Środki czyszczące oraz przybory do utrzymania czystości; Nr postępowania: ZP/D/MP/8/2013

Data publikacji 2013-03-28
Data zakończenia 2013-04-09 12:00:00
Instytucja Politechnika Warszawska
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Miotły i szczotki i inne artykuły różnego rodzaju,
  • Środki czyszczące

Szczegóły

Numer ogłoszenia 124498 / 2013
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 398300009, 392240008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa środków czyszczących oraz przyborów do utrzymania czystości dla Politechniki Warszawskiej. 2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Zamówienie podzielone jest na cztery części: Część 1 Podstawowe środki; Część 2 Środki do czyszczenia aktywnie chemicznie; Część 3 Przybory do utrzymania czystości; Część 4 Akcesoria i materiały. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wymagania oraz wykaz produktów i ilości znajdują się w Formularzu cenowym: 3.1. załącznik nr 1a Część I, 3.2. załącznik nr 1b Część II, 3.3. załącznik nr 1c Część III, 3.4. załącznik nr 1d Część IV, do niniejszej SIWZ. Specyfikacja asortymentowa zawiera jednocześnie Formularz cenowy, który po wypełnieniu przez Wykonawców powinien być załączony do oferty. 4. W celu możliwości dokonania wyboru i zachowania zasady uczciwej konkurencji zamawiający wymaga, aby w tabelach wykonawcy wycenili określone artykuły z należytą starannością. 5. Przedstawione wyroby, w których zostały użyte znaki towarowe Zamawiający dopuszcza możliwość zastąpić produktami równoważnymi pod warunkiem, iż asortyment ten będzie posiadał takie same lub lepsze parametry jakościowe, funkcjonalne lub użytkowe. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez zamawiającego. UWAGA! W związku z tym Wykonawca powołujący się na rozwiązania równoważne jest zobowiązany dostarczyć do oferty bezpłatne próbki dla każdego oferowanego produktu równoważnego w ilości pozwalającej na dokonanie oceny. Obligatoryjne dostarczenie próbek towarowych dotyczy również też tych pozycji asortymentowych wymienionych w SIWZ dla których Zamawiający nie jest w stanie określić wymogów jakościowych poprzez wskazanie przykładowego asortymentu marki towaru dot. np. wyrobów z papieru. Dostarczone próbki winny być opatrzone czytelnie właściwym numerem przyporządkowania do wykazu asortymentowego załącznika SIWZ oraz obowiązkowo zaopatrzone w metki bądź etykiety towarowe producenta. 5.1. W wypadku zastosowania produktu równoważnego Wykonawca powinien wykazać równoważność w stosunku do produktu wskazanego w SIWZ, w formie pisemnej. 5.2. Za równoważny przedmiot zamówienia Zamawiający uzna oferowany przedmiot zamówienia o cechach nie gorszych niż określony w SIWZ. Gramatura oferowanego produktu równoważnego nie może być niższa niż gramatura produktu wskazanego w opisie przedmiotu zamówienia znajdującego się w formularzu cenowym załączniku nr 1a, 1b, 1c, 1d do SIWZ. 5.3. Zamawiający jest już w posiadaniu urządzeń do których pasują wyłącznie oryginalne wkłady i części wymienne, dotyczy pozycji: 1.4, 2.39, 3.1, 3.6, 3.15, 3.16, 3.17, 3.21, 3.22 oraz wszystkie artykuły wymienione w części IV załącznik 1d formularza cenowego. 5.4. W przypadku zaoferowania innych środków niż określonych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest do podania nazwy i producenta, symbolu lub innego określenia oraz parametrów zaproponowanego równoważnego środka czystości. Na Wykonawcy spoczywa obowiązek udowodnienia, iż zaoferowane produkty są równoważne w stosunku do produktów określonych przez Zamawiającego. 