Przedmiotem zamówienia są usługi na wykonanie artykułów informacyjnych i promocyjnych dla potrzeb realizowanego zadania inwestycyjnego pn.: Budowa Sali Koncertowej przy Zespole Szkół Muzycznych w Sosnowcu, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2007-2013, Działanie 11.3. Infrastruktura szkolnictwa artystycznego, Priorytet XI Kultura i dziedzictwo kulturowe

Data publikacji 2013-03-25
Data zakończenia 2013-04-08 09:00:00
Instytucja Gmina Sosnowiec - miasto posiadające prawa powiatu - reprezentowana przez Prezydenta Miasta
Miejscowość Sosnowiec
Województwo śląskie
Branża
  • Aparatura i sprzęt do celów demonstracyjnych

Szczegóły

Numer ogłoszenia 117832 / 2013
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 392941000, 798100005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje usługi w zakresie: zaprojektowania, wykonania i dostarczenia materiałów informacyjno - promocyjnych w tym:

1) ulotki, plakietki (naklejki), plakaty, teczki kartonowe z gumką, wizytówki z kalendarzem, kalendarze trójdzielne,
2) wykonanie tablicy pamiątkowej na budynku Sali Koncertowej wraz z montażem
3) kampania promocyjna - ogłoszenia w prasie o zasięgu województwa śląskiego.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i terminy realizacji zostały zawarte w załączniku nr 4 do SIWZ.
Zasady realizacji przedmiotu zamówienia określone zostały również w projekcie umowy - załącznik nr 5 do SIWZ, jak też w Formularzu ofertowym - załącznik nr 1 do SIWZ

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Gmina Sosnowiec - miasto posiadające prawa powiatu - reprezentowana przez Prezydenta Miasta
Ulica al. Zwycięstwa 20
Nr domu 20
Miejscowość Sosnowiec
Kod Pocztowy 41-200
Województwo śląskie
Tel 32 2960600
Fax 32 296 06 05
Internet www.um.sosnowiec.pl
Regon 27625548200000
E-mail informatyk@um.sosnowiec.pl
Obowiązkowa Nie
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam U
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Tak
Zam uzupelniajace Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających w stosunku do zamówienia podstawowego, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 Ustawy, polegające na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia
Czas D
Data zakończenia 30/07/2013
Wadium Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
Zaliczka Nie
Wiedza Niezbędna wiedza i doświadczenie wykonawców ocenione zostaną na podstawie złożonego wraz z ofertą wykazu wykonanych głównych usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca w tym okresie wykaże: - należycie wykonane dwie usługi odpowiadające swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, tj. polegające na wykonaniu i dostawie materiałów promocyjnych (poz. 1-7 - załącznik nr 4 do SIWZ) o wartości min. 10 000 zł brutto każda, - wykonał i zamontował dwie tablice o wartości min. 3.000,00 zł brutto każda - przeprowadził dwie akcje promocyjne w prasie o wartości min. 5.000,00 zł brutto każda. - Wykonawca na potwierdzenie należytego wykonania usług głównych w tym niezbędnych do oceny spełnienia warunku załącza dowody ich należytego wykonania. - Dowodami potwierdzającymi należyte wykonanie wykazywanych usług głównych w tym potwierdzających spełnienie warunków udziału będą poświadczenia wydane przez zleceniobiorców wykonanych usług lub oświadczenia Wykonawcy w przypadku jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać takiego poświadczenia. W tym jednak przypadku Zamawiającemu przysługiwać będzie prawo do zwrócenia się do takiego podmiotu na rzecz którego wykonane usługi były lub miały być wykonane o przedłożenie dodatkowych informacji lub dokumentów bezpośrednio Zamawiającemu. - W przypadku gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego usługi wykazane w wykazie zostały wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów. - W okresie przejściowym tj. 12 miesięcy od dnia 20.02.2013r. tj. dnia wejścia w życie nowelizacji pzp i aktów wykonawczych Wykonawcy mogą się posługiwać również dotychczasowymi dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie usług objętych przedmiotem zamówienia tj np. wystawionymi referencjami jak również np. protokółami odbiorów z niezbędnymi informacjami umożliwiającymi stwierdzenie, że wykazywane w wykazie usługi zostały wykonane należycie.
Potencjał Na podstawie oświadczenia z art. 22 ustawy
Zdolne Na podstawie oświadczenia z art. 22 ustawy
Sytuacja Zamawiający na podstawie treści zawartej w oświadczeniu wykonawcy o spełnieniu warunków uzna, że wykonawca spełnia warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 7 Tak
Dokument podmiotów Tak
Inne dokumenty 1.W przypadku ustanowienia przez Wykonawcę Pełnomocnika, do oferty należy załączyć oryginał udzielonego pełnomocnictwa lub notarialnie potwierdzoną jego kopię. Z treści pełnomocnictwa musi jednoznacznie wynikać zakres umocowania do czynności związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, w szczególności do podpisania i złożenia oferty.2.Wykonawca wraz z ofertą , składa listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5) ustawy, albo informację o tym, że nie należy do grypy kapitałowej.3.Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień umowy zawartej z Wykonawcą wyłonionym w toku niniejszego postępowania - na podstawie art. 144 ustawy Pzp, w przypadku zaistnienia nw. okoliczności: a) w przypadku zmiany obowiązującego prawa w trakcie realizacji umowy Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany wynagrodzenia na skutek zmiany stawki podatku VAT, wówczas do kwoty netto zostanie naliczony podatek VAT w wysokości obowiązującej na dzień wystawienia faktury. b) w przypadku, gdy zaistnieją sytuacje spowodowane działaniem siły wyższej ( np. klęski żywiołowej, złych warunków atmosferycznych) strony mogą zmienić termin umowy, c) warunki zmiany terminu wykonania przedmiotu zamówienia mogą nastąpić z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu lub terminu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli zmiany te są korzystne dla Zamawiającego, d) zmiany osób wymienionych w umowie po stronie którejkolwiek ze stron, za uprzednią zgodą Zamawiającego, e) zmiana ilości asortymentowych.
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.um.bip.sosnowiec.pl
Adres uzyskania siwz URZĄD MIEJSKI W SOSNOWCU Wydział Inwestycji Miejskich 41 - 200 Sosnowiec, ul. Ignacego Mościckiego 14, I piętro, pokój 129
Data składania wniosków 08/04/2013
Godzina składania wniosków 09:00
Miejsce URZĄD MIEJSKI W SOSNOWCU Wydział Inwestycji Miejskich 41 - 200 Sosnowiec, ul. Ignacego Mościckiego 14, I piętro, pokój 129
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Przedmiot zamówienia współfinansowany jest przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2007-2013, Działanie 11.3. Infrastruktura szkolnictwa artystycznego, Priorytet XI Kultura i dziedzictwo kulturowe.
Czy unieważnienie Nie
Czy dialog Nie
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)