Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Główny Urząd Geodezji i Kartografii
|
Ulica |
ul. Wspólna 2
|
Nr domu |
2
|
Miejscowość |
Warszawa
|
Kod Pocztowy |
00-926
|
Województwo |
mazowieckie
|
Tel |
022 6618432
|
Fax |
022 6283467
|
Internet |
www.gugik.gov.pl
|
Regon |
01227609800000
|
E-mail |
dyr.generalny@gugik.gov.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Administracja rządowa centralna
|
Rodz zam |
U
|
Czy częsci |
Nie
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie
|
Czas |
Obowiązuje termin
|
Czas w miesiącach |
4
|
Wadium |
1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 9 600,00 PLN;
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo -kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
3) gwarancjach bankowych;
4) gwarancjach ubezpieczeniowych;
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620).
4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Główny Urząd Geodezji i Kartografii, 00-926 Warszawa, ul. Wspólna 2 w banku: Kredyt Bank S.A. II O/KB SA Warszawa Nr 88 1500 1777 1217 7001 9282 0000 z dopiskiem /Wadium w postępowaniu na: Wykonanie elementów kampanii promocyjnej projektu TERYT 3, nr ref ZP/BO-4-2500-60/KN-2500-23/T3/2013/.
Uwaga: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.
5. Dokument potwierdzający wniesienie wadium w innych formach niż w pieniądzu należy dołączyć do oferty w taki sposób, aby Zamawiający swobodnie mógł w wyznaczonym terminie zwrócić Wykonawcy wadium.
6. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
7. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp.
8. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
9. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
11. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.
12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp., nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp., lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.
13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:
1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;
2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
|
Zaliczka |
Nie
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Kod kryterium |
A
|
Adres strony internetowej siwz |
http://www.gugik.gov.pl/bip/zamowienia-publiczne/2013-powyzej-14-000-euro
|
Adres uzyskania siwz |
GŁÓWNY URZĄD GEODEZJI I KARTOGRAFII
00-926 Warszawa, ul. Wspólna 2
|
Data składania wniosków |
08/11/2013
|
Godzina składania wniosków |
12:00
|
Miejsce |
GŁÓWNY URZĄD GEODEZJI I KARTOGRAFII
00-926 Warszawa, ul. Wspólna 2
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Informacje dodatkowe |
1. Termin wykonania zamówienia wynosi 4 miesiące od dnia zawarcia umowy, jednak nie później niż do 30.04.2014r. z tym, że:
a) Etap Zarządczy nr 1 - nie później niż 45 dni od dnia zawarcia umowy;
b) Etap Zarządczy nr 2 - nie później niż 75 dni od dnia zawarcia umowy;
c) Etap Zarządczy nr 3 - w terminie 4 miesięcy od dnia zawarcia umowy, jednak nie później niż do 30 kwietnia 2014 roku.
2. W terminach, o których mowa w ust. 1 lit. a-c, Zamawiający uwzględnił siedmiodniowy termin na odbiór poszczególnych elementów przedmiotu zamówienia.
3. W przypadku, gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu oraz osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków jest zobowiązany udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu:
1) pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia;
2) dokumentów dotyczących w szczególności:
a) zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu,
b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonaniu zamówienia,
c) charakteru stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem,
d) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia.
4. Wykonawca zobowiązany jest wykazać odpowiednio, nie później niż na dzień składania ofert, spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. oraz brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ustawy Pzp.
5. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu, gdy złożona kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości.
6. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
7. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
8. W przypadku, o którym mowa w ust. 7, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
9. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców, o których mowa w ust. 7.
10. W przypadku złożenia przez Wykonawcę dokumentu, oświadczenia na potwierdzenie warunków udziału w postępowaniu, z którego będą wynikać kwoty wyrażone w innej walucie niż PLN, Zamawiający dokona przeliczenia na PLN wg średniego kursu Narodowego Banku Polskiego z dnia opublikowania w Biuletynie Zamówień Publicznych.
11. Wyjaśnienia treści SIWZ oraz wszelkie informacje dotyczące przedmiotowego postępowania zamieszczane będą na stronie internetowej Zamawiającego www.gugik.gov.pl w zakładce http://www.gugik.gov.pl/bip/zamowienia-publiczne/2013-powyzej-14-000-euro
|
Czy unieważnienie |
Tak
|
Wiedza |
Wykonawca wykaże się doświadczeniem należytego wykonania, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej:
a) dwoma usługami, polegającymi na zorganizowaniu i obsłudze seminarium/konferencji dla minimum 100 osób, o wartości co najmniej 10 000,00 PLN brutto każda;
b) dwoma usługami, polegającymi na przygotowaniu materiałów graficznych o charakterze promocyjnym lub na wykonaniu i dostarczeniu gadżetów promocyjnych, przy czym wartość każdej z usług wyniosła co najmniej 30 000,00 PLN brutto;
c) jednej usługi, polegającej na przygotowaniu prezentacji multimedialnej o przeznaczeniu promocyjnym o wartości co najmniej 5 000,00 PLN brutto.
