Przeprowadzenie kompleksowej kampanii promocyjnej oferty inwestycyjnej Gminy Ogrodzieniec wraz z zakupem niezbędnych materiałów promocyjnych w ramach projektu pn.: Gmina Ogrodzieniec - jurajska kraina nieograniczonych możliwości. Promocja terenów inwestycyjnych

Data publikacji 2013-04-03
Data zakończenia 2013-04-15 12:00:00
Instytucja Gmina Ogrodzieniec
Miejscowość Ogrodzieniec
Województwo śląskie
Branża
  • Słowniki, mapy, zeszyty nutowe i inne książki,
  • Ulotki,
  • Foldery,
  • Papeteria i inne wyroby,
  • Nośniki do przechowywania L 74/48 PL Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej 15.3.2008,
  • Aparatura i sprzęt do celów demonstracyjnych,
  • Koszulki,
  • Torby włókiennicze

Szczegóły

Numer ogłoszenia 129154 / 2013
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 793422005, 799560000, 793400009, 793414000, 798230009, 798225007, 799611009, 921112107, 183310008, 189360009, 228520007, 221400003, 221143005, 302346004, 301997306, 392941000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kompleksowej kampanii promocyjnej oferty inwestycyjnej Gminy Ogrodzieniec wraz z zakupem niezbędnych materiałów promocyjnych.
Zamówienie obejmuje realizację trzech komponentów:
Komponent A obejmuje organizację wyjazdu na targi INVESTFIELD 2013 w Poznaniu.
W ramach realizacji tego komponentu Wykonawca będzie zobowiązany do zapewnienia organizacji następujących elementów:
1)zakupu powierzchni wystawienniczej min. 20m2 dla stoiska w hali targowej przy głównej alei wystawców oraz ustawienia telebimu mobilnego na terenie targów,
2)zabudowy stoiska targowego na potrzeby imprezy targowej i demontażu zabudowy po zakończeniu targów,
3)zorganizowania podróży i pobytu 3 osób związanych bezpośrednio z obsługą stoiska gminy, przez 4 pełne doby w tym:
a) wyżywienie,
b) transport,
c) nocleg.
4)dowozu telebimu mobilnego na trasie Ogrodzieniec-Poznań, Poznań-Ogrodzieniec.
5) zapewnienie usługi marketingu bezpośredniego poprzez rozesłanie zaproszeń do co najmniej 100 potencjalnych inwestorów i potwierdzenie co najmniej 10 spotkań na stoisku firmowym Gminy Ogrodzieniec podczas targów INVESTFIELD w Poznaniu (edycja 2013).

Komponent B obejmuje: projekt, przygotowanie graficzne, wykonanie i dostawę materiałów i gadżetów promocyjnych, takich jak:
Materiały promocyjne:
1)roll-up - w ilości 2 szt.,
2)folder promocyjno-inwestycyjny - w ilości 5000 szt.,
3)ulotki terenów inwestycyjnych - w ilości 6000 szt.,
4)teczki ofertowe - w ilości 5000 szt.,
5)wizytówki - w ilości 4000 szt.,
6)mapy - w ilości 4000 szt.,
Gadżety promocyjne:
1)pendrive z nagranym filmem promocyjnym - w ilości 500szt.,
2)koszulki (t-shirt) - w ilości 300 szt.,
3)reklamówki - w ilości 200 szt.,
4)torby ekologiczne - w ilości 200 szt.,
5)upominki z kryształu - 200 szt.,
6)cukierki z serii zasmakuj tradycji - skorzystaj z możliwości - w ilości 20 kg,
7)breloki - w ilości 600 szt.,
8)długopisy - w ilości 1000 szt.

