Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Łódzki Ośrodek Geodezji
|
Ulica |
ul. Traugutta 21/23
|
Nr domu |
21/23
|
Miejscowość |
Łódź
|
Kod Pocztowy |
90-113
|
Województwo |
łódzkie
|
Tel |
42 6374706
|
Fax |
42 6374777
|
Internet |
www.log.lodz.pl
|
Regon |
47083053600000
|
E-mail |
t.zajac@log.lodz.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Administracja samorządowa
|
Rodz zam |
D
|
Czy częsci |
Nie
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie
|
Czas |
D
|
Data zakończenia |
20/12/2013
|
Wadium |
Każda składana oferta musi być zabezpieczona przez cały okres związania ofertą wadium w wysokości 16 000zl (słownie: szesnaście tysięcy złotych), na okres związania ofertą.
Wadium może też być wnoszone w następujących formach:
1) pieniądzu
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
3) gwarancjach bankowych,
4) gwarancjach ubezpieczeniowych,
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109 poz. 1158 z póżn. zm.)
Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy o numerze: 65 1560 0013 2026 0003 5132 1004 w Getin Noble Bank SA Oddział w Łodzi z dopiskiem wadium w postępowaniu o udzielenie zamówienia w trybie przetargu nieograniczonego na Dostawę i wdrożenie jednolitego systemu informatycznego dla jednostek miasta Łodzi realizujących zadania zarządzania nieruchomościami, stanowiącymi własność Gminy i Skarbu Państwa, a także będącymi nieruchomościami w zarządzie Gminy oraz poza zarządem Gminy, w których Gmina bądź Skarb Państwa posiada udział we współwłasności niepodzielnej nr sprawy OAZP.2710/22/2013. Wadium w pieniądzu zostanie skutecznie wniesione, jeżeli przed upływem terminu składania ofert kwota wadium znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy na kwotę stanowiącą sumę 5 % ceny całkowitej podanej w ofercie.
|
Zaliczka |
Tak
|
Uprawnienie |
W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. nr 113, poz. 759 ze zm.), a także spełniający warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 4 ww. ustawy dotyczące: a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania b) posiadania wiedzy i doświadczenia c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia d) znajdowania sie w sytuacji ekonomicznej i finansowej.
|
Wiedza |
Ocena spełniania warunków zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu stanowiącego załącznik nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w oparciu o potwierdzenie spełnienia warunków w zakresie wskazanym poniżej. W szczcególności wykonawca musi wykazać, że wykonał lub wykonuje w okresie ostatnich trzech lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej dwie dostawy/usługi odpowiadające swoim rodzajem dostawom/usługom stanowiącym przedmiot zamówienia tj. dotyczącym zarządzania nieruchomościami obejmującymi nie mniej niż 100 budynków i nie mniej niż 5 000 lokali o wartości co najmniej brutto 300 000 PLN z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy/usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. W przypadku, gdy Wykonawca wykazuje spełnienie powyższego warunku polegając na wiedzy i doświadczeniu innego podmiotu, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych, warunek zostanie uznany przez Zamawiającego za spełniony, jeżeli zostanie wykazane uczestnictwo tego podmiotu w realizacji zamówienia i określony zostanie charakter uczestnictwa.
|
Potencjał |
Ocena spełniania warunków zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu stanowiącego załącznik nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
|
Zdolne |
Ocena spełniania warunków zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu stanowiącego załącznik nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w oparciu o potwierdzenie spełnienia warunków w zakresie wskazanym poniżej. Wykonawca musi wykazać, że dysponuje zespołem składającym się z co najmniej 10 osób zdolnym do wykonania zamówienia, tj. składającym się, ze specjalistów spełniających co najmniej niżej wymienione wymagania. Wszyscy niżej wymienieni specjaliści muszą biegle posługiwać się językiem polskim w mowie i piśmie.
1.Zarządca nieruchomości minimum 1 osoba - posiadającą licencję zarządcy nieruchomości zgodnie z ustawą z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2010 nr 102 poz. 651) oraz posiadającą doświadczenie w zakresie ewidencjonowania oraz rozliczania kosztów operacyjnych nieruchomości,
2.Kierownik projektu minimum 1 osoba-posiadająca wiedzę i doświadczenie w kierowaniu projektami informatycznymi, w tym co najmniej 2 projektami.
3.Analityk/wdrożeniowiec w projekcie informatycznym minimum 4 osoby posiadające wiedzę i doświadczenie we wdrożeniach 2 systemów informatycznych, które obejmowały nie mniej niż 100 użytkowników.
4. Programista w projekcie informatycznym minimum 4 osoby-posiadające wiedzę i doświadczenie w programowaniu systemów informatycznych opartych o relacyjne bazy danych i z umiejętnościami tworzenia Web Services.
