Dostawa 20 komputerów przenośnych typu notebook, 3 projektorów multimedialnych wraz z ekranami oraz 2 drukarek laserowych dla Polskiego Instytutu Dyplomacji im. Ignacego Jana Paderewskiego.

Data publikacji 2013-03-25
Data zakończenia 2013-04-03 10:00:00
Instytucja Polski Instytut Dyplomacji im. Ignacego Jana Paderewskiego
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Komputery osobiste,
  • Sprzęt peryferyjny

Szczegóły

Numer ogłoszenia 118034 / 2013
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302131006, 386521001, 302321005, 386534001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa 20 fabrycznie nowych, niefabrykowanych, nieregenerowanych, jednolitych w konfiguracji, komputerów przenośnych typu notebook, 3 projektorów multimedialnych wraz z ekranami oraz 2 drukarek laserowych. Przedmiot zamówienia musi spełniać wszystkie wymogi dotyczące bezpieczeństwa oraz zużycia energii określone w obowiązującym prawie polskim. Cena każdego z komputerów przenośnych musi być taka sama. Dokładny opis przedmiotu zamówienia określony jest w załączniku nr 4 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Polski Instytut Dyplomacji im. Ignacego Jana Paderewskiego
Ulica ul. Tyniecka 15/17
Nr domu 15/17
Miejscowość Warszawa
Kod Pocztowy 02-630
Województwo mazowieckie
Tel 22 523 79 85
Fax 22 523 86 00
Internet www.pid.gov.pl
Regon 14630254100000
E-mail maciej.wesolowski@msz.gov.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja rządowa centralna
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 35
Wadium Zamawiający wymaga wnoszenia przez Wykonawców uczestniczących w postępowaniu wadium - 1500 zł (jeden tysiąc pięćset złotych). Wadium może być wniesione w pieniądzu, na rachunek bankowy Zamawiającego: Polski Instytut Dyplomacji im. Ignacego Jana Paderewskiego Nr rachunku bankowego: 54 1010 1010 0011 6613 9120 0000 lub zgodnie z art. 45 PZP - w formie: - poręczenia bankowego lub poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancji bankowych; - gwarancji ubezpieczeniowych; - poręczeń udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. Zm. 4).
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zgodnie z art. 22 ust. 1 Pzp
Wiedza W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - co najmniej jedno zamówienie - dostawę komputerów przenośnych typu notebook na łączną kwotę minimum 70 000,00 PLN brutto - w ramach jednego zamówienia (umowy).
Potencjał Zgodnie z art. 22 ust. 1 Pzp
Zdolne Zgodnie z art. 22 ust. 1 Pzp
Sytuacja Zgodnie z art. 22 ust. 1 Pzp
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Inne dokumenty 1) charakterystyka proponowanego sprzętu - potwierdzenie wymagań technicznych Zamawiającego - na podstawie zał. nr 5 do SIWZ. 2) Dokument potwierdzający, że oferowane modele komputerów oraz drukarek posiadają certyfikat producenta systemu operacyjnego, potwierdzający poprawną współpracę z oferowanym systemem operacyjnym (dokument załączyć do oferty, dopuszcza się wydruk ze strony internetowej) 3) Deklaracja zgodności CE dotycząca oferowanego komputera i drukarki(załączyć do oferty) 4) Potwierdzenie spełnienia kryteriów środowiskowych, w tym zgodności z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 27 marca 2007r (Dz.U. nr 69, poz. 457 z 2007r.) lub z dyrektywą RoHS Unii Europejskiej o eliminacji substancji niebezpiecznych w postaci oświadczenia producenta jednostki dotyczący oferowanego komputera i drukarki(załączyć do oferty dokument potwierdzający spełnianie wymogu), 5) Certyfikat EnergyStar 5.0 -(załączyć do oferty, dopuszcza się wydruk ze strony internetowej www.energystar.gov lub www.eu-energystar.org)
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Wszelkie zmiany zawartej umowy będą wymagały formy pisemnej, pod rygorem nieważności. Zmiany umowy mogą dotyczyć: 1) terminu realizacji zamówienia, 2) warunków płatności, 3) zmiany wynagrodzenia, 4) wymiany sprzętu stanowiącego przedmiot umowy na inny, spełniający wszelkie wymagania opisu przedmiotu zamówienia. 2. Zmiany, o których mowa w ust. 1 pkt 1-3 mogą nastąpić jedynie w uzasadnionych przypadkach: 1) w przypadku wystąpienia (siły wyższej) tj. katastrofa naturalna, strajk, pożar, eksplozja, wojna, atak terrorystyczny, albo 2) gdy zaistniały istotne okoliczności, których nie można było przewidzieć przy zawarciu umowy, albo 3) w przypadku zmiany ustawowej stawki podatku VAT, albo 4) gdy zmiany są korzystne dla Zamawiającego. 4. Zmiany do umowy następują na pisemny wniosek jednej ze stron wraz z uzasadnieniem konieczności wprowadzenia tych zmian.
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.pid.gov.pl
Adres uzyskania siwz Polski Instytut Dyplomacji im. Ignacego Jana Paderewskiego, ul. Tyniecka 15/17, 02-630 Warszawa, pok 126.
Data składania wniosków 03/04/2013
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce ul. Tyniecka 15/17, 02-630 Warszawa, pok 126
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)