Dostawa artykułów żywnościowych dla Przedszkola nr 70 w Lublinie

Data publikacji 2013-04-02
Data zakończenia 2013-04-10 10:00:00
Instytucja Przedszkole nr 70
Miejscowość Lublin
Województwo lubelskie
Branża
  • Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 127368 / 2013
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 150000008, 31425003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Nr 70 w Lublinie - IX części. Część I - Produkty mleczarskie, Część II - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne, Część III - Owoce, warzywa i podobne produkty, Część IV - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie, Część V - Ryby mrożone, filety rybne i pozostałe mięso ryb, Część VI - Jaja, Część VII - Różne produkty spożywcze, Część VIII - Warzywa i owoce mrożone, Część IX - Wędliny. Zakres zamówienia obejmuje: Sukcesywną dostawę artykułów żywnościowych dla Przedszkola Nr 70 w Lublinie - IX części.
Produkty żywnościowe powinny spełniać parametry jakościowe określone dla danego asortymentu przez PN, spełniać wymogi sanitarno - epidemiologiczne i zasady HACCP oraz posiadać oznaczony odpowiedni dla danego asortymentu termin ważności zapewniający jego bezpieczne spożycie. Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania dla zaoferowanego asortymentu przedłożenia pisemnego potwierdzenia dopuszczającego dany produkt do obrotu i spożycia, wydanego przez organ uprawiony do kontroli jakości produktów spożywczych.
Dostawy artykułów żywnościowych powinny być realizowane zgodnie z zasadami GHP tj.: Posiadać świadectwa jakości przy dostawach mięsa, przetworów mięsnych, mleka i przetworów mlecznych, miodu, ryb oraz aktualne zaświadczenie z Powiatowego Inspektoratu Weterynarii o podleganiu kontroli. Dostarczony asortyment dotyczący mięsa i wyrobów wędliniarskich powinien posiadać handlowy dokument identyfikacyjny. Dostarczana żywność powinna być oznakowana widocznym, czytelnym i nieusuwalnym kodem identyfikacyjnym, produkty powinny być świeże, pełnowartościowe, należytej jakości, oraz być dostarczane nie później niż w połowie okresu przydatności do spożycia przewidzianego dla danego produktu, z zastrzeżeniem: pieczywo, wyroby piekarskie i ciastkarskie produkty powinny być wyprodukowane w dobie dostawy; w przypadku artykułów ogólnospożywczych termin przydatności do spożycia powinien być nie krótszy niż 30 dni od daty dostawy; jaja konsumpcyjne nie mogą być starsze niż 7 dni od daty pakowania; warzywa i owoce świeże muszą się cechować regularnym kształtem właściwym dla danej odmiany, muszą być wolne od szkodników, znaków chorobowych, zanieczyszczeń ziemią, uszkodzeń, oznak wyrastania korzenia w pęd nasienny, brakiem oznak więdnięcia, wyschnięcia, czy gnicia; mięso i wędliny muszą być produktami świeżymi, z terminem przydatności do spożycia nie krótszym niż 5 dni od daty dostawy.
2.5. Przedmiot zamówienia powinien być dostarczony odpowiednim środkiem transportu spełniającym wymagania sanitarne, w opakowaniach gwarantujących bezpieczny transport i magazynowanie. Pojemniki i opakowania powinny posiadać atest PZH odnośnie dopuszczenia do kontaktu z żywnością. Pojemniki przeznaczone do transportowania powinny być gładkie, czyste, bezwonne, łatwe do mycia i odkażania, zapewniające zachowanie właściwej jakości w czasie transportu. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wady jakościowe dostaw (ukryte, nieukryte), oraz uszkodzenia powstałe w transporcie produktów, oraz zobowiązany jest do niezwłocznej wymiany wadliwego towaru we własnym zakresie i na własny koszt. Poniżej cechy dyskwalifikujące dla poszczególnego asortymentu: Cechy dyskwalifikujące wspólne dla mięsa: obce posmaki, zapachy, oślizgłość, nalot pleśni, zazielenienie mięsa, występowanie gruczołów, fragmentów kości. Cechy dyskwalifikujące wspólne dla wędlin: obce posmaki, zapachy, oślizgłość, nalot pleśni, barwa szarozielona, zacieki tłuszczu i galarety pod osłonką, pęknięcia osłonki i wycieki farszu, w osłonkach sztucznych, składniki użyte do produkcji pozaklasowe lub z chrząstkami, ścięgnami itp., skupiska jednego ze składników, obecność szkodników oraz ich pozostałości, brak oznakowania opakowań, ich uszkodzenia mechaniczne, objawy obniżenia jędrności i elastyczności, nieprzyleganie osłonki do wędlin.
