OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA.
Dostawa umundurowania dla Szkoły Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie.
Postępowanie podzielone jest na dziesięć części:
CZĘŚĆ 1.
Dostawa mundurów wyjściowych zimowych, mundurów służbowych oraz spodni letnich dla Szkoły Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie.
Przedmiot zamówienia: Mundur wyjściowy zimowy męski dla kadetów 60 kpl., Mundur wyjściowy zimowy męski 7 kpl., Mundur wyjściowy zimowy damski 1 kpl., Mundur służbowy męski 60 kpl., Spodnie letnie 61 szt.
Okres gwarancji minimum 24 m-ce.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamawiający dołącza do siwz jako załącznik 1.1.
CZĘŚĆ 2.
Dostawa półbutów służbowych, półbutów wyjściowych, botków ocieplanych, butów dla kadry dowódczo - sztabowej oraz obuwia koszarowego dla Szkoły Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie.
Przedmiot zamówienia: Półbuty służbowe 62 pary, Półbuty wyjściowe 103 pary, Botki ocieplane 62 pary, Obuwie koszarowe 100 par, Buty dla kadry dowódczo - sztabowej 5 par.
Okres gwarancji minimum 24 m-ce.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamawiający dołączy do siwz jako załącznik 1.2.
CZĘŚĆ 3.
Dostawa koszul wyjściowych i służbowych dla Szkoły Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie.
Przedmiot zamówienia: Koszula wyjściowa z długim rękawem męska 172 szt., Koszula wyjściowa z krótkim rękawem pod krawat męska 10 szt., Koszula wyjściowa z krótkim rękawem męska 66 szt., Koszula służbowa z długim rękawem męska 122 szt., Koszula służbowa z krótkim rękawem pod krawat męska 2 szt., Koszula służbowa z krótkim rękawem męska 121 szt.
Okres gwarancji minimum 24 m-ce.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamawiający dołącza do siwz jako załącznik 1.3.
CZĘŚĆ 4.
Dostawa czapek wyjściowych zimowych dla Szkoły Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie.
Przedmiot zamówienia: Czapka wyjściowa zimowa aspiranta z haftem mł. asp. 96 szt., Czapka wyjściowa zimowa podoficerska bez haftu 34 szt.
Okres gwarancji minimum 24 m-ce.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamawiający dołącza do siwz jako załącznik 1.4.
CZĘŚĆ 5.
Dostawa sznurów galowych dla Szkoły Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie.
Przedmiot zamówienia: Sznur galowy aspirancki 100 szt., Sznur galowy podoficerski 10 szt., Sznur galowy oficerski 10 szt.
Okres gwarancji minimum 24 m-ce.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamawiający dołącza do siwz jako załącznik 1.5.
CZĘŚĆ 6.
Dostawa czapek służbowych zimowych, beretów oraz krawatów dla Szkoły Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie.
Przedmiot zamówienia: Czapka służbowa zimowa z orzełkiem 20 szt., Beret z orzełkiem 65 szt., Krawat 200 szt.
Okres gwarancji minimum 24 m-ce.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamawiający dołącza do siwz jako załącznik 1.6.
CZĘŚĆ 7.
Dostawa ubrań treningowych dla Szkoły Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie.
Przedmiot zamówienia: Ubranie treningowe 30 kpl.
Termin wykonania zamówienia:
Okres gwarancji minimum 24 m-ce.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamawiający dołącza do siwz jako załącznik 1.7.
CZĘŚĆ 8.
Dostawa skarpet letnich oraz skarpet zimowych dla Szkoły Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie.
Przedmiot zamówienia: Skarpety letnie 450 par, Skarpety zimowe 400 par.
Okres gwarancji minimum 12 m-ce.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamawiający dołącza do siwz jako załącznik 1.8.
CZĘŚĆ 9.
Dostawa rękawiczek zimowych dla Szkoły Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie.
Przedmiot zamówienia: Rękawiczki zimowe 65 par.
Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV:
18424000-7 Rękawice;
Okres gwarancji minimum 12 m-ce.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamawiający dołącza do siwz jako załącznik 1.9.
