Sprzedaż artykułów spożywczych i podstawowych artykułów chemicznych dla podopiecznych MOPS w Wałbrzychu

Data publikacji 2013-03-25
Data zakończenia 2013-04-02 10:00:00
Instytucja Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
Miejscowość Wałbrzych
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Środki czyszczące,
  • Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 44309 / 2013
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 150000008, 398300009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż artykułów spożywczych oraz podstawowych artykułów chemicznych takich jak mydło, szampon, proszek do prania, pasta do zębów, płyn do mycia naczyń. Całkowitemu wykluczeniu podlegają napoje alkoholowe w tym piwo, wyroby tytoniowe, inne niewymienione artykuły chemiczne, karty telefoniczne i torebki jednorazowe. Artykuły te będą wydawane klientom Ośrodka w ramach przyznanych świadczeń na podstawie list zrealizowanych zakupów. Zamawiający zobowiązuje się zaopatrzyć Wykonawcę w listy zrealizowanych zakupów - załącznik Nr 2 do SIWZ, którym na podstawie decyzji administracyjnej pomoc taka została przyznana. Sprzedaż artykułów żywnościowych musi odbywać się w placówkach handlowych Wykonawcy rozmieszczonych na terenie miasta Wałbrzycha, w danej dzielnicy miasta. Osoby za okazaniem dokumentu, którego rodzaj i numer jest umieszczony na liście - dowodu osobistego, paszportu, legitymacji ubezpieczeniowej, książeczki wojskowej realizują zakup artykułów żywnościowych w wyłonionej w drodze przetargu placówce handlowej. Wykonawca dostarcza do Zamawiającego listy osób za określony miesiąc wraz z fakturą oraz dowodami zakupów - paragonami po zakończeniu miesiąca. Płatności będą dokonywane przelewem w terminie do 14 dni od dnia otrzymania faktury z dołączonymi listami zrealizowanych zakupów i zaakceptowaniu jej przez Zamawiającego.
Koszyk zakupów zawiera następujące artykuły żywnościowe i chemiczne, wytypowane do obliczenia ceny ofertowej:
1.Mleko - 1l
2.Chleb żytnio-pszenny - 1 kg,
3.Masło - 200 g,
4.Mąka poznańska - 1 kg,
5.Ryż biały - 1 kg,
6.Kasza jęczmienna - 1 kg,
7.Kasza gryczana - 1 kg,
8.Cukier - 1 kg,
9.Płatki owsiane - 0,5 kg,
10. Serek topiony - 100g,
11.Pasztet drobiowy - 160 g,
12.Herbata ekspresowa - 100 saszetek,
13.Ser żółty - 100 g,
14.Makaron - 0,5 kg,
15.Konserwa mielonka - 200 g,
16.Ryba - 150 g,
17.Ziemniaki - 1 kg,
18.Olej uniwersalny - 1 l.
19.Mydło - 1 kostka
20.Szampon do włosów - 0,5 l
21.Płyn do mycia naczyń - 0,5 l.
22.Proszek do prania - 300 g
23.Pasta do zębów - 1 op.

Cena na poszczególne artykuły z koszyka zakupów musi być identyczna z ceną sprzedaży obowiązującą u Wykonawcy w dniu sporządzenia oferty. W okresie obowiązywania realizacji zamówienia ceny artykułów żywnościowych nie mogą być wyższe niż przy sprzedaży gotówkowej

Opis

Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż artykułów spożywczych oraz podstawowych artykułów chemicznych takich jak: mydło, szampon, proszek do prania, pasta do zębów, płyn do mycia naczyń. Całkowitemu wykluczeniu podlegają: napoje alkoholowe w tym piwo, wyroby tytoniowe, inne niewymienione artykuły chemiczne, karty telefoniczne i torebki jednorazowe. Artykuły te będą wydawane klientom Ośrodka w ramach przyznanych świadczeń na podstawie list zrealizowanych zakupów. Zamawiający zobowiązuje się zaopatrzyć Wykonawcę w listy zrealizowanych zakupów [załącznik Nr 2 do SIWZ], którym na podstawie decyzji administracyjnej pomoc taka została przyznana. Sprzedaż artykułów żywnościowych musi odbywać się w placówkach handlowych Wykonawcy rozmieszczonych na terenie miasta Wałbrzycha, w danej dzielnicy miasta. Osoby za okazaniem dokumentu, którego rodzaj i numer jest umieszczony na liście (dowodu osobistego, paszportu, legitymacji ubezpieczeniowej, książeczki wojskowej) realizują zakup artykułów żywnościowych w wyłonionej w drodze przetargu placówce handlowej. Wykonawca dostarcza do Zamawiającego listy osób za określony miesiąc wraz z fakturą oraz dowodami zakupów (paragonami) po zakończeniu miesiąca. Płatności będą dokonywane przelewem w terminie do 14 dni od dnia otrzymania faktury z dołączonymi listami zrealizowanych zakupów i zaakceptowaniu jej przez Zamawiającego.
