| Biuletyn | 1 | 
							                							                							                									
						| Nazwa | Wojskowa Akademia Techniczna | 
							                									
						| Ulica | ul. Kaliskiego 2 | 
							                									
						| Nr domu | 2 | 
							                							                									
						| Miejscowość | Warszawa | 
							                									
						| Kod Pocztowy | 00-908 | 
							                									
						| Województwo | mazowieckie | 
							                									
						| Tel | 022 6837865 | 
							                									
						| Fax | 022 6837977 | 
							                									
						| Internet | www.wat.edu.pl | 
							                									
						| Regon | 01212290000000 | 
							                									
						| E-mail | szp@wat.edu.pl | 
							                							                									
						| Obowiązkowa | Tak | 
							                									
						| Dotyczy | 1 | 
							                									
						| Rodzaj zamówienia | Uczelnia publiczna | 
							                							                									
						| Rodz zam | B | 
							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                									
						| Czy częsci | Nie | 
							                									
						| Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej | Nie | 
							                									
						| Czy dialog | Nie | 
							                									
						| Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających | Nie | 
							                									
						| Czas | Obowiązuje termin | 
							                									
						| Czas w miesiącach | 4 | 
							                									
						| Wadium | Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany wnieść, na czas związania ofertą, wadium w wysokości 49 000,00 zł (czterdzieści dziewięć tysięcy złotych) przed upływem terminu składania ofert tj.: do dnia 09.04.2013r., do godz. 09:00.
Skuteczne wniesienie wadium przelewem oznacza obecność wymaganej kwoty wadium na koncie Zamawiającego w wyżej wymienionym terminie, czyli  datą wpłaty wadium jest data wpływu na konto, a nie data złożenia przelewu.
W zależności od wyboru Wykonawcy, wadium może być wniesione:
- w pieniądzu - przelewem na konto Zamawiającego: PEKAO S.A. Warszawa, 
ul. Towarowa 25, Nr 34 1240 5918 1111 0000 4910 0228.
z dopiskiem PRZEBUDOWA SALI SENATU;
- w formie dopuszczonej przez art. 45 ust. 6 pkt 2-5 Prawa zamówień publicznych  - dowodem wniesienia wadium będzie załączony do oferty oryginał tego dokumentu. | 
							                									
						| Zaliczka | Nie | 
							                									
						| Wiedza | Zamawiający uzna jako spełniony warunek wiedzy i doświadczenia, na podstawie wykazu robót budowlanych (zał. nr 4 do SIWZ), z którego wynikać będzie, że w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie Wykonawca wykonał co najmniej jedną robotę obejmującą roboty w zakresie ogólnobudowlanym (wszystkie branże: budowlana, elektryczna wraz z robotami audiowizualnymi, sanitarna, telekomunikacyjna) w jednym obiekcie na kwotę minimum 2 500 000,00 zł oraz na podstawie  dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone i ewentualnie na podstawie pisemnego zobowiązania innych podmiotów, jeżeli Wykonawca będzie polegał na ich zasobach. | 
							                									
						| Zdolne | Zamawiający uzna jako spełniony warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia na podstawie wykazu osób (zał. 3 do SIWZ), które będą uczestniczyć 
w wykonywaniu zamówienia z którego wynikać będzie, ze Wykonawca dysponuje bądź będzie dysponował co najmniej:
- 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi 
w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, oraz złoży oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień i ewentualnie na podstawie pisemnego zobowiązania innych podmiotów, jeżeli Wykonawca będzie polegał na ich zasobach, oraz
- 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie instalacji elektrycznych, oraz złoży oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień i ewentualnie na podstawie pisemnego zobowiązania innych podmiotów, jeżeli Wykonawca będzie polegał na ich zasobach, oraz
- 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi 
w zakresie instalacji sanitarnych, oraz złoży oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień i ewentualnie na podstawie pisemnego zobowiązania innych podmiotów, jeżeli Wykonawca będzie polegał na ich zasobach, oraz
- 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi 
w specjalności telekomunikacyjnej, oraz złoży oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień i ewentualnie na podstawie pisemnego zobowiązania innych podmiotów, jeżeli Wykonawca będzie polegał na ich zasobach. | 
							                									
						| Sytuacja | Zamawiający uzna jako spełniony warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej 
i finansowej  na podstawie opłaconej polisy  (tj. wraz z dowodem opłaty jeżeli nie wynika bezpośrednio z dokumentu, ze jest opłacona), a w przypadku jej braku na podstawie innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o minimalnej wartości  3 000 000,00 zł. | 
							                									