CZĘŚĆ 10.
Dostawa pasków do spodni dla Szkoły Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie.
Przedmiot zamówienia: Paski do spodni 50 szt.
Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV:
18425000-4 Paski;
Okres gwarancji minimum 12 m-ce.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamawiający dołącza do siwz jako załącznik 1.10
OpisDostawa mundurów wyjściowych zimowych, mundurów służbowych oraz spodni letnich dla Szkoły Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie.
Przedmiot zamówienia: Mundur wyjściowy zimowy męski dla kadetów 60 kpl., Mundur wyjściowy zimowy męski 7 kpl., Mundur wyjściowy zimowy damski 1 kpl., Mundur służbowy męski 60 kpl., Spodnie letnie 61 szt.
Okres gwarancji minimum 24 m-ce.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamawiający dołącza do siwz jako załącznik 1.1Dostawa półbutów służbowych, półbutów wyjściowych, botków ocieplanych, butów dla kadry dowódczo - sztabowej oraz obuwia koszarowego dla Szkoły Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie.
Przedmiot zamówienia: Półbuty służbowe 62 pary, Półbuty wyjściowe 103 pary, Botki ocieplane 62 pary, Obuwie koszarowe 100 par, Buty dla kadry dowódczo - sztabowej 5 par.
Okres gwarancji minimum 24 m-ce.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamawiający dołączy do siwz jako załącznik 1.2Dostawa koszul wyjściowych i służbowych dla Szkoły Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie.
Przedmiot zamówienia: Koszula wyjściowa z długim rękawem męska 172 szt., Koszula wyjściowa z krótkim rękawem pod krawat męska 10 szt., Koszula wyjściowa z krótkim rękawem męska 66 szt., Koszula służbowa z długim rękawem męska 122 szt., Koszula służbowa z krótkim rękawem pod krawat męska 2 szt., Koszula służbowa z krótkim rękawem męska 121 szt.
Okres gwarancji minimum 24 m-ce.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamawiający dołącza do siwz jako załącznik 1.3Dostawa czapek wyjściowych zimowych dla Szkoły Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie.
Przedmiot zamówienia: Czapka wyjściowa zimowa aspiranta z haftem mł. asp. 96 szt., Czapka wyjściowa zimowa podoficerska bez haftu 34 szt.
Okres gwarancji minimum 24 m-ce.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamawiający dołącza do siwz jako załącznik 1.4Dostawa sznurów galowych dla Szkoły Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie.
Przedmiot zamówienia: Sznur galowy aspirancki 100 szt., Sznur galowy podoficerski 10 szt., Sznur galowy oficerski 10 szt.
Okres gwarancji minimum 24 m-ce.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamawiający dołącza do siwz jako załącznik 1.5Dostawa czapek służbowych zimowych, beretów oraz krawatów dla Szkoły Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie.
Przedmiot zamówienia: Czapka służbowa zimowa z orzełkiem 20 szt., Beret z orzełkiem 65 szt., Krawat 200 szt.
Okres gwarancji minimum 24 m-ce.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamawiający dołącza do siwz jako załącznik 1.6Dostawa ubrań treningowych dla Szkoły Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie.
Przedmiot zamówienia: Ubranie treningowe 30 kpl.
Okres gwarancji minimum 24 m-ce.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamawiający dołącza do siwz jako załącznik 1.7Dostawa skarpet letnich oraz skarpet zimowych dla Szkoły Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie.
Przedmiot zamówienia: Skarpety letnie 450 par, Skarpety zimowe 400 par.
Okres gwarancji minimum 12 m-ce.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamawiający dołącza do siwz jako załącznik 1.8Dostawa rękawiczek zimowych dla Szkoły Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie.
Przedmiot zamówienia: Rękawiczki zimowe 65 par.
Okres gwarancji minimum 12 m-ce.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamawiający dołącza do siwz jako załącznik 1.9Dostawa pasków do spodni dla Szkoły Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie.
Przedmiot zamówienia: Paski do spodni 50 szt.
