BUDOWA I PRZEBUDOWA ALEJEK PARKOWYCH, PRZEBUDOWA NAWIERZCHNI PLACU ZABAW I WYKONANIE PLAŻY W PARKU SOLANKOWYM W INOWROCŁAWIU, W RAMACH PROJEKTU UZDROWISKO INOWROCŁAW (ROZWÓJ FUNKCJI UZDROWISKOWEJ) - III ETAP

Data publikacji 2013-03-19
Data zakończenia 2013-04-04 10:00:00
Instytucja Miasto Inowrocław
Miejscowość Inowrocław
Województwo kujawsko-pomorskie
Branża
  • Różne siedziska i krzesła

Szczegóły

Numer ogłoszenia 108548 / 2013
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 452331615, 452332001, 391136003, 349284806
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest budowa i przebudowa alejek parkowych, przebudowa nawierzchni placu zabaw oraz wykonanie plaży w Parku Solankowym w Inowrocławiu, w ramach realizacji projektu Uzdrowisko Inowrocław (rozwój funkcji uzdrowiskowej) - III etap, zgodnie z dokumentacją projektową i specyfikacją techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych.

2.W zakres zamówienia wchodzi:
1) budowa alejki, która połączy rejon kładki przez zbiornik wodny z południową częścią Parku, na terenie oznaczonym w dokumentacji projektowej jako strefa nr 1, długości 163,74 m i szerokości 2,5 m, o nawierzchni z kostki brukowej betonowej, szarej - tzw. starobruk, na podbudowie tłuczniowej, z obrzeżami betonowymi; z odwodnieniem powierzchniowym na przyległy teren; z urządzeniem zieleńca oraz dostawą i montażem ławek typu wiedeńskiego i pojemników na śmieci,

2)budowa i przebudowa nawierzchni alejek na terenach Parku oznaczonych w dokumentacji projektowej jako strefa nr 2, nr 3 i nr 5, mająca na celu uzupełnienie i ujednolicenie istniejących dróg komunikacyjnych, o nawierzchni identycznej z już istniejącymi na danym obszarze (tj w starej część parku - żwirowe, część nowa i rejon tężni - z kostki brukowej betonowej szarej tzw. starobruk), na podbudowie tłuczniowej, z obrzeżami betonowymi (w strefie nr 5 kamiennymi); łączna długość alejek żwirowych - 315,79 m, alejek z kostki betonowej - 310,94 m, szerokość - od 2,5 do 3 m; z odwodnieniem powierzchniowym na przyległy teren; dostawą i zamontowaniem ławek typu wiedeńskiego, pojemników na śmieci, stojaków rowerowych oraz urządzeniem trawników o łącznej powierzchni 1.959,08 m2,

3)przebudowa nawierzchni placu zabaw w Parku Solankowych zlokalizowanym na terenie dz. nr 5 (obręb 2 ark. 35), dz. nr 15-2, 16-2, 18 (obręb 2 ark. 372) - położenie nawierzchni poliuretanowych z mieszanki granulatu SBR i EPDM, w formie płyt 50 cm na 50 cm w kolorze zielonym, o grubości nawierzchni uzależnionej od spełnienia warunku bezpieczeństwa upadku, z obrzeżami z tego samego materiału, na podbudowie z betonu i warstwie piasku; z odwodnieniem powierzchniowym na przyległy teren oraz urządzeniem trawników o pow. ogółem 2.402 m2,

4)wykonanie plaży przy zbiorniku wodnym (teren oznaczony w dokumentacji projektowej jako strefa nr 1), z piasku (grubość warstwy 30 cm), pow. 1.805 m kw.,

5)wykonanie oznakowania alejek na podstawie projektu stałej organizacji ruchu załączonego do SIWZ.
3. Do Wykonawcy należy również:
1)zapewnienie pełnej obsługi geodezyjnej,
2)wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej oraz dokumentacji powykonawczej,
3)naprawa alejek i rekultywacja terenów zielonych zniszczonych w czasie prowadzenia robót (nie objętych przedmiarem robót).

4.Roboty należy wykonywać pod nadzorem archeologa, którego zapewnia Zamawiający.

