Świadczenie usług informatycznych oraz serwisowanie i naprawa sprzętu komputerowego

Data publikacji 2013-12-13
Data zakończenia 2013-12-23 10:00:00
Instytucja Szpital im. Świętej Jadwigi Śląskiej
Miejscowość Trzebnica
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia,
  • Usługi w zakresie sieci komputerowej

Szczegóły

Numer ogłoszenia 519542 / 2013
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 720000005, 727000007, 503120005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia są usługi informatyczne, tj.:
1) zarządzanie, serwis, rozbudowa i konfiguracja sieci LAN, VLAN,
2) obsługa i zarządzanie serwerami Windows Server, Linux, Novell NetWare,
3) utrzymanie filtrowania ruchu ze względu na bezpieczeństwo sieci i wirusy komputerowe,
4) monitorowanie i eliminacja zagrożeń pracy sieci i systemów informatycznych,
5) administrowanie lokalną siecią komputerową z uwzględnieniem bezpieczeństwa danych osobowych w systemie informatycznym,
6) administrowanie, konserwacja i obsługa systemu szpitalnego Hipokrates,
7) administrowanie, konserwacja i obsługa systemu kadrowo-płacowego R2Płatnik PRO, Płatnik ZUS,
8) administrowanie, konserwacja i obsługa systemami do rozliczeń z NFZ mMedica, KS-PPS,
9) administrowanie i konserwacja oprogramowania finansowo-księgowego,
10) administrowanie, konserwacja i obsługa oprogramowania do obsługi magazynu,
11) administrowanie i zarządzanie bazami danych Oracle, Postgres, Firebird, MS SQL,
12) aktywny udział w rozliczaniu świadczeń medycznych z NFZ DOW,
13) nadzór i migrowanie danych pomiędzy systemem szpitalnym a systemem do rozliczeń z NFZ także systemem i bazami danych określonymi w ustawie z dnia 28.IV.2011r. o systemie informacji w ochronie zdrowia(Dz.U Nr 113, poz.657 ze zm.)
14) dokonywanie zmian konfiguracji zainstalowanego oprogramowania pod kątem dostosowywania go do potrzeb Szpitala, w tym w zakresie SIM (System Informacji w Ochronie Zdrowia)
15) pomoc merytoryczna w organizowaniu niezbędnych zakupów sprzętu informatycznego i oprogramowania,
16) instalacja i konfiguracja stacji roboczych do pracy w sieci szpitala,
17) czuwanie nad bezpieczeństwem sieci,
18) świadczenie konsultacji, pomocy, pełnienie funkcji Administratora Systemu Informatycznego na zasadach i warunkach określonych w regulaminie wewnętrznym Szpitala dotyczącym polityki bezpieczeństwa i instrukcji zarządzania systemem informatycznym służącym do przetwarzania danych osobowych oraz doradztwa w zakresie zainstalowanego oprogramowania, sprzętu komputerowego,
19) konfiguracja oprogramowania według życzeń w zakresie możliwości systemu,
20) tworzenie i weryfikacja kopii zapasowych systemów używanych przez Zamawiającego
21) określenie i konsultowanie działań mających na celu rozwój systemu informatycznego Szpitala,
22) administrowanie i obsługa serwera poczty elektronicznej (m.in. zakładanie i likwidowanie kont poczty elektronicznej),
23) rozwijanie i utrzymanie aktualnej strony internetowej Zamawiającego w technologii Flash, HTML, PHP, XML+XSLT,
24) administrowanie i obsługa stron WWW, DNS, w tym m.in.:
- aktualizowanie i modyfikowanie aktualnej strony internetowej Zamawiającego,
- zamieszczanie wskazanych przez pracowników Zamawiającego plików na stronie WWW - niezwłocznie, ale nie później niż w ciągu 3 godzin od chwili poinformowania pracownika Wykonawcy o przesłaniu danego pliku drogą mailową,
25) prowadzenie strony BIP,
26) archiwizacja danych na trwałych i nietrwałych nośnikach,
27) diagnoza i konserwacja sprzętu komputerowego,
28) serwis, naprawa sprzętu komputerowego.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Szpital im. Świętej Jadwigi Śląskiej
Ulica ul. Prusicka 53-55
Miejscowość Trzebnica
Kod Pocztowy 55-100
Województwo dolnośląskie
Tel 71 3120920
Fax 71 3121498
Internet www.szpital-trzebnica.pl
E-mail przetargi@szpital-trzebnica.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Rodz zam U
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas w miesiącach 24
Wadium Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu nie wymaga wniesienia wadium
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek udziału w postępowaniu, określony w art. 22 ust 1 pkt. 1) ustawy PZP, jeżeli złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (art. 22 ust.1 pkt. 1 ustawy PZP). Zamawiający będzie dokonywał oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie przedłożonych w ofercie oświadczeń na zasadzie spełnia/nie spełnia
Wiedza Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek udziału w postępowaniu, określony w art. 22 ust 1 pkt. 2), jeśli złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (art. 22 ust.1 pkt 2 ustawy PZP) oraz przedstawi wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych głównych usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączy dowody, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Z wykazu ma wynikać, że Wykonawca wykonał co najmniej jedną usługę w placówce szpitalnej odpowiadającą swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia (wg załącznika nr 3 do SIWZ). Za usługę odpowiadającą przedmiotowi zamówienia Zamawiający uznaje usługę polegającą na obsłudze minimum następujących systemów: 1) Windows Server, 2) Linux, 3) Hipokrates, 4) R2Płatnik PRO, 5) NFZ mMedica, 6) KS-PPS. Zamawiający uzna ten warunek za spełniony przez Wykonawców zarówno wówczas, gdy wykażą, iż wykonywali czynności polegające na obsłudze wszystkich systemów, o których mowa wyżej w ramach jednej usługi, jak również w sytuacji gdy poszczególne czynności Wykonawcy zrealizowali w ramach kilku usług, pod warunkiem, że przy łącznej ocenie tychże usług Wykonawca wykaże, iż posiada doświadczenie w obsłudze wszystkich wymaganych przez Zamawiającego systemów w placówkach szpitalnych. Zamawiający będzie dokonywał oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie przedłożonych w ofercie dokumentów i oświadczeń na zasadzie spełnia/nie spełnia