Okres gwarancji minimum 12 m-ce.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamawiający dołącza do siwz jako załącznik 1.10 |
Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Szkoła Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej
|
Ulica |
os. Zgody 18
|
Nr domu |
18
|
Miejscowość |
Kraków
|
Kod Pocztowy |
31-951
|
Województwo |
małopolskie
|
Tel |
012 6460303, 6460100
|
Fax |
012 6460199
|
Internet |
www.sapsp.pl
|
Regon |
00017342700000
|
E-mail |
szkola@sapsp.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Inny: Państwowa Straż Pożarna
|
Rodzaj zam inny |
Państwowa Straż Pożarna
|
Rodz zam |
D
|
Czy częsci |
Tak
|
Liczba częsci |
10
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Tak
|
Zam uzupelniajace |
Zamawiający w trybie art. 67 ust. 1 pkt. 7 ustawy, dopuszcza udzielenia zamówienia uzupełniającego wykonawcy dostaw, stanowiących nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego i polegających na rozszerzeniu dostawy zgodnej z przedmiotem zamówienia podstawowego.
|
Wadium |
Wymagania dotyczące wadium:
1. Przystępując do przetargu wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości:
- dla zadania nr 1 w wysokości: 1.500,00 zł. (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych 00 groszy),
- dla zadania nr 2 w wysokości: 800,00 zł. (słownie: osiemset złotych 00 groszy),
- dla zadania nr 3 w wysokości: 400,00 zł. (słownie: czterysta złotych 00 groszy),
- dla zadania nr 4 w wysokości: 300,00 zł. (słownie: trzysta złotych 00 groszy),
- dla zadania nr 5 w wysokości: 100,00 zł. (słownie: sto złotych 00 groszy),
- dla zadania nr 6 w wysokości: 100,00 zł. (słownie: sto złotych 00 groszy),
- zamawiający nie żąda wniesienia wadium dla zadania nr 7, 8, 9 i 10.
2. Wykonawca wnosi wadium w dowolnym czasie jednak nie później niż przed upływem terminu składania ofert określonego w Rozdziale VII pkt. 1 SIWZ.
3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach:
a) pieniądzu,
b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
c) gwarancjach bankowych,
d) gwarancjach ubezpieczeniowych,
e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620).
4. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowych, gwarancji ubezpieczeniowych lub poręczeniach udzielanych przez podmioty należy złożyć w oryginale w siedzibie zamawiającego - sekretariat Komendanta Szkoły pokój 200, II piętro, bud. A.
5. W przypadku, gdy wadium będzie wniesione w formie poręczenia bankowego, gwarancji bankowych, gwarancji ubezpieczeniowych lub poręczeniach udzielanych przez podmioty muszą zawierać zapisy gwarantujące wypłatę kwoty wadium na każde pisemne wezwanie zamawiającego w przypadku zaistnienia którejkolwiek z okoliczności wskazanych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy.
6. Wymagany termin ważności poręczenia bankowego, gwarancji bankowych, gwarancji ubezpieczeniowych lub poręczeniach udzielanych przez podmioty wynosi 30 dni, tj. przez okres związania ofertą, o którym mowa w Rozdziale VI pkt. 8 SIWZ.
7. Zamawiający nie dopuszcza innych form wnoszenia wadium. Przy wnoszeniu wadium wykonawca winien powołać się na oznaczenie przedmiotu zamówienia oraz znak sprawy zgodnie z Rozdziałem I pkt. 1 SIWZ.
8. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego tj. NBP o/o Kraków nr 48 1010 1270 0060 0213 9120 0000. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
9. Wadium winno wpłynąć na rachunek bankowy wskazany powyżej, nie później niż przed upływem terminu składania ofert.
10. Wykonawca, który nie zabezpieczy oferty jedną ze wskazanych wyżej form zostanie wykluczony.
11. Zamawiający zwróci wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy.
12. Zamawiający zwróci wadium wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza niezwłocznie po zawarciu umowy oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
13. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofa ofertę przed upływem terminu składania ofert.
