Przetarg nieograniczony na dostawę różnych artykułów drobnych

Data publikacji 2013-04-02
Data zakończenia 2013-04-10 11:00:00
Instytucja Szpital Morski im. PCK
Miejscowość Gdynia
Województwo pomorskie
Branża
  • Sprzęt kuchenny,
  • Artykuły cateringowe,
  • Miotły i szczotki i inne artykuły różnego rodzaju,
  • Bielizna toaletowa i kuchenna,
  • Preparaty piorące,
  • Rękawice,
  • Worki i torby,
  • Torebki do pakowania towarów,
  • Ręczniki papierowe do rąk,
  • Perfumy i produkty toaletowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 48953 / 2013
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 392221005, 189300007, 189370006, 189371007, 392211802, 392221108, 446134004, 144100008, 398312101, 184243000, 398317003, 337510009, 337118005, 337118108, 392243300, 337117705, 336810007, 337630006, 395144002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa różnych artykułów drobnych. Przedmiot zamówienia obejmuje cztery zadania częściowe:
Zadanie nr 1 - artykuły jednorazowego użytku do szpitalnego bufetu, artykuły chemii gospodarczej, chusteczki jednorazowe,
Zadanie nr 2 - wiadra plastykowe na odpady,
Zadanie nr 3 - ręczniki jednorazowego użytku, pojemniki na ręczniki, papier toaletowy oraz dozowniki,
Zadanie nr 4 - jednorazowe smoczki oraz butelki do karmienia niemowląt.
2. Szczegółowy asortyment, szacunkowe ilości oraz wymagane parametry określone zostały w Formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ.

Opis

Artykuły jednorazowego użytku do szpitalnego bufetu, artykuły chemii gospodarczej, chusteczki jednorazoweWiadra plastykowe na odpadyRęczniki jednorazowego użytku, pojemniki na ręczniki, papier toaletowy oraz dozownikiJednorazowe smoczki oraz butelki do karmienia niemowląt

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Szpital Morski im. PCK
Ulica ul. Powstania Styczniowego 1
Nr domu 1
Miejscowość Gdynia
Kod Pocztowy 81-519
Województwo pomorskie
Tel 058 6998127
Fax 058 6998338
Internet www.szpital-morski.pl
Regon 19014161200000
E-mail zp@szpital-morski.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 4
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas w miesiącach 24
Wadium Wadium nie jest wymagane
Zaliczka Nie
Wiedza Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca przedstawi wymagany dokument oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 2 do SIWZ. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów, o których mowa w § 7 ust. 1 SIWZ (według formuły spełnia/nie spełnia).
Potencjał Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca przedstawi wymagany dokument oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 2 do SIWZ. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów, o których mowa w § 7 ust. 1 SIWZ (według formuły spełnia/nie spełnia).
Zdolne Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca przedstawi wymagany dokument oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 2 do SIWZ. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów, o których mowa w § 7 ust. 1 SIWZ (według formuły spełnia/nie spełnia).
Sytuacja Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca przedstawi wymagany dokument oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 2 do SIWZ. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów, o których mowa w § 7 ust. 1 SIWZ (według formuły spełnia/nie spełnia).
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Inne dokumenty 1. W celu potwierdzenia, że oferowane wyroby odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia (w formularzu cenowym) do oferty w zakresie zadania nr 4 należy przedłożyć: 1.1 Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające dopuszczenie oferowanego w zadaniu nr 4 asortymentu do kontaktu z żywnością lub oświadczenie, o posiadaniu przez Wykonawcę oznakowania na oferowanym asortymencie, iż jest on dopuszczony do kontaktu z żywnością; (Załącznik nr 6 do SIWZ). Oświadczenie to dotyczy produktów oferowanych w zadaniu nr 4. W razie uznania oferty za najkorzystniejszą Zamawiający może wezwać wykonawcę przed zawarciem umowy do złożenia dokumentów potwierdzających prawdziwość złożonego oświadczenia tj. załącznika nr 6 do SIWZ. Jeżeli wykonawca ich nie dostarczy umowa nie zostanie zawarta z winy wykonawcy.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz http://www.szpital-morski.pl/auction/index/id/1
Adres uzyskania siwz W/w strony internetowej oraz w Szpitalu Morskim im. PCK, ul. Powstania Styczniowego 1, 81-519 Gdynia w Dziale Zamówień Publicznych - budynek nr 6 pokój nr 29
Data składania wniosków 10/04/2013
Godzina składania wniosków 11:00
Miejsce Szpital Morski im. PCK, ul. Powstania Styczniowego 1, 81-519 Gdynia budynek nr 6: Kancelaria Szpitala lub Dział Zamówień Publicznych pokój nr 29
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zamawiający może odstąpić od niniejszej umowy w trybie i na zasadach określonych w art. 145 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.). 2. W przypadku braku możliwości dostawy przedmiotu umowy Dostawca winien zgłosić niezwłocznie ten fakt Zamawiającemu i przedstawić możliwość dostawy innego wyrobu o parametrach, co najmniej takich jak przedmiot umowy. Zamawiający ma prawo do decyzji czy wyrazi zgodę na inne wyroby czy też rozwiąże umowę. 3. Zamawiający dopuszcza możliwość dostarczenia w ramach umowy wyrobu spełniającego wymagania SIWZ, lecz o parametrach lepszych niż przedmiot umowy, lecz po uprzedniej akceptacji Zamawiającego. Wyrób ten będzie dostarczany w cenie nie wyższej niż określona w niniejszej umowie. 4. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany cen jednostkowych, określonych w załączniku nr 1 stanowiącym integralną cześć umowy w przypadkach: - zmiany stawek podatkowych i celnych 5. Zmiany bądź uzupełnienia niniejszej umowy mogą być dokonywane na drodze aneksu z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności.
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)