Zamawiający nie dopuszcza łączenia wyżej wymienionych funkcji przez tę samą osobę. Dysponowanie osobami winno być udokumentowane w formie Wykazu osób.
|
Sytuacja |
1.Wykonawca musi wykazać posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w wysokości nie niższej niż 2 000 000,00 zł. (słownie: dwa miliony złotych).
2.Wykonawca musi wykazać posiadanie środków finansowych lub zdolność kredytową na kwotę co najmniej 1 000 000,00 zł. (słownie: jednego miliona złotych).
Wartości podane w walucie innej niż PLN w dokumentach potwierdzających spełnienie warunku, o których mowa powyżej, będą przeliczane na PLN według średniego kursu Narodowego Banku Polskiego ogłoszonego w dniu opublikowania ogłoszenia o zamówieniu w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej.
Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może przedstawić dokumentów dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej wymaganych przez Zamawiającego, może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdzi spełnienie opisanych przez Zamawiającego warunków.
|
Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 9 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 10 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 12 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 13 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 15 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 16 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 3 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 8 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Dok podm zag 2 |
Tak
|
Dok podm zag 3 |
Tak
|
Dok potw 5 |
Tak
|
Inne dokumenty |
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1)Listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych - w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. Nr 50, poz. 331, z późn. zm) albo informację o tym, że Wykonawca nie należy do tej samej grupy kapitałowej wg wzoru Załącznika nr 8 do s.i.w.z. (oryginał). 2)formularz oferty wg wzoru określonego w Załączniku nr 1 do s.i.w.z.; 3)Sporządzony przez Wykonawcę Formularz cenowy Zestawienie kosztów - wg wzoru określonego w Załączniku nr 2 do s.i.w.z.; 4)Wykaz części zamówienia, których wykonanie zostanie powierzone podwykonawcom, wg wzoru określonego w Załączniku nr 7 do s.i.w.z. 5)Zaakceptowany wzór umowy. Inne dokumenty Jeżeli oferta, w tym wszelkie oświadczenia i dokumenty zostały podpisane przez osobę/-by działające na podstawie pełnomocnictwa, do oferty należy dołączyć właściwe pełnomocnictwo w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza; Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, w przypadku gdy wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia (oryginał lub notarialnie poświadczona kopia); W przypadku gdy Wykonawca przy wykazywaniu warunków udziału w postępowaniu polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art.26 ust.2b ustawy PZP, zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Udowodnienie, o którym mowa powyżej powinno obejmować nie tylko wskazanie faktu udostępnienia określonych wykonawcy zasobów przez podmiot trzeci, ale winno wyrażać w sposób wyraźny i jednoznaczny wolę udzielenia, wskazywać jego rodzaj, czas udzielenia a także inne istotne okoliczności, w tym wynikające ze specyfiki tego zasobu; W przypadku nie udowodnienia w ofercie Zamawiającemu w wystarczający sposób dysponowania zasobami podmiotu trzeciego, niezbędnymi dla należytego wykonania zamówienia, w trakcie badania dokumentów złożonych w toku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, zamawiający wezwie do przedstawienia dokumentów, dotyczących w szczególności: 1) zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, 2) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, 3) charakteru stosunku jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem; 4) zakresu i okresu udziału innego podmiotu w wykonywaniu zamówienia.
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
1.Zgodnie z art. 144 Ustawy Pzp Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej Umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy. Zmiany Umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności i mogą zostać wprowadzone do Umowy w razie zaistnienia co najmniej jednego z poniższych przypadków:
a) zmiana przedłużenia terminu wykonania przedmiotu Umowy , o którym mowa w § ust. 1 w przypadku zlecenia Wykonawcy usług na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 5 Pzp i tylko o okres potrzebny do wykonania usług dodatkowych;
b) zmiana wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku zmiany przez ustawodawcę przepisów dotyczących stawki procentowej należnego podatku VAT;
c) wystąpienia istotnych wad Warunków technicznych skutkujących koniecznością dokonania poprawek lub uzupełnień, jeżeli uniemożliwia to lub istotnie wstrzymuje realizację określonego rodzaju dostaw/usług mających wpływ na zmianę terminu realizacji - zmianie ulegnie odpowiednio termin realizacji przedmiotu Umowy;
d) zaistnienia okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności spowodowanych sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi lub warunkami organizacyjnymi lub okolicznościami, które nie były możliwe do przewidzenia w chwili zawarcia Umowy - zmianie może ulec termin realizacji Umowy oraz terminy wynikające z Harmonogramu;
e) gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia Umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania Umowy, zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia;
f) zmiany, które są korzystne dla Zamawiającego.