14. Zamawiający, zażąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego.
15. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana:
- odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;
- nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
- zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
16. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złoży dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Wiedza |
W celu potwierdzenia spełnienia warunku, wykonawca zobowiązany jest wykazać wykonanie, co najmniej dwóch dostaw /dla każdego zadania/ o podobnym charakterze w okresie ostatnich trzech lat przed upływem składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane należycie (zgodnie z załącznikiem nr 6) każda o wartości co najmniej 50% zaoferowanej w ofercie wartości brutto dla danego zadania lub ich równowartość w innej walucie. W przypadku złożenia przez wykonawców dokumentów zawierających dane w innej walucie niż polska (PLN) zamawiający jako kurs przeliczeniowy przyjmie średni kurs NBP z dnia zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych (średnie kursy walut dostępne są pod adresem internetowym NBP).
|
Potencjał |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Zdolne |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Sytuacja |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 3 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 8 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Dok podm zag 2 |
Tak
|
Dok podm zag 3 |
Tak
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
1. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmiany istotnych postanowień zawartej umowy, w stosunku do treści oferty, w zakresie:
1) urzędowej zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT), jeżeli zmiana stawki podatku od towarów i usług (VAT) powodować będzie zwiększenie lub zmniejszenie należnego wynagrodzenia wykonawcy z umowy, (kosztów umowy po stronie wykonawcy), zamawiający dopuszcza zwiększenie lub zmniejszenie wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku naliczonego przez wykonawcę;
2) parametrów technicznych przedmiotu zamówienia - w przypadku gdy zmiany te będą korzystniejsze dla zamawiającego;
3) terminu realizacji przedmiotu zamówienia - gdy wystąpi konieczność zmiany terminu w związku z wydłużającym się postępowaniem lub zaistnieją okoliczności mające wpływ na termin realizacji, a których nie dało się przewidzieć w chwili zawarcia umowy;
4) inne niekorzystne dla zamawiającego zmiany umowy dopuszczalne są tylko wówczas, jeżeli z powodu nadzwyczajnej zmiany stosunków spełnienie dostaw przez wykonawcę byłoby połączone z nadmiernymi trudnościami albo groziłoby mu rażącą stratą, czego nie przewidywał on przy zawarciu umowy;
5) zmiany umowy polegające na zmianie danych wykonawcy bez zmian samego wykonawcy (np. zmiana siedziby, adresu, nazwy itp.);
6) sytuacji, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia niniejszej umowy i mających charakter zmian nieistotnych tj. nieodnoszących się do warunków, które gdyby zostały ujęte w ramach pierwotnej procedury udzielania zamówienia, umożliwiłyby dopuszczenie innej oferty niż ta, która została pierwotnie dopuszczona;
2. Zmiana postanowień zawartej umowy wymaga, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej, chyba, że przepisy odrębne wymagają formy szczególnej.
3. Zmiany postanowień zawartej umowy określone w pkt. 1 ppkt 1), nie wymagają zachowania formy pisemnej.
4. Zmiana umowy na wniosek wykonawcy wymaga wykazania okoliczności uprawniających do dokonania tej zmiany.
5. Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od umowy w przypadku, gdy zmiany treści umowy wymagałyby zmiany treści oferty złożonej przez wykonawcę.
6. Zmiany umowy, o których mowa powyżej muszą być dokonywane zachowaniem przepisu art. 140 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. nr 113, poz. 759 ze zm.) stanowiącego, że umowa jest nieważna w części wykraczającej poza określenie przedmiotu zamówienia zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
|
Kod kryterium |
A
|
Adres strony internetowej siwz |
www.sapsp.pl
|
Adres uzyskania siwz |
Szkoła Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej, 31-951 Kraków, os. Zgody 18 - Wydział Kwatermistrzowski Dział Administracyjno - Gospodarczy pokój 300B, III piętro, bud. C)
|
Data składania wniosków |
10/04/2013
|
Godzina składania wniosków |
09:00
|
Miejsce |
Szkoła Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej, 31-951 Kraków, os. Zgody 18 - sekretariat Komendanta Szkoły pokój 200, II piętro, bud. A
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Czy unieważnienie |
Nie
|