Koszyk zakupów zawiera następujące artykuły żywnościowe i chemiczne, wytypowane do obliczenia ceny ofertowej:
1.Mleko - 1l
2.Chleb żytnio-pszenny - 1 kg,
3.Masło - 200 g,
4.Mąka poznańska - 1 kg,
5.Ryż biały - 1 kg,
6.Kasza jęczmienna - 1 kg,
7.Kasza gryczana - 1 kg,
8.Cukier - 1 kg,
9.Płatki owsiane - 0,5 kg,
10.Serek topiony - 100g,
11.Pasztet drobiowy - 160 g,
12.Herbata ekspresowa - 100 saszetek,
13.Ser żółty - 100 g,
14.Makaron - 0,5 kg,
15.Konserwa mielonka - 200 g,
16.Ryba - 150 g,
17.Ziemniaki - 1 kg,
18.Olej uniwersalny - 1 l.
19.Mydło - 1 kostka
20.Szampon do włosów - 0,5 l
21.Płyn do mycia naczyń - 0,5 l.
22.Proszek do prania - 300 g
23.Pasta do zębów - 1 op.

Cena na poszczególne artykuły z koszyka zakupów musi być identyczna z ceną sprzedaży obowiązującą u Wykonawcy w dniu sporządzenia oferty. W okresie obowiązywania realizacji zamówienia ceny artykułów żywnościowych nie mogą być wyższe niż przy sprzedaży gotówkowej.
Liczba osób korzystających z pomocy - 115 osóbPrzedmiotem zamówienia jest sprzedaż artykułów spożywczych oraz podstawowych artykułów chemicznych takich jak: mydło, szampon, proszek do prania, pasta do zębów, płyn do mycia naczyń. Całkowitemu wykluczeniu podlegają: napoje alkoholowe w tym piwo, wyroby tytoniowe, inne niewymienione artykuły chemiczne, karty telefoniczne i torebki jednorazowe. Artykuły te będą wydawane klientom Ośrodka w ramach przyznanych świadczeń na podstawie list zrealizowanych zakupów. Zamawiający zobowiązuje się zaopatrzyć Wykonawcę w listy zrealizowanych zakupów [załącznik Nr 2 do SIWZ], którym na podstawie decyzji administracyjnej pomoc taka została przyznana. Sprzedaż artykułów żywnościowych musi odbywać się w placówkach handlowych Wykonawcy rozmieszczonych na terenie miasta Wałbrzycha, w danej dzielnicy miasta. Osoby za okazaniem dokumentu, którego rodzaj i numer jest umieszczony na liście (dowodu osobistego, paszportu, legitymacji ubezpieczeniowej, książeczki wojskowej) realizują zakup artykułów żywnościowych w wyłonionej w drodze przetargu placówce handlowej. Wykonawca dostarcza do Zamawiającego listy osób za określony miesiąc wraz z fakturą oraz dowodami zakupów (paragonami) po zakończeniu miesiąca. Płatności będą dokonywane przelewem w terminie do 14 dni od dnia otrzymania faktury z dołączonymi listami zrealizowanych zakupów i zaakceptowaniu jej przez Zamawiającego.
