Zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i faksów na potrzeby Okręgowego Urzędu Miar w Warszawie oraz Obwodowych Urzędów Miar.

Data publikacji 2013-04-02
Data zakończenia 2013-04-10 10:00:00
Instytucja Okręgowy Urząd Miar w Warszawie
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących,
  • Wyroby biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 127884 / 2013
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301251002, 301251208, 301251105, 301923406, 301923200
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, rozładunek i wniesienie materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kopiarek i faksów do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego w siedzibie Okręgowego Urzędu Miar w Warszawie.
2. Szczegółowy opis potrzeb Zamawiającego, zawierający typ sprzętu jakim dysponuje i rodzaj materiału eksploatacyjnego zalecanego przez producenta sprzętu oraz orientacyjne ilości (zakres ilościowy przedmiotu zamówienia) został zawarty w załączniku Nr 2 do SIWZ - Formularz cenowo-ilościowy. Wypełniony zgodnie z wymaganiami Zamawiającego i po podpisaniu przez Wykonawcę dokument stanowić będzie załącznik do oferty Wykonawcy.
3. Zamawiający w zaznaczonych pozycjach w formularzu cenowo-ilościowym (wpisane oryginał), Załącznik nr 2 do SIWZ, wymaga oryginalnych materiałów ze względu na postanowienia wynikające z kart gwarancyjnych.
Wykonawca w każdej pozycji, w której:
- oferuje produkt równoważny do oryginału - wpisze nazwę materiału eksploatacyjnego, symbol oraz nazwę producenta,
- oferuje produkt oryginalny - wpisze oryginał.
4. Przez oryginalne materiały eksploatacyjne Zamawiający rozumie wyłącznie materiały wyprodukowane przez producentów urządzeń wymienionych w załączniku do SIWZ - Formularz cenowo-ilościowy. Produkty oryginalne winny być fabrycznie nowe, wyprodukowane w 2012 lub 2013 r., posiadać oryginalne opakowanie z zabezpieczeniami stosowanymi przez danego producenta (plomby, hologramy, itp.) oraz posiadać minimalny okres przydatności do użycia - min. 12 miesięcy od daty ich dostawy.
5. Zamawiający dopuszcza możliwość przedstawienia w ofercie asortymentu równoważnego tzn. innego niż podany w załączniku do SIWZ, pod warunkiem, iż parametry techniczne i jakościowe równoważnych materiałów eksploatacyjnych będą takie same lub lepsze jak parametry produktów oryginalnych (jakość wydruku, pojemność, wydajność). Oferowane równoważne materiały eksploatacyjne nie mogą powodować ograniczeń funkcji i możliwości sprzętu oraz zaniżać jakości wydruku w stosunku do materiałów oryginalnych. Wymagana jest również pełna kompatybilność z oprogramowaniem sprzętu: informowanie o liczbie wydrukowanych stron, poziomie zużycia tonera - jeśli sprzęt posiada takie możliwości.
6. Za równoważne Zamawiający uznaje produkty fabrycznie nowe, przy produkcji których musi być wykorzystane 100% nowych części. Żadna z części, np. kaseta, bęben światłoczuły, obudowa, listwa podająca, listwa zbierająca, wałek magnetyczny, głowica drukująca, toner, atrament, tusz oraz pozostałe części, nie były wykorzystywane w formie pierwotnej w całości lub w części w innym produkcie. Materiały nie mogą mieć śladów poprzedniego używania i uszkodzenia, nie regenerowane, nie refabrykowane, pochodzące z bieżącej produkcji. Za fabrycznie nowy nie uznaje się produktu gdzie pojemnik został jedynie wyczyszczony i ponownie napełniony tonerem lub tuszem. Instalowany materiał nie może powodować śladów zabrudzeń na drukowanych stronach, nie może powodować wysypywania się proszku tonera podczas montażu i eksploatacji. Po jego zainstalowaniu w sprzęcie na monitorze oraz panelu kontrolnym sprzętu nie mogą się pojawiać żadne negatywne komunikaty o niepoprawnej pracy materiału eksploatacyjnego zainstalowanego w urządzeniu lub jego niekompatybilności. W przypadku, gdy produkt oryginalny posiada wbudowany układ scalony, który monitoruje proces druku i zużycie atramentu tonera, produkt równoważny musi posiadać analogiczny element.
