Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Gmina Miejska Głogów
|
Ulica |
ul. Rynek 10
|
Nr domu |
10
|
Miejscowość |
Głogów
|
Kod Pocztowy |
67-200
|
Województwo |
dolnośląskie
|
Tel |
076 7265437, 527
|
Fax |
076 7265437
|
Internet |
www.glogow.sbip.pl
|
Regon |
39064729700000
|
E-mail |
hania@glogow.um.gov.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Administracja samorządowa
|
Rodz zam |
D
|
Czy częsci |
Nie
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Tak
|
Zam uzupelniajace |
Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, na podstawie art. 67. ust. 1 pkt 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2010r., Nr 113, poz. 759 ze zm.)
|
Czas |
Obowiązuje termin
|
Okres trwania zamówienia |
30
|
Wadium |
4.000,00 zł.
słownie: cztery tysiące złotych 00/100
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
Ocena spełnienia warunku dokonana będzie na podstawie załączonych przez wykonawcę do oferty oświadczeń i dokumentów, z treści których wynikają informacje potwierdzające spełnianie warunków.
Ocena będzie dokonywana na zasadzie spełnia - nie spełnia.
|
Wiedza |
posiadania wiedzy i doświadczenia i w tym względzie:
- w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali dostawy:
- w zakresie porównywalnym z dostawą będącą przedmiotem zamówienia o wartości co najmniej 100.000,00 zł. brutto. Do wykazu sporządzonego według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ Wykonawca winien załączyć dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie.(Wykonawcy składający ofertę wspólną przedstawiają razem jeden dokument w formie załącznika nr 4);
Ocena spełnienia warunku dokonana będzie na podstawie załączonych przez wykonawcę do oferty oświadczeń i dokumentów, z treści których wynikają informacje potwierdzające spełnianie warunków.
Ocena będzie dokonywana na zasadzie spełnia - nie spełnia.
|
Potencjał |
nie dotyczy
|
Zdolne |
nie dotyczy
|
Sytuacja |
sytuacji ekonomicznej i finansowej i w tym względzie:
a)posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej na kwotę minimum 150.000,00 zł., ( słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100 ) w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Ocena spełnienia warunku dokonana będzie na podstawie załączonych przez wykonawcę do oferty oświadczeń i dokumentów, z treści których wynikają informacje potwierdzające spełnianie warunków.
Ocena będzie dokonywana na zasadzie spełnia - nie spełnia.
|
Oswiadczenie potwierdzenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 13 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 16 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 3 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 8 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Dok podm zag 2 |
Tak
|
Dok podm zag 3 |
Tak
|
Dok podm zag 4 |
Tak
|
Dok podm zag 5 |
Tak
|
Dok potw 3 |
Tak
|
Inne dokumenty |
Wypełniony załącznik nr 1 - formularz OFERTA .
Wypełniony załącznik nr 1b - szczegółowy formularz ofertowy.
Pełnomocnictwo dla pełnomocnika podmiotów występujących wspólnie,
Pełnomocnictwo dla osoby podpisującej ofertę i oświadczenia - jeśli uprawnienie tej osoby nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty.
Kopia dowodu wniesienia wadium.
Wykaz części zamówienia, które wykonawca zamierza zlecić do wykonania podwykonawcom.
Zobowiązania innych podmiotów.
W przypadku, gdy osobą uprawnioną do składania ofert w imieniu Wykonawcy w trakcie aukcji elektronicznej będzie inna osoba niż osoba uprawniona do reprezentowania podmiotu wynikająca np. z KRS, należy załączyć do oferty pełnomocnictwo dla tej osoby, podpisane przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy, z którego wynikać będzie prawo do reprezentowania Wykonawcy w aukcji elektronicznej.
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
Zmiany umowy:
Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności.
Niedopuszczalna jest zmiana postanowień zawartej umowy oraz wprowadzanie do umowy postanowień niekorzystnych dla Zamawiającego.
Zmiany w umowie będą mogły nastąpić w następujących przypadkach:
zaistnienie okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności spowodowanych sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi, warunkami organizacyjnymi lub okolicznościami, które nie były możliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy - zmianie mogą ulec termin realizacji umowy oraz terminy wynikające z harmonogramu rzeczowo - finansowego,
gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy, zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia - Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy, w szczególności terminu realizacji zamówienia,
wystąpienia przedłużającej się procedury badania i oceny ofert oraz procedury odwoławczej - zmianie może ulec termin realizacji zamówienia,
konieczności wykonania ewentualnych zamówień uzupełniających - Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy, w szczególności terminu realizacji zamówienia,
ograniczenia zakresu, czego nie można było przewidzieć mimo dochowania należytej staranności - Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy, w tym terminu realizacji zamówienia,
Pozostałe zmiany:
jeśli zmiana stawki podatku VAT będzie powodować zwiększenie kosztów wykonania po stronie wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku VAT,
jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zmniejszenie kosztów wykonania umowy po stronie wykonawcy, Zamawiający przewiduje możliwość zmniejszenia wynagrodzenia o kwotę stanowiącą różnicę kwoty podatku VAT ,
rezygnacja przez zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy - w takim przypadku wynagrodzenie przysługujące wykonawcy zostanie pomniejszone.
Zmiana umowy nastąpić może z inicjatywy Zamawiającego albo Wykonawcy poprzez przedstawienie drugiej stronie propozycji zmian w formie pisemnej, które powinny zawierać:
1opis zmiany,
2uzasadnienie zmiany,
3koszt zmiany oraz jego wpływ na wysokość wynagrodzenia,
4czas wykonania zmiany oraz wpływ zmiany na termin zakończenia umowy.
Warunkiem wprowadzenia zmian do zawartej umowy będzie potwierdzenie powstałych okoliczności w formie opisowej i właściwie umotywowanej (protokół wraz z uzasadnieniem).
|
Kod kryterium |
A
|
Czy będzie aukcja |
Tak
|
Aukcja dod info |
https://zakupy.marketplanet.pl/
|
Adres strony internetowej siwz |
www.glogow.sbip.pl
|
Adres uzyskania siwz |
Urząd Miejski Głogów, Rynek 10, 67-200 Głogów, III piętro, pok. nr 314.
|
Data składania wniosków |
10/04/2013
|
Godzina składania wniosków |
10:00
|
Miejsce |
Urząd Miejski Głogów, Rynek 10, 67-200 Głogów, I piętro, pok. nr 125.
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Informacje dodatkowe |
nie dotyczy
|
Czy unieważnienie |
Nie
|