PRZEBUDOWA SALI SENATU

Data publikacji 2013-03-21
Data zakończenia 2013-04-09 09:00:00
Instytucja Wojskowa Akademia Techniczna
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny,
  • Odbiorniki telewizyjne i radiowe oraz aparatura nagrywająca dźwięk lub obraz lub aparatura powielająca,
  • Urządzenia i artykuły telekomunikacyjne,
  • Urządzenia łączności

Szczegóły

Numer ogłoszenia 113030 / 2013
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 454000001, 453112002, 453120007, 453157005, 453312101, 323000006, 325000008, 325700009, 320000003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest przebudowa Sali Senatu.
Sala Senatu znajduje się na trzecim piętrze bloku 1 w budynku 100 na terenie Wojskowej Akademii Technicznej przy ul. Kaliskiego 2 w Warszawie. Budynek nr 100 jest budynkiem 3 piętrowym z podpiwniczeniem.
Podstawowy zakres dla realizowanego remontu to uzyskanie sali audytoryjnej odpowiadającej obecnym standardom wyposażenia i urządzenia.
Przewiduje się kompleksową zmianę wystroju i wyposażenia auli wraz z doposażeniem w media i instalacje wewnętrzne. Ponadto, w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia w/w zamierzenia konieczne jest poszerzenie zakresu remontu o pomieszczenia przylegające do Sali, tzn. hall, inne związane z doposażeniem w wentylację mechaniczną.

SALA

CZĘŚĆ BUDOWLANA
- wymiana mebli - całkowity demontaż mebli istniejących, wykonanie i montaż nowych mebli przy nowej geometrii audytorium. Pulpity w audytorium wykonane pod wymiar z płyty meblowej w okleinie naturalnej bejcowanej na jasny dąb. W pulpitach montaż zestawu konferencyjnego z głośnikiem, panelem do głosowania oraz gniazdem niskoprądowym. Siedziska foteli tapicerowane tkaniną welurową w kolorze zielonym,
- wymiana ekranu projekcyjnego wraz z mechanizmem,
- wykonanie częściowej okładziny ścian z paneli Gustaffs perforowanych PD8 i pełnych na konstrukcji systemowej Capax + wełna mineralna 40 mm. Kolor - jasny dąb,
- wykonanie boksu dla operatora w konstrukcji lekkiej z okładziną z paneli Gustaffs pełnych. Kolor jasny dąb,
- montaż sufitu podwieszonego z paneli Gustaffs PH-5 perforowanych z płytami wełny mineralnej 40 mm+fizelina.ównicy oraz stołu prezydialnego wraz z fotelami,
- naprawa i malowanie na kolor ścian i sufitów poza okładzinami,
- wymiana drzwi na EI60,drewniane w kolorze okładziny ściennej,
- montaż rolet okiennych zaciemniających,
- montaż żaluzji wewnątrz okiennych.

INSTALACJE
- grzewcze - przewidziano wymianę grzejników i podejść zasilających - wg projektu instalacji,
- wentylacji mechanicznej - wykonanie nowej instalacji przy wykorzystaniu istniejących przebić i przejść przez ściany i stropy - wg projektu wentylacji mechanicznej,
- elektryczne - wymiana oświetlenia stałego i ewakuacyjnego, wykonanie gniazd zasilających, wykonanie kabla ognioodpornego do zasilania SAP - wg projektu
instalacji elektrycznych
- słaboprądowe - montaż urządzeń audytoryjnych (projektor, nagłośnienie).
HALL GŁÓWNY
CZĘŚĆ BUDOWLANA
- wykonanie szaf szatniowych z drzwiami przesuwnymi

INSTALACJE
- elektryczne - wymiana opraw oświetleniowych wg projektu instalacji elektrycznych.

