Data publikacji |
2013-04-03 |
Data zakończenia |
2013-04-15 12:00:00 |
Instytucja |
Gmina Ogrodzieniec |
Miejscowość |
Ogrodzieniec |
Województwo |
śląskie |
Branża |
- Słowniki, mapy, zeszyty nutowe i inne książki,
- Ulotki,
- Foldery,
- Papeteria i inne wyroby,
- Nośniki do przechowywania L 74/48 PL Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej 15.3.2008,
- Aparatura i sprzęt do celów demonstracyjnych,
- Koszulki,
- Torby włókiennicze
|
Szczegóły
|
Numer ogłoszenia |
129154 / 2013 |
Typ dokumentu |
ZP-400 |
Kod CPV |
793422005, 799560000, 793400009, 793414000, 798230009, 798225007, 799611009, 921112107, 183310008, 189360009, 228520007, 221400003, 221143005, 302346004, 301997306, 392941000 |
Adres strony internetowej siwz |
|
BZP |
Zobacz
|
Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kompleksowej kampanii promocyjnej oferty inwestycyjnej Gminy Ogrodzieniec wraz z zakupem niezbędnych materiałów promocyjnych.
Zamówienie obejmuje realizację trzech komponentów:
Komponent A obejmuje organizację wyjazdu na targi INVESTFIELD 2013 w Poznaniu.
W ramach realizacji tego komponentu Wykonawca będzie zobowiązany do zapewnienia organizacji następujących elementów:
1)zakupu powierzchni wystawienniczej min. 20m2 dla stoiska w hali targowej przy głównej alei wystawców oraz ustawienia telebimu mobilnego na terenie targów,
2)zabudowy stoiska targowego na potrzeby imprezy targowej i demontażu zabudowy po zakończeniu targów,
3)zorganizowania podróży i pobytu 3 osób związanych bezpośrednio z obsługą stoiska gminy, przez 4 pełne doby w tym:
a) wyżywienie,
b) transport,
c) nocleg.
4)dowozu telebimu mobilnego na trasie Ogrodzieniec-Poznań, Poznań-Ogrodzieniec.
5) zapewnienie usługi marketingu bezpośredniego poprzez rozesłanie zaproszeń do co najmniej 100 potencjalnych inwestorów i potwierdzenie co najmniej 10 spotkań na stoisku firmowym Gminy Ogrodzieniec podczas targów INVESTFIELD w Poznaniu (edycja 2013).
Komponent B obejmuje: projekt, przygotowanie graficzne, wykonanie i dostawę materiałów i gadżetów promocyjnych, takich jak:
Materiały promocyjne:
1)roll-up - w ilości 2 szt.,
2)folder promocyjno-inwestycyjny - w ilości 5000 szt.,
3)ulotki terenów inwestycyjnych - w ilości 6000 szt.,
4)teczki ofertowe - w ilości 5000 szt.,
5)wizytówki - w ilości 4000 szt.,
6)mapy - w ilości 4000 szt.,
Gadżety promocyjne:
1)pendrive z nagranym filmem promocyjnym - w ilości 500szt.,
2)koszulki (t-shirt) - w ilości 300 szt.,
3)reklamówki - w ilości 200 szt.,
4)torby ekologiczne - w ilości 200 szt.,
5)upominki z kryształu - 200 szt.,
6)cukierki z serii zasmakuj tradycji - skorzystaj z możliwości - w ilości 20 kg,
7)breloki - w ilości 600 szt.,
8)długopisy - w ilości 1000 szt.
Komponent C obejmuje: organizację i przeprowadzenie ogólnopolskiej kampanii promocyjnej terenów inwestycyjnych Gminy Ogrodzieniec wraz z materiałami promocyjnymi za pomocą niżej wskazanych instrumentów reklamy i promocji:
1)przygotowanie i produkcję filmu promocyjnego - czas min. 7 minut.
2)wykonanie wirtualnego spaceru prezentującego potencjał gminy i jej tereny inwestycyjne wraz z utworzeniem podstrony internetowej (na bazie głównej strony internetowej UMiG Ogrodzieniec), w 3 wersjach językowych: angielski, niemiecki, włoski.
3)wykonanie zdjęć gminy i terenów inwestycyjnych, które umieszczone zostaną w/na materiałach promocyjnych i gadżetach,
4)bilboardy mobilne - w ilości 2 szt.
