Zakup i dostawa wyposażenia do Centrum Aktywności Twórczej w Ustce

Data publikacji 2013-03-18
Data zakończenia 2013-03-27 10:00:00
Instytucja Bałtycka Galeria Sztuki Współczesnej w Słupsku
Miejscowość Słupsk
Województwo pomorskie
Branża
  • Komputery osobiste,
  • Stoły, kredensy, biurka i biblioteczki,
  • Meble biurowe,
  • Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego,
  • Lampy i oprawy oświetleniowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 106130 / 2013
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391300002, 302130005, 397100002, 386500006, 315200007, 391200009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa wyposażenia do Centrum Aktywności Twórczej w Ustce, mieszczącej się Ustce przy ul. Zaruskiego 1.
2. Przedmiot zamówienia został podzielony na następujące zadania:
zadanie 1 - dostawa mebli biurowych;
zadanie 2 - dostawa mebli wyposażenia wnętrz;
zadanie 3 - dostawa sprzętu biurowo-komputerowego;
zadanie 4 - dostawa sprzętu AGD i RTV;
zadanie 5 - dostawa sprzętu FOTO i aparatury nagrywającej;
zadanie 6 - dostawa sprzętu oświetlającego

Opis

1. Przedmiotem zadania jest dostawa mebli biurowych do pomieszczeń Centrum Aktywności Twórczej w Ustce.
2. Szczegółowy wykaz mebli stanowiących przedmiot zadania 1 wraz z ich wizualizacją, wskazaniem parametrów technicznych i funkcjonalnych oraz zakresem czynności Wykonawcy wchodzących w zakres zadania określa załącznik nr 6.1. do SIWZ1. Przedmiotem zadania jest dostawa mebli wyposażenia wnętrz do pomieszczeń Centrum Aktywności Twórczej w Ustce.
2. Szczegółowy wykaz mebli stanowiących przedmiot zadania 2 wraz z ich wizualizacją, wskazaniem parametrów technicznych i funkcjonalnych oraz zakresem czynności Wykonawcy wchodzących w zakres zadania określa załącznik nr 6.2. do SIWZ1. Przedmiotem zadania jest dostawa sprzętu biurowo-komputerowego do pomieszczeń Centrum Aktywności Twórczej w Ustce.
2. Szczegółowy wykaz sprzętu stanowiącego przedmiot zadania 3 wraz ze wskazaniem parametrów technicznych i funkcjonalnych oraz zakresem czynności Wykonawcy wchodzących w zakres zadania określa załącznik nr 6.3. do SIWZ1. Przedmiotem zadania jest dostawa sprzętu AGD i RTV do pomieszczeń Centrum Aktywności Twórczej w Ustce.
2. Szczegółowy wykaz sprzętu stanowiącego przedmiot zadania 4 wraz ze wskazaniem parametrów technicznych i funkcjonalnych oraz zakresem czynności Wykonawcy wchodzących w zakres zadania określa załącznik nr 6.4. do SIWZ1. Przedmiotem zadania jest dostawa sprzętu FOTO i aparatury nagrywającej dla Centrum Aktyniosci Twórczej w Ustce.
2. Szczegółowy wykaz sprzętu stanowiącego przedmiot zadania 5 wraz ze wskazaniem parametrów technicznych i funkcjonalnych oraz zakresem czynności Wykonawcy wchodzących w zakres zadania określa załącznik nr 6.5. do SIWZ1. Przedmiotem zadania jest dostawa sprzętu oświetlającego do Centrum Aktywności Twórczej w Ustce.
2. Szczegółowy wykaz sprzętu stanowiącego przedmiot zadania 6 wraz ze wskazaniem parametrów technicznych i funkcjonalnych oraz zakresem czynności Wykonawcy wchodzących w zakres zadania określa załącznik nr 6.6. do SIWZ

