządzenia; 18.1.10. sprostowania danych, na podstawie art.16 ogólnego rozporządzenia. 18.1.11. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy o ochronie danych osobowych. 18.1.12. Gdy podanie danych osobowych wynika z przepisów prawa, jest Pani/Pan zobowiązana(y) do ich podania. Konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak możliwości zawarcia umowy o udzielenie zamówienia publicznego. 18.1.13. Dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania. 18.2. Wykonawca, wypełniając obowiązki informacyjne wynikający z art. 13 lub art. 14 RODO względem osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w tym postępowaniu składa stosowne oświadczenie zawarte w Formularzu ofertowym (Załącznik nr 2 do SIWZ). 19. INFORMACJE KOŃCOWE 19.1. Zamawiający nie przewiduje: 19.1.1. zawarcia umowy ramowej, 19.1.2. składania ofert wariantowych, 19.1.3. zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i pkt 7 ustawy Pzp, 19.1.4. rozliczania w walutach obcych, 19.1.5. aukcji elektronicznej, 19.1.6. dynamicznego systemu zakupów, 19.1.7. zwrotu kosztów udziału w postępowaniu, 19.2. Zamawiający przewiduje: 19.2.1. prawo opcji na podstawie art. 34 ust. 5 ustawy stanowiącego 86,98% wartości zamówienia podstawowego (tj. 100% wartości zamówienia podstawowego wyliczonej dla Wydziału Organizacyjno-Administracyjnego, 50% dla Biura Rady Miejskiej) w przypadku konieczności zapewnienia ciągłości usług będących przedmiotem umowy, w wyniku zwiększonego zapotrzebowania na przedmiotowe dostawy dla części I zamówienia 19.2.2. prawo opcji na podstawie art. 34 ust. 5 ustawy stanowiącego 91,55% wartości zamówienia podstawowego (tj. 100% wartości zamówienia podstawowego wyliczonej dla Wydziału Organizacyjno-Administracyjnego, 50% dla Biura Rady Miejskiej) w przypadku konieczności zapewnienia ciągłości usług będących przedmiotem umowy, w wyniku zwiększonego zapotrzebowania na przedmiotowe dostawy dla części II zamówienia 19.2.3. oraz zastrzega sobie możliwość zmniejszenia wielkości zamówienia maksymalnie o 30% z jednoczesnym zmniejszeniem wartości wynagrodzenia 19.3. Zamawiający nie prowadził dialogu technicznego. 19.4. Zakres i warunki zmian zawartej umowy uregulowane są we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ (odpowiednio dla każdej z części zamówienia).

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa artykułów spożywczych – kawa, herbata, cukier, słodycze, napoje gazowane itp. do Urzędu Miasta Łodzi 2021 r.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15860000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Załączniku nr 1 do SIWZ. [Numeracja zgodna z SIWZ] 19.2. Zamawiający przewiduje: 19.2.1. prawo opcji na podstawie art. 34 ust. 5 ustawy stanowiącego 86,98% wartości zamówienia podstawowego (tj. 100% wartości zamówienia podstawowego wyliczonej dla Wydziału Organizacyjno-Admnistracyjnego, 50% dla Biura Rady Miejskiej) w przypadku konieczności zapewnienia ciągłości usług będących przedmiotem umowy, w wyniku zwiększonego zapotrzebowania na przedmiotowe dostawy dla części I zamówienia 19.2.3.oraz zastrzega sobie możliwość zmniejszenia wielkości zamówienia maksymalnie o 30% z jednoczesnym zmniejszeniem wartości wynagrodzenia
Zalacznik krotki opis Dostawa artykułów spożywczych
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa artykułów spożywczych – woda mineralna w szklanych butelkach do Urzędu Miasta Łodzi 2021 r.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15981000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Załączniku nr 1 do SIWZ. [Numeracja zgodna z SIWZ] 19.2. Zamawiający przewiduje: 19.2.2. prawa opcji na podstawie art. 34 ust. 5 ustawy stanowiącego 91,55% wartości zamówienia podstawowego (tj. 100% wartości zamówienia podstawowego wyliczonej dla Wydziału Organizacyjno-Administracyjnego, 50% dla Biura Rady Miejskiej) w przypadku konieczności zapewnienia ciągłości usług będących przedmiotem umowy, w wyniku zwiększonego zapotrzebowania na przedmiotowe dostawy dla części II zamówienia 19.2.3.oraz zastrzega sobie możliwość zmniejszenia wielkości zamówienia maksymalnie o 30% z jednoczesnym zmniejszeniem wartości wynagrodzenia
Zalacznik krotki opis Dostawa artykułów spożywczych – woda mineralna
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Czas dostawy
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)