Projekt, opracowanie graficzne, redakcyjne, druk publikacji oraz przygotowanie gadżetów promujących walory edukacyjno przyrodnicze Regionalnego Ośrodka Edukacji Ekologicznej w Przysieku Sp. z o.o. ze szczególnym uwzględnieniem Ośrodka Edukacji Ekologicznej Wilga w Górznie, skierowanych do dzieci i młodzieży

Data publikacji 2013-03-29
Data zakończenia 2013-04-05 08:00:00
Instytucja Regionalny Ośrodek Edukacji Ekologicznej w Przysieku Sp. z o.o.
Miejscowość Zławieś Wielka
Województwo kujawsko-pomorskie
Branża
  • Drukowane książki, broszury i ulotki,
  • Aparatura i sprzęt do celów demonstracyjnych,
  • Usługi programowania pakietów oprogramowania

Szczegóły

Numer ogłoszenia 126624 / 2013
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 221000001, 798230009, 798225007, 392941000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest projekt, opracowanie graficzne, redakcyjne, druk publikacji oraz przygotowanie gadżetów promujących walory edukacyjno przyrodnicze Regionalnego Ośrodka Edukacji Ekologicznej w Przysieku Sp. z o.o. ze szczególnym uwzględnieniem Ośrodka Edukacji Ekologicznej Wilga w Górznie, skierowanych do dzieci i młodzieży, w skład którego wchodzą: pozycja 1 - projekt i druk ulotki o parametrach i ilościach: format - 59x21 cm, bigowana i składna do formatu 21x9.8 cm, materiał - kreda matowa 170g, druk - 4+4 kolory, 40.000 szt.; pozycja 2 - projekt i druk brulionu (gładki lub w kratkę) o parametrach i ilościach: format - 20.2x25.7 cm, okładka przód - 40x25.8 cm, arktika 300g, druk 4 kolory, folia matowa jednostronna, okładka tył - 40x25.8 cm, arkitika 300g, druk 4 kolory, folia matowa jednostronna, środek - kreda matowa 200g, druk 4+4 kolory, 5 kart; offset 90g, druk 2+2 kolory, 80 kart, oprawa - spirala biała, srebrna lub czarna, 4.000 szt.; pozycja 3 - projekt i druk kalendarza trójdzielnego o parametrach i ilościach: główka - 32x21 cm, karton 200g, druk 4 kolory, oklejana na tekturze introligatorskiej, folia połysk, plecy - 32x63 cm, karton z kremowym spodem 300g, druk 4 kolory, kalendarium - 3 bloki 29x13 cm, offset 80g, druk 3 kolory, okienko, 4.000 szt.; pozycja 4 - projekt i wykonanie kubka z oryginalnym uchem o minimalnych wymiarach i parametrach: wykonany z porcelitu, na zewnątrz żółty, w środku biały, pojemność 280 ml, wysokość 102 mm, średnica 76 mm, z nadrukiem 2 kolory 1 miejsce o wymiarach min. 3x8 cm; 4000 szt.; pozycja 5- projekt i wykonanie etui drewnianego z długopisem i ołówkiem o parametrach i ilościach: etui z drewna bukowego na komplet piśmienniczy (długopis i ołówek), wymiary minimum: 16-18,5cm x 4-5,5x 2-3, średnica otworu wewnątrz około 1,5 cm, rodzaj znakowania: tampondruk , grawer laserowy, długopis drewniany z wkładem, prosty kształt korpusu, z metalową końcówką i klipsem, wielkością dopasowane do etui, ołówek drewniany z wkładem 0,5mm, prosty kształt korpusu, z metalową końcówką i klipsem, wielkością dopasowane do etui, nadruk na etui 1 kolor z dwóch stron, każdy nadruk o wymiarach min. 2x5 cm, ołówki i długopisy bez nadruku, 4.000 szt.; pozycja 6 - projekt i wykonanie USB Flash Drive z powłoką z naturalnego twardego drewna ze źródła certyfikowanego FSC. 8 GB, grawer dwustronny. USB Flash Drive. Wykonany z klonu europejskiego (jasne drewno). Posiadający wszystkie możliwości tradycyjnego PenDrive. O parametrach i ilościach: powierzchnia odpowiednia do kolorowego drukowania lub grawerowania laserem, minimalne wymiary: długość: 58mm, szerokość: 22mm, wysokość: 11mm; powierzchnia zadruku: przód (powierzchnia): 33X12.5mm; tył (powierzchnia): 33X12.5mm, 2000 szt.
Wszystkie materiały promocyjne muszą zawierać logo Zamawiającego oraz Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Toruniu udostępnione przez Zamawiającego na potrzeby niniejszego postępowania na jego stronie internetowej.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Regionalny Ośrodek Edukacji Ekologicznej w Przysieku Sp. z o.o.
Ulica Przysiek
Miejscowość Zławieś Wielka
Kod Pocztowy 87-134
Województwo kujawsko-pomorskie
Tel 56 678 92 42/43
Fax 56 678 92 42/43
Internet www.wilga.turystyka.pl
Regon 34080262100000
E-mail daglezja@kpodr.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam U
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Tak
Zam uzupelniajace Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, do 50% wartości zamówienia podstawowego.
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 30
Wadium Przystępując do przetargu, Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium, zaznaczając cel wpłaty, w wysokości: 15 000 zł (piętnaście tysięcy złotych)