DACH
CZĘŚĆ BUDOWLANA
- wykonanie izolacji przebić auli,
- wykonanie i montaż konstrukcji dla urządzeń wentylacji mechanicznej oraz pomostów obsługowych wg rys. konstrukcyjnych,
- naprawa obróbek blacharskich
INSTALACJE
- wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej wg projektu wentylacji
- usunięcie kolizji przewodów wentylacji mechanicznej z istniejącą instalacją elektrycznych wg projektu instalacji elektrycznych.
- dostosowanie instalacji odgromowej do nowych lokalizacji urządzeń wentylacyjnych
na dachu wg projektu instalacji elektrycznych.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Wojskowa Akademia Techniczna
Ulica ul. Kaliskiego 2
Nr domu 2
Miejscowość Warszawa
Kod Pocztowy 00-908
Województwo mazowieckie
Tel 022 6837865
Fax 022 6837977
Internet www.wat.edu.pl
Regon 01212290000000
E-mail szp@wat.edu.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Uczelnia publiczna
Rodz zam B
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas w miesiącach 4
Wadium Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany wnieść, na czas związania ofertą, wadium w wysokości 49 000,00 zł (czterdzieści dziewięć tysięcy złotych) przed upływem terminu składania ofert tj.: do dnia 09.04.2013r., do godz. 09:00. Skuteczne wniesienie wadium przelewem oznacza obecność wymaganej kwoty wadium na koncie Zamawiającego w wyżej wymienionym terminie, czyli datą wpłaty wadium jest data wpływu na konto, a nie data złożenia przelewu. W zależności od wyboru Wykonawcy, wadium może być wniesione: - w pieniądzu - przelewem na konto Zamawiającego: PEKAO S.A. Warszawa, ul. Towarowa 25, Nr 34 1240 5918 1111 0000 4910 0228. z dopiskiem PRZEBUDOWA SALI SENATU; - w formie dopuszczonej przez art. 45 ust. 6 pkt 2-5 Prawa zamówień publicznych - dowodem wniesienia wadium będzie załączony do oferty oryginał tego dokumentu.
Zaliczka Nie
Wiedza Zamawiający uzna jako spełniony warunek wiedzy i doświadczenia, na podstawie wykazu robót budowlanych (zał. nr 4 do SIWZ), z którego wynikać będzie, że w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie Wykonawca wykonał co najmniej jedną robotę obejmującą roboty w zakresie ogólnobudowlanym (wszystkie branże: budowlana, elektryczna wraz z robotami audiowizualnymi, sanitarna, telekomunikacyjna) w jednym obiekcie na kwotę minimum 2 500 000,00 zł oraz na podstawie dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone i ewentualnie na podstawie pisemnego zobowiązania innych podmiotów, jeżeli Wykonawca będzie polegał na ich zasobach.
Zdolne Zamawiający uzna jako spełniony warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia na podstawie wykazu osób (zał. 3 do SIWZ), które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia z którego wynikać będzie, ze Wykonawca dysponuje bądź będzie dysponował co najmniej: - 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, oraz złoży oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień i ewentualnie na podstawie pisemnego zobowiązania innych podmiotów, jeżeli Wykonawca będzie polegał na ich zasobach, oraz - 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie instalacji elektrycznych, oraz złoży oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień i ewentualnie na podstawie pisemnego zobowiązania innych podmiotów, jeżeli Wykonawca będzie polegał na ich zasobach, oraz - 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie instalacji sanitarnych, oraz złoży oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień i ewentualnie na podstawie pisemnego zobowiązania innych podmiotów, jeżeli Wykonawca będzie polegał na ich zasobach, oraz - 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności telekomunikacyjnej, oraz złoży oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień i ewentualnie na podstawie pisemnego zobowiązania innych podmiotów, jeżeli Wykonawca będzie polegał na ich zasobach.
Sytuacja Zamawiający uzna jako spełniony warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej na podstawie opłaconej polisy (tj. wraz z dowodem opłaty jeżeli nie wynika bezpośrednio z dokumentu, ze jest opłacona), a w przypadku jej braku na podstawie innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o minimalnej wartości 3 000 000,00 zł.
Oswiadczenie potwierdzenia 2 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 10 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 13 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 5 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 6 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 7 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok podm zag 3 Tak
