Wykonanie elementów kampanii promocyjnej projektu TERYT 3 - Nr referencyjny: ZP/BO-4-2500-60/KN-2500-23/T3/2013

Data publikacji 2013-10-30
Data zakończenia 2013-11-08 12:00:00
Instytucja Główny Urząd Geodezji i Kartografii
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Drukowane książki, broszury i ulotki,
  • Aparatura i sprzęt do celów demonstracyjnych,
  • Usługi programowania pakietów oprogramowania

Szczegóły

Numer ogłoszenia 441818 / 2013
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 793422005, 793410006, 799510005, 798230009, 392941000, 221000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie elementów kampanii promocyjnej projektu TERYT 3.
Zakres zamówienia obejmuje:
1) przygotowanie oraz dostawę materiałów informacyjno-promocyjnych;
2) przygotowanie materiałów multimedialnych;
3) przygotowanie, organizację oraz obsługę jednodniowych seminariów, w tym m.in.:
a) zapewnienie wyposażonych sal do przeprowadzenia seminariów;
b) zapewnienie infrastruktury techniczno-multimedialnej niezbędnej do przeprowadzenia seminariów;
c) obsługa podczas seminariów;
d) zapewnienie wyżywienia dla uczestników seminariów.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Główny Urząd Geodezji i Kartografii
Ulica ul. Wspólna 2
Nr domu 2
Miejscowość Warszawa
Kod Pocztowy 00-926
Województwo mazowieckie
Tel 022 6618432
Fax 022 6283467
Internet www.gugik.gov.pl
Regon 01227609800000
E-mail dyr.generalny@gugik.gov.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja rządowa centralna
Rodz zam U
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas w miesiącach 4
Wadium 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 9 600,00 PLN; 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo -kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Główny Urząd Geodezji i Kartografii, 00-926 Warszawa, ul. Wspólna 2 w banku: Kredyt Bank S.A. II O/KB SA Warszawa Nr 88 1500 1777 1217 7001 9282 0000 z dopiskiem /Wadium w postępowaniu na: Wykonanie elementów kampanii promocyjnej projektu TERYT 3, nr ref ZP/BO-4-2500-60/KN-2500-23/T3/2013/. Uwaga: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego. 5. Dokument potwierdzający wniesienie wadium w innych formach niż w pieniądzu należy dołączyć do oferty w taki sposób, aby Zamawiający swobodnie mógł w wyznaczonym terminie zwrócić Wykonawcy wadium. 6. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 7. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 8. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 9. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 11. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp., nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp., lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
Zaliczka Nie
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz http://www.gugik.gov.pl/bip/zamowienia-publiczne/2013-powyzej-14-000-euro
Adres uzyskania siwz GŁÓWNY URZĄD GEODEZJI I KARTOGRAFII 00-926 Warszawa, ul. Wspólna 2
Data składania wniosków 08/11/2013
Godzina składania wniosków 12:00
Miejsce GŁÓWNY URZĄD GEODEZJI I KARTOGRAFII 00-926 Warszawa, ul. Wspólna 2
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe 1. Termin wykonania zamówienia wynosi 4 miesiące od dnia zawarcia umowy, jednak nie później niż do 30.04.2014r. z tym, że: a) Etap Zarządczy nr 1 - nie później niż 45 dni od dnia zawarcia umowy; b) Etap Zarządczy nr 2 - nie później niż 75 dni od dnia zawarcia umowy; c) Etap Zarządczy nr 3 - w terminie 4 miesięcy od dnia zawarcia umowy, jednak nie później niż do 30 kwietnia 2014 roku. 2. W terminach, o których mowa w ust. 1 lit. a-c, Zamawiający uwzględnił siedmiodniowy termin na odbiór poszczególnych elementów przedmiotu zamówienia. 3. W przypadku, gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu oraz osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków jest zobowiązany udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu: 1) pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia; 2) dokumentów dotyczących w szczególności: a) zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonaniu zamówienia, c) charakteru stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem, d) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. 4. Wykonawca zobowiązany jest wykazać odpowiednio, nie później niż na dzień składania ofert, spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. oraz brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ustawy Pzp. 5. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu, gdy złożona kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 6. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. 7. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 8. W przypadku, o którym mowa w ust. 7, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 9. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców, o których mowa w ust. 7. 10. W przypadku złożenia przez Wykonawcę dokumentu, oświadczenia na potwierdzenie warunków udziału w postępowaniu, z którego będą wynikać kwoty wyrażone w innej walucie niż PLN, Zamawiający dokona przeliczenia na PLN wg średniego kursu Narodowego Banku Polskiego z dnia opublikowania w Biuletynie Zamówień Publicznych. 11. Wyjaśnienia treści SIWZ oraz wszelkie informacje dotyczące przedmiotowego postępowania zamieszczane będą na stronie internetowej Zamawiającego www.gugik.gov.pl w zakładce http://www.gugik.gov.pl/bip/zamowienia-publiczne/2013-powyzej-14-000-euro