						| Oswiadczenie potwierdzenia 2 | Tak | 
							                									
						| Oswiadczenie potwierdzenia 9 | Tak | 
							                									
						| Oswiadczenie potwierdzenia 10 | Tak | 
							                									
						| Oswiadczenie potwierdzenia 13 | Tak | 
							                									
						| Oswiadczenia wykluczenia 1 | Tak | 
							                									
						| Oswiadczenia wykluczenia 2 | Tak | 
							                									
						| Oswiadczenia wykluczenia 3 | Tak | 
							                									
						| Oswiadczenia wykluczenia 5 | Tak | 
							                									
						| Oswiadczenia wykluczenia 6 | Tak | 
							                									
						| Oswiadczenia wykluczenia 7 | Tak | 
							                									
						| Oswiadczenia wykluczenia 8 | Tak | 
							                									
						| Dok grup kap 1 | Tak | 
							                									
						| Dokument podmiotów | Tak | 
							                									
						| Dok podm zag 2 | Tak | 
							                									
						| Dok podm zag 3 | Tak | 
							                									
						| Dok podm zag 4 | Tak | 
							                									
						| Dok podm zag 5 | Tak | 
							                									
						| Inne dokumenty | - pełnomocnictwo do podpisania oferty, jeżeli nie wynika ono z załączonych dokumentów wymaganych postanowieniami SIWZ i Ogłoszenia.
- formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ,
- kosztorys ofertowy sporządzony metodą kalkulacji uproszczonej zgodny 
z załączonymi do SIWZ przedmiarami robót wraz z zestawieniem ilościowo wartościowym materiałów i sprzętu uwzględniającym: nazwy materiałów, sprzętu, jednostkę miary i ilości w podanych jednostkach miar, ceny jednostkowe poszczególnych materiałów i sprzętu na jednostkę miary oraz wartości poszczególnych materiałów i sprzętu oraz łącznie dla całego zestawienia.
- opis przedmiotu równoważnego, jeżeli taki wykonawca proponuje, umożliwiający jego porównanie z parametrami wskazanymi przez Zamawiającego w SIWZ i załącznikach.
- oryginał gwarancji stanowiącej dowód wniesienia wadium. Przy wniesieniu wadium w formie pieniężnej na rachunek Zamawiającego należy załączyć kopię przelewu. Brak wniesienia wadium w terminie będzie skutkowało wykluczeniem wykonawcy 
z przedmiotowego postępowania.
- pisemne zobowiązanie innych podmiotów - jeżeli dotyczy | 
							                									
						| Niepełnosprawne | Nie | 
							                									
						| Kod trybu zamówienia | PN | 
							                									
						| Czy zmiana umowy | Tak | 
							                									
						| Zmiana umowy | 1.Zmiana terminu przewidzianego na zakończenie robót:
- zmiany spowodowane niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi uniemożliwiającymi prowadzenie robót budowlanych, przeprowadzenie prób i sprawdzeń, dokonywanie odbiorów;
- zmiany spowodowane ewentualnym zleceniem robót dodatkowych lub zamiennych mogących mieć wpływ na pierwotnie uzgodniony termin wykonania umowy, 
- zmiany spowodowane stwierdzeniem niezinwentaryzowanych instalacji lub robót budowlanych,
- zmiany spowodowane nieprzewidzianymi w SIWZ warunkami geologicznymi, archeologicznymi lub terenowymi;
- odmienne od przyjętych w dokumentacji projektowej warunki geologiczne;
- odmienne od przyjętych w  dokumentacji projektowej warunki terenowe, 
w szczególności istnienie nie zinwentaryzowanych lub błędnie zinwentaryzowanych obiektów budowlanych;
- zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności: uzasadnione wstrzymanie robót przez Zamawiającego z przyczyn, których nie można było przewidzieć przed rozpoczęciem robót, konieczność usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, odmowa wydania przez organy administracji lub inne podmioty wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień z przyczyn niezawonionych przez Wykonawcę, 
- zaistnieją okoliczności powodujące konieczność zmiany terminu realizacji przedmiotu zamówienia z uwagi na wykonanie zamówień dodatkowych (o których mowa w art. 67 ust 1 pkt 5 ustawy Pzp).
2.Inne rodzaje zmian spowodowane następującymi okolicznościami: 
- nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa mających wpływ na realizację zamówienia,
- konieczność wprowadzenia zmian będzie dotyczyć treści w dokumencie o charakterze informacyjno-instrukcyjnym, niezbędnym do sprawnej realizacji umowy w szczególności: zmiana osób uprawnionych do kontaktów, zmiana osób odpowiedzialnych za potwierdzenie prawidłowej realizacji zamówienia, zmiana kierowników budowy ze strony Wykonawcy oraz koordynatora w zakresie realizacji obowiązków umownych i inspektorów nadzoru ze strony Zamawiającego wraz z numerami telefonów, faksu, poczty elektronicznej etc., w sytuacji nieprzewidzianej takiej jak np.: zgon, wyjazd za granicę, choroba, urlop, rozwiązanie stosunku pracy, zmiana miejsca zamieszkania itp.
- zaistnieją okoliczności powodujące konieczność zmiany podmiotów trzecich na etapie realizacji zamówienia na zasobach których wykonawca opierał się wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu, pod warunkiem że nowy podwykonawca wykaże spełnienie warunków w zakresie nie mniejszym niż wskazany na etapie postępowania o zamówienie publiczne dotychczasowy podwykonawca.
- zmiana sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy na skutek zmian zawartej przez Zamawiającego umowy o dofinansowanie projektu lub wytycznych dotyczących realizacji projektu. | 
							                									
						| Kod kryterium | A | 
							                									
						| Adres strony internetowej siwz | www.wat.edu.pl | 
							                									
						| Adres uzyskania siwz | Sekcja Zamówień Publicznych, ul. Gen. Sylwestra Kaliskiego 2, 00-908 Warszawa, Budynek 22, pokój nr 7 (wejście przez biuro przepustek) | 
							                									
						| Data składania wniosków | 09/04/2013 | 
							                									
						| Godzina składania wniosków | 09:00 | 
							                									
						| Miejsce | Wojskowa Akademia Techniczna, 00-908 Warszawa 49, skr. poczt. 50, ul. Gen. Sylwestra Kaliskiego 2, Sekcja Zamówień Publicznych budynek 22, pokój nr 7 | 
							                									
						| Termin | Obowiązuje termin | 
							                									
						| Termin związania ofertą | 30 | 
							                									
						| Czy unieważnienie | Nie |