Dok podm zag 4 Tak
Dok podm zag 5 Tak
Inne dokumenty - pełnomocnictwo do podpisania oferty, jeżeli nie wynika ono z załączonych dokumentów wymaganych postanowieniami SIWZ i Ogłoszenia. - formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ, - kosztorys ofertowy sporządzony metodą kalkulacji uproszczonej zgodny z załączonymi do SIWZ przedmiarami robót wraz z zestawieniem ilościowo wartościowym materiałów i sprzętu uwzględniającym: nazwy materiałów, sprzętu, jednostkę miary i ilości w podanych jednostkach miar, ceny jednostkowe poszczególnych materiałów i sprzętu na jednostkę miary oraz wartości poszczególnych materiałów i sprzętu oraz łącznie dla całego zestawienia. - opis przedmiotu równoważnego, jeżeli taki wykonawca proponuje, umożliwiający jego porównanie z parametrami wskazanymi przez Zamawiającego w SIWZ i załącznikach. - oryginał gwarancji stanowiącej dowód wniesienia wadium. Przy wniesieniu wadium w formie pieniężnej na rachunek Zamawiającego należy załączyć kopię przelewu. Brak wniesienia wadium w terminie będzie skutkowało wykluczeniem wykonawcy z przedmiotowego postępowania. - pisemne zobowiązanie innych podmiotów - jeżeli dotyczy
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1.Zmiana terminu przewidzianego na zakończenie robót: - zmiany spowodowane niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi uniemożliwiającymi prowadzenie robót budowlanych, przeprowadzenie prób i sprawdzeń, dokonywanie odbiorów; - zmiany spowodowane ewentualnym zleceniem robót dodatkowych lub zamiennych mogących mieć wpływ na pierwotnie uzgodniony termin wykonania umowy, - zmiany spowodowane stwierdzeniem niezinwentaryzowanych instalacji lub robót budowlanych, - zmiany spowodowane nieprzewidzianymi w SIWZ warunkami geologicznymi, archeologicznymi lub terenowymi; - odmienne od przyjętych w dokumentacji projektowej warunki geologiczne; - odmienne od przyjętych w dokumentacji projektowej warunki terenowe, w szczególności istnienie nie zinwentaryzowanych lub błędnie zinwentaryzowanych obiektów budowlanych; - zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności: uzasadnione wstrzymanie robót przez Zamawiającego z przyczyn, których nie można było przewidzieć przed rozpoczęciem robót, konieczność usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, odmowa wydania przez organy administracji lub inne podmioty wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień z przyczyn niezawonionych przez Wykonawcę, - zaistnieją okoliczności powodujące konieczność zmiany terminu realizacji przedmiotu zamówienia z uwagi na wykonanie zamówień dodatkowych (o których mowa w art. 67 ust 1 pkt 5 ustawy Pzp). 2.Inne rodzaje zmian spowodowane następującymi okolicznościami: - nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa mających wpływ na realizację zamówienia, - konieczność wprowadzenia zmian będzie dotyczyć treści w dokumencie o charakterze informacyjno-instrukcyjnym, niezbędnym do sprawnej realizacji umowy w szczególności: zmiana osób uprawnionych do kontaktów, zmiana osób odpowiedzialnych za potwierdzenie prawidłowej realizacji zamówienia, zmiana kierowników budowy ze strony Wykonawcy oraz koordynatora w zakresie realizacji obowiązków umownych i inspektorów nadzoru ze strony Zamawiającego wraz z numerami telefonów, faksu, poczty elektronicznej etc., w sytuacji nieprzewidzianej takiej jak np.: zgon, wyjazd za granicę, choroba, urlop, rozwiązanie stosunku pracy, zmiana miejsca zamieszkania itp. - zaistnieją okoliczności powodujące konieczność zmiany podmiotów trzecich na etapie realizacji zamówienia na zasobach których wykonawca opierał się wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu, pod warunkiem że nowy podwykonawca wykaże spełnienie warunków w zakresie nie mniejszym niż wskazany na etapie postępowania o zamówienie publiczne dotychczasowy podwykonawca. - zmiana sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy na skutek zmian zawartej przez Zamawiającego umowy o dofinansowanie projektu lub wytycznych dotyczących realizacji projektu.
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.wat.edu.pl
Adres uzyskania siwz Sekcja Zamówień Publicznych, ul. Gen. Sylwestra Kaliskiego 2, 00-908 Warszawa, Budynek 22, pokój nr 7 (wejście przez biuro przepustek)
Data składania wniosków 09/04/2013
Godzina składania wniosków 09:00
Miejsce Wojskowa Akademia Techniczna, 00-908 Warszawa 49, skr. poczt. 50, ul. Gen. Sylwestra Kaliskiego 2, Sekcja Zamówień Publicznych budynek 22, pokój nr 7
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)