Renowacja leżakowni górnej i dolnej oraz wykonanie pochylni na terenie Izerskiego Centrum Pulmonologii i Chemioterapii IZER-MED Spółka z o.o.

Data publikacji 2013-03-26
Data zakończenia 2013-04-10 10:00:00
Instytucja Izerskie Centrum Pulmonologii i Chemioterapii "Izer-Med" Sp. z o.o.
Miejscowość Szklarska Poręba
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części

Szczegóły

Numer ogłoszenia 120100 / 2013
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 453000000, 454000001, 452610004, 391100006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest renowacja leżakowni górnej i dolnej oraz wykonanie pochylni na terenie Izerskiego Centrum Pulmonologii i Chemioterapii IZER-MED Spółka z o.o.

Zamówienie obejmuje przebudowę, w tym gruntowny remont wszystkich istniejących elementów konstrukcyjnych, jak i wykończeniowych dwóch leżakowni: górnej i dolnej. Szkielet drewnianych konstrukcji w zasadzie jest kompletny, zniszczone są jedynie odcinki podwalin. Poza uzupełnieniem i częściowa wymiana podwalin nie ma potrzeby wymiany lub odtwarzania elementów głównej konstrukcji nośnej. Uszkodzenia i braki dotyczą przede wszystkim elementów wykończeniowych takich jak: deskowanie ścian, stolarka okienna i drzwiowa, pokrycie dachów, rynny i rury spustowe, posadzki oraz malatura.

Osobną grupę robót objętych zamówieniem stanowią prace związane z udostępnieniem leżakowni dolnej osobom poruszającym się na wózkach. W projekcie przewidziano wykonanie podjazdu dla osób niepełnosprawnych o nachyleniu 6% (pochylnia na zewnątrz, bez przykrycia).

Prace objęte zamówieniem mają na celu odtworzenie dwóch parkowych leżakowni i przywrócenie im rekreacyjno - zdrowotnych funkcji, z uwzględnieniem aktualnych trendów zdrowotnych i demograficznych oraz zmian cywilizacyjnych.

Zamówienie obejmuje również dostawę wyposażenia leżakowni tj. 10 zestawów meblowych - 7 do leżakowni górnej i 3 do leżakowni dolnej, zgodnie z dokumentacją projektową. Na każdy zestaw meblowy składa się stół i dwie ławy.

W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do dokonania wszystkich czynności faktycznych i prawnych zmierzających do uzyskania pozwolenia na użytkowanie obu leżakowni. W ramach ww. czynności do obowiązków Wykonawcy należy w szczególności:
- opracowanie dokumentacji powykonawczej,
- uzyskanie zatwierdzenia dokumentacji powykonawczej przez inspektorów nadzoru inwestorskiego i projektantów,
- przekazanie zatwierdzonej dokumentacji powykonawczej Zamawiającemu w 2 egzemplarzach w wersji papierowej oraz 1 wersji elektronicznej (na nośniku elektronicznym),
- przygotowanie wymaganych przepisami prawa budowlanego dokumentów niezbędnych do zgłoszenia do odbioru przedmiotu zamówienia przez Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego,
- uzyskanie decyzji administracyjnej zezwalającej na użytkowanie leżakowni w imieniu Zamawiającego.

