Rozbudowa sieci WLAN w budynkach Centrali ZUS przy ul. Szamockiej 3, 5 w Warszawie

Data publikacji 2013-03-28
Data zakończenia 2013-04-10 09:00:00
Instytucja Zakład Ubezpieczeń Społecznych
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Urządzenia sieciowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 124162 / 2013
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 324200003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa posiadanej przez Zamawiającego sieci WLAN poprzez:
1. Rozbudowę kontrolerów
1.1. Zamawiający użytkuje aktualnie kontroler Cisco 5508 z licencją umożliwiającą obsługę 12 punktów dostępowych.
Zamawiający wymaga rozbudowy tego kontrolera w sposób umożliwiający obsługę minimum 100 punktów dostępowych.
1.2. Zamawiający użytkuje aktualnie kontroler Cisco 5508 z licencją umożliwiającą obsługę 50 punktów dostępowych.
Zamawiający wymaga skonfigurowania posiadanego przez Zakład kontrolera z licencją/sublicencją na 50 AP na tryb wysokiej dostępności (kontroler aktywny/kontroler zapasowy) w stosunku do kontrolera Cisco 5508 mającego umożliwiać obsługę 100 punktów dostępowych.
Zamawiający wymaga dostarczenia do tego kontrolera 8 wkładek SFP, zakończonych wtykiem RJ 45.
Zamawiający wymaga uruchomienia trybu wysokiej dostępności tak, by zapewniona była m.in.: wspólna konfiguracja oraz synchronizacja konfiguracji pomiędzy kontrolerami (kontroler aktywny/kontroler zapasowy).
1.3. Zamawiający wymaga uruchomienia obsługi dostępu gościnnego na rozbudowywanym do 100 AP kontrolerze Cisco 5508. Kontroler ten ma udostępniać Internet na swoje potrzeby oraz na potrzeby posiadanego przez Zamawiającego kontrolera Cisco 5508 znajdującego się w Ośrodku Szkoleniowym w Osuchowie.
2. Rozbudowa architektury: punkty dostępowe oraz dodatkowe usługi
2.1. Zamawiający użytkuje aktualnie 50 punktów dostępowych Cisco Access Point 3502I, które działają pod kontrolą posiadanego przez Zamawiającego kontrolera.
Zamawiający wymaga dostarczenia 50 nowych punktów dostępowych oraz instalację 44 z nich w budynku przy ulicy Szamockiej 3 w Warszawie. Nowo dostarczone punkty dostępowe mają być zintegrowane z istniejącą już architekturą sieci WLAN.
2.2. Zamawiający użytkuje aktualnie system do zarządzania architekturą sieci bezprzewodowej Cisco Wireless Control system 7.0 pozwalający na obsługę 50 punktów dostępowych.
Zamawiający wymaga aktualizacji oraz rozbudowy tego systemu do zarządzania tak, aby pozwalał na zarządzanie przynajmniej 100 punktami dostępowymi oraz integrację z posiadanymi oraz proponowanymi przez Wykonawcę punktami dostępowymi i kontrolerami. Zamawiający wymaga uruchomienia tego systemu w najnowszej dostępnej wersji na dzień składania ofert.
2.3. Zamawiający wymaga rozbudowy posiadanej architektury sieci WLAN o system realizujący dodatkowe usługi zapewniające lokalizację oraz zaawansowany monitoring bezpieczeństwa. Zamawiający wymaga uruchomienia na wszystkich aktualnie posiadanych jak i na dostarczanych przez Wykonawcę punktach dostępowych usługi: zaawansowanego monitoringu bezpieczeństwa radiowego oraz jednoczesnej obsługi użytkowników.
2.4. Zamawiający wymaga dostarczenia licencji/sublicencji pozwalającej na realizację takiej usługi dla minimum 100 punktów dostępowych.
2.5. Zamawiający wymaga również dostarczenia usługi lokalizacji dla minimum 1000 obiektów, takich jak: urządzenia interferujące, klienci sieci bezprzewodowej, wrogie punkty dostępowe oraz inne.
2.6. Zamawiający wymaga dostarczenia systemu do zarządzania oraz systemu do realizacji dodatkowych usług w formie zwirtualizowanej. Oba te systemy mogą być uruchomione na jednym wirtualnym serwerze, posiadanym już przez Zamawiającego, na którym zainstalowane będzie środowisko wirtualizacji.

Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia w terminie do 10 tygodni od dnia podpisania Umowy

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Zakład Ubezpieczeń Społecznych
Ulica ul. Szamocka 3, 5
Nr domu 3, 5
Miejscowość Warszawa
Kod Pocztowy 01-748
Województwo mazowieckie
Tel 022 667 17 04, 667 17 05
Fax 022 667 17 33
Internet www.zus.pl
Regon 00001775600000
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Inny: Ubezpieczenia społeczne
Rodz zam U
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 70
Wadium Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie: 7 900 zł (słownie: siedem tysięcy dziewięćset złotych)
Zaliczka Nie
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian umowy w zakresie opisu przedmiotu zamówienia i jego cech oraz sposobu i terminu jego realizacji, jeżeli zmiany są korzystne dla Zamawiającego lub wywołane okolicznościami, których nie można było przewidzieć w momencie składania oferty. 2. Zamawiający nie dopuszcza możliwości zmiany umowy w zakresie przeniesienia praw i obowiązków wynikających z umowy na osoby trzecie w zakresie cesji wierzytelności. 3. Zmiana umowy wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego. 4. Zmiana postanowień umowy następuje w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności. 5. Z wnioskiem o zmianę postanowień umowy może wystąpić zarówno Wykonawca, jak i Zamawiający.
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz http://www.zus.pl
Adres uzyskania siwz Zakład Ubezpieczeń Społecznych, ul. Szamocka 3, 5, Warszawa, skrzydło C, I piętro, pok. 104 - w przypadku odbioru osobistego lub pocztą. SIWZ dostepna na ww. stronie internetowej Zamawiającego
Data składania wniosków 10/04/2013
Godzina składania wniosków 09:00
Miejsce Siedziba Zamawiającego w Warszawie, ul. Szamocka 3, 5, skrzydło C, I piętro, pok. 104
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe W przypadku wniesienia odwołania, Odwołujący przesyła kopię odwołania Zamawiającemu za pomocą faksu - wyłącznie na nr 22 667 17 33 / 36 lub drogą elektroniczną - wyłącznie na adres: malgorzata.bladosz@zus.pl
Czy unieważnienie Nie
Inne dokumenty 1. Oświadczenie potwierdzające spełnianie przez Wykonawcę warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie takich podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 3. ZASADY UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU WYKONAWCÓW WYSTĘPUJĄCYCH WSPÓLNIE 1) Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2) Wykonawcy, o których mowa w pkt 1 powyżej, składają jedną ofertę, przy czym: a) wymagane oświadczenia i dokumenty wskazane w pkt III.4.2) składa każdy z Wykonawców, b) oświadczenie potwierdzające spełnianie warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy - wszyscy Wykonawcy wspólnie; c) pozostałe dokumenty - składane wspólnie.
Rodzaj zam inny Ubezpieczenia społeczne
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)