Zakup i dostawę wyposażenia Pawilonu K w Szpitalu w Branicach

Data publikacji 2013-03-28
Data zakończenia 2013-04-05 11:00:00
Instytucja Samodzielny Wojewódzki Szpital dla Nerwowo i Psychicznie Chorych im. Ks. Biskupa Józefa Nathana w Branicach
Miejscowość Branice
Województwo opolskie
Branża
  • Komputery wysokowydajne,
  • Sprzęt peryferyjny,
  • Meble,
  • Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części,
  • Meble i wyposażenie kuchni,
  • Miotły i szczotki i inne artykuły różnego rodzaju,
  • Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego do użytku ze środkami spożywczymi,
  • Preparaty piorące,
  • Lampy,
  • Telewizje,
  • Aparatura odbiorcza do radiotelefonii lub radiotelegrafii

Szczegóły

Numer ogłoszenia 124082 / 2013
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331921209, 331920002, 323246006, 397113617, 397113624, 323442802, 315210004, 302113000, 302321108, 331910005, 398317003, 392243001, 392243001, 392243403, 391410002, 429590003, 391000003, 391100006, 441153105, 446141008, 342243403
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa wyposażenia Pawilonu K w Szpitalu w Branicach dla Zamawiającego z siedzibą przy ul. Szpitalna 18, 48-140 Branice, zgodnie z wykazem asortymentowo-cenowym stanowiącym Załącznik nr 1A do specyfikacji zwanej w dalszej części SIWZ z podziałem na 9 pakietów.
2. Przedmiot zamówienia pn -Zakup i dostawa wyposażenia pawilonu K w Szpitalu w Branicach- jest zadaniem współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2007-2013 w Osi priorytetowej -Aktywizacja obszarów miejskich i zdegradowanych- w działaniu -Zagospodarowanie terenów zdegradowanych-.
3. Dostarczony sprzęt musi być fabrycznie nowy.
4. Gwarancje. Zamawiający wymaga przy dostawie wyposażenia dostarczenia karty gwarancyjnej. W przypadku sprzeczności zapisów pomiędzy gwarancją producenta, a treścią oferty - dla pakietów 1-9 dotyczących gwarancji pierwszeństwo będą miały zapisy Zamawiającego, a dla wyrobów z tych pakietów, dla których nie określono minimalnych wymagań zgodnie z warunkami gwarancji producenta, przy czym czas naprawy gwarancyjnej nie może przekroczyć 14 dni.
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Znacznik nr 2A-1, 2A-2, 2A-3, 2B, 2C, 2D, 2E, 2F, 2G, 2H, 2I, do SIWZ dla pakietów od 1 do 9, zawierające wymagania jakościowe, techniczne i ilościowe opisane jako wymagania minimalne dla przedmiotu zamówienia.
6. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia dla pakietu 2C: Przedmiot zamówienia w tym pakiecie (sprzęt komputerowy ) musi posiadać Deklarację zgodności CE dla wszystkich pozycji z pakietu .
7. Oferowany przedmiot zamówienia w pakiecie 2A-1, 2A-2, 2A-3, 2D stanowiący wyrób medyczny musi spełniać wymagania określone w Ustawie z dnia 20 maja 2010r o wyrobach medycznych ( Dz. U. z 2010r Nr 107 poz. 679 z pn. zm.) wraz z aktami wykonawczymi.
8. Przedmiot zamówienia oferowany w ramach poszczególnych zadań-pakietów musi by dopuszczony do obrotu na terenie RP i posiadać odpowiedni dokument dopuszczający do obrotu w danym zakresie.
9. Wykaz pakietów-zadań:
Pakiet Nr 2A-1, 2A-2, 2A-3 ŁÓŻKA I SZAFKI PRZYŁÓŻKOWE
Pakiet Nr 2B TELEWIZORY I SPRZĘT AGD
Pakiet Nr 2C KOMPUTERY I STANOWISKA KOMPUTEROWE
Pakiet Nr 2D MYJNIA DEZYNFEKTOR
Pakiet Nr 2E SPRZĘT DO UTRZYMANIA CZYSTOŚCI
Pakiet Nr 2F WYPOSAŻENIE KUCHENEK ZE STALI NIERDZEWNEJ
Pakiet Nr 2G MEBLE
Pakiet Nr 2H ŻALUZJE
Pakiet Nr 2I POJEMNIKI NA ODPADKI