Koszyk zakupów zawiera następujące artykuły żywnościowe i chemiczne, wytypowane do obliczenia ceny ofertowej:
1.Mleko - 1l
2.Chleb żytnio-pszenny - 1 kg,
3.Masło - 200 g,
4.Mąka poznańska - 1 kg,
5.Ryż biały - 1 kg,
6.Kasza jęczmienna - 1 kg,
7.Kasza gryczana - 1 kg,
8.Cukier - 1 kg,
9.Płatki owsiane - 0,5 kg,
10.Serek topiony - 100g,
11.Pasztet drobiowy - 160 g,
12.Herbata ekspresowa - 100 saszetek,
13.Ser żółty - 100 g,
14.Makaron - 0,5 kg,
15.Konserwa mielonka - 200 g,
16.Ryba - 150 g,
17.Ziemniaki - 1 kg,
18.Olej uniwersalny - 1 l.
19.Mydło - 1 kostka
20.Szampon do włosów - 0,5 l
21.Płyn do mycia naczyń - 0,5 l.
22.Proszek do prania - 300 g
23.Pasta do zębów - 1 op.

Cena na poszczególne artykuły z koszyka zakupów musi być identyczna z ceną sprzedaży obowiązującą u Wykonawcy w dniu sporządzenia oferty. W okresie obowiązywania realizacji zamówienia ceny artykułów żywnościowych nie mogą być wyższe niż przy sprzedaży gotówkowej.
Liczba osób korzystających z pomocy - 59 osóbPrzedmiotem zamówienia jest sprzedaż artykułów spożywczych oraz podstawowych artykułów chemicznych takich jak: mydło, szampon, proszek do prania, pasta do zębów, płyn do mycia naczyń. Całkowitemu wykluczeniu podlegają: napoje alkoholowe w tym piwo, wyroby tytoniowe, inne niewymienione artykuły chemiczne, karty telefoniczne i torebki jednorazowe. Artykuły te będą wydawane klientom Ośrodka w ramach przyznanych świadczeń na podstawie list zrealizowanych zakupów. Zamawiający zobowiązuje się zaopatrzyć Wykonawcę w listy zrealizowanych zakupów [załącznik Nr 2 do SIWZ], którym na podstawie decyzji administracyjnej pomoc taka została przyznana. Sprzedaż artykułów żywnościowych musi odbywać się w placówkach handlowych Wykonawcy rozmieszczonych na terenie miasta Wałbrzycha, w danej dzielnicy miasta. Osoby za okazaniem dokumentu, którego rodzaj i numer jest umieszczony na liście (dowodu osobistego, paszportu, legitymacji ubezpieczeniowej, książeczki wojskowej) realizują zakup artykułów żywnościowych w wyłonionej w drodze przetargu placówce handlowej. Wykonawca dostarcza do Zamawiającego listy osób za określony miesiąc wraz z fakturą oraz dowodami zakupów (paragonami) po zakończeniu miesiąca. Płatności będą dokonywane przelewem w terminie do 14 dni od dnia otrzymania faktury z dołączonymi listami zrealizowanych zakupów i zaakceptowaniu jej przez Zamawiającego.
Koszyk zakupów zawiera następujące artykuły żywnościowe i chemiczne, wytypowane do obliczenia ceny ofertowej:
1.Mleko - 1l
2.Chleb żytnio-pszenny - 1 kg,
3.Masło - 200 g,
4.Mąka poznańska - 1 kg,
5.Ryż biały - 1 kg,
6.Kasza jęczmienna - 1 kg,
7.Kasza gryczana - 1 kg,
8.Cukier - 1 kg,
9.Płatki owsiane - 0,5 kg,
10.Serek topiony - 100g,
11.Pasztet drobiowy - 160 g,
12.Herbata ekspresowa - 100 saszetek,
13.Ser żółty - 100 g,
14.Makaron - 0,5 kg,
15.Konserwa mielonka - 200 g,
16.Ryba - 150 g,
17.Ziemniaki - 1 kg,
18.Olej uniwersalny - 1 l.
19.Mydło - 1 kostka
20.Szampon do włosów - 0,5 l
21.Płyn do mycia naczyń - 0,5 l.
22.Proszek do prania - 300 g
23.Pasta do zębów - 1 op.