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Bałtycka Galeria Sztuki Współczesnej w Słupsku
Ulica ul. Partyzantów 31 A
Nr domu 31 A
Miejscowość Słupsk
Kod Pocztowy 76-200
Województwo pomorskie
Tel 59 8425674
Fax 59 8425674
Internet www.baltic-gallery.art.pl
Regon 00067823900000
E-mail krzysztof.bojarski@baltic-gallery.art.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Inny: wojewódzka samorządowa jednostka organizacyjna
Rodzaj zam inny wojewódzka samorządowa jednostka organizacyjna
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 6
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 14/06/2013
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku
Wiedza Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku
Potencjał Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku
Zdolne Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku
Sytuacja Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok potw 6 Tak
Inne dokumenty potwierdzające W celu potwierdzenia, że zaoferowany sprzęt bądź wyposażenie spełnia wymagania Zamawiającego, określone w Szczegółowym opisie przedmiotu zadania (odpowiedni załącznik nr 6 do SIWZ), Zamawiający żąda przedłożenia następujących dokumentów: 1) w ramach zadania nr 1 - dostawa mebli biurowych: a) próbek materiałów tapicerskich (w rozmiarach ok. 4 x 4 cm), z których wykonane będą obicia zaoferowanych mebli, wyszczególnionych w poz. 5, 9, 10, 12, 16, 23, 24 tabeli Szczegółowego opisu technicznego mebli biurowych, stanowiącego załącznik nr 6.1. do SIWZ - wraz z opisem składu materiałowego, wskazaniem odporności na ścieranie oraz posiadanych atestów (próbki winny zostać oznaczone w sposób umożliwiający ich odniesienie to konkretnej pozycji tabeli - mebli); b) próbki blatów z laminatu bukowego (tj. narożniki) oklejonych obrzeżem PCV o grubości: 23 i 25 mm, z którego wykonane będą dostarczone meble biurowe; 2) w ramach zadania nr 2 - dostawa mebli wyposażenia wnętrz: a) zdjęć wszystkich produktów, które mają zostać dostarczone (dla mebli kuchennych można załączyć wizualizację np. komputerową); b) próbki materiału tapicerskiego (w rozmiarach ok. 4 x 4 cm), z którego wykonane będą obicia zaoferowanych mebli wyszczególnionych w poz. 1, 12 i 19 tabeli Szczegółowego opisu technicznego mebli stanowiącego załącznik nr 6.2. do SIWZ, wraz z opisem składu materiałowego, wskazaniem odporności na ścieranie oraz posiadanych atestów; c) próbki płyty MDF, z której wykonane będą meble kuchenne wyszczególnione w poz. 4 tabeli Szczegółowego opisu technicznego mebli wyposażenia wnętrz, stanowiącego załącznik nr 6.2. do SIWZ, wraz z opisem technicznym próbki; 3) w ramach zadania nr 3 - dostawa sprzętu biurowo-komputerowego - opisu produktów, które mają zostać dostarczone tj. wypełnionego i podpisanego przez Wykonawcę załącznika nr 6.3. do SIWZ; 4) w ramach zadania nr 4 - dostawa sprzętu AGD i RTV - opisu produktów, które mają zostać dostarczone tj. wypełnionego i podpisanego przez Wykonawcę załącznika nr 6.4. do SIWZ; 5) w ramach zadania nr 5 - dostawa sprzętu FOTO i aparatury nagrywającej - opisu produktów, które mają zostać dostarczone tj. wypełnionego i podpisanego przez Wykonawcę załącznika nr 6.5. do SIWZ; 6) w ramach zadania nr 6 - dostawa sprzętu oświetlającego - opisu produktów, które mają zostać dostarczone tj. wypełnionego i podpisanego przez Wykonawcę załącznika nr 6.6. do SIWZ; Załączniki nr 6 do SIWZ w zakresie zadań na dostawę sprzętu, tj. nr 3-6 przedmiotu zamówienia, winny zostać wypełnione przez Wykonawcę poprzez wskazanie producenta i modelu oferowanego sprzętu oraz określenie czy oferowany sprzęt i wyposażenie posiada parametry techniczne i funkcjonalne wymagane przez Zamawiającego - poprzez wykreślenie słowa niepotrzebnego TAK lub NIE.
Inne dokumenty 1) Formularz oferty przygotowany zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ; 2) Formularz cenowy, przygotowany odrębnie dla zadania, na którego realizację Wykonawca składa ofertę, zgodny w treści z załącznikiem nr 2.1. dla zadania 1, nr 2.2. dla zadania 2, 2.3. dla zadania 3, 2.4. dla zadania 4, 2.5. dla zadania 5 lub nr 2.6. dla zadania 6; 3) w przypadku działania Wykonawcy przez pełnomocnika, należy dołączyć do oferty pełnomocnictwo w oryginale lub jego kopię poświadczoną notarialnie; 4) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o realizację zamówienia, zgodnie z pkt. 10.3. SIWZ.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy PZP przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian do treści zawartej umowy w zakresie: 1) terminu realizacji dostaw, na skutek wystąpienia jednej z następujących okoliczności: a) przedłużających się procedur udzielenia zamówienia publicznego, b) wystąpienia sytuacji niemożliwych wcześniej do przewidzenia, c) opóźnień spowodowanych przez Zamawiającego; 2) miejsca dostawy wyposażenia, przy czym będzie to budynek Zamawiającego; 3) producenta i modelu dostarczanego sprzętu, oprogramowania bądź wyposażenia, na skutek zaprzestania produkcji zaoferowanego asortymentu bądź zastąpienia go nowszym modelem, przy czym nowy towar winien spełniać parametry techniczne, funkcjonalne i jakościowe określone przez Zamawiającego w SIWZ; 4) zmiany wymiarów mebli do zabudowy na skutek dokonania przez Wykonawcę profesjonalnych pomiarów; o ile okoliczności te spowodują konieczność zmiany postanowień umowy. 2. W żadnym wypadku powyższych postanowień SIWZ nie należy interpretować jako udzielenie dowolnej ze stron roszczenia do żądania zmiany umowy, a jedynie możliwość dokonania zmiany umowy. 3. Każda zmiana umowy musi być dokonana na piśmie w formie aneksu pod rygorem nieważności oraz wymaga zgody drugiej strony.
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.baltic-gallery.art.pl
Adres uzyskania siwz Bałtycka Galeria Sztuki Współczesnej w Słupsku, 76-200 Słupsk, ul. Partyzantów 31a, Sekretariat
Data składania wniosków 27/03/2013
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Bałtycka Galeria Sztuki Współczesnej w Słupsku, 76-200 Słupsk, ul. Partyzantów 31a, Sekretariat
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Zamówienie będzie finansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007-2013, 6 Osi Priorytetowej: Turystyka i dziedzictwo kulturowe; Działania 6.3.: Regionalne dziedzictwo kulturowe o potencjale technicznym
Czy unieważnienie Nie
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Czy dialog Nie
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok potw 5 Tak
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)