ŁRPN-T/ ZP - 10/2013/PN - przetarg nieograniczony na udzielenie zamówienia publicznego na zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w Łódzkim Regionalnym Parku Naukowo-Technologicznym Sp. z o. o.

Data publikacji 2013-03-22
Data zakończenia 2013-04-08 09:15:00
Instytucja Łódzki Regionalny Park Naukowo-Technologiczny sp z o.o.
Miejscowość Łódź
Województwo łódzkie
Branża
  • Meble biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 43203 / 2013
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 450000007, 451112914, 451127002, 452131509, 452233009, 452332269, 452332609, 454500006, 772114006, 391300002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie następującego zakresu robót budowlanych w Łódzkim Regionalnym Parku Naukowo-Technologicznym Sp. z o. o. w ramach projektu BioNanoPark - rozszerzenie: 1. Zatoki parkingowej 2. Modernizacji i remontu budynku A Łódzkiego Inkubatora Technologicznego 3. Dostawy i montażu mebli biurowych w budynku A Łódzkiego Inkubatora Technologicznego. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 10 do SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. Przedmiotem zamówienia jest również wycinka drzew kolidujących z inwestycją na podstawie uzyskanej przez Zamawiającego decyzji administracyjnej. Po stronie Wykonawcy będzie także zagospodarowanie na swój koszt odpadów z prac rozbiórkowych / demontażowych oraz wycinki drzew, zgodnie z Ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach. Wykonawca zobowiązany jest każdorazowo przedstawić inspektorowi nadzoru inwestorskiego karty przekazania odpadów, które zostaną dołączone do dokumentacji powykonawczej. Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia wizji lokalnej przed złożeniem oferty. Wykonawca nie może uchylać się od wykonania czynności, robót lub różnego rodzaju detali nieobjętych niniejszym postępowaniem, jeśli są one niezbędne z punktu widzenia poprawności wykonania robót czy instalacji i celu, jakiemu mają służyć, ani żądać dodatkowego wynagrodzenia za te prace.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Łódzki Regionalny Park Naukowo-Technologiczny sp z o.o.
Ulica ul. Dubois 114/116
Miejscowość Łódź
Kod Pocztowy 93-465
Województwo łódzkie
Tel 42 6844444
Fax 42 6845000
Internet www.technopark.lodz.pl/bip/zamowienia_publiczne
Regon 47321432900000
E-mail a.jozwicki@interia.pl lub biuro@technopark.lodz.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Inny: Spółka prawa handlowego - Sp. z o.o.
Rodzaj zam inny Spółka prawa handlowego - Sp. z o.o.
Rodz zam B
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 30/06/2014
Wadium Ustala się wadium w wysokości 90 000 zł (słownie: dziewięćdziesiąt tysięcy złotych). Wykonawca wnosi wadium: 1. W pieniądzu, przelewem na rachunek Zamawiającego: 92 2490 0005 0000 4600 7232 1970 z dopiskiem: wadium w postępowaniu na zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w Łódzkim Regionalnym Parku Naukowo-Technologicznym w ramach projektu BioNanoPark - rozszerzenie. 2. W jednej z poniżej podanych form: 1) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo -kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 2) gwarancjach bankowych, 3) w gwarancjach ubezpieczeniowych, 4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 ze zm.). W wypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniężna, oryginał dokumentu wniesionego wadium należy złożyć w Łódzkim Regionalnym Parku Naukowo-Technologicznym Sp. z o.o. przy ul. Dubois 114/116 w Łodzi najpóźniej wraz ze złożoną ofertą. Wadium wnosi się przed upływem ostatecznego terminu składania ofert, przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. Dokument w formie poręczenia i/lub gwarancji winien zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty wadium, zgodnie z warunkami przetargu, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem akapitu poniżej (art. 46 ust. 4a Ustawy). Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 Ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli: a) Wykonawca, którego oferta została wybrana odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) Wykonawca, którego oferta została wybrana nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) Zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów o których mowa w SIWZ. Sposób dokonywania oceny spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców oparty będzie na zasadzie: spełnia / nie spełnia.
