Konserwacja i utrzymanie w stanie sprawności oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Kozienice

Data publikacji 2013-03-26
Data zakończenia 2013-04-04 11:45:00
Instytucja Burmistrz Gminy Kozienice
Miejscowość Kozienice
Województwo mazowieckie
Branża
  • Reflektory punktowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 118576 / 2013
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 502321001, 453100003, 315272008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest konserwacja i utrzymanie w stanie sprawności oświetlenia ulicznego w tym parki, place publiczne, skwery, parkingi na terenie gminy Kozieniceobejmująca 4535 szt. punktów świetlnych, wymiana oświetlenia ulicznego na energooszczędne, montaż i demontaż oświetlenia świątecznego na terenie miasta Kozienice. Zakres przedmiotu zamówienia określonego obejmuje całodobową dyspozycyjność i ciągły dozór techniczny nad urządzeniami oświetlenia oraz prace związane z bezzwłocznym usuwaniem awarii i usterek, a w szczególności
utrzymywanie w sprawności technicznej punktów oświetlenia ulicznego zapewnienie świecenia wszystkich opraw oświetleniowych w ustalonych godzinach określonych w kalendarzu świeceń, przegląd i konserwacja aparatury łączeniowej i sterowniczej,czyszczenie i konserwacja tablic sterowniczych i rozdzielczych
wymianę uszkodzonej aparatury sterowniczej styczników, zegarów, przekaźników zmierzchowych, gniazd bezpiecznikowych, przewodów zasilających,kontrolę i konserwację złącz kablowych w latarniach wydzielonej sieci,wymianę bezpieczników,wymianę i naprawę uszkodzonych opraw oświetleniowych lub ich elementów oraz wysięgników,wymianę uszkodzonych źródeł światła parametry wymienianych źródeł światełskuteczność świetlna większa lub równa90 lmW lumenVat,trwałość świecenia średnia większ lub równa30 Zamawiający może sprawdzić zainstalowane źródła światła w ilości do 30szt na koszt Wykonawcy w ustalonych z Zamawiającym terminach,regulację położenia źródeł światła względem koszy i odbłyśników,konserwację konstrukcji wsporczych, słupów oświetlenia wydzielonego, wysięgników, przewieszek,regulację zwisów przewodów oświetlenia ulicznego,prostowanie przekrzywionych słupów i wysięgników oświetlenia wydzielonego w przypadku braku możliwości naprawy wymianę słupów,wymianę słupów w przypadku uszkodzenia mechanicznego oświetlenia wydzielonego,w przypadku otrzymania odszkodowania za uszkodzony mechanicznie słup Gmina zwróci w całości Wykonawcy koszt wymiany, w przypadku gdy sprawca nie zostanie ustalony koszty wymiany słupa pokryje Wykonawca,uzupełnianie i konserwacje zamknięć skrzynek, wnęk .,naprawa zerwanych lub uszkodzonych przewodów oświetlenia ulicznego w sieci podwieszonej,naprawa uszkodzonych słupów, kabli przewodów w sieci wydzielonej,lokalizację i naprawę uszkodzonych kabli zasilających obwody oświetlenia,wyminę uszkodzonych zasileń punktów sterowania oświetleniem ulicznym podwieszonym pod liniaminapowietrznymi,pomiary eksploatacyjne rezystancja uziemień ochronnych, izolacji kabli,malowanie konstrukcji stalowych, szafek, wnęk, uzupełnianie opisów,wycinkę gałęzi zasłaniających oprawy oświetleniowe,wykonywanie pomiarów napięć i obciążeń w sieci oświetlenia,dokonywać kontroli zegarów sterujących w szafach oświetleniowych w celu zapewnienia zgodności ich pracy z kalendarzem astronomicznym,wymiana 5szt skorodowanych słupów na słupy żelbetowe stalowe o wys 8,10m oraz wymiana 10szt. lamp na energooszczędne sodowe 5szt o mocy100W i 5szt o mocy 70W,Zamawiający dopuszcza wykonanie robót zamiennych wymienionych w pkt. ww. W przypadku wystąpienia robót zamiennych rozliczenie robót nastąpi na podstawie kosztorysu z uwzględnieniem wskaźników i cen wg. średnich cen zawartych w informacjach kwartalnych Sekocenbud z kwartału poprzedzającego ich wbudowanie.prowadzenie dokumentacji eksploatacyjnej oświetlenia drogowego, dziennych zapisów prac konserwacyjnych i zgłoszeń oraz przedkładanie miesięcznych sprawozdań z wykonywanych prac z podaniem nazw ulic i dróg, osoby zgłaszającej i numeru telefonu,instalacja programu CPA 2000GSM na komputerze