5)wykonanie wraz z montażem bilboardów w ilości 10 szt. na wynajętych powierzchniach reklamowych w okolicach głównych szlaków komunikacyjnych w Polsce,
6)standy CB umieszczone w centrach biznesu w ilości 20 szt.,
7)organizacja 3 konferencji z udziałem przedstawicieli świata biznesu,
8)zakup i dostawa 1 szt. mobilnego telebimu promocyjnego,
9)reklama w prasie poprzez 5 artykułów promujących tereny inwestycyjne Gminy Ogrodzieniec,
10) reklama radiowa poprzez emisję 26 spotów reklamowych.
Promowana oferta inwestycyjna obejmuje 2 tereny zlokalizowane w granicach Miasta Ogrodzieniec:
oferta 1 - teren o łącznej powierzchni 13,4879 ha (6 działek),
oferta 2 - teren o łącznej powierzchni 11,3890 ha (4 działki).
Przeprowadzenie targów w momencie przygotowywania niniejszej specyfikacji planowane jest przez organizatorów w terminie 7-9 października 2013 r. Planowana data uczestnictwa w targach może ulec modyfikacji w przypadku zmiany planowanego terminu imprezy przez jej organizatora |
Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Gmina Ogrodzieniec
|
Ulica |
Plac Wolności 25
|
Nr domu |
25
|
Miejscowość |
Ogrodzieniec
|
Kod Pocztowy |
42-440
|
Województwo |
śląskie
|
Tel |
032 6709700
|
Fax |
0-32 6709721
|
Internet |
www.ogrodzieniec.pl
|
Regon |
00052903100000
|
E-mail |
j.gakowska@ogrodzieniec.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Administracja samorządowa
|
Rodz zam |
U
|
Czy częsci |
Nie
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Tak
|
Zam uzupelniajace |
Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających w wysokości do 15 % wartości zamówienia podstawowego. Ewentualne zamówienia uzupełniające zostaną udzielone w trybie przewidzianym w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy PZP
|
Czas |
D
|
Data zakończenia |
29/11/2013
|
Wadium |
Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 10.000,00 zł (dziesięć tysięcy złotych)
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest spełnianie warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych w zakresie:
a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
b) posiadania wiedzy i doświadczenia,
c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
d) sytuacji ekonomicznej i finansowej.
Zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana metodą spełnia - nie spełnia w oparciu o dokumenty i oświadczenia złożone przez Wykonawcę w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowania.
|
Wiedza |
W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy PZP Wykonawcy powinni złożyć:
1)oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy PZP (załącznik nr 2 do SIWZ).
2)wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załą¬czeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie (załącznik nr 7);
- wymagane jest wykonanie z należyta starannością łącznie:
a)minimum jednej usługi polegającej na obsłudze targów o charakterze międzynarodowym,
b)minimum jednej usługi polegającej na wykonaniu filmu promocyjnego o długości czasu nagrania minimum 5 minut.,
c)dostarczenie-wyposażenie w 1 szt. telebimu mobilnego tożsamego z przedmiotem zamówienia.
Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że usługi zostały wykonane należycie.
Dowodami, o których mowa , są:
- poświadczenie, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw lub usług okresowych lub ciągłych poświad¬czenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszcze¬nie do udziału w postępowaniu albo ofert;
- w przypadku zamówień na dostawy lub usługi - oświadczenie wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiek¬tywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa powyżej.
W postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego wszczynanych w okresie 12 miesięcy od dnia wejścia w ży¬cie rozporządzenia Prezesa rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. (Dz. U. z 2013 r., poz. 231), Wykonawca, w miejsce poświadczeń, o których mowa w § 1 ust. 2 pkt 1 rozporządzenia, może przedkładać dokumenty potwierdzające należyte wykonanie dostaw lub usług oraz wykonanie robót budowlanych zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i ich prawidłowe ukończenie, określone w § 1 ust. 1 pkt 2 i 3 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 226, poz. 1817).
