USŁUGI DORADCZE W ZAKRESIE ZARZĄDZANIA PROJEKTEM - PRZECIWDZIAŁANIE WYKLUCZENIU CYFROWEMU E-INCLUSION NA OBSZARZE MIASTA LESZNA

Data publikacji 2013-03-27
Data zakończenia 2013-04-04 09:00:00
Instytucja Miasto Leszno, Urząd Miasta Leszna
Miejscowość Leszno
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Usługi doradcze w zakresie zarządzania projektem

Szczegóły

Numer ogłoszenia 122308 / 2013
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 722240001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest:
Świadczenie usług doradczych w zakresie zarządzania projektem Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu e-inclusion na obszarze Miasta Leszna, a w szczególności w zakresie:
koordynacji działań,
komunikacji i przekazywania raportów,
przeprowadzania audytu realizacji projektu i jego ewaluacji,
monitorowania osiąganych wskaźników i prawidłowości realizacji projektu,
rozliczania projektu oraz opracowania niezbędnej dokumentacji.
Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV: 72224000-1 - Usługi doradcze w zakresie zarządzania projektem
Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013 w ramach działania 8.3. Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu- e-inclusion osi priorytetowej 8. Społeczeństwo informacyjne - zwiększenie innowacyjności gospodarki.
Liczba beneficjentów końcowych: 120 uczniów oraz 16 jednostek podlegających Zamawiającemu.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Miasto Leszno, Urząd Miasta Leszna
Ulica ul. Kazimierza Karasia 15
Nr domu 15
Miejscowość Leszno
Kod Pocztowy 64-100
Województwo wielkopolskie
Tel 65 5298100
Fax 65 5298131
Regon 00066099500000
E-mail kurpisz@leszno.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam U
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 30/09/2015
Wadium 1. Każdy Wykonawca musi wnieść wadium w wysokości: 1 000,00 zł, słownie: jeden tysiąc złotych 00 /100. 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). 3. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku PKO BP S.A. 0/Leszno nr: 07 1020 4027 0000 1402 1053 9643 z dopiskiem na przelewie Wadium przetargowe - Usługi doradcze w zakresie zarządzania projektem - Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - e-inclusion na obszarze Miasta Leszna. Kserokopię dowodu przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. 4. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczenia udzielonego przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, należy wnieść poprzez złożenie oryginałów odpowiednich dokumentów w kasie Urzędu Miasta Leszna przy ul. Kazimierza Karasia 15. Kserokopię poświadczoną za zgodność z oryginałem oraz pokwitowaniem złożenia oryginału w kasie Urzędu Miasta Leszna, należy dołączyć do oferty. 5. Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 6. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert tj. 04 kwietnia 2013 r. godz. 9.00. 7. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 8. Wykonawca, który nie wniesie wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 9. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 13. 10. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego 11. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 12. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 9, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 13. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. 14. Wadium Wykonawcy, którego oferta została wybrana, zostanie zatrzymane wraz z odsetkami w przypadku, gdy: a) Wykonawca odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 15. Wadium wniesione w pieniądzu, zamawiający przechowa na rachunku bankowym i zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.
Zaliczka Nie
Wiedza Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował co najmniej dwie usługi polegające na wykonywaniu m. in. następujących czynności: koordynacji działań, komunikacji i przekazywania raportów, przeprowadzania audytu realizacji projektu i jego ewaluacji, monitorowania osiąganych wskaźników i prawidłowości realizacji projektu, rozliczania projektu oraz opracowania niezbędnej dokumentacji, w zakresie realizacji projektów współfinansowanych ze źródeł zewnętrznych, przy czym wartość minimalna 1 realizowanego zadania wynosiła 1 000 000 zł brutto. Powyższy warunek spełni również Wykonawca, który samodzielnie (tj. bez udziału doradcy) zrealizował co najmniej dwa projekty współfinansowane ze środków zewnętrznych, przy czym wartość minimalna 1 realizowanego projektu wynosiła 1 000 000 zł brutto .
