Data publikacji |
2013-03-22 |
Data zakończenia |
2013-04-11 12:00:00 |
Instytucja |
Gmina Prudnik |
Miejscowość |
Prudnik |
Województwo |
opolskie |
Branża |
- Wyroby elektryczne,
- Kłódki i łańcuchy
|
Szczegóły
|
Numer ogłoszenia |
43521 / 2013 |
Typ dokumentu |
ZP-400 |
Kod CPV |
452122008, 452122125, 451112000, 452611005, 452623114, 452623107, 452623004, 452623114, 452623217, 452612147, 452332269, 451127002, 453200006, 453100003, 453310006, 453311007, 453300009, 452310005, 453162007, 453142003, 316822105 |
Adres strony internetowej siwz |
|
BZP |
Zobacz
|
Przedmiotem zamówienia jest:
1. Budowa w Prudniku przy ul. Podgórnej kompleksu sportowego składającego się z krytej pływalni, hali sportowej i zaplecza, zlokalizowanego miedzy oboma halami wraz z:
- wewnętrznymi instalacjami: wentylacji mechanicznej, uzdatniania wody basenowej, c.o., wod-kan, elektrycznymi, teletechnicznymi,
- budową instalacji zewnętrznych oraz przyłączy: kanalizacji sanitarnej i deszczowej, wodociągowych, ciepłowniczych, energetycznych,
- ukształtowanie teren, układem komunikacji wewnętrznej z parkingiem, małą architekturą.
2. Wykonanie zadania obejmuje również:
- organizację i zagospodarowanie placu budowy,
- obsługę geodezyjna prowadzonych robót,
- wykonanie dokumentacji powykonawczej z pełnymi i niezbędnymi pomiarami, certyfikatami zgodności,
aprobatami technicznymi, deklaracjami zgodności i innymi dokumentami dopuszczającymi do stosowania na
zastosowane materiały i urządzenia wraz z ich wykazem,
- przygotowanie instrukcji obsługi, eksploatacji i konserwacji instalacji, maszyn i urządzeń ora linii
technologicznych zamontowanych na obiekcie czy też wbudowanych w obiekt, a także przeszkolenie w tym
zakresie użytkownika w terminie uzgodnionym z Zamawiającym,
- wykonanie charakterystyki energetycznej,
- wykonanie instrukcji bezpieczeństwa pożarowego oraz wyposażenie obiektu w gaśnice i oznakowanie
pożarniczymi znakami informacyjnymi zgodnie z obowiązującymi normami,
- wywóz materiałów porozbiórkowych nie nadających się do odzysku na miejsce składowania zgodnie z
obowiązującymi przepisami w tym zakresie,
- przywrócenie terenu w rejonie prowadzonych robót do stanu pierwotnego.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera:
1) Projekt budowlany,
2) Projekt wykonawczy,
3) Rysunki uzupełniające,
4) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót,
5) Przedmiar robót pdf |
Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Gmina Prudnik
|
Ulica |
ul. Kościuszki 3
|
Nr domu |
3
|
Miejscowość |
Prudnik
|
Kod Pocztowy |
48-200
|
Województwo |
opolskie
|
Tel |
077 4066200
|
Fax |
077 4066228
|
Internet |
www.bip.prudnik.pl
|
Regon |
00052652900000
|
E-mail |
zp@prudnik.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Administracja samorządowa
|
Rodz zam |
B
|
Czy częsci |
Nie
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie
|
Czas |
D
|
Data zakończenia |
15/06/2018
|
Zaliczka |
Nie
|
Wiedza |
Zamawiający stwierdzi, iż wykonawca spełnił warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp jeśli wykaże że:
Posiada doświadczenie wyrażające się tym, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania
ofert, wykonał roboty budowlane obejmujące budowę budynków o łącznej wartości nie mniejszej niż 13 000 000,00 zł brutto, w tym co najmniej jeden budynek o wartości nie mniejszej niż 3 000 000,00 zł brutto.
Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych poniżej. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnił.
|
Zdolne |
Zamawiający stwierdzi, iż wykonawca spełnił warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp jeśli wykaże że:
Dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia posiadającymi odpowiednie uprawnienia budowlane w specjalności:
- konstrukcyjno-budowlanej,
- instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,
- instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i
kanalizacyjnych,
- drogowej,
(podstawa prawna: art. 14 ustawy Prawo budowlane z dnia 7.7.1994 r., - DZ.U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 ze
zm.)
UWAGA: Ilekroć Zamawiający wymaga określonych uprawnień budowlanych na podstawie aktualnie obowiązującej ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 z późn. zm.), rozumie przez to również odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa lub odpowiednich przepisów prawa państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wspólnym Handlu (EFTA) - stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, którzy nabyli prawo do wykonywania określonych zawodów regulowanych lub określonych działalności, jeżeli te kwalifikacje zostały uznane na zasadach przewidzianych w ustawie z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. Nr 63, poz. 394).
Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych poniżej. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnił.
|
Sytuacja |
Zamawiający stwierdzi, iż wykonawca spełnił warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp jeśli wykaże że:
Dysponuje środkami finansowymi lub zdolnością kredytową w wysokości minimum 1 000 000,00 złotych.
Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych poniżej. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnił.
|
Oswiadczenie potwierdzenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 9 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 10 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 12 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 15 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 3 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 4 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Dok podm zag 2 |
Tak
|
Inne dokumenty |
Pisemne oświadczenie o użyczeniu potencjału przez podmioty trzecie,
tabela elementów scalonych, pełnomocnictwo
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
Zamawiający informuje, iż przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia:
1)Zamawiający dopuszcza zmianę kierownika budowy lub robót, przedstawionego w ofercie jedynie za uprzednią pisemną zgoda Zamawiającego, akceptując nowego kierownika w przypadku gdy:
a)Wykonawca z własnej inicjatywy proponuje zmianę kierownika robót w razie:
-choroby lub innych zdarzeń losowych dotyczących kierownika robót lub nie wywiązywania się kierownika robót z obowiązków wynikających z umowy,
-jeżeli zmiana kierownika robót stanie się konieczna z jakichkolwiek przyczyn niezależnych od Wykonawcy np. rezygnacji,
b)Zamawiający może zażądać od Wykonawcy zmiany kierownika budowy lub robót, jeżeli uzna, że nie wykonuje on swoich obowiązków wynikających z umowy. Wykonawca zobowiązany jest zmienić kierownika budowy lub robót zgodnie z żądaniem zamawiającego we wskazanym terminie. W przypadku zmiany kierownika budowy lub robót - nowy kierownik musi spełniać wymagania określone w siwz dla danego specjalisty.
2)Zmiany unormowań prawnych powszechnie obowiązujących w szczególności:
a) zmiana urzędowej stawki podatku VAT - Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia lub zwiększenia wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku VAT. Strony dokonają odpowiedniej zmiany wynagrodzenia umownego - dotyczy to części wynagrodzenia za roboty, których w dniu zmiany stawki podatku VAT jeszcze nie wykonano.
b) wprowadzenie w życie po dniu podpisania umowy regulacji prawnych wywołujących potrzebę zmiany umowy.
3) Jeżeli w ramach wykazania spełniania warunków wiedzy i doświadczenia Wykonawca korzysta z zasobów podmiotu trzeciego, który będzie brał udział w realizacji części zamówienia jako podwykonawca - zamawiający dopuszcza zmiany podwykonawcy, jeśli wykaże on, że posiada co najmniej takie doświadczenie, jakie wymagane było dla spełnienie warunku wiedzy i doświadczenia.
4) Przewiduje się zmiany postanowień umowy, jeżeli zmiany te będą korzystne dla Zamawiającego lub konieczność wprowadzenia zmian będzie wynikać z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, w szczególności:
a) terminu realizacji przedmiotu zamówienia, przy czym zmiany te spowodowane mogą być jedynie okolicznościami niezależnymi zarówno od Zamawiającego jak i od Wykonawcy, tj. np. koniecznością przesunięcia terminu przekazania terenu budowy, okolicznościami zaistniałymi w trakcie realizacji przedmiotu umowy takimi jak warunki archeologiczne, geologiczne, hydrologiczne, kolizje z sieciami infrastruktury uniemożliwiające terminowe wykonanie przedmiotu umowy, wykonanie zamówień dodatkowych, zmiany unormowań prawnych związanych z odbiorem i przekazaniem do użytkowania inwestycji, uzyskania dofinansowania pozwalającego na skrócenie terminu itp.
b) sposobu wykonania przedmiotu umowy, przy czym zmiana ta spowodowana może być okolicznościami zaistniałymi w trakcie realizacji przedmiotu umowy tj. zmiana dokumentacji projektowej, zaistnieniem warunków faktycznych na terenie budowy, wpływających na zakres lub sposób wykonania przedmiotu umowy, takimi jak warunki archeologiczne, geologiczne, hydrogeologiczne, kolizje z sieciami infrastruktury, itp.
c) zakresu wykonywania robót w poszczególnych latach,
d) oznaczenia danych dotyczących Zamawiającego i/lub Wykonawcy
e) zmiany zakresu części zamówienia powierzonej Podwykonawcom,
f) innych zmian, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy i mających charakter zmian nieistotnych tj. nie odnoszących się do warunków, które gdyby zostały ujęte w ramach pierwotnej procedury udzielenia zamówienia, umożliwiłyby dopuszczenie innej oferty niż ta, która została pierwotnie dopuszczona.
|
Kod kryterium |
A
|
Adres strony internetowej siwz |
www.bip.prudnik.pl
|
Adres uzyskania siwz |
Urząd Miejski w Prudniku ul. Kościuszki 3, 48-200 Prudnik
|
Data składania wniosków |
11/04/2013
|
Godzina składania wniosków |
12:00
|
Miejsce |
Urząd Miejski w Prudniku, ul. Kościuszki 3, 48-200 Prudnik, sekretariat - pok. nr 102
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Informacje dodatkowe |
Opłata za specyfikację 477,00 zł
|
Czy unieważnienie |
Nie
|