Dostawa artykułów spożywczych w 2014r.

Data publikacji 2013-12-13
Data zakończenia 2013-12-20 09:00:00
Instytucja Zespół Szkół Nr 5 im. Jana Pawła II
Miejscowość Lublin
Województwo lubelskie
Branża
  • Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne,
  • Owoce, warzywa i podobne produkty,
  • Warzywa przetworzone,
  • Produkty mleczarskie,
  • Różne produkty spożywcze,
  • Części lamp i sprzętu oświetleniowego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 519972 / 2013
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 151100002, 155000003, 158000006, 151000009, 153000001, 32100006, 153310007, 32100006, 31425003, 151120006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów spożywczych do Zespołu Szkól nr 5 im. Jana Pawła II w Lublinie z podziałem na części:
Część I : Dostawa warzyw i owoców
Część II: Dostawa artykułów mleczarskich
Część III: Dostawa artykułów mięsnych i wędliniarskich
Część IV: Dostawa artykułów ogólnospożywczych
Część V: Dostawa drobiu i wyrobów drobiowych
Część VI: Dostawa jaj
Część VII: Dostawa pieczywa i artykułów piekarniczych
Część VIII: Dostawa warzyw kiszonych.
Część IX: Dostawa mrożonek
Część X : Dostawa ziemniaków

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Zespół Szkół Nr 5 im. Jana Pawła II
Ulica ul. Elsnera 5
Nr domu 5
Miejscowość Lublin
Kod Pocztowy 20-854
Województwo lubelskie
Tel 81 740 40 19
Fax 81 740 40 19
Internet www.zs5.lublin.pl
Regon 00018759900000
E-mail sekretariat@zs5.lublin.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Inny: jednostka budżetowa
Rodzaj zam inny jednostka budżetowa
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 10
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Tak
Zam uzupelniajace Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających w wysokości do 20% wartości zamówienia na zasadach określonych w załączniku nr 3 do SIWZ.
Czas D
Data zakończenia 31/12/2014
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia warunków udziału w postepowaniu będzie przeprowadzona w oparciu o przedłożone przez wykonawcę dokumenty i oświadczenia zgodnie z formułą spełnia/ nie spełnia.
Wiedza Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia warunków udziału w postepowaniu będzie przeprowadzona w oparciu o przedłożone przez wykonawcę dokumenty i oświadczenia zgodnie z formułą spełnia/ nie spełnia.
Potencjał Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia warunków udziału w postepowaniu będzie przeprowadzona w oparciu o przedłożone przez wykonawcę dokumenty i oświadczenia zgodnie z formułą spełnia/ nie spełnia.
Zdolne Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia warunków udziału w postepowaniu będzie przeprowadzona w oparciu o przedłożone przez wykonawcę dokumenty i oświadczenia zgodnie z formułą spełnia/ nie spełnia.
Sytuacja Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia warunków udziału w postepowaniu będzie przeprowadzona w oparciu o przedłożone przez wykonawcę dokumenty i oświadczenia zgodnie z formułą spełnia/ nie spełnia.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy W zakresie określonym w załączniku nr 3.
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.zs5.lublin.pl
Adres uzyskania siwz Zespół Szkół nr 5 im. Jana Pawła II w Lublinie, ul. Elsnera 5, 20-854 Lublin
Data składania wniosków 20/12/2013
Godzina składania wniosków 09:00
Miejsce Zespół Szkół nr 5 im. Jana Pawła II w Lublinie, ul. Elsnera 5, 20-854 Lublin sekretariat pokój 116
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)