Potencjał Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje minimum jedną osobą posiadającą wykształcenie wyższe i w okresie ostatnich 3 lat uczestniczącą w realizacji co najmniej 2 usług doradczych, przy czym do zadań wskazanej osoby należał udział w wykonywaniu m. in. następujących czynności: koordynacji działań, komunikacji i przekazywania raportów, przeprowadzania audytu realizacji projektu i jego ewaluacji, monitorowania osiąganych wskaźników i prawidłowości realizacji projektu, rozliczania projektu oraz opracowania niezbędnej dokumentacji. w zakresie realizacji projektów współfinansowanych ze środków zewnętrznych, przy czym wartość minimalna 1 realizowanego (będącego przedmiotem usługi doradczej) projektu wynosiła 1 000 000 zł brutto (kwota dot. wartości całego projektu). Powyższy warunek spełni również Wykonawca, który samodzielnie (tj. bez udziału doradcy) zrealizował co najmniej 2 projekty współfinansowane ze źródeł zewnętrznych, przy czym wartość minimalna 1 realizowanego projektu wynosiła 1 000 000 zł brutto, a wskazana osoba uczestniczyła w realizacji tych projektów.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty Inne dokumenty : a. Oświadczenie o realizacji zamówienia siłami własnymi albo wspólnie z innymi podmiotami w formie konsorcjum lub z udziałem podwykonawców. W przypadku realizacji zamówienia w formie konsorcjum lub z udziałem podwykonawców wówczas do oferty należy dołączyć dokumenty, o których mowa w rozdz. 10 pkt 3 i 4 odpowiednio do złożonego oświadczenia (załącznik nr 5 do SIWZ). b. Jeżeli Wykonawca będzie polegać na potencjale innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków wówczas Wykonawca zobowiązany jest do udowodnienia, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia poprzez złożenie pisemnego zobowiązania podmiotów udostępniających swoje zasoby do oddania Wykonawcy do dyspozycji tych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. c. Dowód wniesienia wadium. d. Dowodami, o których mowa w Rozdziale 6 ust. 1 pkt 2 ppkt a) SIWZ są: 1. poświadczenie, z tym, że w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw lub usług okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 2. w przypadku zamówień na dostawy lub usługi - oświadczenie wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczeń, o których mowa w punkcie 1., 3. w przypadku, gdy zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane w wykazie, o którym mowa w Rozdziale 6 ust. 1 pkt 2 ppkt a) SIWZ, zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa w niniejszym podpunkcie, 4. Wykonawca w miejsce poświadczeń, o których mowa w ppkt d)1., może przedłożyć dokumenty, np. referencje, potwierdzające należyte wykonanie usług. e) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej: Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 roku o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2007r., Nr 50 poz. 331) albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej (Załącznik nr 6 do SIWZ).
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że będą to zmiany wynikające z następujących przesłanek: wystąpienia siły wyższej np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach. Zamawiający dopuszcza zmianę polegającą na: wydłużeniu lub skróceniu terminu wykonania zamówienia, zmianie ceny kontraktowej. z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron. Zamawiający dopuszcza zmianę polegającą na: wydłużeniu lub skróceniu terminu wykonania zamówienia, zmianie ceny kontraktowej zamawiający dopuszcza wprowadzenie lub zmianę podwykonawcy usługi, z zastrzeżeniem, że w przypadku, gdy zmianie ulega podwykonawca, na podstawie którego zasobów wykonawca wykazał spełnienie warunków udziału w postępowaniu, nowy podwykonawca dysponuje co najmniej potencjałem podmiotu zastępowanego, w zakresie, w jakim podlegał badaniu na etapie oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu. przekształcenie lub zmiana siedziby którejkolwiek ze stron umowy. Zamawiający dopuszcza zmianę polegającą na zmianie: siedziby, adresu, nazwy, osobowości prawnej stron. zmiana osób reprezentujących strony oraz innych osób z nazwiska wymienionych w umowie, dostosowanie umowy do zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa mających wpływ na realizację przedmiotu zamówienia i które weszły w życie po podpisaniu umowy, w tym zmiana stawki VAT.
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.bip.leszno.pl
Adres uzyskania siwz Urząd Miasta LEszna, Wydział Edukacji , ul. Przemysłowa 10, 64-100 Leszno (pok. nr 8)
Data składania wniosków 04/04/2013
Godzina składania wniosków 09:00
Miejsce Urząd Miasta LEszna, Wydział Edukacji , ul. Przemysłowa 10, 64-100 Leszno (pok. nr 8)
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe PROJEKT WSPÓŁFINANSOWANY PRZEZ UNIĘ EUROPEJSKĄ Z EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU ROZWOJU REGIONALNEGO W RAMACH PROGRAMU OPERACYJNEGO INNOWACYJNA GOSPODARKA NA LATA 2007 - 2013
Czy unieważnienie Tak
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)