Dostawa artykułów i materiałów biurowych, środków i artykułów czystościowych dla SP ZOZ w Garwolinie w okresie 12 miesięcy

Data publikacji 2013-12-13
Data zakończenia 2013-12-23 09:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Miejscowość Garwolin
Województwo mazowieckie
Branża
  • Pozostałe druki,
  • Części i akcesoria do maszyn biurowych,
  • Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących,
  • Różny sprzęt i artykuły biurowe,
  • Środki czyszczące i polerujące,
  • Preparaty piorące,
  • Produkty do zmywania naczyń,
  • Torebki i torby z odpadów i resztek polietylenu,
  • Papier toaletowy,
  • Ręczniki papierowe do rąk

Szczegóły

Numer ogłoszenia 271957 / 2013
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301900007, 301240004, 301251105, 301251002, 224580005, 337700008, 337710005, 337610002, 337630006, 398000000, 398313009, 398316002, 398320003, 196400004
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów i materiałów biurowych, środków i artykułów czystościowych dla Szpitala Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Garwolinie w okresie 12 miesięcy.
Zadanie nr 1 Artykuły biurowe
Zadanie nr 2 Materiały eksploatacyjne do drukarek i kserokopiarek
Zadanie nr 3 Druki medyczne i powszechnego użytku
Zadanie nr 4 Artykuły higieniczne
Zadanie nr 5 Środki czystości
Zadanie nr 6 Worki foliowe.
2.Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Oferta może obejmować całość zamówienia lub wybrane pakiety, a jeżeli pakiet obejmuje więcej niż jedną pozycję oferta dla swojej ważności w tym pakiecie musi być złożona na wszystkie pozycje.
3.Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego w postępowaniu zostaną odrzucone.
1.Wszystkie materiały objęte niniejszym zamówieniem muszą być produktami fabrycznie nowymi (nieużywanymi), wolnymi od wad, kompletnymi, oryginalnie zapakowanymi, nie noszącymi śladów otwierana (ingerencji).
2.Artykuły będą dostarczane partiami, stosowanie do potrzeb Zamawiającego na podstawie pisemnych zamówień.
3.Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia w terminie, odpowiednio:
zadanie nr 1, 2, 4, 5 do 2 dni robocze od daty zamówienia
zadanie nr 3, 6 do 5 dni roboczych od daty zamówienia.
4.W przypadku dostarczenia produktu o nieodpowiedniej jakości Wykonawca, zobowiązany będzie do jego wymiany, na produkt o odpowiedniej jakości w terminie 48 godzin (w dni robocze) od dnia otrzymania od Zamawiającego reklamacji.
5.Termin ważności oferowanych środków czystości (zadanie nr 5) minimum 12 miesięcy od daty dostawy.
6.Celem weryfikacji zgodności oferowanego przez Wykonawcę asortymentu z opisem przedmiotu zamówienia, Zamawiający żąda załączenia do oferty próbek dla wybranych pozycji z zadania, odpowiednio
zadanie nr 1 dla pozycji numer 1, 6, 16, 20, 22, 24, 26, 33, 42, 61, 62, 77
wymagana ilość próbek po 2 szt.
zadanie nr 6 dla pozycji numer 1 do 6 wymagana ilość próbek po 2 szt.
7.W przypadku opisania przedmiotu zamówienia przez wskazanie nazw i pochodzenia, Zamawiający dopuszcza złożenie oferty na produkty równoważne. Za równoważne Zamawiający uzna środki i sprzęt o parametrach takich samych lub lepszych od pierwowzoru, posiadające minimum funkcje, zastosowanie i przeznaczenie jakie posiada pierwowzór. Udowodnienie równoważności będzie należało do Wykonawcy (dotyczy zadania nr 1, 3, 4,5, 6).
Dotyczy zadania nr 2 Materiały eksploatacyjne do drukarek i kserokopiarek
1Wykonawca na dostarczone artykuły udzieli gwarancji na okres 12 miesięcy od daty dostarczenia ich do siedziby Zamawiającego.
2Pozycja nr 1 do 14 z formularza asortymentowo cenowego Zamawiający dopuszcza stosowanie tonerów i tuszy równoważnych. Za tonery i tusze równoważne uznaje się fabrycznie nowe tonery i tusze dopuszczone przez producenta określonej drukarki lub kserokopiarki do stosowania w tych urządzeniach, nie powodujące utraty gwarancji.
W przypadku czasowej lub trwałej utraty funkcji użytkowych przez drukarkę wskutek użycia tonera lub tuszu równoważnego, koszt naprawy ponoszony będzie przez Wykonawcę. Wszystkie dostarczone tonery i tusze muszą być oznaczone numerem katalogowym lub innym stosowanym przez producenta, posiadać fabryczne opakowanie oraz zabezpieczenia stosowane przez producentów typu hologram. Sposób opakowania musi umożliwiać identyfikację produktu (ilość, rodzaj, parametry techniczne) bez konieczności naruszania opakowania. Opakowania w których znajdują się tonery muszą posiadać odpowiednie oznaczenie, potwierdzające spełnienie norm dla tonerów monochromatycznych ISO IEC 19752, dla tonerów kolorowych ISO IEC 19798.
W przypadku braku odpowiedniego oznaczenia na opakowaniu, Zamawiający będzie wymagał dostarczenia odpowiedniego dokumentu potwierdzającego spełnienie ww normy. Wy przypadku braku oznaczenia na opakowaniu lub odpowiedniego dokumentu, iż oferowany produkt spełnia wymogi określone przez Zamawiającego, ma on prawo odmówić przyjęcia produktu.
3Pozycja nr 15 do 21 z formularza asortymentowo cenowego oferowane tonery muszą być nowe i oryginalne. Poprzez określenie nowe i oryginalne należy rozumieć tonery i tusze fabrycznie nowe, nieregenowane, wyprodukowane przez producenta drukarki lub kserokopiarki.
4Ewentualne naprawy sprzętu (drukarki i kserokopiarki) wynikłe z winy dostarczonych materiałów eksploatacyjnych pokryje Wykonawca na podstawie faktury i opinii autoryzowanego serwisu producenta sprzętu stwierdzającej, że naprawa wynikła z winy tonera lub wkładu drukującego. Jeżeli czas naprawy będzie dłuższy niż 3 dni Wykonawca dostarczy sprzęt o parametrach nie gorszy niż pobrany celem naprawy. Koszty związane z dostarczonym sprzętem (łącznie z materiałami eksploatacyjnymi do danej kserokopiarki lub drukarki) ponosi Wykonawca.

