Dostawa sprzętu sieciowego wraz z oprogramowaniem oraz instalacją, montażem, uruchomieniem i konfiguracją na potrzeby Zintegrowanego systemu informatycznego wspomagającego badania nad schorzeniami układu krążenia oraz Instytutu Kardiologii

Data publikacji 2013-03-28
Data zakończenia 2013-04-05 10:00:00
Instytucja Instytut Kardiologii
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Sieci

Szczegóły

Numer ogłoszenia 122686 / 2013
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 324000007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa sprzętu sieciowego wraz z oprogramowaniem oraz instalacją, montażem, uruchomieniem i konfiguracją na potrzeby Zintegrowanego systemu informatycznego wspomagającego badania nad schorzeniami układu krążenia oraz Instytutu Kardiologii

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Instytut Kardiologii
Ulica ul. Alpejska 42
Nr domu 42
Miejscowość Warszawa
Kod Pocztowy 04-628
Województwo mazowieckie
Tel 022 8120440
Fax 022 8126732
Internet www.ikard.pl
Regon 00083758300000
E-mail dh@ikard.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Podmiot prawa publicznego
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 21
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie opisuje i nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w tym zakresie wg formuły spełnia nie spełnia na podstawie złożonych oświadczeń
Wiedza O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy zrealizowali realizują dostawy w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia (dostawa sprzętu sieciowego) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie co najmniej 1 dostawy sprzętu sieciowego z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane. Spełnienie warunku w tym zakresie nastąpi poprzez potwierdzenie należycie wykonanych dostaw lub wykonywanych dostaw, przy czym wartość nie może być niższa niż określona przez Zamawiającego, a która wynosi: minimum 240.000 PLN brutto (każda dostawa). Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie wg formuły spełnia nie spełnia na podstawie złożonych dokumentów
Potencjał Zamawiający nie opisuje i nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w tym zakresie wg formuły spełnia nie spełnia na podstawie złożonych oświadczeń
Zdolne O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują osobami, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia. Spełnienie warunku w tym zakresie nastąpi poprzez wykazanie dysponowania następującymi osobami: a) inżynierem posiadającym certyfikaty eksperckie na najwyższym poziomie certyfikacji producenta oferowanych przełączników w zakresie: .przełączników dostępowych sieci LAN, .przełączników rdzeniowych i dedykowanych dla obsługi serwerów. b) trenerem ds. szkoleń posiadającym certyfikat producenta sprzętu sieciowego i oprogramowania będącego przedmiotem zamówienia
Sytuacja Zamawiający nie opisuje i nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w tym zakresie wg formuły spełnia nie spełnia na podstawie złożonych oświadczeń
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 7 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 10 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok potw 1 Tak
Dok potw 2 Tak
Dok potw 3 Tak
Niepełnosprawne Nie
Inne dokumenty III.4.1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej (oprócz oświadczeń, wg Załącznika 3, 3a i 3b do SIWZ), zamiast dokumentów, o których mowa w pkt III. 4.2) składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, odpowiednio że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) 2) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert), 2. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1., zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub przed notariuszem. Wymagana data wystawienia dokumentów zgodnie z zapisami pkt 1. 3. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu. 4. Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia wspólnie, wymagane warunki udziału w postępowaniu winni spełnić wspólnie. 1) w odniesieniu do wymagań postawionych przez Zamawiającego, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, oświadczenie, wg Załącznika Nr 3 do SIWZ podpisuje ustanowiony pełnomocnik do reprezentowania wykonawców w danym postępowaniu. 2) w odniesieniu do wymagań postawionych przez Zamawiającego, każdy z Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 oraz Art. 24 b ust.3 ustawy Prawo zamówień publicznych. Każdy oddzielnie składa oświadczenie, wg Załącznika Nr 3a i 3b do SIWZ. III.5. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego Wykonawca składa: 1.1 katalog, folder, specyfikację techniczną oferowanego przedmiotu zamówienia. W załączonym do oferty katalogu, folderze, specyfikacji technicznej należy zaznaczyć materiał dotyczący oferowanego przedmiotu zamówienia. Zamawiający nie wymaga załączenia do oferty całego folderu, specyfikacji technicznej, ale dot. zaoferowanego przedmiotu zamówienia. 2) Dokument potwierdzający, że sprzęt wyprodukowano zgodnie z normą ISO 9001:2000 lub równoważną, 3) Deklaracja zgodności CE, 4) Dokument potwierdzający, że serwis prowadzony będzie zgodnie z normą europejską EN ISO 9001:2000 lub polską PN EN ISO:9001 2000 lub równoważną, 2. Opis oferowanego przedmiotu zamówienia potwierdzający wymagania techniczne zawarte w Załączniku Nr 2 do SIWZ (prospekt, katalog, folder).
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1)w zakresie wynagrodzenia z przyczyn niemożliwych wcześniej do przewidzenia lub, jeżeli zmiany te są korzystne dla zamawiającego, a w szczególności gdy wykonawca zaproponuje upusty; 2)w przypadku zmiany danych podmiotowych wykonawcy (np. w wyniku przekształcenia, przejęcia itp.); 3)w zakresie zmiany typu, modelu, numeru katalogowego danego towaru, jeżeli nie spowoduje to zmiany przedmiotu umowy; 4)w zakresie zmiany terminu realizacji umowy z przyczyn niemożliwych wcześniej do przewidzenia lub jeżeli zmiany te są korzystne dla zamawiającego; 5)W przypadku urzędowej zmiany stawki VAT nastąpi zmiana cen proporcjonalnie do zmiany stawki VAT, tak w przypadku podwyżki jak i obniżki. Zmiana cen wymaga każdorazowo wyrażonej zgody przez zamawiającego w formie pisemnego aneksu do umowy pod rygorem nieważności.
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.ikard.pl
Adres uzyskania siwz bezpłatnie na stronie www.ikard.pl lub i za zaliczeniem pocztowym 10 zł. netto plus VAT w Instytucie Kardiologii 04-635 Warszawa ul. Niemodlińska 33, Dział Zamówień Publicznych p.330
Data składania wniosków 05/04/2013
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Instytut Kardiologii 04-635 Warszawa ul. Niemodlińska 33, Dział Zamówień Publicznych p.330
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Zamówienie w znacznej części finansowane z Projektu POIG.02.03.00 00 009 10 tytuł projektu Zintegrowany System Informatyczny wspomagający badania nad schorzeniami układu krążenia.
Czy unieważnienie Tak
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)