Cena na poszczególne artykuły z koszyka zakupów musi być identyczna z ceną sprzedaży obowiązującą u Wykonawcy w dniu sporządzenia oferty. W okresie obowiązywania realizacji zamówienia ceny artykułów żywnościowych nie mogą być wyższe niż przy sprzedaży gotówkowej.
Liczba osób korzystających z pomocy - 50 osóbPrzedmiotem zamówienia jest sprzedaż artykułów spożywczych oraz podstawowych artykułów chemicznych takich jak: mydło, szampon, proszek do prania, pasta do zębów, płyn do mycia naczyń. Całkowitemu wykluczeniu podlegają: napoje alkoholowe w tym piwo, wyroby tytoniowe, inne niewymienione artykuły chemiczne, karty telefoniczne i torebki jednorazowe. Artykuły te będą wydawane klientom Ośrodka w ramach przyznanych świadczeń na podstawie list zrealizowanych zakupów. Zamawiający zobowiązuje się zaopatrzyć Wykonawcę w listy zrealizowanych zakupów [załącznik Nr 2 do SIWZ], którym na podstawie decyzji administracyjnej pomoc taka została przyznana. Sprzedaż artykułów żywnościowych musi odbywać się w placówkach handlowych Wykonawcy rozmieszczonych na terenie miasta Wałbrzycha, w danej dzielnicy miasta. Osoby za okazaniem dokumentu, którego rodzaj i numer jest umieszczony na liście (dowodu osobistego, paszportu, legitymacji ubezpieczeniowej, książeczki wojskowej) realizują zakup artykułów żywnościowych w wyłonionej w drodze przetargu placówce handlowej. Wykonawca dostarcza do Zamawiającego listy osób za określony miesiąc wraz z fakturą oraz dowodami zakupów (paragonami) po zakończeniu miesiąca. Płatności będą dokonywane przelewem w terminie do 14 dni od dnia otrzymania faktury z dołączonymi listami zrealizowanych zakupów i zaakceptowaniu jej przez Zamawiającego.
Koszyk zakupów zawiera następujące artykuły żywnościowe i chemiczne, wytypowane do obliczenia ceny ofertowej:
1.Mleko - 1l
2.Chleb żytnio-pszenny - 1 kg,
3.Masło - 200 g,
4.Mąka poznańska - 1 kg,
5.Ryż biały - 1 kg,
6.Kasza jęczmienna - 1 kg,
7.Kasza gryczana - 1 kg,
8.Cukier - 1 kg,
9.Płatki owsiane - 0,5 kg,
10.Serek topiony - 100g,
11.Pasztet drobiowy - 160 g,
12.Herbata ekspresowa - 100 saszetek,
13.Ser żółty - 100 g,
14.Makaron - 0,5 kg,
15.Konserwa mielonka - 200 g,
16.Ryba - 150 g,
17.Ziemniaki - 1 kg,
18.Olej uniwersalny - 1 l.
19.Mydło - 1 kostka
20.Szampon do włosów - 0,5 l
21.Płyn do mycia naczyń - 0,5 l.
22.Proszek do prania - 300 g
23.Pasta do zębów - 1 op.

Cena na poszczególne artykuły z koszyka zakupów musi być identyczna z ceną sprzedaży obowiązującą u Wykonawcy w dniu sporządzenia oferty. W okresie obowiązywania realizacji zamówienia ceny artykułów żywnościowych nie mogą być wyższe niż przy sprzedaży gotówkowej.