Opis

Pakiet Nr 2A-1, 2A-2, 2A-3 ŁÓŻKA I SZAFKI PRZYŁÓŻKOWE
33192120-9 łóżka szpitalne
33192000-2 Meble medycznePakiet Nr 2B TELEWIZORY I SPRZĘT AGDPakiet Nr 2C KOMPUTERY I STANOWISKA KOMPUTEROWEPakiet Nr 2D MYJNIA DEZYNFEKTORPakiet Nr 2E SPRZĘT DO UTRZYMANIA CZYSTOŚCIPakiet Nr 2F WYPOSAŻENIE KUCHENEK ZE STALI NIERDZEWNEJPakiet Nr 2G MEBLEPakiet Nr 2H ŻALUZJEPakiet Nr 2I POJEMNIKI NA ODPADKI

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Samodzielny Wojewódzki Szpital dla Nerwowo i Psychicznie Chorych im. Ks. Biskupa Józefa Nathana w Branicach
Ulica ul. Szpitalna 18
Nr domu 18
Miejscowość Branice
Kod Pocztowy 48-140
Województwo opolskie
Tel (077) 4034302
Fax (077) 4868446
Internet www.szpitalbranice.biuletyn.info.pl
Regon 00029105500000
E-mail branice1@op.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 9
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 42
Wadium 1. Od Wykonawcy zamierzającego złożyć ofertę, wymagane jest wniesienie wadium. Zamawiający określa kwotę wadium w wysokości: Pakiet Nr 2A-1, 2A-2, 2A-3 ŁÓŻKA I SZAFKI PRZYŁÓŻKOWE - 2.000 zł (słownie: dwa tysiące złotych) Pakiet Nr 2B TELEWIZORY I SPRZĘT AGD - 300 zł (słownie: trzysta złotych) Pakiet Nr 2C KOMPUTERY I STANOWISKA KOMPUTEROWE - 500 z ł(słownie: pięćset złotych) Pakiet Nr 2D MYJNIA DEZYNFEKTOR - 500 zł (słownie: pięćset złotych) Pakiet Nr 2E SPRZĘT DO UTRZYMANIA CZYSTOŚCI - 300 z ł(słownie: trzysta złotych) Pakiet Nr 2F WYPOSAŻENIE KUCHENEK ZE STALI NIERDZEWNEJ - 500 z ł(słownie: pięćset złotych) Pakiet Nr 2G MEBLE - 3.000 zł (słownie: trzy tysiące złotych) Pakiet Nr 2H ŻALUZJE - 800 zł (słownie: osiemset złotych) Pakiet Nr 2I POJEMNIKI NA ODPADKI (słownie: złotych) 2. Wadium ma być wniesione przed upływem terminu składania ofert, w jednej lub kilku formach podanych w art. 45 ust. 6 Prawa. 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Nr 31 1030 1508 0000 0008 0319 2006 Bank Handlowy S.A. WARSZAWA Oddział w Opolu. Kserokopię polecenia przelewu załącza się do oferty. Na poleceniu przelewu należy wpisać: Wadium do oferty PN-2-2013 - Zakup i dostawa wyposażenia Pawilonu K w Szpitalu w Branicach. W przypadku wnoszenia wadium przelewem na rachunek bankowy, o jego wniesieniu w terminie (tj. przed upływem terminu składania ofert) decydować będzie data wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego wskazany powyżej. 4. W przypadku wniesienia wadium w poręczeniach lub gwarancjach, złożenia ich oryginałów należy dokonać w Sekretariacie Samodzielnego Wojewódzkiego Szpitala dla Nerwowo i Psychicznie Chorych im. Ks. Biskupa J. Nathana, ul. Szpitalna 18, 48-140 Branice, a kserokopię z potwierdzeniem złożenia (pieczątka wpływu do sekretariatu) należy załączyć do oferty. Złożenie ma być dokonane przed upływem terminu składania ofert. 5. Jeżeli złożenie oferty następuje za pośrednictwem poczty lub przesyłka kurierską, a Wykonawca nie złoży poręczeń lub gwarancji w sekretariacie Zespołu, to oryginał poręczenia lub gwarancji ma być załączony do oferty. 6. Poręczenie lub gwarancja ma zawierać zapis uwzględniający wszystkie trzy warunki zatrzymania wadium, określone w art. 46 ust. 4a u ust. 5 Prawa. Dodatkowo poręczenie lub gwarancja ma również zawierać oświadczenie o bezwarunkowym zobowiązaniu do zapłaty wskazanej kwoty. Wadium takie powinno obejmować cały okres związania ofertą, poczynając od daty składania ofert. W przeciwnym wypadku poręczenie lub gwarancja nie będzie spełniała wymagań Zamawiającego. 7. Zwrot lub zatrzymanie wadium następuje w przypadkach określonych w art. 46 Prawa. 8. Wadium wniesione przez jednego ze wspólników konsorcjum uważa się za wniesione prawidłowo.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie wyznacza szczególnych wymagań w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia (załącznik nr 5 do SIWZ).
Wiedza Zamawiający nie wyznacza szczególnych wymagań w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia (załącznik nr 5 do SIWZ).
Potencjał Zamawiający nie wyznacza szczególnych wymagań w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia (załącznik nr 5 do SIWZ).
