Zakres zamówienia obejmuje:
Dla części 1:
1. Świadczenie asysty technicznej Systemu obsługi spraw i dokumentów Mdok, posiadanego przez Zamawiajacego.
W ramach usługi asysty technicznej systemu Mdok Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia ciągłości funkcjonowania systemu Mdok przez okres 12 miesięcy, tj:
1) przekazania Zamawiającemu pełnego, aktualnego opisu tabel i pól bazy danych - w terminie 1 miesiąca od dnia zawarcia Umowy;
2) dostosowywania Systemu w terminie:
a) 7 dni przed dniem wejścia w życie przepisu, dla którego ustalono vacatio legis,
b) 14 dni od dnia ogłoszenia - w przypadku przepisów, dla których nie ustalono vacatio legis;
3) aktualizacji Systemu z zachowaniem funkcjonalności opracowanych wcześniej specjalnie dla Zamawiającego oraz integracji z innymi programami i systemami - z zastrzeżeniem przypadków, gdy Wykonawca zaproponuje alternatywną funkcjonalność lub integrację, której działanie da identyczny rezultat - w terminie 1 miesiąca od dnia opublikowania najnowszej stabilnej wersji modułu;
4) modyfikacji Systemu w zakresie i terminie ustalonym przez Strony, w ramach limitu w wysokości 24 roboczodni, z zachowaniem funkcjonalności opracowanych wcześniej specjalnie dla Zamawiającego oraz integracji z innymi programami i systemami - z zastrzeżeniem przypadków, gdy Wykonawca zaproponuje alternatywną funkcjonalność lub integrację, której działanie da identyczny rezultat;
5) przekazywania Zamawiającemu aneksu do dokumentacji użytkowej Systemu - każdorazowo po jego dostosowaniu, aktualizacji lub modyfikacji - w terminie 14 dni roboczych od dokonania zmian;
6) przyjmowania zgłoszeń błędów Systemu przez całą dobę, we wszystkie dni tygodnia, za pośrednictwem systemu typu Serwis Desk Wykonawcy, przy czym Wykonawca zastrzega, że zgłoszenia serwisowe dokonywane w inny sposób niż określony powyżej mogą zostać niezrealizowane, a Wykonawca nie ponosi w tym przypadku odpowiedzialności kontraktowej;
7) usuwania błędów w funkcjonowaniu Systemu w terminie:
a) dla błędów kategorii krytyczny - do rozpoczęcia drugiego dnia roboczego następującego po dniu przyjęcia zgłoszenia błędu,
b) dla błędów kategorii wysoki - 7 dni roboczych następujących po dniu przyjęcia zgłoszenia błędu,
c) dla błędów kategorii średni - 14 dni roboczych następujących po dniu przyjęcia zgłoszenia błędu;
8) przekazywania Zamawiającemu pełnego i aktualnego opisu tabel i pól bazy danych, w ostatnim dniu każdego kwartału;
9) udzielania przeszkolonym użytkownikom Zamawiającego w godzinach od 8:00 do 16:00 telefonicznej pomocy konsultacyjnej i doradczej (hot-line) związanej z funkcjonowaniem Systemu;
10) udzielania przeszkolonym użytkownikom i administratorom Systemu pomocy w wyjaśnianiu błędów i usuwaniu skutków błędów popełnionych przez pracowników Zamawiającego w trakcie eksploatacji Systemu, w tym pomocy w odtwarzaniu bazy danych;
11) udzielania przeszkolonym administratorom Systemu wsparcia technicznego w przypadku konieczności reinstalacji oprogramowania i bazy danych;
12) udzielania Zamawiającemu pomocy i wsparcia w adaptacji Systemu (w ramach istniejących w Systemie funkcjonalności) do zmian organizacyjnych i zmian wynikających z wewnętrznych regulacji prawnych Zamawiającego;
13) udostępnienia Zamawiającemu na bieżąco informacji o dokonanych przez Wykonawcę czynnościach administracyjnych na bazie danych; informacje te będą zawierać wskazanie osoby wykonującej czynności oraz określenie czasu i zakresu wykonanych czynności;
14) przekazywania Zamawiającemu bieżących informacji na temat nowych wersji Systemu, nowych funkcjonalności lub rozszerzeń Systemu oraz nowych rozwiązań technologicznych;
15) przywrócenia wymiany danych między Systemem a systemami, z którymi wymiana danych już funkcjonuje i w zakresie, w jakim taka wymiana danych funkcjonuje - w terminie 7 dni roboczych od zaistnienia w systemach zmian tego wymagających;
16) przeprowadzenia na uzasadnione żądanie Zamawiającego w siedzibie Zamawiającego 1-dniowej wizyty konsultacyjno-szkoleniowej po aktualizacji Systemu - w terminie 14 dni od dokonania aktualizacji;
17) przeprowadzenia na żądanie Zamawiającego w siedzibie Wykonawcy 2-dniowego szkolenia dla administratorów Systemu w terminie i zakresie uzgodnionym z Zamawiającym.