Liczba osób korzystających z pomocy - 73 osobyPrzedmiotem zamówienia jest sprzedaż artykułów spożywczych oraz podstawowych artykułów chemicznych takich jak: mydło, szampon, proszek do prania, pasta do zębów, płyn do mycia naczyń. Całkowitemu wykluczeniu podlegają: napoje alkoholowe w tym piwo, wyroby tytoniowe, inne niewymienione artykuły chemiczne, karty telefoniczne i torebki jednorazowe. Artykuły te będą wydawane klientom Ośrodka w ramach przyznanych świadczeń na podstawie list zrealizowanych zakupów. Zamawiający zobowiązuje się zaopatrzyć Wykonawcę w listy zrealizowanych zakupów [załącznik Nr 2 do SIWZ], którym na podstawie decyzji administracyjnej pomoc taka została przyznana. Sprzedaż artykułów żywnościowych musi odbywać się w placówkach handlowych Wykonawcy rozmieszczonych na terenie miasta Wałbrzycha, w danej dzielnicy miasta. Osoby za okazaniem dokumentu, którego rodzaj i numer jest umieszczony na liście (dowodu osobistego, paszportu, legitymacji ubezpieczeniowej, książeczki wojskowej) realizują zakup artykułów żywnościowych w wyłonionej w drodze przetargu placówce handlowej. Wykonawca dostarcza do Zamawiającego listy osób za określony miesiąc wraz z fakturą oraz dowodami zakupów (paragonami) po zakończeniu miesiąca. Płatności będą dokonywane przelewem w terminie do 14 dni od dnia otrzymania faktury z dołączonymi listami zrealizowanych zakupów i zaakceptowaniu jej przez Zamawiającego.
Koszyk zakupów zawiera następujące artykuły żywnościowe i chemiczne, wytypowane do obliczenia ceny ofertowej:
1.Mleko - 1l
2.Chleb żytnio-pszenny - 1 kg,
3.Masło - 200 g,
4.Mąka poznańska - 1 kg,
5.Ryż biały - 1 kg,
6.Kasza jęczmienna - 1 kg,
7.Kasza gryczana - 1 kg,
8.Cukier - 1 kg,
9.Płatki owsiane - 0,5 kg,
10.Serek topiony - 100g,
11.Pasztet drobiowy - 160 g,
12.Herbata ekspresowa - 100 saszetek,
13.Ser żółty - 100 g,
14.Makaron - 0,5 kg,
15.Konserwa mielonka - 200 g,
16.Ryba - 150 g,
17.Ziemniaki - 1 kg,
18.Olej uniwersalny - 1 l.
19.Mydło - 1 kostka
20.Szampon do włosów - 0,5 l
21.Płyn do mycia naczyń - 0,5 l.
22.Proszek do prania - 300 g
23.Pasta do zębów - 1 op.

Cena na poszczególne artykuły z koszyka zakupów musi być identyczna z ceną sprzedaży obowiązującą u Wykonawcy w dniu sporządzenia oferty. W okresie obowiązywania realizacji zamówienia ceny artykułów żywnościowych nie mogą być wyższe niż przy sprzedaży gotówkowej.
Liczba osób korzystających z pomocy - 55 osóbPrzedmiotem zamówienia jest sprzedaż artykułów spożywczych oraz podstawowych artykułów chemicznych takich jak: mydło, szampon, proszek do prania, pasta do zębów, płyn do mycia naczyń. Całkowitemu wykluczeniu podlegają: napoje alkoholowe w tym piwo, wyroby tytoniowe, inne niewymienione artykuły chemiczne, karty telefoniczne i torebki jednorazowe. Artykuły te będą wydawane klientom Ośrodka w ramach przyznanych świadczeń na podstawie list zrealizowanych zakupów. Zamawiający zobowiązuje się zaopatrzyć Wykonawcę w listy zrealizowanych zakupów [załącznik Nr 2 do SIWZ], którym na podstawie decyzji administracyjnej pomoc taka została przyznana. Sprzedaż artykułów żywnościowych musi odbywać się w placówkach handlowych Wykonawcy rozmieszczonych na terenie miasta Wałbrzycha, w danej dzielnicy miasta. Osoby za okazaniem dokumentu, którego rodzaj i numer jest umieszczony na liście (dowodu osobistego, paszportu, legitymacji ubezpieczeniowej, książeczki wojskowej) realizują zakup artykułów żywnościowych w wyłonionej w drodze przetargu placówce handlowej. Wykonawca dostarcza do Zamawiającego listy osób za określony miesiąc wraz z fakturą oraz dowodami zakupów (paragonami) po zakończeniu miesiąca. Płatności będą dokonywane przelewem w terminie do 14 dni od dnia otrzymania faktury z dołączonymi listami zrealizowanych zakupów i zaakceptowaniu jej przez Zamawiającego.