Komponent C obejmuje: organizację i przeprowadzenie ogólnopolskiej kampanii promocyjnej terenów inwestycyjnych Gminy Ogrodzieniec wraz z materiałami promocyjnymi za pomocą niżej wskazanych instrumentów reklamy i promocji:
1)przygotowanie i produkcję filmu promocyjnego - czas min. 7 minut.
2)wykonanie wirtualnego spaceru prezentującego potencjał gminy i jej tereny inwestycyjne wraz z utworzeniem podstrony internetowej (na bazie głównej strony internetowej UMiG Ogrodzieniec), w 3 wersjach językowych: angielski, niemiecki, włoski.
3)wykonanie zdjęć gminy i terenów inwestycyjnych, które umieszczone zostaną w/na materiałach promocyjnych i gadżetach,
4)bilboardy mobilne - w ilości 2 szt.
5)wykonanie wraz z montażem bilboardów w ilości 10 szt. na wynajętych powierzchniach reklamowych w okolicach głównych szlaków komunikacyjnych w Polsce,
6)standy CB umieszczone w centrach biznesu w ilości 20 szt.,
7)organizacja 3 konferencji z udziałem przedstawicieli świata biznesu,
8)zakup i dostawa 1 szt. mobilnego telebimu promocyjnego,
9)reklama w prasie poprzez 5 artykułów promujących tereny inwestycyjne Gminy Ogrodzieniec,
10) reklama radiowa poprzez emisję 26 spotów reklamowych.

Promowana oferta inwestycyjna obejmuje 2 tereny zlokalizowane w granicach Miasta Ogrodzieniec:
oferta 1 - teren o łącznej powierzchni 13,4879 ha (6 działek),
oferta 2 - teren o łącznej powierzchni 11,3890 ha (4 działki).

Przeprowadzenie targów w momencie przygotowywania niniejszej specyfikacji planowane jest przez organizatorów w terminie 7-9 października 2013 r. Planowana data uczestnictwa w targach może ulec modyfikacji w przypadku zmiany planowanego terminu imprezy przez jej organizatora