2. Zabezpieczenie Zamawiającego i przejęcie na siebie odpowiedzialności materialnej za wszelkie skutki finansowe wynikające z jakichkolwiek roszczeń właścicieli praw autorskich wynikających z ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. z 2006 r. Nr 90, poz. 631 z późn. zm.), powstałych w trakcie realizacji niniejszej umowy.
3. Respektowanie obowiązków wynikających z ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. z 2006 r. Nr 90 poz. 631 z późn. zm.).
Dla części 2:
1. Świadczenie przez okres 12 miesięcy asysty technicznej systemu KSAT, posiadanego przez Zamawiajacego, w zakresie modułów: ASA, RS, ORG, CKK, EWD, EK, PL, BUD, BUD[SPR], CRU, MAJ, DM, KG, NZ, GMM, POD, ZPA, GMK, FA, IA.
W ramach usługi asysty technicznej Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia ciągłości funkcjonowania systemu KSAT w zakresie ww. modułów, tj.:
1) przekazania Zamawiającemu pełnego, aktualnego opisu tabel i pól bazy danych - w terminie 1 miesiąca od dnia zawarcia Umowy;
2) modyfikacji Systemu - w terminie:
a) 7 dni przed dniem wejścia w życie przepisu, dla którego ustalono vacatio legis,
b) 14 dni od dnia ogłoszenia w przypadku przepisów, dla których nie ustalono vacatio legis;
3) aktualizacji modułów Systemu z zachowaniem funkcjonalności opracowanych wcześniej specjalnie dla Zamawiającego oraz integracji z innymi programami i systemami, z zastrzeżeniem przypadków, gdy Wykonawca zaproponuje alternatywną funkcjonalność lub integrację, której działanie da identyczny rezultat - w terminie 1 miesiąca od dnia opublikowania najnowszej stabilnej wersji modułu;
4) przekazywania Zamawiającemu aneksu do dokumentacji użytkowej modułu każdorazowo po jego modyfikacji lub aktualizacji - w terminie 14 dni roboczych od dokonania zmian w środowisku Zamawiającego;
5) przyjmowania zgłoszeń błędów Systemu przez całą dobę, we wszystkie dni tygodnia, za pośrednictwem systemu typu Serwis Desk Wykonawcy, przy czym Wykonawca zastrzega, że zgłoszenia serwisowe kierowane w inny sposób niż określony powyżej mogą zostać niezrealizowane, a Wykonawca nie ponosi w tym przypadku odpowiedzialności kontraktowej;
6) usuwania błędów w funkcjonowaniu Systemu - w terminie:
a) dla błędów kategorii krytyczny - do rozpoczęcia drugiego dnia roboczego następującego po dniu przyjęcia zgłoszenia błędu,
b) dla błędów kategorii wysoki - 14 dni roboczych następujących po dniu przyjęcia zgłoszenia błędu,
c) dla błędów kategorii średni - 30 dni roboczych następujących po dniu przyjęcia zgłoszenia błędu;
7) przekazywania Zamawiającemu pełnego i aktualnego opisu tabel i pól bazy danych w ostatnim dniu każdego kwartału;
8) udzielania przeszkolonym użytkownikom Zamawiającego w godzinach od 8:00 do 16:00 telefonicznej pomocy konsultacyjnej i doradczej (hot-line) związanej z funkcjonowaniem Systemu;
9) udzielania przeszkolonym użytkownikom i administratorom Systemu pomocy w wyjaśnianiu błędów i usuwaniu skutków błędów popełnionych przez pracowników Zamawiającego w trakcie eksploatacji Systemu, w tym pomocy w odtwarzaniu baz danych;
10) udzielania przeszkolonym administratorom Systemu wsparcia technicznego w przypadku konieczności reinstalacji oprogramowania i bazy danych;
11) udzielania Zamawiającemu pomocy i wsparcia w dostosowaniu Systemu (w ramach istniejących w Systemie funkcjonalności) do zmian organizacyjnych i zmian wynikających z wewnętrznych regulacji prawnych Zamawiającego;
12) przekazywania Zamawiającemu bieżących informacji na temat nowych modułów systemu KSAT2000i, a także nowych rozwiązań technologicznych;
13) dostosowywania Systemu w celu wymiany danych z systemem Mdok w zakresie, w jakim taka wymiana danych już funkcjonuje - w terminie 7 dni roboczych od zaistnienia w systemie Mdok zmian, takiego dostosowania wymagających.