Koszyk zakupów zawiera następujące artykuły żywnościowe i chemiczne, wytypowane do obliczenia ceny ofertowej:
1.Mleko - 1l
2.Chleb żytnio-pszenny - 1 kg,
3.Masło - 200 g,
4.Mąka poznańska - 1 kg,
5.Ryż biały - 1 kg,
6.Kasza jęczmienna - 1 kg,
7.Kasza gryczana - 1 kg,
8.Cukier - 1 kg,
9.Płatki owsiane - 0,5 kg,
10.Serek topiony - 100g,
11.Pasztet drobiowy - 160 g,
12.Herbata ekspresowa - 100 saszetek,
13.Ser żółty - 100 g,
14.Makaron - 0,5 kg,
15.Konserwa mielonka - 200 g,
16.Ryba - 150 g,
17.Ziemniaki - 1 kg,
18.Olej uniwersalny - 1 l.
19.Mydło - 1 kostka
20.Szampon do włosów - 0,5 l
21.Płyn do mycia naczyń - 0,5 l.
22.Proszek do prania - 300 g
23.Pasta do zębów - 1 op.

Cena na poszczególne artykuły z koszyka zakupów musi być identyczna z ceną sprzedaży obowiązującą u Wykonawcy w dniu sporządzenia oferty. W okresie obowiązywania realizacji zamówienia ceny artykułów żywnościowych nie mogą być wyższe niż przy sprzedaży gotówkowej.
Liczba osób korzystających z pomocy - 89 osóbPrzedmiotem zamówienia jest sprzedaż artykułów spożywczych oraz podstawowych artykułów chemicznych takich jak: mydło, szampon, proszek do prania, pasta do zębów, płyn do mycia naczyń. Całkowitemu wykluczeniu podlegają: napoje alkoholowe w tym piwo, wyroby tytoniowe, inne niewymienione artykuły chemiczne, karty telefoniczne i torebki jednorazowe. Artykuły te będą wydawane klientom Ośrodka w ramach przyznanych świadczeń na podstawie list zrealizowanych zakupów. Zamawiający zobowiązuje się zaopatrzyć Wykonawcę w listy zrealizowanych zakupów [załącznik Nr 2 do SIWZ], którym na podstawie decyzji administracyjnej pomoc taka została przyznana. Sprzedaż artykułów żywnościowych musi odbywać się w placówkach handlowych Wykonawcy rozmieszczonych na terenie miasta Wałbrzycha, w danej dzielnicy miasta. Osoby za okazaniem dokumentu, którego rodzaj i numer jest umieszczony na liście (dowodu osobistego, paszportu, legitymacji ubezpieczeniowej, książeczki wojskowej) realizują zakup artykułów żywnościowych w wyłonionej w drodze przetargu placówce handlowej. Wykonawca dostarcza do Zamawiającego listy osób za określony miesiąc wraz z fakturą oraz dowodami zakupów (paragonami) po zakończeniu miesiąca. Płatności będą dokonywane przelewem w terminie do 14 dni od dnia otrzymania faktury z dołączonymi listami zrealizowanych zakupów i zaakceptowaniu jej przez Zamawiającego.
Koszyk zakupów zawiera następujące artykuły żywnościowe i chemiczne, wytypowane do obliczenia ceny ofertowej:
1.Mleko - 1l
2.Chleb żytnio-pszenny - 1 kg,
3.Masło - 200 g,
4.Mąka poznańska - 1 kg,
5.Ryż biały - 1 kg,
6.Kasza jęczmienna - 1 kg,
7.Kasza gryczana - 1 kg,
8.Cukier - 1 kg,
9.Płatki owsiane - 0,5 kg,
10.Serek topiony - 100g,
11.Pasztet drobiowy - 160 g,
12.Herbata ekspresowa - 100 saszetek,
13.Ser żółty - 100 g,
14.Makaron - 0,5 kg,
15.Konserwa mielonka - 200 g,
16.Ryba - 150 g,
17.Ziemniaki - 1 kg,
18.Olej uniwersalny - 1 l.
19.Mydło - 1 kostka
20.Szampon do włosów - 0,5 l
21.Płyn do mycia naczyń - 0,5 l.