5.5. Nazwę producenta i oznaczenie produktu oferowanego w Formularzu cenowym w kolumnie 6 Nazwa produktu, producent, dokładny opis producenta i oznaczenie oferowanego produktu wypełniają wszyscy Wykonawcy bez względu na to czy oferują równoważny przedmiot zamówienia czy też nie. 5.6. Wskazanie w opisie przedmiotu zamówienia znaków towarowych należy rozumieć, jako określenie wymaganych minimalnych standardów jakościowych. 6. Wykonawca zobowiązany jest do bezwzględnego zagwarantowania spełnienia warunków jakościowych produktów oraz terminów ważności na dostarczony przedmiot zamówienia. 6.1. wszystkie artykuły powinny posiadać atesty higieniczne. 6.2. termin przydatności do użycia poszczególnych środków czystości winien wynosić nie mniej niż 10 m-cy od daty dostawy, dotyczy wszystkich artykułów wymienionych w części II załącznik 1b formularza cenowego. 7. Wykonawca zobowiązuje się do sprzedaży produktów wymienionych w załączniku nr 1a, 1b, 1c, 1d formularz cenowy, po cenach w nim określonych. Ceny podane w formularzu cenowym są ostateczne i nie podlegają zmianie przez okres objęty umową. 8. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmian ilościowych zamówionych towarów. Podane w załączniku nr 1a, 1b, 1c, 1d do SIWZ, ilości środków czyszczących oraz przyborów są ilościami szacunkowymi i mogą ulec zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego. 9. Realizowanie dostaw następować będzie częściami. Wielkości poszczególnych zamówień cząstkowych określone będą przez Zamawiającego poprzez złożenie zamówienia cząstkowego, faxem lub listem poleconym. 10. Ilości określone w specyfikacji towaru są ilościami maksymalnymi i Zamawiający zastrzega, sobie prawo realizacji dostaw mniejszych ilościowo, przy czym Zamawiający gwarantuje realizację zamówienia na poziomie nie niższym niż 80% wartości umowy brutto. Fakt niewykorzystania przewidzianych przez Zamawiającego ilości towarów określonych w niniejszej SIWZ, nie może stanowić podstawy do zgłoszenia roszczeń przez Wykonawcę. 11. Dopuszcza się zmianę umowy w przypadku wycofania asortymentu z produkcji i zastąpienia go innym, o co najmniej tych samych parametrach co określone w formularzu cenowym załączniku nr 1a, 1b, 1c, 1d dołączony do oferty bez wzrostu jego ceny jednostkowej lub w przypadku zmiany wielkości opakowań, dopuszczone będzie odpowiednie przeliczenie ilości. 12. Gwarancja. Wykonawca udzieli pełnej gwarancji na artykuły będące przedmiotem zamówienia: minimum 12 miesiące gwarancji od daty podpisania protokołu odbioru dostarczonej partii towaru. 12.1. wszelkie koszty związane z wymianą wadliwych środków czystości i przyborów do utrzymania czystości w okresie gwarancji poniesie Wykonawca. 12.2. reklamacje powinny być zgłaszane w formie pisemnej a także faksem, e-mailem za potwierdzeniem odbioru. Zgłoszenia telefoniczne zostaną potwierdzone pisemnie. 12.3. Gwarantem jest Wykonawca zamówienia. 12.4. warunki gwarancji udzielane przez Wykonawcę nie mogą być gorsze od warunków gwarancji udzielonej przez producenta towaru. 13. Zwrot dostarczonych przez Wykonawców próbek odbędzie się po dokonaniu wyboru oferty najkorzystniejszej, zgodnie z art. 97 ust. 2 ustawy. Wykonawcy, których oferty nie zostały wybrane, winni zgłosić się w ciągu 7 dni od otrzymania informacji o wyborze oferty najkorzystniejszej z wnioskiem o zwrot i odbiór złożonych materiałów, próbek.

