Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Wojewódzki Szpital dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Bolesławcu
|
Ulica |
al. Tysiąclecia 30
|
Nr domu |
30
|
Miejscowość |
Bolesławiec
|
Kod Pocztowy |
59-700
|
Województwo |
dolnośląskie
|
Tel |
75 7380317 (sekretariat)
|
Fax |
75 7380301
|
Internet |
www.szpitalpsychiatryczny.pl
|
Regon |
00029419000000
|
E-mail |
j.kochan@szpitalpsychiatryczny.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
|
Rodz zam |
U
|
Czy częsci |
Nie
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie
|
Czas |
Obowiązuje termin
|
Czas w miesiącach |
36
|
Wadium |
Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu nie wymaga wnoszenia wadium
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w/w zakresie. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie analizy oświadczenia złożonego przez Wykonawcę, wg formuły spełnia - nie spełnia
|
Wiedza |
Zamawiający uzna za spełniony warunek, jeżeli Wykonawca, wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje należycie co najmniej 2 (dwie) usługi, których przedmiotem było/jest świadczenie usług serwisu pogwarancyjnego i konserwacji wraz z nadzorem autorskim oprogramowania Eskulap oraz dołączy dokumenty potwierdzające, że wykazane usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, np. poświadczenia, oświadczenia, referencje.
Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie analizy formalno-prawnej i merytorycznej oświadczeń i dokumentów złożonych przez Wykonawcę, wg formuły spełnia - nie spełnia
|
Potencjał |
Zamawiający uzna za spełniony warunek, jeżeli Wykonawca wykaże, że na czas wykonywania zamówienia będzie dysponować (lub załączy pisemne zobowiązane innego podmiotu do oddania Wykonawcy do dyspozycji potencjału) serwisem www umożliwiającym realizację następujących funkcji:
- wysyłanie zgłoszeń serwisowych błędów oraz konsultacji z zakresu oprogramowania aplikacyjnego,
- powiadamianie zwrotne o statusie obsługi wysłanych zgłoszeń,
- dostęp do treści historycznych zgłoszeń serwisowych wysyłanych przez Zamawiającego w okresie ostatnich 12 miesięcy,
- serwis FAQ zawierający odpowiedzi na najczęściej zadawane przez klientów pytania,
- baza wiedzy zawierająca dane co najmniej z 12 miesięcy w zakresie: materiały szkoleniowe dotyczące pracy i administrowania serwerem bazy danych, linki do stron producenta motoru bazy danych Oracle zawierających ważne informacje oraz uaktualnienia, linki do stron zawierających treść aktów prawnych powiązanych z oprogramowaniem aplikacyjnym,
- publikowanie na bieżąco wszystkich informacji o nowych aktualizacjach systemu, ważnych komunikatach oraz udostępnianie tych informacji przez kanał RSS,
- zamieszczanie wszelkich uaktualnień oprogramowania aplikacyjnego w zakresie adekwatnym do zakresu tego oprogramowania posiadanego przez Zamawiającego oraz instrukcje dla użytkowników.
Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie analizy formalno-prawnej i merytorycznej oświadczeń i dokumentów złożonych przez Wykonawcę, wg formuły spełnia - nie spełnia
|
Zdolne |
Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w/w zakresie. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie analizy oświadczenia złożonego przez Wykonawcę, wg formuły spełnia - nie spełnia
|
Sytuacja |
Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w/w zakresie. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie analizy oświadczenia złożonego przez Wykonawcę, wg formuły spełnia - nie spełnia
|
Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 8 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Dok podm zag 3 |
Tak
|
Inne dokumenty |
a) wypełniony i podpisany FORMULARZ OFERTOWY / załącznik nr 1 do SIWZ,
b) zaakceptowany, podpisany załącznik nr 1B do SIWZ,
c) zaakceptowany projekt umowy - załącznik nr 6 do SIWZ,
d) wszystkie dokumenty oraz oświadczenia, których przedstawienia żąda Zamawiający zgodnie z postanowieniami rozdziału VI SIWZ (w tym: wykaz zrealizowanych/realizowanych usług (co najmniej 2), których przedmiotem było/jest świadczenie usług serwisu pogwarancyjnego i konserwacji wraz z nadzorem autorskim oprogramowania Eskulap z dołączeniem dokumentów potwierdzajych, że wykazane usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie; oświadczenie/inny dokument potwierdzający o dysponowaniu rzeczonego serwisu www zawierające jego adres oraz dane umożliwiające Zamawiającemu autentykację na koncie demonstracyjnym w tym serwisie - zgodnie z opisem warunku udziału w postępowaniu zawartym w pkt. III.3.3. (rozdział V pkt. 3 SIWZ) ,
(w przypadku złożenia oferty bez użycia załączonych formularzy, oferta musi zawierać wszelkie informacje wymagane na podstawie SIWZ i wynikające z zawartości załączników);
e) w przypadku oferty składanej wspólnie, do oferty musi zostać załączone pisemne pełnomocnictwo dla osoby uprawnionej do reprezentowania pozostałych Wykonawców w trakcie postępowania, określające zakres umocowania (dotyczy również spółek cywilnych);
f) pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile umocowanie do dokonania przedmiotowej czynności nie wynika z dokumentów rejestrowych załączonych do oferty;
g) na przykład pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (np. potencjału wiedzy i doświadczenia czy potencjału technicznego) - jeżeli dotyczy.
Uwaga: w przypadku spółek cywilnych, oferta powinna być podpisana przez wszystkich przedsiębiorców zorganizowanych w tej spółce,
Uwaga: pełnomocnictwo składane jest w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
Możliwość dokonania zmian została ujęta w projekcie umowy, załącznik nr 6 (§ 18):
2. Strony określają następujące okoliczności, które mogą powodować konieczność wprowadzenia zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści złożonej oferty:
a) zawieszenie realizacji umowy lub rozwiązanie umowy - w związku z wystąpieniem okoliczności niezależnych od Stron umowy, np. wystąpienia siły wyższej, ogłoszenia upadłości Wykonawcy, utraty przez Wykonawcę autoryzacji producentów uprawniających do świadczenia usług stanowiących przedmiot umowy,
b) zmiana po którejkolwiek ze stron osób odpowiedzialnych za realizację umowy lub osób uprawnionych do wprowadzania Zgłoszeń Serwisowych,
c) ustawowe zmiany stawek podatku od towarów i usług (zmianie ulegają wyłącznie ceny brutto)
d) zmiana danych stron umowy (np. nazwy, siedziby, osób reprezentujących, formy prawnej)
e) zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia - znowelizowanych bądź wprowadzonych w trakcie wykonywania zamówienia.
3. Zmiany będą wprowadzane z inicjatywy Zamawiającego lub na pisemny wniosek Wykonawcy, co najmniej na 7 dni przed wprowadzeniem zmiany, z podaniem ich uzasadnienia
|
Kod kryterium |
A
|
Adres strony internetowej siwz |
http://www.szpitalpsychiatryczny.pl/przetargi.php
|
Adres uzyskania siwz |
Wojewódzki Szpital dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Bolesławcu, Aleja Tysiąclecia 30, 59-700 Bolesławiec, pawilon administracji (dział organizacyjno - prawny - II piętro)
|
Data składania wniosków |
20/12/2013
|
Godzina składania wniosków |
11:00
|
Miejsce |
Wojewódzki Szpital dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Bolesławcu, Aleja
Tysiąclecia 30, 59-700 Bolesławiec, Sekretariat Szpitala, pok. 101 (pawilon administracji)
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Czy unieważnienie |
Nie
|
Oswiadczenie potwierdzenia 6 |
Tak
|