Wiedza Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów o których mowa w SIWZ. Sposób dokonywania oceny spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców oparty będzie na zasadzie: spełnia / nie spełnia. Zamawiający uzna warunek posiadania wiedzy i doświadczenia za spełniony, jeżeli wykaże, że w ciągu ostatnich 5 lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, Wykonawca wykonał co najmniej 2 roboty budowlane, odpowiadające swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, przez co należy rozumieć budowę co najmniej 2 parkingów, każdy na min. 30 miejsc postojowych oraz budowę, remont lub modernizację przynajmniej 2 budynków użyteczności publicznej obejmujące roboty instalacyjne wewnętrzne oraz aranżację wnętrz o łącznej wartości co najmniej 2 mln zł netto dla każdego budynku, oraz przedstawi dokument potwierdzający, że roboty zostały należycie wykonane wraz z dokumentacją fotograficzną i opisem wykonanych robót..
Potencjał Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów o których mowa w SIWZ. Sposób dokonywania oceny spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców oparty będzie na zasadzie: spełnia / nie spełnia.
Zdolne Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów o których mowa w SIWZ. Sposób dokonywania oceny spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców oparty będzie na zasadzie: spełnia / nie spełnia. Zamawiający uzna warunek dotyczący osób zdolnych do wykonania zamówienia za spełniony, jeżeli Wykonawca załączy oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, przez co Zamawiający rozumie uprawnienia osób wykonujących zamówienie do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie odpowiednim dla swoich specjalności..
Sytuacja Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów o których mowa w SIWZ. Sposób dokonywania oceny spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców oparty będzie na zasadzie: spełnia / nie spełnia. Zamawiający uzna warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej za spełniony, jeżeli Wykonawca : 1. Udokumentuje, że jego roczny obrót rozumiany jako wartość netto towarów lub usług bez podatku VAT w okresie ostatnich trzech lat jest nie mniejszy niż 5 000 000 zł w każdym roku obrotowym. 2. Wykaże, że posiada opłaconą polisę o wartości nie mniejszej niż 5 000 000 zł netto lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. 3. Dołączy oświadczenie, iż w przypadku wybrania jego oferty jako najkorzystniejszej, najpóźniej do dnia zawarcia umowy będącej wynikiem niniejszego postępowania zawrze umowę ubezpieczenia OC deliktowego i OC kontraktowego od ryzyka budowlano-montażowego do wysokości wartości robót budowlanych zaoferowanych przez Wykonawcę i utrzyma zakres tego ubezpieczenia przez cały okres obowiązywania umowy z Zamawiającym. 4. Wykaże, że posiada na koncie środki finansowe w wysokości 5 000 000 zł netto lub zdolność kredytową na kwotę 5 000 000 zł netto. W celu potwierdzenia sytuacji finansowej Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia informacji Banku lub Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo-Kredytowej w której Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków lub zdolność kredytową, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Polegający na zdolności finansowej innego podmiotu, Zamawiający złoży oświadczenia tego podmiotu o wysokości środków finansowych, które zostaną udostępnione Wykonawcy na realizację niniejszego zamówienia wraz z informacją z banku tego podmiotu, potwierdzającą wysokość posiadanych środków lub zdolność kredytową wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Oswiadczenie potwierdzenia 2 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 10 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 12 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 13 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 15 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 16 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 5 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 6 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 7 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok podm zag 3 Tak
Dok podm zag 4 Tak
Dok podm zag 5 Tak
