Dostawa oraz montaż mebli biurowych i konferencyjnych dla Małopolskiego Centrum Budownictwa Energooszczędnego

Data publikacji 2013-12-13
Data zakończenia 2013-12-23 09:00:00
Instytucja Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki Dział Zamówień Publicznych
Miejscowość Kraków
Województwo małopolskie
Branża
  • Krzesła,
  • Różne siedziska i krzesła,
  • Biurka i stoły,
  • Meble różne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 272013 / 2013
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391211007, 391212008, 391513008, 391120000, 391131008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa wraz z montażem biurek z szafką i szufladą - 5 szt. biurka z wysuwanym panelem - 1 szt. komody kontener biurkowy (2 szuflady) 1 szt. komody 6 szuflad - 2 szt. regałów biurowych częściowo zamykany - 3 szt. półki ściennych z systemem mocowania 2 szt. regałów ściennych z wkładem z drzwiczkami 1 szt., regału ściennego z nadstawką z wkładami 1 szt.
Szczegółowy opis i zakres zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ.
Dostawa wraz z montażem: foteli biurowych - 6 szt. krzeseł konferencyjnych 8 szt. stołu konferencyjnego 1 szt Szczegółowy opis i zakres zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ

Opis

Dostawa wraz z montażem biurek z szafką i szufladą - 5 szt. biurka z wysuwanym panelem - 1 szt. komody kontener biurkowy (2 szuflady) 1 szt. komody 6 szuflad - 2 szt. regałów biurowych częściowo zamykany - 3 szt. półki ściennych z systemem mocowania 2 szt. regałów ściennych z wkładem z drzwiczkami 1 szt., regału ściennego z nadstawką z wkładami 1 szt.
Szczegółowy opis i zakres zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZDostawa wraz z montażem: foteli biurowych - 6 szt. krzeseł konferencyjnych 8 szt. stołu konferencyjnego 1 szt
Szczegółowy opis i zakres zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki Dział Zamówień Publicznych
Ulica ul. Warszawska 24
Nr domu 24
Miejscowość Kraków
Kod Pocztowy 31-155
Województwo małopolskie
Tel 12 628 26 56; 628 22 20
Fax 12 6282072
Internet www.pk.edu.pl
Regon 00000156003300
E-mail zampub@pk.edu.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Uczelnia publiczna
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 2
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 14
Zaliczka Nie
Uprawnienie Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień
Wiedza Zamawiający nie precyzuje szczegółowego warunków
Potencjał Zamawiający nie precyzuje szczegółowego warunków
Zdolne Zamawiający nie precyzuje szczegółowego warunków
Sytuacja Zamawiający nie precyzuje szczegółowego warunków
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty potwierdzające W przypadku oferowania gotowych wyrobów do oferty należy dołączyć :karty katalogowe, foldery lub prospekty oferowanych mebli. Karty katalogowe folder lub prospekt muszą zawierać nazwę producenta, nazwę mebla, nazwę i opis mebla oraz zdjęcie proponowanego mebla. W przypadku oferowania mebli dopiero do produkcji do oferty należy dołączyć : Szczegółowy opis z podaniem materiału użytego do produkcji zamawianego mebla
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, za wyjątkiem zmiany terminu realizacji zamówienia ze względu na: a. przyczyny leżące po stronie Zamawiającego dotyczące np. braku przygotowania miejsca dostawy, b. inne niezawinione przyczyny spowodowane przez tzw. siłę wyższą 2. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają zgody stron w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.pk.edu.pl
Adres uzyskania siwz siedzibie Zamawiającego
Data składania wniosków 23/12/2013
Godzina składania wniosków 09:00
Miejsce w siedzibie Zamawiającego pokój nr 110, budynek W-9, ul. Warszawska 24, 31-155 Kraków
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Projekt realizowany jest w ramach projektu systemowego pn. SPIN - Model transferu innowacji w Małopolsce- 8.2 Transfer wiedzy, 8.2.1 Wsparcie dla współpracy sfery nauki i przedsiębiorstw, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
Czy unieważnienie Nie
Inne dokumenty Wypełniony Formularz oferty,Wypełnioną Kalkulację przedmiotowo - cenową
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)