Dostawa mebli medycznych i biurowych

Data publikacji 2013-03-29
Data zakończenia 2013-04-09 09:00:00
Instytucja Wojskowy Instytut Medyczny
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Meble biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 125676 / 2013
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331923005, 391300002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

meble medyczne pakiet - 1
poz. 1 stolik do instrumentów chirurgicznych 2 szt
poz. 2 stelaż jezdny do worków 60 l. 16 szt
poz. 3 wieszak do ubrań 8 szt
poz. 4 parawan przejezdny 8 szt
poz. 5 krzesło stacjonarne 24 szt
poz. 6 taboret pneumatyczny 8 szt
poz. 7 fotel do pobierania krwi 2 szt
poz. 8 łóżko do badań 2 szt
poz. 9 kozetka 6 szt
poz. 10 wózek anastezjologiczny 2 szt
poz. 11 wyposażenie wózka z poz 10-2 szt
poz. 12 biurko lekarskie 8 szt
poz. 13 szafa jednodrzwiowa 10 zst
poz. 14 blat roboczyze zlewozmywakiem i umywalką, 2 baterie łokciowe 8 szt
poz. 15 szafka pod zlewozmywak i umywalkę 8 szt
poz. 16 szafka podblatowa szufladowa 8 szt
poz. 17 szafka podblatowa jednodrzwiowa 8 szt
poz. 18 fotel do biurka obrotowy 8 szt
meble biurowe pakiet - 2
poz. 1 ławka dla dwóch osób 4 szt
poz. 2 ławka dla dwóch osób 6 szt
poz. 3 ławka dla dwóch osób 8 szt
poz. 4 stolik 2 szt
poz. 5 biurko 1 szt
poz. 6 kontener przejezdny 1 szt
poz. 7 fotel do biurka obrotowy 1 szt
poz. 8 szafa 1 szt
poz. 9 fotel obrotowy do biurka 3 szt
poz. 10 szafka przejezdna szufladowa 3 szt
poz. 11 krzesło pacjenta 4 szt
poz. 12 szafa kartotekowa metalowa 7 szt
poz. 13 szafa kartotekowa metalowa 14 szt
poz. 14 szafa ubraniowa 1 szt
poz. 15 szafa depozytowa 1 szt
poz. 16 blat robocz ze zlewozmywakiem i umywalką 1 szt
poz. 17 szafka zlewozmywakowa 1 szt
poz. 18 szafka podblatowa 1 szt
poz. 19 szafka wisząca 1 szt
poz. 20 szafka wisząca 1 szt
poz. 21 szafa aktowa 1 szt
poz. 22 stół z blatem laminowanym 1 szt
poz. 23 krzesło na stelażu metalowym 6 szt
poz. 24 lustro w ramie 1 szt