Zaliczka Nie
Niepełnosprawne Nie
Uprawnienie Zamawiający uzna ten warunek za spełniony na podstawie podpisanych oświadczeń o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 i niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp stanowiących Załącznik nr 2 i 3 do SIWZ oraz gdy Wykonawca załączy aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
Wiedza Zamawiający uzna ten warunek za spełniony na podstawie podpisanego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ oraz gdy Wykonawca wykaże, że w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - Wykonawca zrealizował co najmniej jedno zamówienie o wartości nie mniejszej niż 150.000 zł netto obejmujących dostawy lub usługi w zakresie obsługi promocyjno-reklamowej z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem poświadczenia należytego wykonania przedmiotu zamówienia a w przypadku, gdyby z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze uzyskanie poświadczenia nie było możliwe, załączeniem podpisanego oświadczenia Wykonawcy o należytym wykonaniu przedmiotu zamówienia wraz ze wskazaniem przyczyn, dla których uzyskanie poświadczenia nie było możliwe. Wykonawca, w miejsce poświadczeń, o których mowa w zdaniu poprzedzającym może przedkładać dokumenty potwierdzające należyte wykonanie dostaw lub usług oraz wykonanie robót budowlanych zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i ich prawidłowe ukończenie, określone w § 1 ust. 1 pkt. 2 i 3 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 226, poz. 1817).
Potencjał Zamawiający uzna ten warunek za spełniony na podstawie podpisanego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ.
Zdolne Zamawiający uzna ten warunek za spełniony na podstawie podpisanego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ.
Sytuacja Zamawiający uzna ten warunek za spełniony na podstawie podpisanego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok potw 1 Tak
Inne dokumenty Dokument potwierdzający, że w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - Wykonawca zrealizował co najmniej jedno zamówienie o wartości nie mniejszej niż 150.000 zł netto obejmujących dostawy lub usługi w zakresie obsługi promocyjno-reklamowej z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem poświadczenia należytego wykonania przedmiotu zamówienia a w przypadku, gdyby z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze uzyskanie poświadczenia nie było możliwe, załączeniem podpisanego oświadczenia Wykonawcy o należytym wykonaniu przedmiotu zamówienia wraz ze wskazaniem przyczyn, dla których uzyskanie poświadczenia nie było możliwe. Wykonawca, w miejsce poświadczeń, o których mowa w zdaniu poprzedzającym może przedkładać dokumenty potwierdzające należyte wykonanie dostaw lub usług oraz wykonanie robót budowlanych zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i ich prawidłowe ukończenie, określone w § 1 ust. 1 pkt. 2 i 3 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 226, poz. 1817)
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy a. nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, w tym zmiana stawki podatku VAT; b. konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym, a innym niż Wykonawca stroną, w tym instytucjami finansującymi realizację projektu, w ramach, którego realizowane jest przedmiotowe zamówienie; c. zaistnienia siły wyższej mającej wpływ na realizację umowy; d. konieczności zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy z przyczyn niezawinionych przez strony, która jednak nie może spowodować zmiany ceny wynikającej z oferty, na podstawie której był dokonany wybór Wykonawcy.
Kod kryterium B
Kryt 1p 40
Kryt 2 Jakość projektu i druku ulotki
Kryt 2p 10
Kryt 3 Jakość projektu i druku brulionu
Kryt 3p 10
Kryt 4 Jakość projektu i druku kalendarza
Kryt 4p 10
Kryt 5 Jakość i estetyka wykonania kubka
Kryt 5p 10
Kryt 6 Jakość wykonania etui
Kryt 6p 10
Kryt 7 Jakość i estetyka wykonania USB Flash Drive
Kryt 7p 10
Adres strony internetowej siwz http://bip.wilga.turystyka.pl
Adres uzyskania siwz Ośrodek Edukacji Ekologicznej Wilga w Górznie ul. Leśna 12 87-320 Górzno
Data składania wniosków 05/04/2013
Godzina składania wniosków 08:00
Miejsce Ośrodek Edukacji Ekologicznej Wilga w Górznie ul. Leśna 12 87-320 Górzno
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Projekt jest finansowany przez Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Toruniu
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)