Opis

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa środków czyszczących oraz przyborów do utrzymania czystości dla Politechniki Warszawskiej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wymagania oraz wykaz produktów i ilości znajdują się w Formularzu cenowym: załącznik nr 1b Część II, do SIWZ. Specyfikacja asortymentowa zawiera jednocześnie Formularz cenowy, który po wypełnieniu przez Wykonawców powinien być załączony do oferty.Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa środków czyszczących oraz przyborów do utrzymania czystości dla Politechniki Warszawskiej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wymagania oraz wykaz produktów i ilości znajdują się w Formularzu cenowym: załącznik nr 1b Część II, do SIWZ. Specyfikacja asortymentowa zawiera jednocześnie Formularz cenowy, który po wypełnieniu przez Wykonawców powinien być załączony do oferty.Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa środków czyszczących oraz przyborów do utrzymania czystości dla Politechniki Warszawskiej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wymagania oraz wykaz produktów i ilości znajdują się w Formularzu cenowym: załącznik nr 1b Część II, do SIWZ. Specyfikacja asortymentowa zawiera jednocześnie Formularz cenowy, który po wypełnieniu przez Wykonawców powinien być załączony do oferty.Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa środków czyszczących oraz przyborów do utrzymania czystości dla Politechniki Warszawskiej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wymagania oraz wykaz produktów i ilości znajdują się w Formularzu cenowym: załącznik nr 1b Część II, do SIWZ. Specyfikacja asortymentowa zawiera jednocześnie Formularz cenowy, który po wypełnieniu przez Wykonawców powinien być załączony do oferty.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Politechnika Warszawska
Ulica Pl. Politechniki 1
Nr domu 1
Miejscowość Warszawa
Kod Pocztowy 00-661
Województwo mazowieckie
Tel 022 2346206, 2346630
Fax 022 2346217, 6286075
Internet www.pw.edu.pl
Regon 00000155400000
E-mail poreda@ca.pw.edu.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Uczelnia publiczna
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 4
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas w miesiącach 12
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie stawia dodatkowych wymagań oraz nie wymaga przedłożenia do oferty dokumentacji w tym zakresie.
Wiedza Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał minimum 3 dostawy środków czystości, przyborów do utrzymania czystości o wartości 150 000,00 zł brutto w ciągu ostatnich 3 lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do formularza. Ocena spełnienia powyższych warunków zostanie dokonana wg formuły spełnia nie spełnia, na podstawie złożonych przez Wykonawców oświadczeń i dokumentów.
Potencjał Zamawiający nie stawia dodatkowych wymagań oraz nie wymaga przedłożenia do oferty dokumentacji w tym zakresie.
Zdolne Zamawiający nie stawia dodatkowych wymagań oraz nie wymaga przedłożenia do oferty dokumentacji w tym zakresie.
Sytuacja warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca przedstawi opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument, potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem niniejszego zamówienia, na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 100 tyś. zł. Jeśli polisa ubezpieczeniowa odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, złożona w dokumentach ofertowych, traci ważność przed terminem realizacji zamówienia, Wykonawca przedłuży ubezpieczenie OC, zachowując jego ciągłość przez okres realizacji usługi i przedstawi odpis (kopię) polisy Zamawiającemu Jeśli polisa ubezpieczeniowa odpowiedzialności cywilnej Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, złożona w dokumentach ofertowych, traci ważność przed terminem realizacji zamówienia, Wykonawca przedłuży ubezpieczenie OC, zachowując jego ciągłość przez okres realizacji usługi i przedstawi odpis (kopię) polisy Zamawiającemu. Ocena spełnienia powyższych warunków zostanie dokonana wg formuły spełnia nie spełnia, na podstawie złożonych przez Wykonawców oświadczeń i dokumentów.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 13 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 5 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 6 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 7 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok podm zag 3 Tak
Dok podm zag 4 Tak
Dok podm zag 5 Tak
Dok potw 1 Tak
