Dostawa fabrycznie nowych materiałów biurowych na potrzeby Urzędu Miejskiego w Słupsku

Data publikacji 2013-03-28
Data zakończenia 2013-04-11 09:00:00
Instytucja Miasto Słupsk
Miejscowość Słupsk
Województwo pomorskie
Branża
  • Różny sprzęt i artykuły biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 122974 / 2013
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301900007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Sukcesywna dostawa fabrycznie nowych materiałów biurowych na potrzeby Urzędu Miejskiego w Słupsku zgodnie z Załącznikiem Nr 2 do SIWZ

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Miasto Słupsk
Ulica Plac Zwycięstwa 3
Nr domu 3
Miejscowość Słupsk
Kod Pocztowy 76-200
Województwo pomorskie
Tel 59 8488414
Fax 59 8488321
Internet www.slupsk.pl
Regon 00059064500000
E-mail urzad@um.slupsk.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Tak
Zam uzupelniajace nie dotyczy
Czas Obowiązuje termin
Czas w miesiącach 12
Zaliczka Nie
Uprawnienie na podstawie oświadczenia
Wiedza Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 2 główne zamówienia polegające na dostawie materiałów biurowych o wartości powyżej 50.000 zł brutto każde oraz załączy dowody potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie
Potencjał na podstawie oświadczenia
Zdolne na podstawie oświadczenia
Sytuacja na podstawie oświadczenia
Lata obrotowe 1
Lata obrotowe 2 1
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Inne dokumenty 1. w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca złoży wraz z ofertą opis materiałów równoważnych zawierający: nr poz. w formularzu cenowym, wymagane parametry produktu, markę, symbol lub typ materiału równoważnego wraz z opisem potwierdzającym wymagane parametry materiału równoważnego, zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik Nr 3 do SIWZ; 2. W przypadku działania Wykonawcy przez pełnomocników, należy dołączyć do oferty pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Wybor wyk nie dotyczy
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Kupujący na podstawie art. 144 ustawy Pzp dopuści zmianę umowy dotyczącą przedmiotu lub umówionego terminu wykonania zamówienia w następujących przypadkach: 1) z powodu okoliczności siły wyższej, np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach, 2) z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze Stron. O wystąpieniu okoliczności mogących wpłynąć na zmianę terminu realizacji zamówienia Sprzedawca winien niezwłocznie poinformować Kupującego pisemnie.
Kod kryterium A
Etapy licytacji 1
Czas trwania etapu nie dotyczy
Czy będzie aukcja Tak
Aukcja dod info nie dotyczy
Adres strony internetowej siwz www.slupsk.pl
Adres uzyskania siwz Urząd Miejski w Słupsku, Wydział Administracyjny, Referat Zamówień Publicznych, p. 302 lub 302A Plac Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk
Potrzeb nie dotyczy
Wys nagrod nie dotyczy
Data składania wniosków 11/04/2013
Godzina składania wniosków 09:00
Miejsce Urząd Miejski w Słupsku, Wydział Administracyjny, p. 303 Plac Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe nie dotyczy
Czy unieważnienie Nie
Dokument podmiotów Tak
Inne dokumenty potwierdzające nie dotyczy
Dok potw 5 Tak
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)