Dostawa sprzętu komputerowego, urządzeń peryferyjnych, oprogramowania oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Krakowie

Data publikacji 2012-08-03
Data zakończenia 2012-08-13 10:00:00
Instytucja
Miejscowość Kraków
Województwo małopolskie
Branża
  • Części i akcesoria do maszyn biurowych,
  • Komputery osobiste,
  • Różny sprzęt komputerowy,
  • Części, akcesoria i wyroby do komputerów,
  • Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 284468 / 2012
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302130005, 302131006, 331951004, 302360002, 301240004, 302372001, 480000008
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego, urządzeń peryferyjnych, oprogramowania oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek, szczegółowo opisanych w formularzu cenowym, stanowiącym załącznik nr 2 do Specyfikacji. Zamówienie zostało podzielone na VI części.

Warunki dodatkowe:
1. Miejsce dostawy: Magazyn Centralny MOPS, w Krakowie przy ul. Józefińskiej 14, w godzinach pracy Zamawiającego, tj. poniedziałek 09:00-16:00, wtorek - piątek 07:30 -14:30.
2. Termin realizacji dostaw:
1) części I - III, V zamówienia: do 14 dni od daty podpisania umowy.
2) części IV oraz VI: do 3 dni roboczych od daty otrzymania zamówienia częściowego złożonego za pośrednictwem faxu lub e-mail. Od dnia podpisania umowy do 31 grudnia 2012 roku.
3. Wykonawca dostarczy zamawiany towar własnym transportem i na własny koszt, w sposób zapewniający jego całość i nienaruszalność. Opakowanie i sposób przewozu powinny odpowiadać jego właściwościom.
4. Dostarczony sprzęt i oprogramowanie mają być fabrycznie nowe, nie nosić śladów użytkowania oraz mają być dostarczone w oryginalnych i nienaruszonych opakowaniach.
5. Sprzęt ma być kompletny z punktu widzenia celu jakiemu ma służyć i zdatny do bezpośredniego użycia zgodnie z przeznaczeniem.
6. Wynagrodzenie zostanie zapłacone w terminie 14 dni od daty przyjęcia faktury wraz z protokołami przekazania podpisanymi przez Zamawiającego oraz dokumentami gwarancyjnymi podpisanymi przez Wykonawcę.
7. Gwarancje oraz czas naprawy udzielone przez Wykonawcę na oferowane towary mają wynosić minimum:
1) część I poz. 1, 3 - gwarancja minimum 36 miesięcy, czas naprawy maksymalnie 24 godziny,
2) część II poz. 1, część V- gwarancja minimum 24 miesiące, czas naprawy maksymalnie 24 godziny,
3) część IV poz. 1 - 40, 71 - 100 - gwarancja minimum 24 miesiące, czas naprawy maksymalnie 24 godziny,
4) część IV poz. 41 - 70 - gwarancja minimum 12 miesięcy, czas naprawy maksymalnie 24 godziny.


Dokumenty gwarancyjne mają być wystawione przez Wykonawcę a nie producenta. Osobną pozycją na fakturze ma być oprogramowanie. Dokument gwarancyjny ma zawierać datę sprzedaży, zestawienie sprzętów z numerami fabrycznymi oraz warunki gwarancji zgodnie z warunkami udzielenia zamówienia. Dokument ma być podpisany przez upoważnioną osobę. Dokumenty gwarancyjne maja być oddzielne dla dostaw jednorazowych oraz oddzielne dla dostaw realizowanych na podstawie zamówień częściowych.
8. Szczegółowe zasady realizacji zamówienia zostały określone we wzorach umowy, stanowiących załącznik nr 3 do Specyfikacji

Opis

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załaczniku nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załaczniku nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załaczniku nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załaczniku nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załaczniku nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załaczniku nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

Dodatkowe informacje

Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)