Inne dokumenty 1. Upoważnienie do podpisania oferty, jeżeli nie wynika ono z przepisów prawa lub dokumentów załączonych do oferty, zgodnie z pkt 8.2., 8.3. Rozdziału 11. 2. Wspólników spółki cywilnej obowiązują przepisy dotyczące wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, o których mowa w art. 23 ustawy. Wspólnicy spółki cywilnej wraz z ofertą zamiast pełnomocnictwa mogą złożyć umowę spółki cywilnej. 3. Zobowiązanie innych podmiotów na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy (zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia) - jeżeli dotyczy; sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do formularza oferty. 4. Wykonawca, wraz z ofertą, składa listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, albo informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do formularza oferty. 5. Wypełniony i podpisany Formularz cenowy: załączniki nr 1a, załączniki nr 1b, załączniki nr 1c, załączniki nr 1d do formularza oferty. Bezwzględnie wymagane jest uzupełnienie każdej komórki tabeli. 6. Próbki. Wykonawca powołujący się na rozwiązania równoważne jest zobowiązany dostarczyć do oferty bezpłatne próbki dla każdego oferowanego produktu równoważnego w ilości pozwalającej na dokonanie oceny. Zamawiający oceni estetykę, jakość i wykonanie pod względem równoważności produktów. INFORMACJA UZUPEŁNIAJĄCA Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. III.4.3.1. i III.4.3.2. zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub przed notariuszem. Postanowienia o terminach wystawienia tych dokumentów stosuje się odpowiednio, jak w przypadku dokumentów, o których mowa w pkt. III.4.3.1. i III.4.3.2.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zmiana zawartej umowy: 1. Zmiana treści umowy może nastąpić wyłącznie w granicach unormowania art. 144 ust.1 ustawy i pod rygorem nieważności wymaga formy pisemnego aneksu skutecznego po podpisaniu przez obie Strony. Wykonawca na piśmie przedstawi okoliczności będące przyczyną proponowanych zmian 2. Zmiana umowy, o której mowa wyżej, może nastąpić wyłącznie w przypadkach: 2.1. gdy zaoferowane środki czyszczące oraz przybory do utrzymania czystości są niedostępne na rynku, co spowodowane zostało zaprzestaniem produkcji, dopuszcza się zmianę materiałów zaoferowanych w ofercie na równoważne lub o lepszych parametrach, za cenę podaną w ofercie. Wymianę materiałów należy uzgodnić z Zamawiającym, z zastrzeżeniem, że nie będzie stało to w sprzeczności z zapisami art. 140 ustawy Pzp.; 2.2. ewentualnej zmiany podwykonawców, z zastrzeżeniem posiadania przez tych podwykonawców co najmniej takich samych właściwości, kwalifikacji (dotyczy przypadku w którym Wykonawca posługuje się potencjałem podwykonawców; 2.3. zmiany sposobu realizacji zamówienia z samodzielnej realizacji przez Wykonawcę, na realizację z udziałem podwykonawców, z zastrzeżeniem, iż podwykonawcy będą posiadać właściwości niezbędne, do realizacji zamówienia; 2.4. zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy; 2.5. zmiany urzędowej stawki VAT lub innych przepisów powszechnie obowiązujących, które maja wpływ na realizację Umowy; 2.6. wystąpienia siły wyższej. 3. Siła wyższa jest to zdarzenie, którego strony nie mogły przewidzieć, któremu nie mogły zapobiec, ani nie mogą przeciwdziałać, a które umożliwia Wykonawcy wykonanie w części lub w całości jego zobowiązań. Siła wyższa obejmuje w szczególności, następujące zdarzenia: 3.1. wojna, działania wojenne, działania wrogów zewnętrznych, 3.2. terroryzm, rewolucja, przewrót wojskowy lub cywilny, wojna domowa, 3.3. skutki zastosowania amunicji wojskowej, materiałów wybuchowych, skażenie radioaktywna, z wyjątkiem tych które mogą być spowodowane użyciem ich przez Wykonawcę, 3.4. klęski żywiołowe, jak huragany, powodzie, trzęsienie ziemi, 3.5. bunty, niepokoje, strajki, okupacje budowy przez osoby inne niż pracownicy Wykonawcy i jego podwykonawców, 3.6. inne wydarzenia losowe.
Kod kryterium B
Kryt 1p 80
Kryt 2 Jakość
Kryt 2p 20
Adres strony internetowej siwz http://www.zamowienia.pw.edu.pl/wykaz/
Adres uzyskania siwz Politechnika Warszawska Dział Zamówień Publicznych (Gmach Biurowy Politechniki Warszawskiej), ul. Noakowskiego 18/20, 00-668 Warszawa, piętro II, pokój 204
Data składania wniosków 09/04/2013
Godzina składania wniosków 12:00
Miejsce Politechnika Warszawska Dział Zamówień Publicznych (Gmach Biurowy Politechniki Warszawskiej), ul. Noakowskiego 18/20, 00-668 Warszawa, piętro II, pokój 204
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Oswiadczenie potwierdzenia 16 Tak
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)