Dostawa sprzętu do rehabilitacji

Data publikacji 2013-03-29
Data zakończenia 2013-04-08 11:00:00
Instytucja Specjalistyczny Szpital im. Edwarda Szczeklika
Miejscowość Tarnów
Województwo małopolskie
Branża
  • Meble do sypialni, jadalni i salonu,
  • Urządzenia medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 126100 / 2013
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331000001, 391431124
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa sprzętu do rehabilitacji dla Specjalistycznego Szpitala im.E.Szczeklika w Tarnowie. Zamawiajacy podzielił przedmiot zamówienia na 6 Pakietów. Zakres rzeczowy ujęty w Pakietach Nr 1-6 określa Formularz Cenowy stanowiący Załącznik nr 1 do SIWZ, wymagane parametry przedmiotu zamówienia określono w Załączniku Nr 6.1-6.4 do SIWZ. Sprawa AE/ZP-27-27/13.

Opis

Dostawa zestawów do magnetoterapii w ilościach określonych w pozycji nr 1 w Załaczniku Nr 1 do SIWZ - Formularz cenowy, o parametrach określonych w Załaczniku Nr 6.1 do SIWZ.Dostawa ergometru rowerowego do ćwiczeń w pozycji siedzącej w ilościach określonych w pozycji nr 1 w Załaczniku Nr 1 do SIWZ - Formularz cenowy, o parametrach określonych w Załączniku Nr 6.2 do SIWZ.Dosatwa zestawu do krioterapii tlenkiem azotu w ilościach określonych w pozycji nr 1 w Załaczniku Nr 1 do SIWZ - Formularz cenowy, o parametrach określonych w Załaczniku Nr 6.3 do SIWZDostawy materacy do ćwiczeń w ilościach określonych w pozycji nr 1 w Załaczniku Nr 1 do SIWZ - Formularz cenowy, o parametrach określonych w Załaczniku Nr 6.4 do SIWZDostawa przyboru do ćwiczeń typu Jumper w ilościach określonych w pozycji nr 1 w Załaczniku Nr 1 do SIWZ - Formularz cenowy, o parametrach określonych w Załaczniku Nr 6.4 do SIWZDostawa batuta z obręczą w ilościach określonych w pozycji nr 1 w Załaczniku Nr 1 do SIWZ - Formularz cenowy, o parametrach określonych w Załaczniku Nr 6.4 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Specjalistyczny Szpital im. Edwarda Szczeklika
Ulica ul. Szpitalna 13
Nr domu 13
Miejscowość Tarnów
Kod Pocztowy 33-100
Województwo małopolskie
Tel 14 63 10 341
Fax 14 6310337
Internet http://www.ssz.tar.pl
Regon 00031340800000
E-mail zamowienia@ssz.tar.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 6
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Wadium Wadium nie jest wymagane
Zaliczka Nie
Uprawnienie W celu dokonania oceny spełniania warunku Zamawiający wymaga załączenia do oferty oświadczenia, o którym mowa w pkt IV.1.1.1 SIWZ. Zamawiający uzna, że warunek został spełniony, jeżeli Wykonawca załączy do oferty podpisane oświadczenie. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie wymaganych oświadczeń i opisanych dokumentów według zasady: spełnia - nie spełnia
Wiedza W celu dokonania oceny spełniania warunku Zamawiający wymaga załączenia do oferty oświadczenia, o którym mowa w pkt IV.1.1.2 SIWZ oraz dokumentów o których mowa w pkt IV.2.2 SIWZ tj. wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych głównych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i i podmiotów na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączenie dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Zamawiający uzna, że warunek został spełniony, jeżeli Wykonawca załączy do oferty podpisane oświadczenie, a wykaz będzie zawierał co najmniej 1 dostawę związaną z przedmiotem zamówienia oraz proporcjonalną do przedmiotu zamówienia, tj. odpowiadającą swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie wymaganych oświadczeń i opisanych dokumentów według zasady: spełnia - nie spełnia
Potencjał W celu dokonania oceny spełniania warunku Zamawiający wymaga załączenia do oferty oświadczenia, o którym mowa w pkt IV.1.1.3 SIWZ. Zamawiający uzna, że warunek został spełniony, jeżeli Wykonawca załączy do oferty podpisane oświadczenie. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie wymaganych oświadczeń i opisanych dokumentów według zasady: spełnia - nie spełnia
Zdolne W celu dokonania oceny spełniania warunku Zamawiający wymaga załączenia do oferty oświadczenia, o którym mowa w pkt IV.1.1.3 SIWZ. Zamawiający uzna, że warunek został spełniony, jeżeli Wykonawca załączy do oferty podpisane oświadczenie. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie wymaganych oświadczeń i opisanych dokumentów według zasady: spełnia - nie spełnia