Opis

stolik do instrumentóów chirurgicznych 2 szt. stelaz jezdny - 16 szt, wieszak do ubrań- 8 szt, parawan przejezdny - 8 szt. krzesło -24 szt. taboret - 8 szt., fotel do pobierania krwi - 2 szt., łózko do badań -2 szt.kozetka - 6 szt., wózek anastezjologiczny - 2 szt., biurko - 8 szt., szafa - 10 szt. blat roboczy ze zlewozmywakiem umywalka i bateria - 8 szt., szafki rózne16 szt., fotel obrotowy - 8 sztŁawka podwójna 18 szt., stolik - 2 szt., biurko 1 szt., kontener - 1 szt., fotel obrotowy - 4 szt . szafa - 1 szt., szafka - 3 szt., krzesło - 10 szt., szafy kartotekowe - 21 szt., szafa - 2 szt., blat roboczy ze zlewozmywakiem - m1 szt., szafki różne - 4 szt., szafa aktowa- 1 szt., stół. 1 szt., lustro - 1 szt.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Wojskowy Instytut Medyczny
Ulica ul.Szaserów 128
Nr domu 128
Miejscowość Warszawa
Kod Pocztowy 00-909
Województwo mazowieckie
Tel 022 681-67-49
Fax 022 681-67-49
Internet www.wim.mil.pl
Regon 01529448700000
E-mail wzm@wim.mil.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Podmiot prawa publicznego
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 2
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 28
Wadium Zamawiający nie wymaga wadium
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia zał. nr 1 do SIWZ
Wiedza Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia zał. nr 1 do SIWZ
Potencjał Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia zał. nr 1 do SIWZ
Zdolne Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia zał. nr 1 do SIWZ
Sytuacja Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia zał. nr 1 do SIWZ
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty potwierdzające Deklarację lub certyfikat zgodności na przedmiot oferty, wystawiony przez uprawniony podmiot, zgodne z wymaganiami określonymi w ustawie z dnia 20 maja 2010 r.o wyrobach medycznych Dz.U. z 2010 r. Nr 107, poz. 679 z późn. zm. dotyczy wózka anastezjologicznego, kozetki lekarskiej, stolika do instrumentów chirurgicznych dotyczy pakietu 1. Meble wykonane z materiałów posiadających wymagane świadectwa dopuszczające do eksploatacji w pomieszczeniach medycznych. Oferent jest zobowiązany do dostarczenia atestów higienicznych dotyczących wyrobów gotowych dotyczy pakietu 1 certyfikat uprawniający do oznaczenia wyrobu znakiem bezpieczeństwa konstrukcji nośnej mebla lub kartę charakterystyki produktu dotyczącą złączy korpusudotyczy pakietu 1. materiały informacyjne na temat przedmiotu oferty prospekty, broszury, dane techniczne itp. w języku polskim lub angielskim
Inne dokumenty Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie VI.4, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. Postanowienie punktu VI.5 stosuje się odpowiednio. W celu wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu dotyczącego braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzialenie zamówienia wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust 2 pkt. 5 ustawy należy złożyć listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt. 5 ustawy, albo informację o tym, że Wykonawca nie należy do grupy kapitałowej, na formularzu stanowiącym załącznik nr 7 do siwz. W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy z dokumentów, o których mowa w punkcie VI.3 VI.7 musi być złożony przez każdego z Wykonawców oddzielnie, natomiast dokumenty, o których mowa w punkcie VI.1 mogą zostać złożone wspólnie.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących przypadkach w przypadku obniżenia ceny przedmiotu umowy - obniżenie jego ceny w umowie, w przypadku rozszerzenia przedmiotu umowy o dodatkowy produkt np. rozszerzenie typoszeregu dodanie go do umowy pod warunkiem, że pozostaje on zgodny z opisem przedmiotu zamówienia i wymaganiami określonymi w siwz oraz jego wartość jednostkowa netto jest identyczna lub niższa jak w umowie. w przypadku wycofania przedmiotu umowy z produkcji zastąpienie go nowym produktem pod warunkiem, że pozostaje on zgodny z opisem przedmiotu zamówienia i wymaganiami określonymi w siwz oraz jego wartość jednostkowa netto jest identyczna lub niższa jak w umowie. Zamawiający dopuszcza zmianę treści umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w przypadku wystąpienia siły wyższej uniemożliwiającej ukończenie prac w terminie, celem modyfikacji terminu o którym mowa w § 3 ust. 1 umowy.
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.wim.mil.pl
Adres uzyskania siwz Wojskowy Instytut Medyczny ul. Szaserów 128 04-141 Warszawa 44 pokój nr 423 IV piętro budynek nr 32 Oddziału Techniczno-Eksploatacyjnego
Data składania wniosków 09/04/2013
Godzina składania wniosków 09:00
Miejsce Wojskowy Instytut Medyczny Kancelaria Ogólna ul. Szaserów 128 04-141 Warszawa 44 I piętro budynek nr 31 Dyrekcji
Termin D
Okres data do 08/05/2013
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)