1. Przedmiotem zamówienia jest wymiana pakietów kondensatorów w filtrze AC i w filtrze DC oraz kompletu wentylatorów chłodzących w zestawie 4 sztuk zasilaczy awaryjnych UPS General Electric typu SG PurePulse 3P 300 kVA w budynku serwerowni CIŚ nr 88 NCBJ w Otwocku – Świerku.
2. Przedmiot Zamówienia obejmuje:
a) dostawę pakietów kondensatorów DC, AC oraz kompletu wentylatorów chłodzących i protokolarne ich przekazanie Zamawiającemu;
b) wyłączenie bezprzerwowo pojedynczej (kolejnej) jednostki UPS z zestawu czterech UPS-ów przy zachowaniu 100% ciągłości zasilania odbiorów zestawu;
c) demontaż jednostki UPS;
d) wymianę pakietu (kompletu) kondensatorów DC, wymiana pakietu (kompletu) kondensatorów AC i wymiana kompletu wentylatorów chłodzących;
e) przegląd wizualny, czyszczenie i sprawdzenie mechanicznych elementów UPS-a po wymianie pakietów kondensatorów w filtrach AC i DC oraz kompletu wentylatorów chłodzących;
f) zgłoszenie Zamawiającemu ewentualnego wykrycia uszkodzonych elementów i konieczności ich wymiany;
g) sprawdzenie – kalibracja ustawień dotyczących napięcia DC, oraz wyjściowego napięcia falownika (poziomu napięcia i częstotliwości);
h) sprawdzenie ustawień dotyczących regulacji elektronicznej, obwodów sterowania i obwodów alarmowych prostownika(-ów) i falownika(-ów) jednostki UPS, oraz wykonanie innych prac zalecanych przez producenta UPS-ów - zgodnie z instrukcją serwisowa producenta;
i) sprawdzenie funkcjonowania wentylatorów, tyrystorów, diod, transformatorów, elementów w filtrach, itd. w celu zapewnienia prawidłowej ich pracy w zaprojektowanym przedziale parametrów;
j) ogólny test funkcjonowania UPS-a, włącznie z symulacją zaniku napięcia sieci zasilającej dla pracy z obciążeniem i bez obciążenia;
k) protokolarne przekazanie wyniku prac Zamawiającemu wraz z przekazaniem dokumentu potwierdzającego gwarancję producenta na wymienione podzespoły.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres prac oraz wymagania i warunki realizacji przedmiotu zamówienia zostały określone w załączniku Nr 1 do SIWZ oraz w załączniku nr 8 (wzór umowy).
4. Zamawiający przewiduje możliwość wizji lokalnej UPS-ów oraz możliwość wglądu do posiadanej przez Zamawiającego dokumentacji instalacji UPS-ów.
5. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy PZP Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia prace związane ze świadczeniem usługi serwisu i konserwacji urządzeń w siedzibie Zamawiającego.
6. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt. 5 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do:
a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny,
b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów,
c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia.
7. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w pkt. 5 czynności w trakcie realizacji zamówienia:
a) oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy;
b) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania;
c) zaświadczenie wydane przez właściwy oddział Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub Podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy;
d) poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopie dokumentów potwierdzających zgłoszenie osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego, jako pracowników do ubezpieczeń społecznych przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, jako pracodawcę, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych, z zastrzeżeniem, że imiona i nazwiska pracowników nie podlegają anonimizacji.
8. Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazane w pkt 5 , Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości i na zasadach określonych § 10 wzoru umowy. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a Ustawy osób wykonujących czynności wskazane w ust. 5.
9. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
10. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów, urządzeń i wyrobów równoważnych do wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia, pod warunkiem uzyskania parametrów technicznych, eksploatacyjnych i montażowych nie gorszych niż wymagane w dokumentacji technicznej oraz ich zastosowanie nie spowoduje konieczności dokonania zmian w dokumentacji, a także zostanie zatwierdzone przez Zamawiającego.