Sytuacja W celu dokonania oceny spełniania warunku Zamawiający wymaga załączenia do oferty oświadczenia, o którym mowa w pkt IV.1.1.4 SIWZ. Zamawiający uzna, że warunek został spełniony, jeżeli Wykonawca załączy do oferty podpisane oświadczenie. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie wymaganych oświadczeń i opisanych dokumentów według zasady: spełnia - nie spełnia
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 15 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Z uwzględnieniem art.144 ust.1 ustawy zmiany umowy w stosunku do treści złożonej oferty są dopuszczalne w przypadku: a) zmian wynikających z przekształceń własnościowych, b) zmian organizacyjno-technicznych, zmiany adresu, zmiany banku obsługującego Wykonawcę lub Zamawiającego c) zastąpienia przedmiotu umowy w części lub w całości produktem o lepszych parametrach, przy czym cena tego produktu nie może być wyższa niż cena oferowanego przedmiotu zamówienia, d) zmiany numerów katalogowych produktu, e) obniżenia ceny, f) zmiany terminu realizacji zamówienia w sytuacji, gdy zmiana ta wynika z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, g) ustawowej zmiany stawki podatku VAT.
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.ssz.tar.pl
Adres uzyskania siwz Budynek Dyrekcji Specjalistycznego Szpitala im.E.Szczeklika w Tarnowie.
Data składania wniosków 08/04/2013
Godzina składania wniosków 11:00
Miejsce Budynek Dyrekcji, ul.Szpitalna 13, pokój nr 11.
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Okres trwania zamówienia 21
Dok potw 1 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty potwierdzające 1.Oświadczenie, iż Wykonawca posiada niezbędne dokumenty dopuszczające oferowany asortyment do obrotu i używania na terenie RP, które przedłoży Zamawiającemu na każde żądanie. 2. Oświadczenie, że oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymogi określone w Załącznikach Nr 6.1-6.4 do SIWZ oraz oferowane zgodnie z Załącznikami Nr 6.1-6.4 do SIWZ. 3. Wypełnione i podpisane Załącznik Nr 6.1-6.4 do SIWZ określające wymagane i oferowane parametry przedmiotu zamówienia. 4. Zdjęcie (rysunek) przedstawiajacy widok oferowanego w Pakietach Nr 1-6 przedmiotu zamówienia oraz informacje dotyczące jego parametrów (Zamawiajacy dopuszcza załaczenie w tym zakresie katalogów, folderów).
Inne dokumenty 1. Oświadczenie, że Wykonawca zamierza zrealizować zamówienie siłami własnymi, a w przypadku podzlecenia części zamówienia należy (w pkt IV.3 Formularza Ofertowego) wskazać część zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom 2. Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się z treścią specyfikacji, nie wnosi co do niej zastrzeżeń i akceptuje ogólne warunki umowy ujęte w niniejszej specyfikacji. 3. W przypadku podmiotów występujących wspólnie należy załączyć pełnomocnictwo osoby (osób) do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 4. Jeżeli Wykonawca wykazując spełnianie warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy wymaga się załączenia do oferty oryginału lub kopii informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których podmioty te posiadają rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub ich zdolność kredytową, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert na kwotę, którą Wykonawca pozyska od tych podmiotów. 5. Wykonawca polegając na zasobach innych podmiotów, na zasadach określonych w art. 26. ust. 2b ustawy, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 6. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje sie dokumentów, o których mowa w pkt-cie III.4.3.1 niniejszego ogłoszenia, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub przed notariuszem - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wymagane w niniejszym postępowaniu oświadczenia wymienione pkt. IV.1.2 SIWZ oraz dokumenty wymienione w pkt IV.3.2 - IV.3.3 SIWZ muszą być złożone przez każdy podmiot. Pozostałe dokumenty i oświadczenia przez podmioty występujące wspólnie, a oferta musi być podpisana przez pełnomocnika, o którym mowa w art. 23 ust. 2 ustawy.
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)