2.W przypadku kiedy z powodu nadzwyczajnej zmiany stosunków spełnienie świadczenia byłoby połączone z nadmiernymi trudnościami albo groziłoby jednej ze Stron rażącą stratą, czego strony nie przewidziały przy zawarciu Umowy zmiana Umowy będzie dopuszczalna w trybie art. 3571 ustawy Kodeks cywilny.
3.W trakcie realizacji Umowy, zmianę postanowień zawartej między Stronami Umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy. Zmiana postanowień Umowy możliwa będzie w szczególnie uzasadnionych przypadkach , w tym jeżeli:
1)będzie to konieczne ze względu na zmianę przepisów prawa;
2)przyspieszy ukończenie dostaw/usług lub usprawni proces realizacji przedmiotu Umowy;
3)poprawi efektywność wykonania przedmiotu Umowy;
4)pozostanie w związku z koniecznością realizacji postulatów osób trzecich nieuwzględnionych na etapie podpisania Umowy, a ze względów społecznych koniecznych do spełnienia;
5)termin, o którym mowa w § Umowy, może zostać na wniosek Zamawiającego wydłużony lub skrócony stosownie do rzeczywistego czasu wykonania dostaw/usług, nad którymi sprawowany będzie nadzór;
6)będzie to konieczne ze względu na wystąpienie siły wyższej to jest zdarzenia, którego strony nie mogły przewidzieć, któremu nie mogły zapobiec ani przeciwdziałać, a które uniemożliwia Wykonawcy wykonanie w części lub w całości jego zobowiązań. Siła wyższa obejmuje w szczególności, następujące zdarzenia:
a)wojna, działania wojenne, działania wrogów zewnętrznych;
b)terroryzm, rewolucja, przewrót wojskowy lub cywilny, wojna domowa;
c) klęski żywiołowe, jak huragany, powodzie, trzęsienie ziemi;
d)bunty, niepokoje strajki, okupacje budowy przez osoby inne niż pracownicy Wykonawcy i jego podwykonawców;
e)inne wydarzenia losowe.
4.Wskazane wyżej możliwości zmiany Umowy nie stanowią zobowiązania Zamawiającego do dokonania zmian.
5.Każda zmiana Umowy musi być dokonana pod rygorem nieważności na piśmie w formie aneksu. Jeżeli o zmianę postanowień Umowy wnioskuje Wykonawca, musi on złożyć taki wniosek Zamawiającemu na piśmie na co najmniej 30 dni przed zamierzonym wejściem w życie takiej zmiany, z wyjątkiem przypadków należycie uzasadnionych przez Wykonawcę i zaakceptowanych przez Zamawiającego.
6.Zmiana personelu lub czasu zatrudnienia poszczególnych ekspertów polecona przez Zamawiającego nie stanowi zmiany postanowień Umowy, o ile jej skutki finansowe mieszczą się w ustalonych kwotach.
7.Po otrzymaniu propozycji Wykonawcy, Zamawiający, po odpowiednich konsultacjach oraz, gdy będzie to właściwe również z Wykonawcą, podejmie w możliwie najkrótszym terminie decyzję o wprowadzeniu zmiany lub jej odrzuceniu. Jeżeli Zamawiający podejmie decyzję o wprowadzeniu zmiany, wyda polecenie stwierdzające, że zmiana zostanie wprowadzona zgodnie z warunkami określonymi w propozycji Wykonawcy lub zmienionymi przez Zamawiającego.
8.Po otrzymaniu polecenia z żądaniem zmiany, Wykonawca przystąpi do wykonania zmiany i przy wykonywaniu tych czynności będzie związany niniejszymi Warunkami Umowy, tak jakby taka zmiana była określona w Umowie.
|
Kod kryterium |
B
|
Kryt 1p |
60
|
Kryt 2 |
Migracja
|
Kryt 2p |
10
|
Kryt 3 |
Parametry techniczne
|
Kryt 3p |
10
|
Kryt 4 |
Koszty eksploatacji systemu po upływie terminu gwarancji oraz okresu dodatkowego serwisu, obliczone jako % wartości zakupu systemu
|
Kryt 4p |
15
|
Kryt 5 |
Serwis po upływie okresu wymaganego przez Zamawiającego 24 miesięcznej gwarancji
|
Kryt 5p |
5
|
Adres strony internetowej siwz |
www.log.lodz.pl w zakładce zamówienia publiczne
|
Adres uzyskania siwz |
www.log.lodz.pl w zakładce zamówienia publiczne.
|
Data składania wniosków |
08/04/2013
|
Godzina składania wniosków |
10:00
|
Miejsce |
Łódzki Ośrodek Geodezji 90-113 Łódź ul. Traugutta 21/23 , VIII piętro, sekretariat pok. 808..
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Czy unieważnienie |
Nie
|