5.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa tj. projekty budowlano-wykonawcze pn.
1) budowa alejki spacerowej
2) przebudowa nawierzchni alejek
3) przebudowa nawierzchni placu zabaw
na terenie Parku Solankowego w Inowrocławiu
4)przedmiar robót,
oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Miasto Inowrocław
Ulica ul. F. D. Roosevelta 36
Nr domu 36
Miejscowość Inowrocław
Kod Pocztowy 88-100
Województwo kujawsko-pomorskie
Tel 52 3555250
Fax 52 3555233
Internet www.inowroclaw.pl
Regon 00059636900000
E-mail zamowienia@inowroclaw.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam B
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 90
Wadium 1.Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 5.000,00 zł (słownie pięć tysięcy zł). 2.Wykonawca może wnieść wadium jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj.: 1)pieniądzu, 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3)gwarancjach bankowych, 4)gwarancjach ubezpieczeniowych, 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007r. Nr 42, poz. 275 ze zm.). 3.Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4.Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Handlowy SA, nr 67 1030 1090 0000 0000 9010 1501. 5.W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6.W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego Inowrocław, ul. Roosevelta 36, w Zespole Zamówień Publicznych, pok. nr 22a, a kserokopię dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem należy załączyć do oferty. 7.Niewniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp
Zaliczka Nie
Uprawnienie nie dotyczy.
Wiedza o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej wykonali i prawidłowo ukończyli: - co najmniej dwie roboty budowlane polegające na wykonaniu alejek parkowych lub chodników lub ścieżek rowerowych z nawierzchnią z kostki betonowej, wartości nie niższej niż 250.000,00 zl brutto każda; - co najmniej dwie roboty budowlane polegające wykonaniu nawierzchni poliuretanowych, - co najmniej dwie roboty budowlane polegające na wykonaniu terenów zielonych, w jednym lub oddzielnych zadaniach.
Potencjał nie określa się minimalnych standardów. Spełnianie warunku zostanie ocenione na podstawie złożonego oświadczenia, na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Zdolne o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują osobami posiadającymi uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej, bądź też odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienie oraz oświadczenia, że osoby te posiadają wymagane uprawnienia, na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Sytuacja o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy posiadają środki finansowe (lub zdolność kredytową) w wysokości co najmniej 250.000,00 zł (dwieście pięćdziesiąt tysięcy zł). Spełnianie warunku zostanie ocenione na podstawie złożonej informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy; na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Oswiadczenie potwierdzenia 2 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 10 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 12 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 15 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty potwierdzające kosztorys ofertowy sporządzony metodą uproszczoną.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian do umowy w przypadkach: 1) gdy konieczność zmiany, w tym w zakresie wysokości wynagrodzenia, związana jest ze zmianą powszechnie obowiązujących przepisów prawa (np. w zakresie zmiany wysokości stawki podatku VAT); 2) konieczności zmiany terminu realizacji w związku z: a) wprowadzeniem zmian w dokumentacji projektowej, a wynikających z potrzeby dostosowania zakresu zadania do wytycznych programowych lub powszechnie obowiązujących przepisów prawa lub b) brakiem możliwości prowadzenia robót na skutek obiektywnych warunków klimatycznych lub c) działaniem siły wyższej w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego lub d) nieterminowym, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, przekazaniem przez Zamawiającego terenu budowy Wykonawcy lub e) wstrzymaniem prac budowlanych przez właściwy organ z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę lub f) opóźnieniem związanym z uzyskiwaniem przez Wykonawcę niezbędnych w myśl ustawy Prawo budowlane dokumentów lub g) innymi okolicznościami niepowstałymi z winy Wykonawcy; h) koniecznością wykonania zamówień dodatkowych; 3) zmiany warunków finansowania przedmiotu umowy uzasadnionej zmianami w budżecie Zamawiającego.
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.bip.inowroclaw.pl
Adres uzyskania siwz Urząd Miasta Inowrocławia, 88-100 Inowrocław, ul. Prezydenta Franklina Roosevelta 36, Zespół zamówień publicznych
Data składania wniosków 04/04/2013
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Urząd Miasta Inowrocławia, 88-100 Inowrocław, ul. Prezydenta F.D. Roosevelta 36, punkt informacyjno-podawczy Biura Obsługi Interesantów i Kontroli
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Zamówienie współfinansowane ze środków Unii Europejskiej Regionalny Program Operacyjny Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2007-2013
Czy unieważnienie Tak
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)