Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Bałtycka Galeria Sztuki Współczesnej w Słupsku
|
Ulica |
ul. Partyzantów 31 A
|
Nr domu |
31 A
|
Miejscowość |
Słupsk
|
Kod Pocztowy |
76-200
|
Województwo |
pomorskie
|
Tel |
59 8425674
|
Fax |
59 8425674
|
Internet |
www.baltic-gallery.art.pl
|
Regon |
00067823900000
|
E-mail |
krzysztof.bojarski@baltic-gallery.art.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Inny: wojewódzka samorządowa jednostka organizacyjna
|
Rodzaj zam inny |
wojewódzka samorządowa jednostka organizacyjna
|
Rodz zam |
D
|
Czy częsci |
Tak
|
Liczba częsci |
6
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie
|
Czas |
D
|
Data zakończenia |
14/06/2013
|
Wadium |
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku
|
Wiedza |
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku
|
Potencjał |
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku
|
Zdolne |
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku
|
Sytuacja |
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 3 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Dok podm zag 2 |
Tak
|
Dok potw 6 |
Tak
|
Inne dokumenty potwierdzające |
W celu potwierdzenia, że zaoferowany sprzęt bądź wyposażenie spełnia wymagania Zamawiającego, określone w Szczegółowym opisie przedmiotu zadania (odpowiedni załącznik nr 6 do SIWZ), Zamawiający żąda przedłożenia następujących dokumentów:
1) w ramach zadania nr 1 - dostawa mebli biurowych:
a) próbek materiałów tapicerskich (w rozmiarach ok. 4 x 4 cm), z których wykonane będą obicia zaoferowanych mebli, wyszczególnionych w poz. 5, 9, 10, 12, 16, 23, 24 tabeli Szczegółowego opisu technicznego mebli biurowych, stanowiącego załącznik nr 6.1. do SIWZ - wraz z opisem składu materiałowego, wskazaniem odporności na ścieranie oraz posiadanych atestów (próbki winny zostać oznaczone w sposób umożliwiający ich odniesienie to konkretnej pozycji tabeli - mebli);
b) próbki blatów z laminatu bukowego (tj. narożniki) oklejonych obrzeżem PCV o grubości: 23 i 25 mm, z którego wykonane będą dostarczone meble biurowe;
2) w ramach zadania nr 2 - dostawa mebli wyposażenia wnętrz:
a) zdjęć wszystkich produktów, które mają zostać dostarczone (dla mebli kuchennych można załączyć wizualizację np. komputerową);
b) próbki materiału tapicerskiego (w rozmiarach ok. 4 x 4 cm), z którego wykonane będą obicia zaoferowanych mebli wyszczególnionych w poz. 1, 12 i 19 tabeli Szczegółowego opisu technicznego mebli stanowiącego załącznik nr 6.2. do SIWZ, wraz z opisem składu materiałowego, wskazaniem odporności na ścieranie oraz posiadanych atestów;
c) próbki płyty MDF, z której wykonane będą meble kuchenne wyszczególnione w poz. 4 tabeli Szczegółowego opisu technicznego mebli wyposażenia wnętrz, stanowiącego załącznik nr 6.2. do SIWZ, wraz z opisem technicznym próbki;
3) w ramach zadania nr 3 - dostawa sprzętu biurowo-komputerowego - opisu produktów, które mają zostać dostarczone tj. wypełnionego i podpisanego przez Wykonawcę załącznika nr 6.3. do SIWZ;
4) w ramach zadania nr 4 - dostawa sprzętu AGD i RTV - opisu produktów, które mają zostać dostarczone tj. wypełnionego i podpisanego przez Wykonawcę załącznika nr 6.4. do SIWZ;
5) w ramach zadania nr 5 - dostawa sprzętu FOTO i aparatury nagrywającej - opisu produktów, które mają zostać dostarczone tj. wypełnionego i podpisanego przez Wykonawcę załącznika nr 6.5. do SIWZ;
6) w ramach zadania nr 6 - dostawa sprzętu oświetlającego - opisu produktów, które mają zostać dostarczone tj. wypełnionego i podpisanego przez Wykonawcę załącznika nr 6.6. do SIWZ;
Załączniki nr 6 do SIWZ w zakresie zadań na dostawę sprzętu, tj. nr 3-6 przedmiotu zamówienia, winny zostać wypełnione przez Wykonawcę poprzez wskazanie producenta i modelu oferowanego sprzętu oraz określenie czy oferowany sprzęt i wyposażenie posiada parametry techniczne i funkcjonalne wymagane przez Zamawiającego - poprzez wykreślenie słowa niepotrzebnego TAK lub NIE.