Opis

Artykuły biurowe - zgodnie z formularze sortymentowo-cenowym (załącznik nr 1 do SIWZ)Materiały eksploatacyjne do drukarek i kserokopiarekDruki medyczne i powszechnego użytkuArtykuły higieniczneŚrodki czystościWorki foliowe

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Ulica ul. Lubelska 50
Nr domu 50
Miejscowość Garwolin
Kod Pocztowy 08-400
Województwo mazowieckie
Tel 25 6844700 w.619; 684 37 08
Fax 25 6844700 w.619; 684 37 08
Internet wwwspzozgarwolin.pl
Regon 71235395400000
E-mail ozp@spzozgarwolin.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 6
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas w miesiącach 12
Wadium Zamawiający nie żąda wniesienia wadium w niniejszym postepowaniu.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień tj. koncesji, zezwolenie lub licencji.
Wiedza Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Potencjał Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zdolne Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Sytuacja Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana przez Komisję Przetargową wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o dokumenty oświadczenia przedłożone przez Wykonawcę zgodnie z wymaganiami Zamawiającego, określonymi w pkt. VI SIWZ na potwierdzenie warunków określonych powyżej.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty potwierdzające Zadanie nr 2: Karta charakterystyki Specyfikacja techniczna produktów, MSDS. Zadanie nr 4: Karta techniczna produktu wystawiona przez producenta Zadanie nr 5: Ulotki informacyjne oferowanych produktów; Karta charakterystyki mieszaniny lub substancji niebezpiecznych dla preparatów niebezpiecznych zarejestrowanych jako produktów biobójczych; Dokumenty dotyczące kosmetyków - dla produktów zakwalifikowanych jako kosmetyki w rozumieniu ustawy z dnia 30 marca 2001 roku o kosmetykach (Dz. U. 2001r. Nr 42 poz. 473 z późniejszymi zmianami) o posiadaniu przyjęcia formularza przekazania danych do Krajowego Systemu Informowania o Kosmetykach wprowadzonych do obrotu na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej.
Inne dokumenty 1.Formularz asortymentowo-cenowy - załącznik nr 1 do SIWZ. 2.Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 2 do SIWZ. 3.Oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia - załącznik 3 do SIWZ. 4.Lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. Nr 50, poz. 331, z późn. zm.) albo informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej (wzór stanowi załącznik nr 4 do SIWZ). 5.Formularz OFERTA - załącznik nr 5 do SIWZ. 6.Parafowany na każdej stronie formularz umowy - załącznik nr 6 do SIWZ. 7.Wykaz podwykonawców - załącznik nr 7 do SIWZ. 8.Ewentualne pełnomocnictwo, jeśli uprawnienie do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę. 9.W przypadku złożenia oferty przez kilka podmiotów występujących wspólnie (konsorcjum), należy złożyć pełnomocnictwo zawierające oświadczenia woli wszystkich członków konsorcjum, wskazujące na osobę umocowaną (np. lider, radca prawny, etc.) do reprezentowania przedsiębiorców w udziale w określonym postępowaniu o zamówienie publiczne i do ich podpisywania w jego imieniu umów. Dokument niniejszy winien wyliczać wszystkich Wykonawców wraz z ich podpisami. Oferta konsorcjum winna zawierać dokumenty, o których mowa w pkt. VI SIWZ każdego z członków konsorcjum osobno.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje zmiany postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy w poniższym zakresie: a) wydłużenie terminu wykonania zamówienia, w przypadku niewykorzystania ilościowego przedmiotu umowy, b) zmniejszenie wynagrodzenia, w przypadku obniżenia przez Wykonawcę ceny przedmiotu umowy, c) zamiana produktu (np. na towar innego producenta) przy zachowaniu tożsamości jego parametrów i właściwości, w przypadku niedostępności na rynku spowodowanej np. zaprzestaniem produkcji).
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.spzozgarwolin.pl
Adres uzyskania siwz Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Garwolinie, ul. Lubelska 50, 08-400 Garwolin, I piętro, pok.136.
Data składania wniosków 23/12/2013
Godzina składania wniosków 09:00
Miejsce Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Garwolinie, ul. Lubelska 50, 08-400 Garwolin, II piętro, Sekretariat
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe nd
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)