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zmiana treści zawartej umowy może nastąpić wyłącznie w granicach unormowania art. 144 ust.1 Ustawy i pod rygorem nieważności wymaga formy pisemnego aneksu skutecznego po podpisaniu przez obie Strony, poprzedzonego sporządzeniem protokołu konieczności przez Strony umowy, o ile umowa nie stanowi inaczej. 2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty (w części dotyczącej przedmiotu umowy, terminów oraz wynagrodzenia), na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, jeżeli zajdzie którykolwiek z niżej wymienionych warunków: 1) Zmiana terminu przewidzianego na zakończenie robót: a) zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi, tj. w szczególności przez: - klęski żywiołowe; - warunki atmosferyczne odbiegające od typowych, uniemożliwiające prowadzenie robót budowlanych, przeprowadzanie prób i sprawdzeń, dokonywanie odbiorów b) zmiany spowodowane nieprzewidzianymi w SIWZ warunkami geologicznymi, archeologicznymi lub terenowymi, w szczególności: niewypały i niewybuchy; wykopaliska archeologiczne; c) skrócenie harmonogramu rzeczowo-finansowego prac na wniosek Wykonawcy, o którym mowa w § 14 ust.3 umowy; d) zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności wstrzymanie robót przez Zamawiającego. 2) Zmiana sposobu spełnienia świadczenia na skutek zmian technologicznych spowodowanych w szczególności następującymi okolicznościami: a) niedostępność na rynku materiałów lub urządzeń wskazanych w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót spowodowana zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku tych materiałów lub urządzeń; b) pojawienie się na rynku materiałów lub urządzeń nowszej generacji pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu umowy lub kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy; c) pojawienie się nowszej technologii wykonania zaprojektowanych robót pozwalającej na zaoszczędzenie czasu realizacji inwestycji lub kosztów wykonywanych prac, jak również kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy; d) konieczność zrealizowania projektu przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych/technologicznych niż wskazane w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu umowy, 3) Pozostałe rodzaje zmian spowodowane następującymi okolicznościami: a) siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ; b) zmiana obowiązującej stawki VAT; c) zmiana sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy na skutek zmian zawartej przez Zamawiającego umowy o dofinansowanie projektu lub wytycznych dotyczących realizacji projektu; d) zmiany przepisów prawa; e) zmiany personelu zarówno po stronie Zamawiającego, jak i Wykonawcy; f) zmiany zakresu robót udzielonego podwykonawcy. 3. Zmiany zawartej umowy wymagają pisemnego uzasadnienia Zamawiającego. 4. Za okoliczności siły wyższej uznaje się między innymi: pożar, powódź, huragan, eksplozję, awarie energetyczne, wojnę, operacje wojskowe, rozruchy, niepokoje społeczne, ograniczenia i zakazy wydane przez organy administracji publicznej, a także inne nadzwyczajne zjawiska losowe i przyrodnicze, wszystkie z nich powstające poza kontrolą Stron, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a jeżeli możliwe były do przewidzenia, nie można było im zapobiec. 5. Zaistnienie siły wyższej powinno być udokumentowane przez Stronę powołującą się na nią. 6. Wstrzymanie robót z powodu określonego w ust. 2 pkt 5 lit. a) musi być potwierdzone w dzienniku budowy i zaakceptowane przez inspektora nadzoru. Wstrzymanie robót budowlanych ze względu na warunki atmosferyczne typowe (właściwe) dla danej pory roku i miesiąca, lub zła organizacja robót nie uzasadnia zmiany umowy.
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.technopark.lodz.pl/bip/zamowienia_publiczne
Adres uzyskania siwz Łódzki Regionalny Park Naukowo-Technologiczny Sp. z o.o., ul. Dubois 114/116 (sekretariat Zarządu - budynek BioNanoPark - I piętro, zielona recepcja), w godzinach 8.15 - 15.15.
Data składania wniosków 08/04/2013
Godzina składania wniosków 09:15
Miejsce Łódzki Regionalny Park Naukowo-Technologiczny Sp. z o.o., ul. Dubois 114/116 (sekretariat Zarządu - budynek BioNanoPark - I piętro, zielona recepcja)
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Projekt BioNanoPark współfinansowany jest w ramach Programu Operacykjnego Innowacyjna Gospodarka na lata 2007-2013, Działanie 5.3 - Wspieranie Ośrodków Innowacyjności.
Czy unieważnienie Tak
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)