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana metodą spełnia - nie spełnia w oparciu o dokumenty i oświadczenia złożone przez Wykonawcę w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu
|
Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 5 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia opis 5 |
Wymagane jest wykonanie z należyta starannością łącznie:
a)minimum jednej usługi polegającej na obsłudze targów o charakterze międzynarodowym,
b)minimum jednej usługi polegającej na wykonaniu filmu promocyjnego o długości czasu nagrania minimum 5 minut.,
c)dostarczenie-wyposażenie w 1 szt. telebimu mobilnego tożsamego z przedmiotem zamówienia.
Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że usługi zostały wykonane należycie.
Dowodami, o których mowa , są:
a)poświadczenie, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw lub usług okresowych lub ciągłych poświad¬czenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszcze¬nie do udziału w postępowaniu albo ofert;
b)w przypadku zamówień na dostawy lub usługi - oświadczenie wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiek¬tywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa powyżej.
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 3 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 4 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Dok podm zag 2 |
Tak
|
Dok potw 1 |
Tak
|
Inne dokumenty |
1)wypełniony formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ,
2)wypełnione szczegółowe zestawienie kosztów - załącznik nr 6 do SIWZ,
3)opis produktu, który ma zostać dostarczony, którego autentyczność musi zostać poświad¬czona przez Wykonawcę na żądanie Zamawiającego (dotyczy opisu - karty katalogowej mobilnego telebimu promocyjnego).
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania następujących istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy:
1)zmiana terminu wykonania zamówienia, w szczególności:
- w przypadku zmiany planowanego terminu targów bądź
- na skutek siły wyższej uniemożliwiającej zachowanie terminu wykonania umowy lub innych przyczyn leżących poza Wykonawcą i Zamawiającym,
2)zmiana wynagrodzenia:
- w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT),
- w przypadku ograniczenia przez Zamawiającego zakresu przedmiotu zamówienia z przyczyn, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy, np.: w przypadku odwołania targów, przesunięcia ich terminu na 2014 r. itp.,
- w przypadku rezygnacji z części elementów promocyjnych lub zastąpienia ich przez inne o tym samym charakterze za zgodą Zamawiającego i Instytucji Zarządzającej w przypadku wystąpienia nieprzewidzianych zdarzeń, których nie można było przewidzieć na etapie sporządzania opisu przedmiotu zamówienia,
3)inne przypadki uzasadniające dopuszczalność zmiany postanowień umowy:
- zmiana planowanego miejsca targów, w przypadku odwołania targów w Poznaniu,
- zmiany przepisów prawa po dacie zawarcia umowy, wywołujące potrzebę dokonania zmiany umowy wraz ze skutkami wprowadzenia takich zmian,
- zmiana uwarunkowań prawnych i formalnych realizacji umowy spowodowane działaniem osób lub instytucji trzecich;
- stwierdzenie rozbieżności lub niejasności w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana umowy będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony,
- podpisanie przez Zamawiającego aneksu do umowy o dofinansowanie z Instytucją Zarządzającą RPO WSL, zmieniającego zasady i terminy realizacji przedmiotu zamówienia powodujące konieczność dokonania zmiany umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2. Warunkiem dokonania zmian, o których mowa powyżej jest:
1)wystąpienie o zmianę umowy przez Wykonawcę lub Zamawiającego,
2)uzasadnienie dokonania zmiany prawidłową realizacją przedmiotu umowy,
3)zachowanie formy pisemnej (dokonywanej zmiany umowy) pod rygorem nieważności.
|
Kod kryterium |
A
|
Adres strony internetowej siwz |
www.bip.ogrodzieniec.pl
|
Adres uzyskania siwz |
Urząd Miasta i Gminy Ogrodzieniec, 42-440 Ogrodzieniec, Plac Wolności 25, pok. 35
|
Data składania wniosków |
15/04/2013
|
Godzina składania wniosków |
12:00
|
Miejsce |
Ofertę należy złożyć w sekretariacie Urzędu Gminy Ogrodzieniec, (pokój 22, I piętro), Plac Wolności 25, 42-440 Ogrodzieniec
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Informacje dodatkowe |
Zamówienie jest realizowane w ramach projektu pn.: Gmina Ogrodzieniec - jurajska kraina nieograniczonych możliwości. Promocja terenów inwestycyjnych współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013, działanie 1.1 Wzmocnienie atrakcyjności inwestycyjnej regionu; poddziałanie 1.1.2. Promocja inwestycyjna
|
Czy unieważnienie |
Nie
|