11. Zgodnie z art. 30 ust.5 ustawy Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Decyzję czy zaoferowany materiał lub wyrób jest zgodny z wymogami SIWZ podejmie Zamawiający na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę informacji o materiałach lub wyrobach (np. katalogi, certyfikaty).
12. W przypadku, gdy Zamawiający powołuje się na normy, atesty lub certyfikaty, Wykonawca może wykorzystać normy, atesty lub certyfikaty do nich równoważne.
|
GuidZP400 |
e35f7cb9-fbc9-4c14-abd9-4d13842c1511
|
Biuletyn |
775991-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Narodowe Centrum Badań Jądrowych
|
Regon |
00000000000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Andrzeja Sołtana
|
Zamawiajacy adres numer domu |
7
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Otwock
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
05-400
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
22 273 16 04
|
Zamawiajacy fax |
22 273 16 53
|
Zamawiajacy email |
ncbj@ncbj.gov.pl
|
Adres strony url |
www.ncbj.gov.pl; https://platformazakupowa.pl/pn/ncbj
|
Adres strony internetowej |
www.ncbj.gov.pl; https://platformazakupowa.pl/pn/ncbj
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Instytut badawczy
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.ncbj.gov.pl; https://platformazakupowa.pl/pn/ncbj
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.ncbj.gov.pl; https://platformazakupowa.pl/pn/ncbj
|
Czy oferty wnioski dostepne |
1
|
Oferty wnioski dostepne |
www.ncbj.gov.pl; https://platformazakupowa.pl/pn/ncbj
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Wymiana pakietów kondensatorów w filtrze AC i w filtrze DC oraz kompletu wentylatorów chłodzących w zestawie 4 sztuk zasilaczy awaryjnych UPS General Electric typu SG PurePulse 3P 300 kVA w budynku serwerowni CIŚ nr 88 NCBJ w Otwocku – Świerku
|
Numer referencyjny |
IZP.270.136.2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest wymiana pakietów kondensatorów w filtrze AC i w filtrze DC oraz kompletu wentylatorów chłodzących w zestawie 4 sztuk zasilaczy awaryjnych UPS General Electric typu SG PurePulse 3P 300 kVA w budynku serwerowni CIŚ nr 88 NCBJ w Otwocku – Świerku.
2. Przedmiot Zamówienia obejmuje:
a) dostawę pakietów kondensatorów DC, AC oraz kompletu wentylatorów chłodzących i protokolarne ich przekazanie Zamawiającemu;
b) wyłączenie bezprzerwowo pojedynczej (kolejnej) jednostki UPS z zestawu czterech UPS-ów przy zachowaniu 100% ciągłości zasilania odbiorów zestawu;
c) demontaż jednostki UPS;
d) wymianę pakietu (kompletu) kondensatorów DC, wymiana pakietu (kompletu) kondensatorów AC i wymiana kompletu wentylatorów chłodzących;
e) przegląd wizualny, czyszczenie i sprawdzenie mechanicznych elementów UPS-a po wymianie pakietów kondensatorów w filtrach AC i DC oraz kompletu wentylatorów chłodzących;
f) zgłoszenie Zamawiającemu ewentualnego wykrycia uszkodzonych elementów i konieczności ich wymiany;
g) sprawdzenie – kalibracja ustawień dotyczących napięcia DC, oraz wyjściowego napięcia falownika (poziomu napięcia i częstotliwości);
h) sprawdzenie ustawień dotyczących regulacji elektronicznej, obwodów sterowania i obwodów alarmowych prostownika(-ów) i falownika(-ów) jednostki UPS, oraz wykonanie innych prac zalecanych przez producenta UPS-ów - zgodnie z instrukcją serwisowa producenta;
i) sprawdzenie funkcjonowania wentylatorów, tyrystorów, diod, transformatorów, elementów w filtrach, itd. w celu zapewnienia prawidłowej ich pracy w zaprojektowanym przedziale parametrów;
j) ogólny test funkcjonowania UPS-a, włącznie z symulacją zaniku napięcia sieci zasilającej dla pracy z obciążeniem i bez obciążenia;
k) protokolarne przekazanie wyniku prac Zamawiającemu wraz z przekazaniem dokumentu potwierdzającego gwarancję producenta na wymienione podzespoły.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres prac oraz wymagania i warunki realizacji przedmiotu zamówienia zostały określone w załączniku Nr 1 do SIWZ oraz w załączniku nr 8 (wzór umowy).
