Dostawy kopert oraz materiałów biurowych i druków akcydensowych na potrzeby Zakładu Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Częstochowie i podległych jednostek organizacyjnych

Data publikacji 2013-03-28
Data zakończenia 2013-04-09 09:00:00
Instytucja Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Częstochowie
Miejscowość Częstochowa
Województwo śląskie
Branża
  • Rejestry, księgi rachunkowe, skoroszyty, formularze i inne wyroby piśmiennicze z papieru lub tektury,
  • Notatniki,
  • Skoroszyty i podobne wyroby,
  • Różne druki,
  • Różny sprzęt i artykuły biurowe,
  • Wyroby biurowe,
  • Drobny sprzęt biurowy,
  • Papeteria i inne wyroby

Szczegóły

Numer ogłoszenia 122956 / 2013
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301900007, 301992301, 301997100, 228000008, 228150006, 228500003, 229000009, 301920001, 301921215, 301921253, 301921507, 301970006, 301973205, 301973308
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia są dostawy kopert oraz materiałów biurowych i druków akcydensowych na potrzeby Zakładu Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Częstochowie i podległych jednostek organizacyjnych.
2. Koperty niezadrukowane będą dostarczane własnym transportem wykonawcy i na jego koszt do siedziby Oddziału sukcesywnie (w miarę potrzeb) według szczegółowych specyfikacji zamawiającego w ciągu 3 dni roboczych, a koperty z nadrukiem w ciągu 5 dni roboczych licząc od dnia otrzymania specyfikacji dostawy zamówienia.
3. Materiały biurowe i druki akcydensowe będą dostarczane własnym transportem wykonawcy i na jego koszt do siedziby Oddziału sukcesywnie (w miarę potrzeb) według szczegółowych specyfikacji zamawiającego w ciągu 3 dni roboczych licząc od dnia otrzymania specyfikacji dostawy zamówienia.
4. Zamawiający podzielił zamówienie na dwie części:
część I - dostawa kopert,
część II - dostawa materiałów biurowych i druków akcydensowych.
5. Zamawiający dopuszcza możliwość składanie ofert częściowych na część I i część II. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub dwie części.
6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia części I i II, prognozowane zestawienia ilościowo-rodzajowe danego asortymentu, a także warunki realizacji zamówienia określone zostały w załączniku nr 1 i 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia - opis przedmiotu zamówienia, załącznikach nr 1 i 2 do formularza oferty - formularzach cenowych oraz załącznikach nr 4 i 5 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia - wzorach umów

Opis

Koperty niezadrukowane będą dostarczane własnym transportem wykonawcy i na jego koszt do siedziby Oddziału sukcesywnie (w miarę potrzeb) według szczegółowych specyfikacji zamawiającego w ciągu 3 dni roboczych, a koperty z nadrukiem w ciągu 5 dni roboczych licząc od dnia otrzymania specyfikacji dostawy zamówieniaMateriały biurowe i druki akcydensowe będą dostarczane własnym transportem wykonawcy i na jego koszt do siedziby Oddziału sukcesywnie (w miarę potrzeb) według szczegółowych specyfikacji zamawiającego w ciągu 3 dni roboczych licząc od dnia otrzymania specyfikacji dostawy zamówienia.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Częstochowie
Ulica ul. Dąbrowskiego 43/45
Nr domu 43/45
Miejscowość Częstochowa
Kod Pocztowy 42-218
Województwo śląskie
Tel 034 3689101
Regon 00001775600134
E-mail szecowkae@zus.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 2
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas w miesiącach 12
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający w zakresie spełniania tego warunku nie stawia szczególnych wymagań. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (na formularzu stanowiącym załącznik nr 3 do formularza oferty lub w oparciu o wzór formularza)
Wiedza Zamawiający w zakresie spełniania tego warunku nie stawia szczególnych wymagań. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (na formularzu stanowiącym załącznik nr 3 do formularza oferty lub w oparciu o wzór formularza)
Potencjał Zamawiający w zakresie spełniania tego warunku nie stawia szczególnych wymagań. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (na formularzu stanowiącym załącznik nr 3 do formularza oferty lub w oparciu o wzór formularza)
Zdolne Zamawiający w zakresie spełniania tego warunku nie stawia szczególnych wymagań. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (na formularzu stanowiącym załącznik nr 3 do formularza oferty lub w oparciu o wzór formularza).
Sytuacja Zamawiający w zakresie spełniania tego warunku nie stawia szczególnych wymagań. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (na formularzu stanowiącym załącznik nr 3 do formularza oferty lub w oparciu o wzór formularza).
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty 1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum, spółka cywilna) stosownie do art.23 ust.2 ustawy Pzp winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia. Dokument pełnomocnictwa musi zostać złożony jako część oferty, w oryginale lub kopii poświadczonej za Za zgodność z oryginałem przez notariusza. 2. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt III 4.3.1), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem - dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Przewiduje się zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian: Część I - dostawa kopert 1. Ilości kopert, podane przez zamawiającego w formularzu cenowym - część I, są wartościami prognozowanymi. Zamawiający może zamówić przedmiot dostawy w ilości łącznej nie większej niż została określona w formularzu cenowym - część I. 2. Wykonawcy nie przysługuje roszczenie z tytułu zamówienia przez zamawiającego mniejszej ilości przedmiotu dostawy niż została określona w formularzu cenowym , przy czym zamawiający zapewnia, iż zakupi ilości asortymentu za kwotę nie mniejszą niż 70% wynagrodzenia umownego (brutto). 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia lub zwiększenia ilości poszczególnych pozycji asortymentu formularza cenowego w ramach należnego wynagrodzenia umownego. 4. Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania zmian postanowień zawartej umowy w przypadku, gdy konieczność wprowadzenia tych zmian wynika ze zmian przepisów prawa, w oparciu o które realizowana jest umowa, wystąpienia siły wyższej oraz zmian funkcjonalno - organizacyjnych w ZUS. Część II - dostawa materiałów biurowych i druków akcydensowych. 1. Ilości materiałów biurowych i druków, podane przez zamawiającego w formularzu cenowym - część II, są wartościami prognozowanymi. Zamawiający może zamówić przedmiot dostawy w ilości łącznej nie większej niż została określona w formularzu cenowym - część II. 2. Wykonawcy nie przysługuje roszczenie z tytułu zamówienia przez zamawiającego mniejszej ilości przedmiotu dostawy niż została określona w formularzu cenowym, przy czym zamawiający zapewnia, iż zakupi ilości asortymentu za kwotę nie mniejszą niż 70% wynagrodzenia umownego (brutto). 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia lub zwiększenia ilości poszczególnych pozycji asortymentu formularza cenowego w ramach należnego wynagrodzenia. 4. Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania zmian postanowień zawartej umowy w przypadku, gdy konieczność wprowadzenia tych zmian wynika ze zmian przepisów prawa, w oparciu o które realizowana jest umowa, wystąpienia siły wyższej oraz zmian funkcjonalno - organizacyjnych w ZUS.
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.zus.pl/zampub
Adres uzyskania siwz Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie zamawiającego w Częstochowie przy ul. Dąbrowskiego 43/45, budynek E, pokój nr 1.
Data składania wniosków 09/04/2013
Godzina składania wniosków 09:00
Miejsce Oferty należy składać w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych w Częstochowie, ul. Dąbrowskiego 43/45, 42-218 Częstochowa, Wieloosobowe Stanowisko Zamówień Publicznych, budynek E, pokój nr 1
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)