Zdolne Zamawiający nie wyznacza szczególnych wymagań w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia (załącznik nr 5 do SIWZ).
Sytuacja Zamawiający nie wyznacza szczególnych wymagań w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia (załącznik nr 5 do SIWZ).
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok potw 1 Tak
Inne dokumenty 1. Wypełniony formularz OFERTA PRZETARGOWA stanowiący Załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji. 2. Wypełniony formularz - Załącznik nr 1A do niniejszej specyfikacji, a stanowiący szczegółowy wykaz asortymentu będącego przedmiotem zamówienia. 3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (spółka cywilna, konsorcjum), w ramach oferty wspólnej w rozumieniu art. 23 Prawa, są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, na podstawie pełnomocnictwa rodzajowego. Oryginał takiego pełnomocnictwa lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza powinna być załączona do oferty. Pełnomocnictwo może być udzielone jednemu z Wykonawców wspólnie ubiegających się lub osobie trzeciej. W przypadku oferty wspólnej ofertę podpisuje pełnomocnik, a wszelka korespondencja prowadzona będzie przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem, którego adres należy wpisać w formularzu ofertowym. Wykonawca występujący wspólnie nie może złożyć samodzielnie odrębnej oferty. Jeżeli oferta Wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający może żądać umowy regulującej współpracę tych wykonawców, przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego. 5. Pełnomocnictwo: W przypadku poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osoby nie wymienione w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć pełnomocnictwo rodzajowe. Pełnomocnictwo powinno być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Wzór umowy dla poszczególnych pakietów stanowi załącznik nr 6 do SIWZ. Dopuszcza się możliwość zmian postanowień zawartych w umowie w przypadku: 1) zmiany nazwy, adresu firmy, spowodowane zmianą formy organizacyjno-prawnej, przekształceniem lub połączeniem z inną firmą, 2) gdy podczas realizacji umowy wystąpią nieprzewidywalne zdarzenie lub okoliczności, które uniemożliwią zrealizowanie przedmiotu zamówienia w sposób, w zakresie i w terminie przewidzianym w ofercie, 3) w przypadku nadzwyczajnej zmiany stosunków spełnienie świadczenia byłoby połączone z nadmiernymi trudnościami lub groziłoby, co najmniej jednej ze stron rażącą stratą, a czego strony nie mogły przewidzieć przy zawarciu umowy, 4) zmiana jest korzystna dla Zamawiającego, w szczególności dotyczy obniżenia ceny (wynagrodzenia), 5) gdy zmiany obowiązujących przepisów prawa będą nakładać na Zamawiającego lub Wykonawcę nowe obowiązki dostosowania realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z wyznaczonymi normami lub standardami, 6) gdy w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia zostaną wprowadzone nowe technologie pozwalające na wykonanie zamówienia w sposób lepszy i bardziej funkcjonalny od technologii przewidzianej w ofercie, 7) gdy Zamawiający zrezygnuje z części prac objętych przedmiotu zamówienia dopuszcza odpowiednią zmianę wysokości wynagrodzenia wykonawcy, 8) o których mowa w umowie, 9) w przypadku zmian obciążeń publiczno-prawnych.
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.szpitalbranice.biuletyn.info.pl
Adres uzyskania siwz Samodzielny Wojewódzki Szpital dla Nerwowo i Psychicznie Chorych im. Ks. Biskupa J. Nathana, ul. Szpitalna 18, 48-140 Branice
Data składania wniosków 05/04/2013
Godzina składania wniosków 11:00
Miejsce Sekretariat Samodzielnego Wojewódzkiego Szpitala dla Nerwowo i Psychicznie Chorych im. Ks. Biskupa J. Nathana, ul. Szpitalna 18, 48-140 Branice
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Przedmiot zamówienia pn Zakup i dostawa wyposażenia pawilonu K w Szpitalu w Branicach, jest zadaniem współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2007-2013 w Osi priorytetowej -Aktywizacja obszarów miejskich i zdegradowanych- w działaniu Zagospodarowanie terenów zdegradowanych.
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)