4. Zamawiający przewiduje możliwość wizji lokalnej UPS-ów oraz możliwość wglądu do posiadanej przez Zamawiającego dokumentacji instalacji UPS-ów.
5. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy PZP Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia prace związane ze świadczeniem usługi serwisu i konserwacji urządzeń w siedzibie Zamawiającego.
6. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt. 5 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do:
a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny,
b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów,
c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia.
7. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w pkt. 5 czynności w trakcie realizacji zamówienia:
a) oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy;
b) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania;
c) zaświadczenie wydane przez właściwy oddział Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub Podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy;
d) poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopie dokumentów potwierdzających zgłoszenie osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego, jako pracowników do ubezpieczeń społecznych przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, jako pracodawcę, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych, z zastrzeżeniem, że imiona i nazwiska pracowników nie podlegają anonimizacji.
8. Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazane w pkt 5 , Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości i na zasadach określonych § 10 wzoru umowy. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a Ustawy osób wykonujących czynności wskazane w ust. 5.
9. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
10. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów, urządzeń i wyrobów równoważnych do wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia, pod warunkiem uzyskania parametrów technicznych, eksploatacyjnych i montażowych nie gorszych niż wymagane w dokumentacji technicznej oraz ich zastosowanie nie spowoduje konieczności dokonania zmian w dokumentacji, a także zostanie zatwierdzone przez Zamawiającego.
11. Zgodnie z art. 30 ust.5 ustawy Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Decyzję czy zaoferowany materiał lub wyrób jest zgodny z wymogami SIWZ podejmie Zamawiający na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę informacji o materiałach lub wyrobach (np. katalogi, certyfikaty).
12. W przypadku, gdy Zamawiający powołuje się na normy, atesty lub certyfikaty, Wykonawca może wykorzystać normy, atesty lub certyfikaty do nich równoważne.
|
Cpv glowny przedmiot |
31682530-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2021-05-14T00:00:00+02:00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
I. Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca:
1) posiada autoryzację producenta, wystawioną przez firmę GE Consumer & Industrial SA, lub jej oficjalnego przedstawiciela w Polsce, lub prawnego następcy, potwierdzającego zdolność Wykonawcy do serwisowania jej produktów w zakresie obsługi serwisowej zasilaczy UPS produkcji firmy GE Consumer & Industrial SA typu SG Series 160 - 300 PurePulse™ S3.
oraz
2) wykaże się wykonaniem lub wykonywaniem w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwóch usług serwisowych wykonywanych przez okres przynajmniej 12 miesięcy w zakresie przeglądu, konserwacji i napraw zestawu składającego się co najmniej z trzech urządzeń UPS o mocy elektrycznej każdego z nich minimum 200 kVA.
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że każdą usługę świadczył przez przynajmniej 12-m-cy u tego samego kontrahenta.
II. Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że będzie dysponował na etapie realizacji zamówienia, co najmniej jedną (1) osobą, która:
1) posiada doświadczenie w zakresie obsługi serwisowej zasilaczy UPS produkcji firmy GE Consumer & Industrial SA typu SG Series 160 - 300 PurePulse™ S3, oraz została przeszkolona przez producenta lub jego autoryzowanego przedstawiciela w zakresie obsługi i serwisu takich urządzeń
oraz
2) posiada świadectwo kwalifikacyjne, o którym mowa w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz. U. 2003, Nr 89, poz. 828; z późn. zm.).