7. Materiały równoważne winny posiadać gwarancję, nie krótszą niż produkty oryginalne. Jeśli oryginalny produkt posiada rozszerzoną gwarancję producenta tj. taka której termin liczony jest od momentu zainstalowania w urządzeniu, produkt równoważny musi posiadać identyczna gwarancję.
8. Dostarczone materiały eksploatacyjne muszą znajdować się w oryginalnych opakowaniach producenta, oznakowane w sposób trwały w procesie produkcji - logo i nazwa producenta, typ, numer katalogowy i seryjny materiału, pojemność lub wydajność, słowne oznaczenie koloru czy tuszu, wszystkie modele sprzętu z którymi materiał eksploatacyjny jest kompatybilny oraz data jego produkcji. Muszą być opakowane w wewnętrzne, hermetyczne opakowanie uniemożliwiające kontakt z powietrzem atmosferycznym czy zawilgoceniem, w zewnętrzne tekturowe pudełko z zabezpieczeniem wewnętrznym uniemożliwiającym wewnętrzne przemieszczanie się produktu. W przypadku braku wymaganych powyższych elementów opisu na opakowaniu dostarczonego materiału eksploatacyjnego Zamawiający zastrzega sobie prawo do jego nie odebrania.
9. Zamawiający wymaga, aby materiały eksploatacyjne były opakowane w pojedyncze opakowania. Zamawiający odmówi przyjęcia materiałów zapakowanych w tzw. dwupaki i więcej.
10. Materiały eksploatacyjne dostarczone przez Wykonawcę muszą być zalecane przez producenta każdego z wymienionych urządzeń, a ich użycie w urządzeniach nie może powodować utraty gwarancji producenta urządzeń.
11. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego jest obowiązany wskazać, że oferowane przez niego materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W przypadku wątpliwości dotyczących równoważności oferowanych produktów Zamawiający wezwie Wykonawcę do złożenia we wskazanym terminie wyjaśnień dotyczących treści oferty. Ciężar udowodnienia równoważności spoczywa na Wykonawcy.
12. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wykonania, przed wyborem najkorzystniejszej oferty, testów materiałów eksploatacyjnych zaoferowanych przez Wykonawcę, który złoży najkorzystniejszą ofertę i spełni wszystkie warunki udziału w postępowaniu. Możliwość wykonania przez Zamawiającego testów dotyczy zaoferowania przez Wykonawcę materiałów równoważnych. Jeśli materiały i wydruki nie będą spełniać wymagań jakościowych (np. wysypywanie się proszku z tonera, zabrudzone wydruki, kolor odbiegający od oryginału, rozjaśnienia bądź zaciemnienia obszaru wydruku, jaśniejsze bądź ciemniejsze smugi, paski bądź linie, nieczytelne litery lub liczby), oferta zostanie odrzucona jako niezgodna z treścią SIWZ. W przypadku odrzucenia Wykonawcy składającego najkorzystniejszą ofertę, do przedstawienia próbek materiałów równoważnych może zostać poproszony kolejny z Wykonawców oferujący najkorzystniejszą ofertę.
13. Koszty materiałów dostarczonych do przetestowania, zgodnie z zapisem pkt. 12, ponosi w całości Wykonawca.
14. W przypadku, gdy dostarczone przez Wykonawcę materiały do przetestowania spełnią wymagania SIWZ i z tym Wykonawcą zostanie zawarta umowa, Zamawiający potraktuje dostarczone materiały do przetestowania jako pierwszą dostawę i dokona za nie zapłaty.