Cechy dyskwalifikujące wspólne dla pieczywa: pieczywo zdeformowane, zgniecione, uszkodzone mechanicznie; pieczywo zabrudzone, spalone; miękisz lepki, niedopieczony, z zakalcem lub z obecnością grudek mąki i soli; smak gorzki, kwaśny, zbyt słony lub niesłony; ciasto zabrudzone, spalone, niedopieczone, o wyraźnie niewłaściwej porowatości ciasta, kruszące się; objawy pleśni, psucia; uszkodzenia mechaniczne, ciasta zdeformowane, zgniecione, porozrywane; obecność szkodników żywych, martwych oraz ich pozostałości. Cechy dyskwalifikujące wspólne dla wyrobów mleczarskich: obce posmaki, zapachy, smak: gorzki, mocno kwaśny, słony, stęchły, mdły; zanieczyszczenia mechaniczne, organiczne; objawy pleśnienia, psucia; uszkodzenia mechaniczne, zdeformowane, zgniecione, porozrywane; obecność szkodników żywych, martwych, oraz ich pozostałości; brak oznakowania opakowań.
Cechy dyskwalifikujące wspólne dla warzyw i owoców: mające oznaki niewłaściwego przechowywania i transportu; mocne zniekształcenia, oznaki choroby, zaparzenie, gnicie, obce zapachy, pozostałości środków ochrony roślin. Cechy dyskwalifikujące wspólne dla produktów mrożonych: oznaki niewłaściwego przechowywania i transportu, oznaki rozmrażania, zdeformowania, zgniecenia, porozrywania, uszkodzone opakowania. Wielkość każdej dostawy, jej termin (dzień, godziny) oraz rodzaj zamawianego asortymentu wynikać będzie z zamówień składanych przez upoważnionych pracowników Zamawiającego z zastrzeżeniem, że:Dostawa mleka i przetworów mlecznych odbywać się będzie codziennie, w godzinach 6.30 - 7.30. Dostawa mrożonek odbywać się będzie 3 razy w miesiącu, w godzinach 7.00 - 9.00.
Dostawa mięsa i wędlin odbywać się będzie 2 razy w tygodniu, w godzinach 6.30 - 7.30. Dostawa owoców i warzyw odbywać się będzie w każdy poniedziałek, środę, piątek, w godzinach 6.30 - 7.00. Dostawa jaj odbywać się będzie 1 raz w tygodniu, w godzinach 8.00 - 9.00. Dostawa pieczywa i produktów piekarniczych odbywać się będzie codziennie, w godzinach 6.30 - 7.30. Dostawa różnych artykułów spożywczych odbywać się będzie codziennie w godzinach 6.30 - 7.30. Dostawa artykułów żywnościowych odbywać się będzie transportem własnym wykonawcy, na jego koszt i ryzyko. Zamówienia składane będą drogą telefoniczną lub pocztą elektroniczną w zależności od potrzeb Zamawiającego na 24 godziny przed realizacją zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie, że w okresach przerw wynikających z kalendarza świąt i przerwy wakacyjnej zamówienia będą zgłaszane w ograniczonym zakresie. W szczególnych przypadkach wynikających z potrzeby Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest do przyjęcia doraźnych zamówień w trybie pilnej realizacji.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Przedszkole nr 70
Ulica ul. Smyczkowa 2
Nr domu 2
Miejscowość Lublin
Kod Pocztowy 20-844
Województwo lubelskie
Tel 81 741 88 13
Internet www.p70.bip.lublin.eu
Regon 43103084600000
E-mail igeca@lublin.eu
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Inny: przedszkole publiczne
Rodzaj zam inny przedszkole publiczne
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 9
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 31/12/2013
Wadium nie dotyczy
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia.
Wiedza Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia.
Potencjał Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia.
Zdolne Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia.
Sytuacja Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia.
Oswiadczenie potwierdzenia 10 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok podm zag 3 Tak
Dok podm zag 4 Tak
Dok podm zag 5 Tak
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Wzór umowy stanowi załącznik nr 1 do SIWZ.
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.p70.bip.lublin.eu
Adres uzyskania siwz Przedszkole nr 70 ul. Smyczkowa 2 20 - 844 Lublin
Data składania wniosków 10/04/2013
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Przedszkole nr 70 ul. Smyczkowa 2 20 - 844 Lublin
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)