Zleceniobiorcy,zdalna komunikacja z urządzeniem sterującym oświetleniem ulicznym Sterownik CPA 2000 w stacjach Polesie 1 i Polesie 2,w zakresie zmiana parametrów sterownika zmiana czasu świecenia lamp oraz załączenia redukcji.zdalne powiadamianie o awarii np. zaniku napięcia, zwiększonym lub zmniejszonym poborze mocy,zdalny odczyt energii elektrycznej w razie potrzeby,doładowanie kart SIM sterowników przez okres roku. Koszt doładowania kart SIM wliczony jestw wynagrodzenie Zleceniobiorcy.pokrycie kosztów za roboty których zakres lub okoliczności będą wymagały przygotowania i dopuszczenia do pracy dla Zakładu Energetycznego,pokrycie kosztów nie dostarczonej energii w przypadku powstania nieuzasadnionej przerwy na sieci energetycznej, związanej z pracami na oświetleniu ulicznym,w przypadku konieczności zerwania plomb na zabezpieczeniu przelicznikowym powyższy fakt zgłaszać RE. Pokrycie kosztów związanych z założeniem nowego oplombowania,dysponować niezbędnym sprzętem min. zwyżka, samochód dostawczy oraz komplet narzędzi do prac w technologii PPN,zapewnić całodobowy dyżur umożliwiający przyjmowanie zgłoszeń o awariach i usterkach w każdym dniu trwania umowy z podaniem numeru telefonu stacjonarnego i siedziby - zgłoszenie musi przyjmować osoba, a nie automatyczna sekretarka,wykryte i zgłoszone usterki instalacji pojedynczych punktów świetlnych usuwać bezzwłocznie nie dłużej niż 24 godz., a przypadku poważniejszej awarii 48 godz z powiadomieniem o przyczynach usunęcia awarii Zamawiającego,wykryte i zgłoszone usterki polegające na świecenie całego obwodu niezgodnie z godzinami określonymi w zegarze astronomicznym szczególnie świecenie w godzinach rannych brak wyłączenia się oświetlenia usuwać bezzwłocznie nie dłużej niż 3 godzw przypadku konieczności wymiany słupa gdy usterka nie powoduje ograniczenia w oświetleniu całego obwodu wymiany słupa należy dokonać nie dłużej niż w ciągu 3 dniW przypadku konieczności wymiany słupa gdy usterka powoduje ograniczenie oświetlenia na całym obwodzie wymiany słupa należy dokonać nie dłużej niż w ciągu 24 godzwykryte i zgłoszone usterki zagrażające bezpieczeństwu należy usuwać bezzwłocznie,współpracę z Zakładem Energetycznym w zakresie funkcjonowania oświetlenia,opracowanie projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót wraz z uzyskaniem wymaganych zezwoleń, w tym zajęcie pasów drogowych oraz zgodne z przepisami oznakowanie ich na czas prowadzenia robót,
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje montaż i demontaż oświetlenia świątecznego na terenie miasta Kozienice w zakresieMontaż i demontaż oświetlenia świątecznego na terenie miasta Kozienice w następujących miejscach
plac i okolice placu 15 Stycznia,skwerek przy ul. Świerczewskiego,ul. Radomska,ul. Warszawska,ul. Głowaczowska,ul. Legionów i okolice basenu,ul. Batalionów Chłopskich,choinka przy budynku Urzędu Miejskiego i ul. Warszawskiej,montaż girlandów szt26 na budynku pływalni ,listwa świetlna,montaż girlandów szt 9 na budynku Domu Kultury,strojenie budynku Urzędu Miejskiego gwiazda, kurtyny, girlandy,strojenie choinki na skwerku,montaż sznurów oświetleniowych przy stoiskach przy pływalni ok 10 szt z ozdobami na wigilie,Przewidywana ilość elementów dekoracji w kształcie gwiazdki, gwiazdki z zwisającymi ozdobami, dzwonki, choinki razem szt ok152 ,bombkioświetleniowe, girlandy, sznury oświetleniowe. Przed przystąpieniem do robót dokona oznakowania zgodnie z projektem organizacji ruchu.Wykonanie remontu uszkodzonych elementów, dokonywanie bieżących napraw oraz wymian przepalonych żarówek.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Burmistrz Gminy Kozienice
Ulica ul. Parkowa 5
Nr domu 5
Miejscowość Kozienice
Kod Pocztowy 26-900
Województwo mazowieckie
Tel 048 6117100
Fax 048 6142048
Internet www.kozienice.pl
Regon 00052374900000
E-mail igorczerwinski@kozienice.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam U
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Tak
Zam uzupelniajace Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy PZP do wysokości 50% wartości zamówienia podstawowego.