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Zakresie warunkow udzialu |
1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia:
1) Wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi te zostały wykonane , z załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert -załącznik nr 6 do SIWZ;
2) Wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości, lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – wzór wykazu osób stanowi załącznik nr 7 do SIWZ.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w 24 ust. 1 pkt 23 ustawy - podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osobę/y upoważnione do reprezentacji, lub elektroniczną kopię oświadczenia poświadczoną za zgodność z oryginałem. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (wzór Załącznik Nr 5 do SIWZ).
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 3.000,00 zł (słownie złotych: trzy tysiące złotych), przed upływem terminu składania ofert.
2. Formę wniesienia wadium wybiera Wykonawca spośród przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy.
3. Wadium w pieniądzu (PLN) należy wnieść przelewem na konto: Nr konta PKO BP XII O/W-wa
58 1020 1127 0000 1902 0007 3015 z dopiskiem „Wadium, nr sprawy IZP.270.136.2020”
4. W przypadku wnoszenia wadium w innych formach niż pieniężna dowód ich wniesienia należy włożyć do koperty z ofertą w osobnej koszulce (nie wpinać trwale do oferty).
5. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.
6. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, poręczenia - z ich treści musi jednoznacznie wynikać: nazwa zlecającego, beneficjenta gwarancji, gwaranta wraz z adresami ich siedzib, określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją; kwota gwarancji; termin ważności gwarancji, bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w przypadku zaistnienia przesłanek, o których mowa w art. 46 ust 4a i ust. 5 ustawy.
7. Wykonawca, którego oferta została wybrana, traci wadium wraz z odsetkami w przypadku gdy: odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
8. Wykonawca traci wadium wraz z odsetkami, jeżeli w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust.3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust.1, oświadczenia o których mowa w art.25a ust.1, pełnomocnictw, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art.87 ust.2 pkt.3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Na podstawie art. 144 ust. 1 pkt. 1 Ustawy, Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących przypadkach i na następujących warunkach:
a) zmiana wysokości wynagrodzenia brutto w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług,
b) zmiana w obowiązujących przepisach prawa, powodująca konieczność dokonania zmian w Umowie,
c) zmiana terminu realizacji Przedmiotu Umowy w następujących przypadkach:
- przestojów i opóźnień nie zawinionych przez Wykonawcę, mających bezpośredni wpływ na terminowość wykonania dostawy; zmiana polega na przedłużeniu terminu o okres przestojów i opóźnień;
- innych przerw w realizacji dostawy, powstałych z przyczyn niezależnych od Wykonawcy; zmiana polega na przedłużeniu terminu o okres zaistniałych przerw;
d) w przypadku zaistnienia, przypadku siły wyższej, przez którą, na potrzeby niniejszego postępowania Strony rozumieją zdarzenie zewnętrzne wobec łączącej Strony więzi prawnej o charakterze niezależnym od Stron, którego Strony nie mogły uniknąć ani któremu nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności. Za siłę wyższą, warunkującą zmianę Umowy uważać się będzie w szczególności: powódź, pożar i inne klęski żywiołowe, pandemię, epidemię, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, działania wojenne, nagłe załamania warunków atmosferycznych, nagłe przerwy w dostawie energii elektrycznej, promieniowanie lub skażenia; Strony dopuszczają m.in. możliwość zmiany Umowy w przypadku wystąpienia okoliczności utrudniających lub uniemożliwiających realizację Umowy w związku z występowaniem Covid -19.
2. Powyższe postanowienia ust. 1 ppkt. c stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę, nie stanowiąc jednocześnie zobowiązania Zamawiającego do wyrażenia takiej zgody.
|
IV 4 4 data |
2021-01-14T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
Polski
|
IV 4 5 okres |
30
|