22.Proszek do prania - 300 g
23.Pasta do zębów - 1 op.

Cena na poszczególne artykuły z koszyka zakupów musi być identyczna z ceną sprzedaży obowiązującą u Wykonawcy w dniu sporządzenia oferty. W okresie obowiązywania realizacji zamówienia ceny artykułów żywnościowych nie mogą być wyższe niż przy sprzedaży gotówkowej.
Liczba osób korzystających z pomocy - 39 osóbPrzedmiotem zamówienia jest sprzedaż artykułów spożywczych oraz podstawowych artykułów chemicznych takich jak: mydło, szampon, proszek do prania, pasta do zębów, płyn do mycia naczyń. Całkowitemu wykluczeniu podlegają: napoje alkoholowe w tym piwo, wyroby tytoniowe, inne niewymienione artykuły chemiczne, karty telefoniczne i torebki jednorazowe. Artykuły te będą wydawane klientom Ośrodka w ramach przyznanych świadczeń na podstawie list zrealizowanych zakupów. Zamawiający zobowiązuje się zaopatrzyć Wykonawcę w listy zrealizowanych zakupów [załącznik Nr 2 do SIWZ], którym na podstawie decyzji administracyjnej pomoc taka została przyznana. Sprzedaż artykułów żywnościowych musi odbywać się w placówkach handlowych Wykonawcy rozmieszczonych na terenie miasta Wałbrzycha, w danej dzielnicy miasta. Osoby za okazaniem dokumentu, którego rodzaj i numer jest umieszczony na liście (dowodu osobistego, paszportu, legitymacji ubezpieczeniowej, książeczki wojskowej) realizują zakup artykułów żywnościowych w wyłonionej w drodze przetargu placówce handlowej. Wykonawca dostarcza do Zamawiającego listy osób za określony miesiąc wraz z fakturą oraz dowodami zakupów (paragonami) po zakończeniu miesiąca. Płatności będą dokonywane przelewem w terminie do 14 dni od dnia otrzymania faktury z dołączonymi listami zrealizowanych zakupów i zaakceptowaniu jej przez Zamawiającego.
Koszyk zakupów zawiera następujące artykuły żywnościowe i chemiczne, wytypowane do obliczenia ceny ofertowej:
1.Mleko - 1l
2.Chleb żytnio-pszenny - 1 kg,
3.Masło - 200 g,
4.Mąka poznańska - 1 kg,
5.Ryż biały - 1 kg,
6.Kasza jęczmienna - 1 kg,
7.Kasza gryczana - 1 kg,
8.Cukier - 1 kg,
9.Płatki owsiane - 0,5 kg,
10.Serek topiony - 100g,
11.Pasztet drobiowy - 160 g,
12.Herbata ekspresowa - 100 saszetek,
13.Ser żółty - 100 g,
14.Makaron - 0,5 kg,
15.Konserwa mielonka - 200 g,
16.Ryba - 150 g,
17.Ziemniaki - 1 kg,
18.Olej uniwersalny - 1 l.
19.Mydło - 1 kostka
20.Szampon do włosów - 0,5 l
21.Płyn do mycia naczyń - 0,5 l.
22.Proszek do prania - 300 g
23.Pasta do zębów - 1 op.

Cena na poszczególne artykuły z koszyka zakupów musi być identyczna z ceną sprzedaży obowiązującą u Wykonawcy w dniu sporządzenia oferty. W okresie obowiązywania realizacji zamówienia ceny artykułów żywnościowych nie mogą być wyższe niż przy sprzedaży gotówkowej.