2. Zabezpieczenie Zamawiającego i przejęcie na siebie odpowiedzialności materialnej za wszelkie skutki finansowe wynikające z jakichkolwiek roszczeń właścicieli praw autorskich wynikających z ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. z 2006 r. Nr 90, poz. 631 z późn. zm.), powstałych w trakcie realizacji niniejszej umowy.
3. Respektowanie obowiązków wynikających z ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. z 2006 r. Nr 90 poz. 631 z późn. zm.).
Dla części 3:
1. Świadczenie przez okres 12 miesięcy asysty technicznej systemu KSAT, posiadanego przez Zamawiajacego, w zakresie modułu GOP (Gospodarka Odpadami).
W ramach usługi asysty technicznej Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia ciągłości funkcjonowania systemu KSAT w zakresie modułu GOP, tj.:
1) przekazania Zamawiającemu pełnego, aktualnego opisu tabel i pól bazy danych - w terminie 1 miesiąca od dnia zawarcia Umowy;
2) modyfikacji Systemu - w terminie:
a) 7 dni przed dniem wejścia w życie przepisu, dla którego ustalono vacatio legis,
b) 14 dni od dnia ogłoszenia w przypadku przepisów, dla których nie ustalono vacatio legis;
3) aktualizacji Systemu z zachowaniem funkcjonalności opracowanych wcześniej specjalnie dla Zamawiającego oraz integracji z innymi programami i systemami, z zastrzeżeniem przypadków, gdy Wykonawca zaproponuje alternatywną funkcjonalność lub integrację, której działanie da identyczny rezultat - w terminie 1 miesiąca od dnia opublikowania najnowszej stabilnej wersji Systemu;
4) przekazywania Zamawiającemu aneksu do dokumentacji użytkowej Systemu każdorazowo po jego modyfikacji lub aktualizacji - w terminie 14 dni roboczych od dokonania zmian w środowisku Zamawiającego;
5) przyjmowania zgłoszeń błędów Systemu przez całą dobę, we wszystkie dni tygodnia, za pośrednictwem systemu typu Serwis Desk Wykonawcy, przy czym Wykonawca zastrzega, że zgłoszenia serwisowe kierowane w inny sposób niż określony powyżej mogą zostać niezrealizowane, a Wykonawca nie ponosi w tym przypadku odpowiedzialności kontraktowej;
6) usuwania błędów w funkcjonowaniu Systemu - w terminie:
a) dla błędów kategorii krytyczny - do rozpoczęcia drugiego dnia roboczego następującego po dniu przyjęcia zgłoszenia błędu,
b) dla błędów kategorii wysoki - 14 dni roboczych następujących po dniu przyjęcia zgłoszenia błędu,
c) dla błędów kategorii średni - 30 dni roboczych następujących po dniu przyjęcia zgłoszenia błędu;
7) przekazywania Zamawiającemu pełnego i aktualnego opisu tabel i pól bazy danych w ostatnim dniu każdego kwartału;
8) udzielania przeszkolonym użytkownikom Zamawiającego w godzinach od 8:00 do 16:00 telefonicznej pomocy konsultacyjnej i doradczej (hot-line) związanej z funkcjonowaniem Systemu;
9) udzielania przeszkolonym użytkownikom i administratorom Systemu pomocy w wyjaśnianiu błędów i usuwaniu skutków błędów popełnionych przez pracowników Zamawiającego w trakcie eksploatacji Systemu, w tym pomocy w odtwarzaniu baz danych;
10) udzielania przeszkolonym administratorom Systemu wsparcia technicznego w przypadku konieczności reinstalacji oprogramowania i bazy danych;
11) udzielania Zamawiającemu pomocy i wsparcia w dostosowaniu Systemu (w ramach istniejących w Systemie funkcjonalności) do zmian organizacyjnych i zmian wynikających z wewnętrznych regulacji prawnych Zamawiającego;
12) przekazywania Zamawiającemu bieżących informacji na temat nowych modułów systemu KSAT2000i, a także nowych rozwiązań technologicznych;
13) dostosowywania Systemu w celu wymiany danych z systemem Mdok w zakresie, w jakim taka wymiana danych już funkcjonuje - w terminie 7 dni roboczych od zaistnienia w systemie Mdok zmian, takiego dostosowania wymagających.
2. Zabezpieczenie Zamawiającego i przejęcie na siebie odpowiedzialności materialnej za wszelkie skutki finansowe wynikające z jakichkolwiek roszczeń właścicieli praw autorskich wynikających z ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. z 2006 r. Nr 90, poz. 631 z późn. zm.), powstałych w trakcie realizacji niniejszej umowy.
3. Respektowanie obowiązków wynikających z ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. z 2006 r. Nr 90 poz. 631 z późn. zm.). |