Dostawa i montaż sprzętu do sali telewizyjnej, montażowej i dydaktycznej Studia telewizyjnego Uniwersytetu Papieskiego Jana Pawła II w Krakowie

Data publikacji 2013-04-02
Data zakończenia 2013-04-10 09:30:00
Instytucja Uniwersytet Papieski Jana Pawła II w Krakowie
Miejscowość Kraków
Województwo małopolskie
Branża
  • Urządzenia komputerowe,
  • Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny

Szczegóły

Numer ogłoszenia 48939 / 2013
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 320000003, 302000001, 798225007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania Dostawa i montaż sprzętu do sali telewizyjnej, montażowej i dydaktycznej Studia telewizyjnego Uniwersytetu Papieskiego Jana Pawła II w Krakowie

Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, tj. na 3 ZADANIA. Wykonawca może sobie wybrać jedno, dwa lub trzy ZADANIA i na nie złożyć ofertę.

ZADANIE I - dostawa i montaż sprzętu w sali telewizyjnej montażowej i dydaktycznej Studia telewizyjnego Zamawiającego oraz dostawa licencji wraz z nośnikami.
ZADANIE II - Dostawa i montaż sprzętu komputerowego w sali montażowej i dydaktycznej Studia telewizyjnego oraz licencji wraz z nośnikami.
ZADANIE III - przygotowanie grafiki dla potrzeb funkcjonowania Studia telewizyjnego Zamawiającego.

Opis

Przedmiotem zamówienia jest:
Kamera HD (5szt)
Sterowanie do kamery (2szt)
Akumulator do kamery (5szt)
Statyw do kamery typ 1 (1szt)
Statyw do kamery typ 2 (4szt)
Mikser do reżyserki zitegrowane rozwiązanie do produkcji HD show (1szt)
Zestaw interkomowy (1 sztuka)
Telewizor (monitor) typ 1 (1szt)
Monitor podglądowy (2szt)
Teleprompter (1szt)
Mikrofon z osłoną i statywem do dziupli dźwiękowej (1szt)
Mikroporty bezprzewodowy (5szt)
Monitory odsłuchowe (2szt)
Monitor osobisty dla lektora (1szt)
Wszystkie potrzebne kable do montażu sprzętu w studio, sali montażowej i dydaktycznej
Lampa studyjna (4szt)
Lampa studyjna LED (1szt)
Statyw na oświetlenie (1szt)
Reporterski zestaw lamp (1szt)
Rampa na oświetlenie (1szt)
Adapter do kart pamięci SDHC (10szt)
Karta pamięci SDHC (10szt)
Szafa typu rack (1szt)
Nakamerowe oświetlenie LED (4 szt)
Mikrofon dynamiczny reporterski (4szt)
Mikrofon kierunkowy (1szt)
Zepelin na mikrofon kierunkowy (1szt)
Tyczka do mikrofonu (1szt)
Osłona przeciwwietrzna do mikrofonu typu futrzak (1szt)
Torba na kamerę (5szt)
Pokrowiec przeciwdeszczowy na kamerę (5szt)
Torba na mikser (1szt)
Mikser audio (1szt)
Słuchawki profesjonalne (5szt)
Usługa: Trening grupowy on site w KrakowieMonitor komputerowy do stacji roboczej (4szt)
Stacja robocza (4szt)
Profesjonalne oprogramowanie do stacji montażowej, typ 1 (1szt)
Profesjonalne oprogramowanie do stacji montażowej, typ 2 (2szt)
Edukacyjne oprogramowanie do stacji montażowej (2szt)
Stacja robocza typu laptop (1szt)
Notebook (5szt)
Urządzenie wielofunkcyjne (1szt)
Serwer
Szafa rakowa na serwer
Dysk przenośny - pamięć dodatkowa (3szt)1. stworzenie logo telewizji uniwersyteckiej, które wykorzystywane będzie zarówno w produkowanych programach jak i na sprzętach (w formie naklejek), materiałach reprezentacyjnych i oficjalnych a także na tablicach informacyjnych

2. Stworzenie logotypów dwóch programów telewizyjnych: newsowego i publicystycznego/dokumentalnego
3. Stworzenie czołówek telewizji uniwersyteckeij i dwóch programów telewizyjnych zawierających wyszczególnione w podpunkcie 1 i 2 logotypy. Czas trwania każdej z czołówek: ok. 10-15 sekund

4. Stworzenie jingli telewizji uniwersyteckiej i wymienionych dwóch programów, zgodnych z logotypami z pkt 1i 2, czas trwania jingli: ok. 3-5 sekund

5. Stworzenie grafiki wizytówek dla dwóch wymienionych programów, zgodnych z ich logotypami z pkt 2.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Uniwersytet Papieski Jana Pawła II w Krakowie
Ulica ul. Kanonicza 25
Nr domu 25
Miejscowość Kraków
Kod Pocztowy 31-002
Województwo małopolskie
Tel 12 421 68 48
Fax 12 421 68 48 wew. 24
Internet www.upjp2.edu.pl
Regon 00387191300000
E-mail zp@upjp2.edu.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Inny: Niepubliczne uczelnie katolickie finansowane na zasadach uczelni publicznych.
Rodzaj zam inny Niepubliczne uczelnie katolickie finansowane na zasadach uczelni publicznych.
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 3
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 31/08/2013
Zaliczka Nie
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Inne dokumenty 1. Wypełniony formularz OFERTY 2. Formularz cenowy 3. Inne dokumenty/oświadczenia wskazane w Rozdziale III - Opisie przedmiotu zamówienia siwz, jakich Zamawiający wymaga od Wykonawcy na potwierdzenie, że dostarczony przez niego sprzęt posiada np. certyfikaty, atesty (wskazanie stron internetowych, linków, itp.).
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, z zastrzeżeniem ust. 2. 2. Zmiana przedmiotu zamówienia lub umówionego terminu wykonania zadania, może nastąpić, jeżeli wykonanie umowy na dotychczasowych warunkach będzie niemożliwe z powodu: a) okoliczności siły wyższej, np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach; b) działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie zadania, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron.
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.upjp2.edu.pl
Adres uzyskania siwz Uniwersytet Papieski Jana Pawła II w Krakowie, ul. Kanonicza 25, 31-002 Kraków, Biuro Zamówień Publicznych (dziedziniec-parter)
Data składania wniosków 10/04/2013
Godzina składania wniosków 09:30
Miejsce Uniwersytet Papieski Jana Pawła II w Krakowie, ul. Kanonicza 25, 31-002 Kraków, Biuro Zamówień Publicznych (dziedziniec-parter)
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe PROJEKT współfinansowany ze środków Unii Europejskiej (EFRR) w ramach Małopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego 2007 - 2013, Działanie 1.1.A.
Czy unieważnienie Tak
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)