Liczba osób korzystających z pomocy - 20 osóbPrzedmiotem zamówienia jest sprzedaż artykułów spożywczych oraz podstawowych artykułów chemicznych takich jak: mydło, szampon, proszek do prania, pasta do zębów, płyn do mycia naczyń. Całkowitemu wykluczeniu podlegają: napoje alkoholowe w tym piwo, wyroby tytoniowe, inne niewymienione artykuły chemiczne, karty telefoniczne i torebki jednorazowe. Artykuły te będą wydawane klientom Ośrodka w ramach przyznanych świadczeń na podstawie list zrealizowanych zakupów. Zamawiający zobowiązuje się zaopatrzyć Wykonawcę w listy zrealizowanych zakupów [załącznik Nr 2 do SIWZ], którym na podstawie decyzji administracyjnej pomoc taka została przyznana. Sprzedaż artykułów żywnościowych musi odbywać się w placówkach handlowych Wykonawcy rozmieszczonych na terenie miasta Wałbrzycha, w danej dzielnicy miasta. Osoby za okazaniem dokumentu, którego rodzaj i numer jest umieszczony na liście (dowodu osobistego, paszportu, legitymacji ubezpieczeniowej, książeczki wojskowej) realizują zakup artykułów żywnościowych w wyłonionej w drodze przetargu placówce handlowej. Wykonawca dostarcza do Zamawiającego listy osób za określony miesiąc wraz z fakturą oraz dowodami zakupów (paragonami) po zakończeniu miesiąca. Płatności będą dokonywane przelewem w terminie do 14 dni od dnia otrzymania faktury z dołączonymi listami zrealizowanych zakupów i zaakceptowaniu jej przez Zamawiającego.
Koszyk zakupów zawiera następujące artykuły żywnościowe i chemiczne, wytypowane do obliczenia ceny ofertowej:
1.Mleko - 1l
2.Chleb żytnio-pszenny - 1 kg,
3.Masło - 200 g,
4.Mąka poznańska - 1 kg,
5.Ryż biały - 1 kg,
6.Kasza jęczmienna - 1 kg,
7.Kasza gryczana - 1 kg,
8.Cukier - 1 kg,
9.Płatki owsiane - 0,5 kg,
10.Serek topiony - 100g,
11.Pasztet drobiowy - 160 g,
12.Herbata ekspresowa - 100 saszetek,
13.Ser żółty - 100 g,
14.Makaron - 0,5 kg,
15.Konserwa mielonka - 200 g,
16.Ryba - 150 g,
17.Ziemniaki - 1 kg,
18.Olej uniwersalny - 1 l.
19.Mydło - 1 kostka
20.Szampon do włosów - 0,5 l
21.Płyn do mycia naczyń - 0,5 l.
22.Proszek do prania - 300 g
23.Pasta do zębów - 1 op.

Cena na poszczególne artykuły z koszyka zakupów musi być identyczna z ceną sprzedaży obowiązującą u Wykonawcy w dniu sporządzenia oferty. W okresie obowiązywania realizacji zamówienia ceny artykułów żywnościowych nie mogą być wyższe niż przy sprzedaży gotówkowej.
Liczba osób korzystających z pomocy - 10 osób

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
Ulica ul. Beethovena 1-2
Nr domu 1-2
Miejscowość Wałbrzych
Kod Pocztowy 58-300
Województwo dolnośląskie
Tel 0-74 6640800
Fax 0-74 6640800
Internet mops.walbrzych.pl
Regon 00581138700000
E-mail doaik@mops.walbrzych.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Inny: Pomoc społeczna
Rodzaj zam inny Pomoc społeczna
Rodz zam U
Czy częsci Tak
Liczba częsci 9
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 31/12/2013
Wadium Nie dotyczy
Zaliczka Nie
Uprawnienie Oświadczenie Wykonawcy w zakresie spełniania tego warunku
Wiedza Oświadczenie Wykonawcy w zakresie spełniania tego warunku
Potencjał Oświadczenie Wykonawcy w zakresie spełniania tego warunku
Zdolne Oświadczenie Wykonawcy w zakresie spełniania tego warunku
Sytuacja Oświadczenie Wykonawcy w zakresie spełniania tego warunku
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Inne dokumenty 1. Oświadczenie potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków opłat lub oświadczenie, że Wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu 2. Oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne lub, że Wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz mops.walbrzych.pl
Adres uzyskania siwz Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Wałbrzychu ul. Beethovena 1-2 58 - 300 Wałbrzych pok. 105
Data składania wniosków 02/04/2013
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Wałbrzychu ul. Beethovena 1-2 58 - 300 Wałbrzych pok. 105
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Nie dotyczy
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)