DOSTAWA MLEKA I PRODUKTÓW MLECZARSKICH DLA DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W KOBYLEJ GÓRZE

Data publikacji 2013-12-13
Data zakończenia 2013-12-23 09:00:00
Instytucja Dom Pomocy Społecznej Kobyla Góra
Miejscowość Kobyla Góra
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Mleko,
  • Śmietana,
  • Masło,
  • Ser świeży,
  • Ser twardy,
  • Jogurt i pozostałe przefermentowane przetwory mleczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 519156 / 2013
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 155110003, 155117000, 155300002, 155120000, 155120000, 155421000, 155440003, 155422001, 155513008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiot zamówienia dotyczy dostawy mleka i produktów mleczarskich, których dokładne wyszczególnienie oraz ilości zawarte zostały w załączniku nr 1 do SIWZ - formularz cenowy oferty.
Podana ilość przedmiotu zamówienia, jest ilością szacunkową i Zamawiający zastrzega sobie możliwość jej zmiany ze względu na aktualne potrzeby. Ewentualne zmiany ilościowe będą uzależnione w szczególności od rzeczywistych potrzeb Domu, bez prawa do roszczeń z tego tytułu przez Wykonawcę.
Wymagania w zakresie przedmiotu zamówienia:
1)każdy produkt wytwarzany będzie zgodnie z ustawą o bezpieczeństwie żywienia i żywności oraz rozporządzeniami wydanymi na jej podstawie,
2) każdy produkt realizowany będzie zgodnie z normami jakościowymi GHP, GMP lub systemem HACCP,
3) każdy dostarczony produkt winien być I klasy, zgodnie z Polską Normą,
4) na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca jest zobowiązany okazać w stosunku do każdego produktu odpowiedni certyfikat zgodności z Polską Normą lub normami europejskimi,
5) produkt dostarczany będzie specjalistycznym transportem, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 19 grudnia 2002r. w sprawie wymagań sanitarnych dotyczących środków do transportu żywności.
Dostawy realizowane będą w dni robocze, co najmniej 3 razy w tygodniu w godz. od 6.00 do 7.00.
Ewentualne zmiany w dostawach zostaną uzgodnione telefonicznie.
Zapotrzebowania asortymentowe będą składane pisemnie, za pośrednictwem faksu bądź zostaną uzgodnione telefonicznie.
Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego na własny koszt, transportem do tego przystosowanym.
Wymagana jest należyta staranność przy realizacji przedmiotu zamówienia.
Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia w okresie wykonywania umowy.
Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość dostaw, zgodność z wymaganiami jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia.
Reklamacje dotyczące stwierdzonych nieprawidłowości, wad, załatwiane będą z należytą starannością, w terminie nie dłuższym niż 3 dni.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Dom Pomocy Społecznej Kobyla Góra
Ulica ul. Tomasza Sikorskiego 1
Nr domu 1
Miejscowość Kobyla Góra
Kod Pocztowy 63-507
Województwo wielkopolskie
Tel 062 7316436
Fax 062 7316218
Internet http://bip.wokiss.pl/ostrzeszowp/
Regon 00029647200000
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 31/12/2014
Wadium Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, gdy Wykonawca złoży oświadczenie zgodne z art. 22 ust. 1 ustawy p.z.p., którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ
Wiedza Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, gdy Wykonawca złoży oświadczenie zgodne z art. 22 ust. 1 ustawy p.z.p., którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ
Potencjał Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, gdy Wykonawca złoży oświadczenie zgodne z art. 22 ust. 1 ustawy p.z.p., którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ
Zdolne Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, gdy Wykonawca złoży oświadczenie zgodne z art. 22 ust. 1 ustawy p.z.p., którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ
Sytuacja Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, gdy Wykonawca złoży oświadczenie zgodne z art. 22 ust. 1 ustawy p.z.p., którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 3 Tak
Inne dokumenty Pozostałe dokumenty składane wraz z ofertą: a) wypełniony i podpisany formularz cenowy oferty, zgodnie z zał. Nr 1 SIWZ, b) zaakceptowany i podpisany projekt umowy wraz z harmonogramem dostaw, stanowiący zał. Nr 3 SIWZ, c) pełnomocnictwo upoważniające do podpisania oferty, pozostałych dokumentów składanych w postępowaniu, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, jeżeli Wykonawcę reprezentuje przedstawiciel firmy, bądź Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, Uwaga: treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający na podstawie art. 144 Pzp dopuszcza możliwość wprowadzenia zmian do umowy: a) mogą one dotyczyć zmiany stawek podatku VAT W takim przypadku cena netto pozostaje bez zmian, ulegnie zmianie stawka podatku VAT obowiązująca zgodnie z przepisami prawa oraz cena brutto. Sytuacja ta dotyczy możliwości obniżenia ceny, jak i jej podwyższenia w przypadku zmiany stawki podatku. W przypadku zaistnienia w/w okoliczności Wykonawca będzie zobowiązany niezwłocznie powiadomić pisemnie Zamawiającego o okolicznościach stanowiących podstawę sporządzenia aneksu do umowy.
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz http://bip.wokiss.pl/ostrzeszowp/
Adres uzyskania siwz Dom Pomocy Społecznej 63-507 Kobyla Góra, ul. T. Sikorskiego1 - budynek administracji, pokój nr 9
Data składania wniosków 23/12/2013
Godzina składania wniosków 09:00
Miejsce Dom Pomocy Społecznej 63-507 Kobyla Góra, ul. T. Sikorskiego1 - budynek administracji, sekretariat pokój nr1
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)