15. Wszystkie materiały fabrycznie nowe muszą spełniać następujące normy:
1) ISO/IEC 19752 (dla tonerów do urządzeń monochromatycznych),
2) ISO/IEC 19798 (dla tonerów odo urządzeń kolorowych),
3) ISO/IEC 24711 i ISO/IEC 24712 (dla tonerów do urządzeń atramentowych).
16. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu:
1) w przypadku tonerów do urządzeń monochromatycznych - raport z testów wydajności wkładów zgodnie z normą ISO/IEC 19752,
2) w przypadku tonerów do urządzeń kolorowych - raport z testów wydajności wkładów zgodnie z normą ISDO/IEC 19798,
3) w przypadku tonerów do urządzeń atramentowych - raport z testów wydajności zgodnie z normą ISO/IEC 24711 i ISO/IEC 24712.
Należy przedstawić raport z przeprowadzonego testu wydajności do każdego z osobna tonera i tuszu równoważnego. Zamawiający za właściwe testy, uzna te, które będą wykonywane przez niezależny podmiot uprawniony do kontroli jakości. Przez niezależny podmiot należy rozumieć taki, który nie jest producentem produktów równoważnych zaoferowanych zamawiającemu ani Wykonawcą składającym ofertę.
17. Wykonawca przedstawi ponadto certyfikaty producenta potwierdzające, że produkcja materiałów eksploatacyjnych przebiega zgodnie z wymogami ISO 9001 i ISO 14001.
18. Wykonawca zobowiązuje się do pokrycia kosztów naprawy urządzenia, gdy jego uszkodzenie powstało w wyniku stosowania materiału dostarczonego przez Wykonawcę. Za podstawę żądania przez Zamawiającego naprawy urządzenia (włączając w to wymianę bębna) uważa się pisemną opinię autoryzowanego serwisu producenta urządzenia. Naprawa urządzenia zostanie wykonana
w autoryzowanym serwisie producenta urządzenia. Jeżeli czas naprawy będzie dłuższy niż 3 dni robocze Wykonawca dostarczy na swój koszt sprzęt zastępczy o parametrach nie gorszych od zabranego do naprawy. Zamawiający, w przypadku niedostarczenia przez Wykonawcę sprzętu zastępczego w terminie, ma prawo wypożyczyć sprzęt zastępczy wg swojego uznania i kosztami obciążyć Wykonawcę. Wszystkie koszty związane z ekspertyzą oraz naprawa, w tym dostawa i odbiór sprzętu ponosi Wykonawca na podstawie refaktury. Jeżeli naprawa okaże się nieopłacalna lub niemożliwa do usunięcia, Wykonawca zobowiązany będzie do zwrotu kwoty stanowiącej równoważność uszkodzonego sprzętu (w dniu zakupu) lub wymiany sprzętu na równorzędny tego samego producenta.
19. Jeżeli urządzenie będące na gwarancji ulegnie awarii w wyniku stosowania materiałów równoważnych i Zamawiający utraci gwarancję producenta urządzenia, Wykonawca w drodze stosownej umowy będzie zobowiązany do przejęcia obowiązków gwaranta na pozostały okres udzielonej gwarancji, bez zmiany jej warunków.
20. Jeśli Zamawiający stwierdzi, że wydajność, jakość lub niezawodność zaoferowanych przez Wykonawcę równoważnych materiałów eksploatacyjnych niekorzystnie odbiega od parametrów oryginalnych materiałów eksploatacyjnych lub jeżeli równoważny materiał eksploatacyjny
we właściwy sposób nie sygnalizuje stanu zużycia tonera, wykonawca na żądanie Zamawiającego w przeciągu 48 godzin (2 dni robocze) od zgłoszenia (e-mail, telefon lub fax) wymieni materiał eksploatacyjny, którego żądanie dotyczy, na nowy wolny od wad materiał pochodzący od producenta urządzenia, do którego materiał jest przeznaczony, bez zmiany ceny. Wymiana nastąpi w siedzibie Zamawiającego na koszt Wykonawcy.