Zdolne Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek udziału w postępowaniu, określony w art. 22 ust 1 pkt. 3) ustawy PZP jeżeli złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (art. 22 ust.1 pkt. 3 ustawy PZP) oraz załączy: 1) wykaz osób (wg załącznika nr 4 do SIWZ), które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - minimum 1 osoba posiadająca: -wykształcenie wyższe techniczne w zakresie systemów informatycznych lub pokrewnych, -min. 3 letnie doświadczenie w zawodzie w placówce/placówkach Służby Zdrowia, -wiedzę i min. 2 letnie doświadczenie w zakresie prowadzenia rozliczeń szpitala z płatnikiem (Narodowym Funduszem Zdrowia) 2) oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia. Zamawiający będzie dokonywał oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie przedłożonych w ofercie dokumentów i oświadczeń na zasadzie spełnia/nie spełnia
Sytuacja Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek udziału w postępowaniu, określony w art. 22 ust 1 pkt. 4) ustawy PZP jeżeli złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (art. 22 ust.1 pkt. 4 ustawy PZP) oraz załączy opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Zamawiający będzie dokonywał oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie przedłożonych w ofercie dokumentów i oświadczeń na zasadzie spełnia/nie spełnia
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 10 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 13 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 16 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Inne dokumenty 1) Wypełniony formularz oferty - wg załącznika nr 1 do SIWZ, 2) Dokumenty wymienione w Rozdz. IX pkt. B SIWZ, 3) listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt. 5 ustawy PZP, albo informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ. 4) Wykonawca załączy Pełnomocnictwo (oryginał lub kopię poświadczoną notarialnie) do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą ofertę nie jest osoba upoważniona na podstawie dokumentu wymienionego w pkt. 6 lit. b) SIWZ. 5) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (art. 23 ust. 1 ustawy PZP). Za podmioty występujące wspólnie uważa się spółki cywilne oraz konsorcja. W tym przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika (art. 23 ust. 2 PZP). Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie niniejszego zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność względem Zamawiającego za należyte wykonanie umowy oraz żaden z Wykonawców nie może podlegać wykluczeniu. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia składają jedną ofertę, przy czym: a) wymagane oświadczenia i dokumenty wskazane w Rozdz. IX pkt. B ppkt. 6 SIWZ składa osobno każdy z Wykonawców, b) oświadczenia i dokumenty wskazane w Rozdz. IX pkt B ppkt. 1-4 SIWZ składają Wykonawcy wspólnie. 6) Wykonawca, zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy, może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. W takim przypadku Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą dokumentów dotyczących w szczególności: - zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, - sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, - charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem, - zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Na podstawie art. 144 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w następujących przypadkach na określonych warunkach: a) zmiany danych firmy Wykonawcy lub Zamawiającego (np. adresu, nazwy itd.) w przypadku m.in. przejęć, przekształceń aneks do niniejszej umowy może dotyczyć zmiany danych Wykonawcy lub Zamawiającego, b) zmiana wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT c) po upływie roku obowiązywania umowy - może nastąpić waloryzacja wynagrodzenia Wykonawcy, nie więcej niż o wskaźnik wzrostu cen towarów i usług konsumpcyjnych określonych w Komunikacie Prezesa GUS (tzw. wskaźnik inflacji) za rok ubiegły, d) gdy konieczność wprowadzenia zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, e) gdy zmiany są korzystne dla Zamawiającego.
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.szpital-trzebnica.pl
Adres uzyskania siwz Szpital im. Św. Jadwigi Śląskiej w Trzebnicy, ul. Prusicka 53-55, 55-100 Trzebnica
Data składania wniosków 23/12/2013
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Ofertę należy przesłać lub złożyć w siedzibie Zamawiającego, w Sekretariacie Dyrektora. Oferty będą przyjmowane w dni powszednie, w godzinach: 7.30 - 14.00
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)