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Gmina Ogrodzieniec
Ulica Plac Wolności 25
Nr domu 25
Miejscowość Ogrodzieniec
Kod Pocztowy 42-440
Województwo śląskie
Tel 032 6709700
Fax 0-32 6709721
Internet www.ogrodzieniec.pl
Regon 00052903100000
E-mail j.gakowska@ogrodzieniec.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam U
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Tak
Zam uzupelniajace Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających w wysokości do 15 % wartości zamówienia podstawowego. Ewentualne zamówienia uzupełniające zostaną udzielone w trybie przewidzianym w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy PZP
Czas D
Data zakończenia 29/11/2013
Wadium Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 10.000,00 zł (dziesięć tysięcy złotych)
Zaliczka Nie
Uprawnienie O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest spełnianie warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych w zakresie: a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, b) posiadania wiedzy i doświadczenia, c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, d) sytuacji ekonomicznej i finansowej. Zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana metodą spełnia - nie spełnia w oparciu o dokumenty i oświadczenia złożone przez Wykonawcę w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowania.
Wiedza W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy PZP Wykonawcy powinni złożyć: 1)oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy PZP (załącznik nr 2 do SIWZ). 2)wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załą¬czeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie (załącznik nr 7); - wymagane jest wykonanie z należyta starannością łącznie: a)minimum jednej usługi polegającej na obsłudze targów o charakterze międzynarodowym, b)minimum jednej usługi polegającej na wykonaniu filmu promocyjnego o długości czasu nagrania minimum 5 minut., c)dostarczenie-wyposażenie w 1 szt. telebimu mobilnego tożsamego z przedmiotem zamówienia. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że usługi zostały wykonane należycie. Dowodami, o których mowa , są: - poświadczenie, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw lub usług okresowych lub ciągłych poświad¬czenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszcze¬nie do udziału w postępowaniu albo ofert; - w przypadku zamówień na dostawy lub usługi - oświadczenie wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiek¬tywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa powyżej. W postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego wszczynanych w okresie 12 miesięcy od dnia wejścia w ży¬cie rozporządzenia Prezesa rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. (Dz. U. z 2013 r., poz. 231), Wykonawca, w miejsce poświadczeń, o których mowa w § 1 ust. 2 pkt 1 rozporządzenia, może przedkładać dokumenty potwierdzające należyte wykonanie dostaw lub usług oraz wykonanie robót budowlanych zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i ich prawidłowe ukończenie, określone w § 1 ust. 1 pkt 2 i 3 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 226, poz. 1817). Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana metodą spełnia - nie spełnia w oparciu o dokumenty i oświadczenia złożone przez Wykonawcę w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 5 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia opis 5 Wymagane jest wykonanie z należyta starannością łącznie: a)minimum jednej usługi polegającej na obsłudze targów o charakterze międzynarodowym, b)minimum jednej usługi polegającej na wykonaniu filmu promocyjnego o długości czasu nagrania minimum 5 minut., c)dostarczenie-wyposażenie w 1 szt. telebimu mobilnego tożsamego z przedmiotem zamówienia. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że usługi zostały wykonane należycie. Dowodami, o których mowa , są: a)poświadczenie, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw lub usług okresowych lub ciągłych poświad¬czenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszcze¬nie do udziału w postępowaniu albo ofert; b)w przypadku zamówień na dostawy lub usługi - oświadczenie wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiek¬tywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa powyżej.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok potw 1 Tak
Inne dokumenty 1)wypełniony formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ, 2)wypełnione szczegółowe zestawienie kosztów - załącznik nr 6 do SIWZ, 3)opis produktu, który ma zostać dostarczony, którego autentyczność musi zostać poświad¬czona przez Wykonawcę na żądanie Zamawiającego (dotyczy opisu - karty katalogowej mobilnego telebimu promocyjnego).
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania następujących istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy: 1)zmiana terminu wykonania zamówienia, w szczególności: - w przypadku zmiany planowanego terminu targów bądź - na skutek siły wyższej uniemożliwiającej zachowanie terminu wykonania umowy lub innych przyczyn leżących poza Wykonawcą i Zamawiającym, 2)zmiana wynagrodzenia: - w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT), - w przypadku ograniczenia przez Zamawiającego zakresu przedmiotu zamówienia z przyczyn, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy, np.: w przypadku odwołania targów, przesunięcia ich terminu na 2014 r. itp., - w przypadku rezygnacji z części elementów promocyjnych lub zastąpienia ich przez inne o tym samym charakterze za zgodą Zamawiającego i Instytucji Zarządzającej w przypadku wystąpienia nieprzewidzianych zdarzeń, których nie można było przewidzieć na etapie sporządzania opisu przedmiotu zamówienia, 3)inne przypadki uzasadniające dopuszczalność zmiany postanowień umowy: - zmiana planowanego miejsca targów, w przypadku odwołania targów w Poznaniu, - zmiany przepisów prawa po dacie zawarcia umowy, wywołujące potrzebę dokonania zmiany umowy wraz ze skutkami wprowadzenia takich zmian, - zmiana uwarunkowań prawnych i formalnych realizacji umowy spowodowane działaniem osób lub instytucji trzecich; - stwierdzenie rozbieżności lub niejasności w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana umowy będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony, - podpisanie przez Zamawiającego aneksu do umowy o dofinansowanie z Instytucją Zarządzającą RPO WSL, zmieniającego zasady i terminy realizacji przedmiotu zamówienia powodujące konieczność dokonania zmiany umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2. Warunkiem dokonania zmian, o których mowa powyżej jest: 1)wystąpienie o zmianę umowy przez Wykonawcę lub Zamawiającego, 2)uzasadnienie dokonania zmiany prawidłową realizacją przedmiotu umowy, 3)zachowanie formy pisemnej (dokonywanej zmiany umowy) pod rygorem nieważności.
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.bip.ogrodzieniec.pl
Adres uzyskania siwz Urząd Miasta i Gminy Ogrodzieniec, 42-440 Ogrodzieniec, Plac Wolności 25, pok. 35
Data składania wniosków 15/04/2013
Godzina składania wniosków 12:00
Miejsce Ofertę należy złożyć w sekretariacie Urzędu Gminy Ogrodzieniec, (pokój 22, I piętro), Plac Wolności 25, 42-440 Ogrodzieniec
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Zamówienie jest realizowane w ramach projektu pn.: Gmina Ogrodzieniec - jurajska kraina nieograniczonych możliwości. Promocja terenów inwestycyjnych współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013, działanie 1.1 Wzmocnienie atrakcyjności inwestycyjnej regionu; poddziałanie 1.1.2. Promocja inwestycyjna
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)