Dostawa książek na potrzeby projektu Najlepsze praktyki w strategicznej transformacji KUL

Data publikacji 2013-03-27
Data zakończenia 2013-04-05 10:00:00
Instytucja Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II
Miejscowość Lublin
Województwo lubelskie
Branża
  • Drukowane książki

Szczegóły

Numer ogłoszenia 46601 / 2013
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 221100004
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa książek na potrzeby projektu: Najlepsze praktyki w strategicznej transformacji KUL. Zamówienie zostało podzielone na części:
- Część 1 - dostawa książek w języku angielskim do biblioteki na potrzeby przeprowadzenia studiów na kierunku Europeistyka w ramach projektu: Najlepsze praktyki w strategicznej transformacji KUL - załącznik nr 1 do SIWZ.
- Część 2 - dostawa na potrzeby Międzywydziałowych Interdyscyplinarnych Studiów Doktoranckich: Odpowiedzialność społeczna w innowacyjnej gospodarce w ramach projektu: Najlepsze praktyki w strategicznej transformacji KUL - załącznik nr 2 do SIWZ.
- Część 3 - dostawa książek do biblioteki na potrzeby dostosowania programu studiów na kierunku prawo do wymogów rynku pracy w ramach projektu: Najlepsze praktyki w strategicznej transformacji KUL - załącznik nr 3 do SIWZ.

Opis

Dostawa książek w języku angielskim do biblioteki na potrzeby przeprowadzenia studiów na kierunku Europeistyka w ramach projektu: Najlepsze praktyki w strategicznej transformacji KUL - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZDostawa na potrzeby Międzywydziałowych Interdyscyplinarnych Studiów Doktoranckich: Odpowiedzialność społeczna w innowacyjnej gospodarce w ramach projektu: Najlepsze praktyki w strategicznej transformacji KUL - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do SIWZDostawa książek do biblioteki na potrzeby dostosowania programu studiów na kierunku prawo do wymogów rynku pracy w ramach projektu: Najlepsze praktyki w strategicznej transformacji KUL - szcegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 3 do SIWZ

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II
Ulica Al. Racławickie 14
Nr domu 14
Miejscowość Lublin
Kod Pocztowy 20-950
Województwo lubelskie
Tel (81) 445 41 59
Fax (81) 445 41 63
Internet www.kul.lublin.pl/admin/dzp/
Regon 00051406400000
E-mail dzp@kul.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Inny: Kościelna szkoła wyższa o pełnych prawach publicznych szkół wyższych
Rodzaj zam inny Kościelna szkoła wyższa o pełnych prawach publicznych szkół wyższych
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 3
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 40
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Zaliczka Nie
Uprawnienie Opis sposobu dokonania oceny spełnienia warunku - Ocena spełnienia warunku nastąpi w oparciu o metodę 0-1 na zasadzie kwalifikacji spełnia-nie spełnia, na podstawie dołączonego do oferty Oświadczenia zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp
Wiedza Warunek posiadania wiedzy i doświadczenia zostanie oceniony na podstawie oświadczenia stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ
Potencjał Warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym zostanie oceniony na podstawie oświadczenia stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ
Zdolne Warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oceniony zostanie na podstawie oświadczenia stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ
Sytuacja Warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej pozwalającej na prawidłowe wykonania zamówienia oceniony zostanie na podstawie oświadczenia stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Inne dokumenty 1) Wypełniony i podpisany formularz Opis przedmiotu zamówienia wraz z wyceną stanowiący załącznik nr 1 i/lub 2 i/lub 3 do SIWZ, 2) Wypełniony i podpisany formularz Oferta Wykonawcy stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ, odrębny na każdą część w której Wykonawca bierze udział, 3) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postępowaniu, w przypadku, gdy dokumenty składające się na ofertę nie będą podpisywane przez osobę lub osoby wskazane, jako osoby upoważnione do reprezentacji Wykonawcy w rejestrze sądowym lub innym dokumencie właściwym dla formy organizacyjnej Wykonawcy. Z pełnomocnictwa musi jednoznacznie wynikać, do jakich czynności prawnych dana osoba lub osoby zastały umocowane - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem, jeśli oferty nie będzie podpisywać osoba lub osoby wskazane w dokumentach rejestrowych lub innym dokumencie właściwym dla formy organizacyjnej Wykonawcy, 4) Jeżeli Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom określony zakres zamówienia musi to wykazać na załączniku nr 7 do SIWZ,
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Wszelkie dopuszczalne zmiany w umowie zostały określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.kul.pl/bip.zamowienia
Adres uzyskania siwz Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II; Dział Zamówień Publicznych KUL, Al. Racławickie 14, 20 - 950 Lublin, pokój nr C-223
Data składania wniosków 05/04/2013
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II; Dział Zamówień Publicznych KUL, Al. Racławickie 14, 20 - 950 Lublin, pokój nr C-223
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Projekt pn.: Najlepsze praktyki w strategicznej transformacji KUL. Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet IV Szkolnictwo wyższe i nauka. Działanie 4.1: Wzmocnienie i rozwój potencjału dydaktycznego uczelni oraz zwiększenie liczby absolwentów kierunków o kluczowym znaczeniu dla gospodarki opartej na wiedzy. Poddziałanie 4.1.1: Wzmocnienie potencjału dydaktycznego uczelni
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)