21. Jeżeli toner będzie miał tendencje do wysypywania się Zamawiający ma prawo je zwrócić lub wymienić na nowy w ramach gwarancji. Jeżeli toner spowoduje zabrudzenia lub uszkodzenia urządzenia, w którym będzie zainstalowany, zostaną podjęte przez Zamawiającego działania opisane w pkt. 18.
22. Jeśli dostarczone tonery będą wykonywać wydruk o zmniejszonej jakości (tj. rozjaśnienia bądź zaciemnienia obszaru wydruku, jaśniejsze bądź ciemniejsze smugi, paski bądź linie, nieczytelne litery lub liczby, lub jakość wydruku która nie nadaje się do oficjalnej korespondencji w rozumieniu pracowników wykonujących te wydruki) Zamawiający ma prawo je zwrócić lub wymienić na nowy
w ramach gwarancji.
23. W przypadku stwierdzenia przy odbiorze towaru, który będzie się odbywać w obecności przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy, jakichkolwiek nieprawidłowości w asortymencie, ilości , jakości lub cenie cały dostarczony towar nie zostanie przyjęty przez Zamawiającego.
24. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od dostawy bądź zmniejszenia ilości w każdej pozycji asortymentowej. Zakres zamówienia może być pomniejszony do 20% ogólnej wartości zamówienia (tj. zrealizowany w 80%). Ponadto Zamawiający zastrzega sobie również prawo do zmiany (wg swoich potrzeb) ilości zamawianych produktów, pod warunkiem nie przekroczenia łącznej kwoty wartości oferty. Wykonawcy nie przysługuje prawo do roszczeń z tego tytułu.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Okręgowy Urząd Miar w Warszawie
Ulica ul. Elektoralna 4/6
Nr domu 4/6
Miejscowość Warszawa
Kod Pocztowy 00-139
Województwo mazowieckie
Tel 0-22 6201187, 5819408
Fax 0-22 6242306
Internet www.oum.warszawa.gov.pl
Regon 01079328600000
E-mail wa.oum.warszawa.gum.gov.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja rządowa terenowa
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 31/12/2013
Zaliczka Nie
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Inne dokumenty 1.Dokumenty potwierdzające, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego dla przedmiotu zamówienia: a)raport z przeprowadzonego testu wydajnościowego do każdego z osobna tonera i tuszu równoważnego, wg. norm: ISO/IEC 19752 dla tonerów monochromatycznych; ISO/IEC 19798 dla tonerów kolorowych; ISO 24711 i ISO/IEC 24712 dla wkładów z atramentem (tuszy), b)certyfikaty producenta potwierdzające, że produkcja materiałów eksploatacyjnych przebiega zgodnie z wymogami ISO 9001 i ISO 14001. 2. Formularz cenowo-ilościowy.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający dopuszcza, w drodze zgodnego ustalenia przez strony umowy, wprowadzenia do treści umowy drobnych zmian i korekt dotyczących wielkości opakowań i nazewnictwa materiałów eksploatacyjnych oraz osób mających nadzór nad realizacją umowy, jednak wyłącznie w zakresie nie powodującym zasadniczych zmian przedstawionych warunków handlowych. Zmiana taka wymaga sporządzenia aneksu do umowy.
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz http://bip.gum.gov.pl/pl/bip/oum/warszawa/pp/wszczecie
Adres uzyskania siwz Okręgowy Urząd Miar w Warszawie, ul. Elektoralna 4/6, 00-139 Warszawa, pok.1.
Data składania wniosków 10/04/2013
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Okręgowy Urząd Miar w Warszawie ul. Elektoralna 4/6, 00-139 Warszawa, pok.11 (sekretariat).
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)