Czas D
Data zakończenia 30/04/2014
Wadium W prowadzonym postępowaniu Zamawiający nie żąda zabezpieczenia oferty wadium.
Zaliczka Nie
Wiedza W zakresie posiadania wiedzy i doświadczenia - Zamawiający uzna za spełniony warunek jeżeli Wykonawca wykaże się doświadczeniem polegającym na wykonaniu, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych usług na kwotę nie mniejszą niż 100 000,00zł w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie wykonał konserwację oświetlenia ulicznego, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączenie dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
Potencjał W zakresie dysponowania narzędziami i sprzętem mechanicznym - Zamawiający uzna za spełniony warunek jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje w celu realizacji zamówienia min. jedna zwyżka, samochód dostawczy oraz sprzęt i wyposażenie do prac w technologii PPN wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami
Zdolne W zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia dla osób kierujących pracami - Zamawiający uzna za spełniony warunek jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobą odpowiedzialną za kierowanie robotami budowlanymi, posiadającą uprawnienia budowlane w rozumieniu przepisów ustawy z dn. 7 lipca 1994r. Prawo Budowlane ( Dz.U. z 2006r. Nr 156, poz. 1118 ze zm.) oraz zgodne z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki Pracy i polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzenia posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz. U. z dn. 21 maja 2003r. nr 89, poz. 828 z póź. zm.) w specjalności elektrycznej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, uprawniających do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku dozoru z dodatkowymi uprawnieniami do nadzorowania prac wykonywanych w technologii pod napięciem PPN;
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 5 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia opis 5 głównych usług na kwotę nie mniejszą niż 100 000,00zł w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie wykonał konserwację oświetlenia ulicznego
Oswiadczenie potwierdzenia 6 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 10 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Inne dokumenty a)stosowne Pełnomocnictwo do reprezentacji jeżeli osoby podpisujące ofertę działają na podstawie pełnomocnictwa musi zostać ono złożone jako część oferty w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, b)dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzieleniezamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, c)pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia np. wg wzoru załącznik nr 7 lub inny równoważny dokument
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1.Terminu wykonania zadania w następujących przypadkach: 1.1.Niesprzyjających warunków pogodowych. 1.2.Niedopełnieniu przez Zamawiającego jego obowiązków wynikających z umowy. 1.3.Z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego. 1.4.Z powodu wystąpienia dodatkowych, a niemożliwych do przewidzenia przed zawarciem umowy przez doświadczonego wykonawcę, robót. 1.5.Z powodu okoliczności siły wyższej, np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach. 1.6.Z powodu stanu wyższej konieczności, powodującego podjęcie działań w celu uchylenia bezpośredniego niebezpieczeństwa grożącego dobru społecznemu lub jakiemukolwiek dobru jednostki, 1.7.Z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron. 1.8.Zawieszenie wykonania prac niespowodowanych uchybieniami Wykonawcy, 2.W przypadku zaistnienia potrzeby zmiany rozwiązań technicznych, gdy proponowane rozwiązanie jest równorzędne lub lepsze funkcjonalnie a jednocześnie nie spowoduje zwiększenia kosztów, 3.Gdy wystąpiły takie okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy i na które strony nie miały wpływu, 4.W przypadku zaistnienia uzasadnionej potrzeby zmiany podwykonawcy. Jeżeli wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu posługiwał się zasobami dotychczasowego podwykonawcy, zmiana podwykonawcy możliwa jest po przedłożeniu przez Wykonawcę dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu przez zaproponowanego podwykonawcę. 5.Gdy nastąpi zmiana stawki podatku VAT przez władzę ustawodawczą w trakcie trwania umowy, wynikającej ze zmiany ustawy o podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego. 6.Gdy nastąpi zmiana przepisów prawnych mających wpływ na realizacje umowy, w szczególności na jej zakres, termin. 7.Gdy nastąpi zmiana formy organizacyjno - prawnej lub siedziby Wykonawcy. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie za zgodą obu stron, wyrażoną w formie pisemnego aneksu - pod rygorem nieważności.
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.kozienice.pl
Adres uzyskania siwz Urząd Miejski w Kozienicach ul. Parkowa 5, 26-900 Kozienice
Data składania wniosków 04/04/2013
Godzina składania wniosków 11:45
Miejsce Urząd Miejski w Kozienicach ul. Parkowa 5, 26-900 Kozienice
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Nie dotyczy
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)