Czy unieważnienie Tak
Wiedza Wykonawca wykaże się doświadczeniem należytego wykonania, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej: a) dwoma usługami, polegającymi na zorganizowaniu i obsłudze seminarium/konferencji dla minimum 100 osób, o wartości co najmniej 10 000,00 PLN brutto każda; b) dwoma usługami, polegającymi na przygotowaniu materiałów graficznych o charakterze promocyjnym lub na wykonaniu i dostarczeniu gadżetów promocyjnych, przy czym wartość każdej z usług wyniosła co najmniej 30 000,00 PLN brutto; c) jednej usługi, polegającej na przygotowaniu prezentacji multimedialnej o przeznaczeniu promocyjnym o wartości co najmniej 5 000,00 PLN brutto. Uwaga: Wyżej wymienione usługi mogą być wykonane w ramach jednego lub odrębnych zamówień. Wykonawca określi w wykazie wartość brutto każdej wymienionej usługi, a w przypadku, gdy dwie lub więcej usług zostaną wykazane w ramach jednego zamówienia, Wykonawca określi wartość brutto osobno dla każdej z usług
Zdolne Wykonawca dysponuje lub będzie dysponować, na etapie realizacji umowy, osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które spełniają następujące wymagania: a) Specjalista ds. organizacji seminariów/konferencji (2 osoby): Posiada doświadczenie, w okresie ostatnich trzech lat (przed upływem terminu składania ofert), w organizacji (w tym w rekrutacji uczestników) i obsłudze co najmniej dwóch seminariów/konferencji dla minimum 100 osób. b) Specjalista ds. obsługi seminariów/konferencji (2 osoby): Posiada doświadczenie, w okresie ostatnich trzech lat (przed upływem terminu składania ofert), w obsłudze co najmniej dwóch seminariów/konferencji dla minimum 100 osób. c) Specjalista ds. grafiki (1 osoba): Posiada doświadczenie, w okresie ostatnich trzech lat (przed upływem terminu składania ofert), jako specjalista ds. grafiki, w co najmniej dwóch usługach dotyczących przygotowania materiałów promocyjnych, przy czym wartość każdej z usług wyniosła co najmniej 20 000,00 PLN brutto. d) Specjalista ds. multimediów (1 osoba): Posiada doświadczenie, w okresie ostatnich trzech lat (przed upływem terminu składania ofert), jako specjalista ds. multimediów, w co najmniej dwóch usługach dotyczących przygotowania prezentacji multimedialnych o wartości co najmniej 5 000,00 PLN brutto każda. Uwaga: W przypadku wymagań dotyczących potencjału kadrowego niedopuszczalne jest wystąpienie tej samej osoby kilkukrotnie w różnych rolach
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień Umowy w następujących okolicznościach: 1) zmiany terminów wykonania przedmiotu Umowy lub poszczególnych etapów Umowy, o których mowa w § 3 ust. 1 Załącznika nr 8 do SIWZ, wynikającej ze zmiany porozumienia o dofinansowanie Projektu TERYT 3; 2) zmiany terminów wykonania przedmiotu Umowy lub poszczególnych etapów Umowy, z tytułu zaistnienia siły wyższej (powódź, pożar, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne) mającej wpływ na realizację Umowy; 3) zmniejszenia zakresu Umowy i w związku z tym zmniejszenia wynagrodzenia Wykonawcy oraz zmian zasad płatności wynagrodzenia, o którym mowa w § 7 ust. 1 Załącznika nr 8 do SIWZ, kiedy konieczność wprowadzenia zmian wynika z okoliczności, które nie były znane w chwili zawarcia Umowy; 4) zmiany techniki lub technologii wykonania materiałów informacyjno-promocyjnych i multimedialnych, jeśli Wykonawca udowodni Zamawiającemu, że wykonanie poszczególnych elementów przedmiotu Umowy nie będzie możliwe w sposób wskazany w Umowie, a odmienny sposób ich wykonania nie będzie sprzeczny z zapisami załącznika nr 1 do Umowy oraz przewodnikiem, o którym mowa w § 2 ust. 3 Załącznika nr 8 do SIWZ; 5) zmiany osoby wskazanej w wykazie osób złożonym wraz z ofertą, którego kopia stanowi załącznik nr 3 do Umowy, złożonej przez Wykonawcę w składzie zespołu Wykonawcy pod warunkiem zastąpienia dotychczasowej osoby osobą o kwalifikacjach, doświadczeniu oraz wiedzy nie niższych, niż te jakich wymagał Zamawiający na etapie postępowania o udzielenie zamówienia. W takiej sytuacji Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego poinformowania Zamawiającego o konieczności dokonania zmiany w składzie zespołu osób wykonujących przedmiot Umowy. Zmiana w składzie zespołu Wykonawcy będzie uznana za skuteczną po pisemnym poinformowaniu o tym fakcie Zamawiającego, przed planowaną datą dokonania zmiany i uzyskaniu akceptacji Zamawiającego; 6) Zamawiającemu przysługuje prawo odmowy w zakresie dokonanej zmiany w składzie zespołu Wykonawcy w przypadku niedochowania przez Wykonawcę zasad przeprowadzenia zmiany określonej w pkt. 5 lub z ważnych przyczyn; 7) Zamawiający może zażądać od Wykonawcy zmiany osoby wykonującej przedmiot Umowy, na warunkach określonych w pkt. 5, jeżeli uzna, że osoba ta nie wykonuje należycie swoich obowiązków
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)