Uwaga: Wyżej wymienione usługi mogą być wykonane w ramach jednego lub odrębnych zamówień. Wykonawca określi w wykazie wartość brutto każdej wymienionej usługi, a w przypadku, gdy dwie lub więcej usług zostaną wykazane w ramach jednego zamówienia, Wykonawca określi wartość brutto osobno dla każdej z usług
|
Zdolne |
Wykonawca dysponuje lub będzie dysponować, na etapie realizacji umowy, osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które spełniają następujące wymagania:
a) Specjalista ds. organizacji seminariów/konferencji (2 osoby):
Posiada doświadczenie, w okresie ostatnich trzech lat (przed upływem terminu składania ofert), w organizacji (w tym w rekrutacji uczestników) i obsłudze co najmniej dwóch seminariów/konferencji dla minimum 100 osób.
b) Specjalista ds. obsługi seminariów/konferencji (2 osoby):
Posiada doświadczenie, w okresie ostatnich trzech lat (przed upływem terminu składania ofert), w obsłudze co najmniej dwóch seminariów/konferencji dla minimum 100 osób.
c) Specjalista ds. grafiki (1 osoba):
Posiada doświadczenie, w okresie ostatnich trzech lat (przed upływem terminu składania ofert), jako specjalista ds. grafiki, w co najmniej dwóch usługach dotyczących przygotowania materiałów promocyjnych, przy czym wartość każdej z usług wyniosła co najmniej 20 000,00 PLN brutto.
d) Specjalista ds. multimediów (1 osoba):
Posiada doświadczenie, w okresie ostatnich trzech lat (przed upływem terminu składania ofert), jako specjalista ds. multimediów, w co najmniej dwóch usługach dotyczących przygotowania prezentacji multimedialnych o wartości co najmniej 5 000,00 PLN brutto każda.
Uwaga: W przypadku wymagań dotyczących potencjału kadrowego niedopuszczalne jest wystąpienie tej samej osoby kilkukrotnie w różnych rolach
|
Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 9 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień Umowy w następujących okolicznościach:
1) zmiany terminów wykonania przedmiotu Umowy lub poszczególnych etapów Umowy, o których mowa w § 3 ust. 1 Załącznika nr 8 do SIWZ, wynikającej ze zmiany porozumienia o dofinansowanie Projektu TERYT 3;
2) zmiany terminów wykonania przedmiotu Umowy lub poszczególnych etapów Umowy, z tytułu zaistnienia siły wyższej (powódź, pożar, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne) mającej wpływ na realizację Umowy;
3) zmniejszenia zakresu Umowy i w związku z tym zmniejszenia wynagrodzenia Wykonawcy oraz zmian zasad płatności wynagrodzenia, o którym mowa w § 7 ust. 1 Załącznika nr 8 do SIWZ, kiedy konieczność wprowadzenia zmian wynika z okoliczności, które nie były znane w chwili zawarcia Umowy;
4) zmiany techniki lub technologii wykonania materiałów informacyjno-promocyjnych i multimedialnych, jeśli Wykonawca udowodni Zamawiającemu, że wykonanie poszczególnych elementów przedmiotu Umowy nie będzie możliwe w sposób wskazany w Umowie, a odmienny sposób ich wykonania nie będzie sprzeczny z zapisami załącznika nr 1 do Umowy oraz przewodnikiem, o którym mowa w § 2 ust. 3 Załącznika nr 8 do SIWZ;
5) zmiany osoby wskazanej w wykazie osób złożonym wraz z ofertą, którego kopia stanowi załącznik nr 3 do Umowy, złożonej przez Wykonawcę w składzie zespołu Wykonawcy pod warunkiem zastąpienia dotychczasowej osoby osobą o kwalifikacjach, doświadczeniu oraz wiedzy nie niższych, niż te jakich wymagał Zamawiający na etapie postępowania o udzielenie zamówienia. W takiej sytuacji Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego poinformowania Zamawiającego o konieczności dokonania zmiany w składzie zespołu osób wykonujących przedmiot Umowy. Zmiana w składzie zespołu Wykonawcy będzie uznana za skuteczną po pisemnym poinformowaniu o tym fakcie Zamawiającego, przed planowaną datą dokonania zmiany i uzyskaniu akceptacji Zamawiającego;
6) Zamawiającemu przysługuje prawo odmowy w zakresie dokonanej zmiany w składzie zespołu Wykonawcy w przypadku niedochowania przez Wykonawcę zasad przeprowadzenia zmiany określonej w pkt. 5 lub z ważnych przyczyn;
7) Zamawiający może zażądać od Wykonawcy zmiany osoby wykonującej przedmiot Umowy, na warunkach określonych w pkt. 5, jeżeli uzna, że osoba ta nie wykonuje należycie swoich obowiązków
|