Zakres robót oraz szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto
w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiarach robót, które stanowią załącznik do SIWZ.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Izerskie Centrum Pulmonologii i Chemioterapii "Izer-Med" Sp. z o.o.
Ulica ul. Sanatoryjna 1
Nr domu 1
Miejscowość Szklarska Poręba
Kod Pocztowy 58-580
Województwo dolnośląskie
Tel 75 7547111
Fax 75 7547138
Internet www.izer-med.com.pl
Regon 23103577800000
E-mail sekretariat@izer-med.com.pl
Obowiązkowa Nie
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Inny: Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością prowadząca podmiot leczniczy
Rodzaj zam inny Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością prowadząca podmiot leczniczy
Rodz zam B
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas w miesiącach 4
Wadium Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 17.000,00 zł. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy zamawiającego nr: 58 1090 1984 0000 0005 2600 0692. Wadium w formie gotówki nie będzie przyjmowane w kasie Spółki.Wadium należy wnieść do upływu terminu składania ofert. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu, za moment wniesienia wadium uznaje się moment uznania rachunku zamawiającego. Wadia wnoszone w innych formach niż pieniądz należy złożyć wraz z ofertą (w tej samej kopercie), jako odrębny dokument, w sposób umożliwiający zdeponowanie dokumentu przez zamawiającego w kasie bez naruszania integralności złożonej oferty.
Zaliczka Nie
Wiedza W celu spełnienia przedmiotowego warunku Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wykonał co najmniej trzy roboty budowlane obejmujące budowę lub remont obiektu budowlanego o konstrukcji drewnianej o wartości zamówienia nie mniejszej niż 400 000 zł brutto. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia / nie spełnia w oparciu o dane i informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych rozdziale 8 SIWZ.
Zdolne W celu spełnienia przedmiotowego warunku Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej: - jednym kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń określone przepisami ustawy Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 z późn. zm.) oraz rozporządzenia Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. Nr 83, poz 578) lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, który pełnił funkcję kierownika budowy w co najmniej dwóch zadaniach inwestycyjnych polegających na wykonywaniu robót budowlanych dotyczących budowy lub remontu obiektu budowlanego o konstrukcji drewnianej; - jednym kierownikiem robót w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, który posiada uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w w/w specjalności bez ograniczeń, określone przepisami ustawy Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 z późn. zm.) oraz rozporządzenia Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. Nr 83, poz 578) lub odpowiadające im uprawnienia budowlane. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia / nie spełnia w oparciu o dane i informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych rozdziale 8 SIWZ.
Sytuacja W celu spełnienia przedmiotowego warunku Wykonawca wykaże, że: - dysponuje lub będzie dysponował środkami finansowymi lub zdolnością kredytową w wysokości 400 000 PLN oraz - że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę min. 400 000 PLN; Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia / nie spełnia w oparciu o dane i informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych rozdziale 8 SIWZ.
Oswiadczenie potwierdzenia 2 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 12 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 13 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 15 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 5 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 6 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 7 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok podm zag 3 Tak
Dok podm zag 4 Tak
Dok podm zag 5 Tak
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 19.1 Zamawiający zastrzega możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy na warunkach określonych w niniejszym rozdziale. 19.2 Wszelkie zmiany zawartej Umowy wymagają zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności i są dopuszczalne jedynie w granicach przewidzianych w art. 144 ust. 1 ustawy Pzp. 19.3 Zamawiający przewiduje możliwość zmiany terminu realizacji zamówienia w przypadku, gdy potrzeba jej wprowadzenia będzie konsekwencją: a) wystąpienia warunków atmosferycznych uniemożliwiających kontynuację prac w sposób ciągły, w szczególności klęsk żywiołowych; b) ujawnienia w toku realizacji zamówienia niewypałów, niewybuchów, wykopalisk archeologicznych, odmiennych od przyjętych w dokumentacji projektowej warunków geologicznych (kategorie gruntu, kurzawka itp.), odmiennych od przyjętych w dokumentacji projektowej warunków terenowych, w szczególności istnienie podziemnych urządzeń, instalacji lub obiektów infrastrukturalnych. c) konieczności wykonania zamówień dodatkowych, nieobjętych zamówieniem podstawowym na warunkach określonych w art. 67 ust. 1 pkt 5) ustawy Pzp; 19. 4 Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia do zawartej Umowy zmian o charakterze technologicznym, dotyczących metodologii realizacji zamówienia jeżeli potrzeba ich wprowadzenia będzie uzasadniona: a) koniecznością zwiększenia bezpieczeństwa realizacji robót budowlanych lub usprawnienia procesu budowy; b) ustalenia w toku realizacji zamówienia odmiennych od przyjętych w dokumentacji projektowej warunków geologicznych (kategorie gruntu, kurzawa itp.) skutkujących niemożliwością zrealizowania przedmiotu umowy przy dotychczasowych założeniach technologicznych; c) ustalenia w toku realizacji zamówienia odmiennych od przyjętych w dokumentacji projektowej warunków terenowych w szczególności istnienia podziemnych urządzeń instalacji lub obiektów infrastrukturalnych. 19. 5. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia w zawartej Umowie zmian kadrowych jeżeli zmiana następować będzie poprzez zastąpienie osoby uczestniczącej w realizacji zamówienia na osobę legitymującą się co najmniej równoważnymi uprawnieniami i doświadczeniem, jak to było wymagane w SIWZ. 19.6. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia w zawartej Umowie zmian, których potrzeba wprowadzenia jest następstwem działania siły wyższej, uniemożliwiającej realizację zamówienia na warunkach określonych w złożonej ofercie i SIWZ. 19.7. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany wysokości przysługującego wykonawcy wynagrodzenia, będącej następstwem ustawowej zmiany stawki VAT. Ceny netto określone w Formularzu oferty oraz w Kosztorysach pozostają niezmienne przez cały okres realizacji umowy. 19.8. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia w zawartej Umowie zmian, będących następstwem konieczności usunięcia wad w dokumentacji projektowej. 19.9. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia do zawartej Umowy zmian będących następstwem zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa. 19.10. Zmiana umowy nastąpić może z inicjatywy Zamawiającego albo Wykonawcy poprzez przedstawienie drugiej stronie propozycji zmian w formie pisemnej, które powinny zawierać: 1)opis zmiany, 2)uzasadnienie zmiany, 3)koszt zmiany oraz jego wpływ na wysokość wynagrodzenia, 4)czas wykonania zmiany oraz wpływ zmiany na termin wykonania umowy. Warunkiem wprowadzenia zmian do zawartej umowy będzie potwierdzenie okoliczności uzasadniających jej wprowadzenie w formie opisowej i właściwie umotywowanej (protokół wraz z uzasadnieniem) przez powołaną przez Zamawiającego komisję techniczną, w składzie której będą m.in. Inspektor Nadzoru oraz kierownik budowy.
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.izer-med.com.pl
Adres uzyskania siwz Izerskie Centrum Pulmonologii i Chemioterapii IZER-MED Spółka z o.o., ul. Sanatoryjna 1, 58-580 Szklarska Poręba.
Data składania wniosków 10/04/2013
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Izerskie Centrum Pulmonologii i Chemioterapii IZER-MED Spółka z o.o., ul. Sanatoryjna 1, 58-580 Szklarska Poręba, sekretariat.
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Projekt współfinansowany ze środków Programu Operacyjnego Współpracy Transgranicznej Polska -Saksonia 2007-2013, w ramach Osi Priorytetowej 1. Współpraca transgraniczna, Dziedziny wsparcia 2. Turystyka i działalność uzdrowiskowa, Kierunek Działań 5. Działania w dziedzinie uzdrowiskowej w ramach projektu EuRegioVital(e)2011
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)