Zakup i dostawa stołu operacyjnego i lampy operacyjnej na potrzeby Bloku Operacyjnego SZW w Suwałkach

Data publikacji 2013-03-29
Data zakończenia 2013-04-08 10:30:00
Instytucja Szpital Wojewódzki im. dr. Ludwika Rydygiera w Suwałkach
Miejscowość Suwałki
Województwo podlaskie
Branża
  • Oprawy oświetleniowe sufitowe lub ścienne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 125878 / 2013
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331922303, 315241109
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa stołu operacyjnego i lampy operacyjnej na potrzeby Bloku Operacyjnego SZW w Suwałkach, w ilości, asortymencie i cenach określonych w ofercie Wykonawcy stanowiącej załącznik nr 5 do SIWZ oraz w parametrach technicznych aparatury i sprzętu medycznego określonych w załączniku nr 6 do SIWZ. dla Szpitala Wojewódzkiego im. dr. Ludwika Rydygiera w Suwałkach ,zwanego dalej Zamawiającym.
2.Dostawa sprzętu obejmuje: dokonanie instalacji i montażu dostarczonego sprzętu w budynku zamawiającego, przeprowadzenie szkolenia w zakresie obsługi całej dostarczonej aparatury, dostarczenia instrukcji obsługi w języku polskim oraz wprowadzenie wszelki ustawień tak aby umożliwić właściwe użytkowanie sprzętu. Dostarczenie instrukcji obsługi w języku polskim
3.Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajduje się jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie, należy przyjąć, że Zamawiający podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach techniczno eksploatacyjno użytkowych nie gorszych niż te, podane w opisie przedmiotu zamówienia. Podstawa prawna: art. 29 ust. 3 oraz art. 30 ust.5 ustawa Prawo Zamówień Publicznych.
4.Na dostarczony sprzęt, wykonawca udzieli gwarancji zgodnej z tą jaka została określona w tabelach parametrów technicznych załącznik 6 do SIWZ, liczonej od daty protokolarnego odbioru sprzętu przez Zamawiającego bez zastrzeżeń
5.Oferowane wyroby medyczne musza spełniać wymagania określone w ustawie z dnia 20 maja 2010r o wyrobach medycznych Dz.U. z 2010r Nr. 107, poz. 679.

Opis

Stół Operacyjno - zabiegowyLampa operacyjna

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Szpital Wojewódzki im. dr. Ludwika Rydygiera w Suwałkach
Ulica ul. Szpitalna 60
Nr domu 60
Miejscowość Suwałki
Kod Pocztowy 16-400
Województwo podlaskie
Tel 087 5629582, 5629462, 5629595
Fax 087 5629594
Internet www.szpital.suwalki.pl/przetargi
Regon 79031936200000
E-mail zamowienia@szpital.suwalki.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 2
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 21
Wadium 1. Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium w prawidłowej wysokości wynoszącej Pakiet I 3000 zł Pakiet II 1500 zł 2.Wadium może być wniesione w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej musi być poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych oraz poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości art.45 ust. 6 PZP. 3.Wadium musi być udzielane do końca terminu związania ofertą. 4.Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 5.Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na poniższy rachunek bankowy Zamawiającego KREDYT BANK S.A. 1710 Oddział KB S.A. w Suwałkach Nr konta 42 1500 1719 1217 1002 6998 0000 6.Warunki zwrotu wadium i utraty wadium reguluje art. 46 ustawy pzp.
Zaliczka Nie
Uprawnienie do potwierdzenia oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu Załącznik nr 3 do SIWZ
Wiedza do potwierdzenia oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu Załącznik nr 3 do SIWZ
Potencjał do potwierdzenia oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu Załącznik nr 3 do SIWZ
Zdolne do potwierdzenia oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu Załącznik nr 3 do SIWZ
Sytuacja do potwierdzenia oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu Załącznik nr 3 do SIWZ
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok potw 1 Tak
Inne dokumenty 5.1 Sporządzony przez Wykonawcę według instrukcji podanej w załączniku nr 1 do SIWZ Druk Oferty. 5.2 Formularz asortymentowo-cenowy - załącznik nr 5 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 5.3 W celu potwierdzenia, iż przedmiot zamówienia spełnia wymagania Zamawiającego, Wykonawca składa foldery, ulotki lub katalogi zawierające opisy, certyfikaty CE, wpis do rejestru wyrobów medycznych lub inny ważny dokument potwierdzający dopuszczenie do obrotu na terenie UE rodzaju oferowanego asortymentu zgodnie z opisem Zamawiającego. 5.4 kopii dowodu wpłaty wadium w pieniądzu przelew lub wpłata w kasie Zamawiającego. W pozostałych przypadkach należy dołączyć oryginalny dokument wniesienia wadium. 5.5 Na potwierdzenie spełnienia zapisów SIWZ Zamawiający może wezwać wykonawcę do przedstawienia oświadczeń kart charakterystyki o raz innych dokumentów dotyczących zaoferowanego produktu. 5.6 Jeżeli uprawnienie do podpisania oferty nie wynika z dokumentu, o którym mowa w pkt 4.2 do oferty należy dołączyć 5.6.1aktualny dokument lub dokumenty, z których wynikać będzie uprawnienie osoby podpisującej ofertę do tej czynności, np. zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, statut spółki, rejestr sądowy w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność za zgodność z oryginałem przez wykonawcę 5.6.2pełnomocnictwo do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień - w oryginale lub poświadczone notarialnie lub opatrzone adnotacją za zgodność z oryginałem, pieczęcią wykonawcy, imienną pieczątką osoby upoważniającej na podstawie dokumentu wymienionego w punkcie 4.2. lub 5.5.1 oraz jej podpisem.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zamawiający działając w oparciu o art. 144 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych określa następujące okoliczności, które mogą powodować konieczność wprowadzenia zmian w treści zawartej umowy w stosunku do treści złożonej oferty 1.1. zmiany terminu realizacji umowy a) spowodowanej wystąpieniem siły wyższej w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego, b) spowodowanej wystąpieniem okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć w chwili zawarcia umowy pomimo zachowania należytej staranności. c) powodowanej innymi przyczynami zewnętrznymi niezależnymi od Zamawiającego oraz Wykonawcy, w szczególności awariami, remontami, przebudowami dróg dojazdowych, 2. Zmiana zapisów umowy, może być inicjowana przez każdą ze stron umowy z zachowaniem formy pisemnej. 3. Żądanie zmiany zapisów umowy winno zostać uzasadnione i odpowiednio udokumentowane. 4. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy wymagają formy pisemnej, w postaci aneksu pod rygorem nieważności.
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.szpital.suwalki.pl
Adres uzyskania siwz Szpital Wojewódzki im. dr. Ludwika Rydygiera w Suwałkach ul. Szpitalna 60 16-400 Suwałki
Data składania wniosków 08/04/2013
Godzina składania wniosków 10:30
Miejsce Szpital Wojewódzki im. dr. Ludwika Rydygiera w Suwałkach ul. Szpitalna 60 16-400 Suwałki Sekretariat pokój nr 7
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)