|
Inne dokumenty |
1) Formularz oferty przygotowany zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ;
2) Formularz cenowy, przygotowany odrębnie dla zadania, na którego realizację Wykonawca składa ofertę, zgodny w treści z załącznikiem nr 2.1. dla zadania 1, nr 2.2. dla zadania 2, 2.3. dla zadania 3, 2.4. dla zadania 4, 2.5. dla zadania 5 lub nr 2.6. dla zadania 6;
3) w przypadku działania Wykonawcy przez pełnomocnika, należy dołączyć do oferty pełnomocnictwo w oryginale lub jego kopię poświadczoną notarialnie;
4) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o realizację zamówienia, zgodnie z pkt. 10.3. SIWZ.
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
1. Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy PZP przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian do treści zawartej umowy w zakresie:
1) terminu realizacji dostaw, na skutek wystąpienia jednej z następujących okoliczności:
a) przedłużających się procedur udzielenia zamówienia publicznego,
b) wystąpienia sytuacji niemożliwych wcześniej do przewidzenia,
c) opóźnień spowodowanych przez Zamawiającego;
2) miejsca dostawy wyposażenia, przy czym będzie to budynek Zamawiającego;
3) producenta i modelu dostarczanego sprzętu, oprogramowania bądź wyposażenia, na skutek zaprzestania produkcji zaoferowanego asortymentu bądź zastąpienia go nowszym modelem, przy czym nowy towar winien spełniać parametry techniczne, funkcjonalne i jakościowe określone przez Zamawiającego w SIWZ;
4) zmiany wymiarów mebli do zabudowy na skutek dokonania przez Wykonawcę profesjonalnych pomiarów;
o ile okoliczności te spowodują konieczność zmiany postanowień umowy.
2. W żadnym wypadku powyższych postanowień SIWZ nie należy interpretować jako udzielenie dowolnej ze stron roszczenia do żądania zmiany umowy, a jedynie możliwość dokonania zmiany umowy.
3. Każda zmiana umowy musi być dokonana na piśmie w formie aneksu pod rygorem nieważności oraz wymaga zgody drugiej strony.
|
Kod kryterium |
A
|
Adres strony internetowej siwz |
www.baltic-gallery.art.pl
|
Adres uzyskania siwz |
Bałtycka Galeria Sztuki Współczesnej w Słupsku, 76-200 Słupsk, ul. Partyzantów 31a, Sekretariat
|
Data składania wniosków |
27/03/2013
|
Godzina składania wniosków |
10:00
|
Miejsce |
Bałtycka Galeria Sztuki Współczesnej w Słupsku, 76-200 Słupsk, ul. Partyzantów 31a, Sekretariat
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Informacje dodatkowe |
Zamówienie będzie finansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007-2013, 6 Osi Priorytetowej: Turystyka i dziedzictwo kulturowe; Działania 6.3.: Regionalne dziedzictwo kulturowe o potencjale technicznym
|
Czy unieważnienie |
Nie
|
Oswiadczenia wykluczenia 4 |
Tak
|
Czy dialog |
Nie
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dok potw 5 |
Tak
|