Przygotowanie i dostarczanie posiłków dla zatrzymanych w pomieszczeniach dla osób zatrzymanych - nr postępowania 23/2013

Data publikacji 2013-03-26
Data zakończenia 2013-04-05 09:00:00
Instytucja Komenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu
Miejscowość Radom
Województwo mazowieckie
Branża
  • Przetworzone produkty spożywcze

Szczegóły

Numer ogłoszenia 45573 / 2013
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 158942003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przygotowanie i dostarczanie posiłków dla zatrzymanych w pomieszczeniach dla osób zatrzymanych (PDOZ) w podziale na 7 zadań.
Dzienne stawki żywnościowe dla osób zatrzymanych podlegają podziałowi wg następujących kryteriów:śniadanie w godzinach 7.00 - 8.00 w ilości odpowiadającej 30% wartości energetycznej posiłków; obiad w godzinach 12.00 - 14.00 w ilości odpowiadającej 40% wartości energetycznej posiłków; kolacja w godzinach 18.00 - 19.00 w ilości odpowiadającej 30% wartości energetycznej posiłków. W ramach zamówienia przewiduje się wydawanie trzy razy dziennie posiłków (śniadanie, obiad, kolacja) - w tym co najmniej jednego gorącego, przygotowane według stawek obowiązujących w przepisach resortowych, określających wartość surowca użytego do ich przygotowania, tj:
Zatrzymani
posiłki dla osób zatrzymanych norma 60 % Sz o wartości energetycznej nie mniejszej niż 2600 kcal - 8,90 zł,
posiłki dla kobiet w ciąży i osób w wieku poniżej 18 lat norma 75% SZ o wartości energetycznej nie mniejszej niż 3200 kcal - 11.12 zł Zgodnie z § 2 Umowy
Koszt przyrządzania łącznie z naliczonym podatkiem VAT dla posiłków ustala się procentowo do wartości surowców użytych do ich przygotowania. Wysokość marży jaką Wykonawca zaoferuje nie może przekroczyć 100% kosztu surowca wsadu do przygotowania posiłków wg. ww. stawek.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany stawek wartości surowca, o których mowa w Załączniku nr 6 tj. wzoru Umowy § 2 oraz ich podziału o którym mowa w § 3 wzoru Umowy w terminie 7 dni od dnia otrzymania informacji przez Zamawiającego o zmianie stawki.
Nowa stawka wartości surowca obowiązywać będzie od 1-go dnia następnego miesiąca po miesiącu w którym Wykonawca otrzymał informacje o zmianie stawki. Wykonanie usługi następować będzie na podstawie telefonicznej informacji Zamawiającego dotyczącej ilości osób żywionych w tym kobiet w ciąży na dwie godziny przed dostarczeniem każdego posiłku, a następnie potwierdzenia tej informacji w formie pisemnej.Posiłki muszą być dostarczane we wszystkie dni tygodnia , również w dni ustawowo wolne od pracy i w święta, na koszt wykonawcy w naczyniach jednorazowych zapewniających właściwą ochronę, odpowiednią temperaturę oraz porcjowanie, a przechowywane w nich posiłki powinny być gotowe do wydania osobom zatrzymanym wraz ze sztućcami jednorazowymi bez widelca i noża.Podane ilości w formularzu ofertowym na poszczególne zadania są ilościami szacunkowymi.
Zadanie nr 1 - KPP Garwolin, ul. Stacyjna 23, 08-400 Garwolin
Zadanie nr 2- KPP Żyrardów, ul. Chopina 4, 96 - 300 Żyrardów
Zadanie nr 3- KPP Żuromin, ul. Warszawska 8, 09-300 Żuromin
Zadanie nr 4 - KPP Ostrów Mazowiecka, ul. Płk. K. Piłata 12, 07-300 Ostrów Mazowiecka
Zadanie nr 5 - KPP Maków Mazowiecki, ul. Łąkowa 3, 06-200 Maków Mazowiecki
Zadanie nr 6 - KPP Sochaczew, ul. Warszawska 23, 96-500 Sochaczew
Zadanie nr 7 - Komisariat Policji Pionki, ul. Leśna 15, 26-670 Pionki

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Komenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu
Ulica ul. 11 Listopada 37/59
Nr domu 37/59
Miejscowość Radom
Kod Pocztowy 26-600
Województwo mazowieckie
Tel 48 3453103
Fax 48 3452002
Internet http://bip.mazowiecka.policja.gov.pl
Regon 67089737900000
E-mail agnieszka.swierczynska@mazowiecka.policja.gov.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja rządowa terenowa
Rodz zam U
Czy częsci Tak
Liczba częsci 7
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas w miesiącach 24
Wadium Nie dotyczy
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie uszczegóławia tego warunku. Do oferty należy dołączyć oświadczenie o spełnianiu warunków wymaganych w art. 22 ust. 1
Wiedza Zamawiający nie uszczegóławia tego warunku. Do oferty należy dołączyć oświadczenie o spełnianiu warunków wymaganych w art. 22 ust. 1
Potencjał Zamawiający nie uszczegóławia tego warunku. Do oferty należy dołączyć oświadczenie o spełnianiu warunków wymaganych w art. 22 ust. 1
Zdolne Zamawiający nie uszczegóławia tego warunku. Do oferty należy dołączyć oświadczenie o spełnianiu warunków wymaganych w art. 22 ust. 1
Sytuacja Zamawiający nie uszczegóławia tego warunku. Do oferty należy dołączyć oświadczenie o spełnianiu warunków wymaganych w art. 22 ust. 1
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Inne dokumenty 1)W przypadku polegania na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów Wykonawca zobowiązany jest udowodnić zmawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dysponowania niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Zobowiązanie to winno zawierac sposób udostępnienia potencjału przez podmiot trzeci przy realizacji zamówienia. 2) W przypadku udzielenia pełnomocnictwa - oryginał pełnomocnictwa lub kopia poświadczona przez notariusza. 3) Wypełniony Formularz Ofertowy (zgodnie z załącznikiem do SIWZ) 4) W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (w tym także w przypadku spółki cywilnej wymagane jest określenie pełnomocnika do ich reprezentowania w postępowaniu, albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Oryginał pełnomocnictwa lub kopia poświadczona przez notariusza, z którego powinien wynikać zakres umocowania dla pełnomocnika ustanowionego przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, należy załączyć do oferty. Podmioty występujące wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania. 5) Odnośnie do dokumentów określonych w pkt III.4.3.1. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym, albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1). Zmiana ilości faktycznie wydanych posiłków w stosunku do podanej ilości szacunkowej w przypadku zmniejszenia ilości faktycznie wydanych posiłków. Zmiana ta pociągnie za sobą zmianę wartości Umowy. 2). Dopuszcza się możliwość dokonania zmian w zapisach umowy w przypadku zmian w przepisach powszechnie obowiązujących i resortowych dotyczących przedmiotu umowy, w celu dostosowania umowy do obowiązujących przepisów.
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz bip.mazowiecka.policja.gov.pl
Adres uzyskania siwz Komenda Wojewódzka Policji zs. w Radomiu ul. 11-go Listopada 37/59 26-600 Radom Sekcja Zamówień Publicznych KWP zs. w Radomiu pokój 801 8- piętro.
Data składania wniosków 05/04/2013
Godzina składania wniosków 09:00
Miejsce Komenda Wojewódzka Policji zs. w Radomiu ul. 11-go Listopada 37/59 26-600 Radom Sekcja Zamówień Publicznych KWP zs. w Radomiu pokój 801 8- piętro.
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Nie dotyczy
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)