Dostawa materiałów biurowych, papieru i materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących

Data publikacji 2013-12-13
Data zakończenia 2013-12-23 10:00:00
Instytucja Instytut Włókiennictwa
Miejscowość Łódź
Województwo łódzkie
Branża
  • Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących,
  • Różny sprzęt i artykuły biurowe,
  • Drobny sprzęt biurowy

Szczegóły

Numer ogłoszenia 519526 / 2013
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301976428, 301900007, 301251105, 301251002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający parametry oraz szacunkowe ilości materiałów, będących przedmiotem niniejszego zamówienia, przedstawiony został w arkuszu rzeczowo-cenowym stanowiącym załącznik nr 7 do siwz. Wymaga się aby zamawiane materiały były wysokiej jakości. Materiały muszą być fabrycznie nowe, nie mogą nosić znamion użytkowania, nie mogą być regenerowane. Pod pojęciem fabrycznie nowe Zamawiający rozumie produkty wykonane z nowych elementów, bez śladu uszkodzenia, w oryginalnych opakowaniach producenta, z widocznym logo, symbolem produktu i terminem przydatności do użytku.
W przypadku gdy Zamawiający stwierdzi, wady fizyczne w dostarczonym towarze, Wykonawca zobowiązany jest do wymiany produktu na nowy, wolny od wad w terminie 48 godzin (w dni robocze) od momentu zgłoszenia przez zamawiającego o wadliwym produkcie (mailem lub faksem). Wymiana nastąpi w siedzibie Zamawiającego na koszt i ryzyko Wykonawcy.
Termin ważności towarów (przydatności do użycia) musi wynosić minimum 12 miesięcy od daty dostawy.
Dostawy następować będą sukcesywnie na podstawie rzeczywiście zapotrzebowanych przez Zamawiającego ilości.
Wymaga się aby dostarczane materiały eksploatacyjne do urządzeń drukujących:
- zapewniały kompatybilność pracy z urządzeniami Zamawiającego
- zapewniały należyte bezpieczeństwo
- posiadały właściwe opakowanie i oznakowanie (logo producenta, nazwę, typ, symbol, nr katalogowy, opis zawartości, termin przydatności do użycia)
- nie spowodowały utraty praw gwarancji producenta urządzenia do którego są przeznaczone.
W przypadku gdy Zamawiający stwierdzi, iż wydajność, jakość lub niezawodność dostarczonych produktów niekorzystnie odbiega od wymagań producenta urządzenia drukującego, Wykonawca wymieni produkt na nowy. Wykonawca zobowiązany jest do pokrycia kosztów naprawy urządzenia drukującego gdy jego uszkodzenie powstało w wyniku stosowania tonera lub tuszu dostarczonego przez Wykonawcę. Za podstawę żądania przez Zamawiającego naprawy drukarki (włączając w to wymianę bębna lub głowicy) uważa się opinię autoryzowanego serwisu producenta urządzenia drukującego. Naprawa urządzenia drukującego wykonana zostanie w autoryzowanym serwisie producenta urządzenia w ciągu 3 dni od momentu zgłoszenia (faksem) Wykonawcy przez Zamawiającego konieczności wykonania naprawy. Koszty związane z ekspertyzą i naprawą ponosi Wykonawca
Warunki płatności: Zamawiający dokona zapłaty w terminie nie dłuższym niż 30 dni od dnia wystawienia faktury.
Miejsce dostawy: Instytut Włókiennictwa, ul. Brzezińska 5/15, ul. Brzezińska 1/3 i ul. Gdańska 118 w Łodzi

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Instytut Włókiennictwa
Ulica ul. Brzezińska 5/15
Nr domu 5/15
Miejscowość Łódź
Kod Pocztowy 92-103
Województwo łódzkie
Tel 042 6163103
Fax 042 6792638
Internet www.iw.lodz.pl
Regon 00005023900000
E-mail dmatysiak@iw.lodz.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Inny: Instytut Badawczy
Rodzaj zam inny Instytut Badawczy
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 31/12/2014
Wadium W niniejszym postępowaniu nie jest wymagane
Zaliczka Nie
Wiedza Warunek zostanie spełniony jeżeli wykonawca wykaże,że wykonał należycie co najmniej 3 dostawy materiałów biurowych lub materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących o wartości co najmniej 80 000,00 zł brutto każda dostawa w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok potw 1 Tak
Inne dokumenty 1. Oferta zgodnie ze wzorem, który stanowi załącznik nr 1 do SIWZ 2. Wypełniony arkusz rzeczowo -cenowy stanowiący załącznik nr 7 do SIWZ 3. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju. w którym Wy konawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt III.4.3.1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie. w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju. w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub przed notariuszcm. Wymagania z pkt III.4.3.1 co do terminu wystawienia stosuje się odpowiednio
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Istotne postanowienia umowy zawarte są w projekcie umowy stanowiącej załącznik nr 6 do specyfikacji. 1. W przypadku nie wyczerpania przez Zamawiającego całkowitej wartości umowy brutto. Zamawiający dopuszcza przedłużenie terminu realizacji umowy. Termin ten może być przedłużony maksymalnie o 6 m-cy aneksem za zgodą Stron. 2. Wartość cen jednostkowych brutto określonych w załączniku nr 1 do umowy ulegnie zmianie, jeżeli po dniu zawarcia umowy zostanie zmieniona stawka podatku od towarów i usług (VAT) w stosunku do stawki określonej w ofercie. W takim wypadku Wykonawca jest upoważniony do wystawienia faktury VAT uwzględniającej zmienioną stawkę. 3. W przypadku okoliczności określonych w § 18 ust. 3 siwz strony zmienią w formie aneksu całkowitą wartość brutto dla niewykorzystanej części umowy. 4. W przypadku zaprzestania wytwarzania materiałów biurowych, papierów i materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących objętych umową dopuszcza się możliwość zastąpienia ich innymi o co najmniej tych samych parametrach co określone w załączniku nr 1 do umowy bez wzrostu ich ceny jednostkowej.
Kod kryterium B
Kryt 1p 70
Kryt 2 Jakość
Kryt 2p 30
Adres strony internetowej siwz www.iw.lodz.pl
Adres uzyskania siwz Instytut Włókiennictwa ul. Brzezińska 5/15 92-103 Łódź, pok. 209 II piętro
Data składania wniosków 23/12/2013
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Instytut Włókiennictwa ul. Brzezińska 5/15 92-103 Łódź, sekretariat I piętro
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Zamówienie jest w części finansowane ze środków pochodzących z Unii Europejskiej w ramach projektów kluczowych: POIG.01.03.01-00-006/08 Barierowe materiały nowej generacji, chroniące człowieka przed szkodliwym działaniem środowiska, POIG.06.03.01-00-004/08 Funkcjonalne nano- i mikromateriały
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)