Budowa w Katowicach Sieci Publicznych Punktów Dostępu do Elektronicznych Usług Administracji Publicznej- etap III

Data publikacji 2013-12-16
Data zakończenia 2014-01-14 09:00:00
Instytucja Miasto Katowice
Miejscowość Katowice
Województwo śląskie
Branża
  • Wyroby elektryczne,
  • Aparatura odbiorcza do radiotelefonii lub radiotelegrafii,
  • Lokalna sieć komputerowa,
  • Urządzenia sieciowe,
  • Kable światłowodowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 521270 / 2013
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 324100000, 316825304, 323442101, 324200003, 325620000, 442122616, 453100003, 794212003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

W ramach zamówienia wykonawca zobowiązany jest do:
zaprojektowania, wybudowania i instalacji sieci kratowej hotspotów składającej się z 2 podstawowych poziomów: sieci szkieletowej oraz sieci dostępowej:
1) pięciu linków radiowych 5,8 GHz,
2) systemu dostępowego WiFi MESH,
3) pozostałych urządzeń sieciowych
w ścisłym centrum miasta w rejonie ulic i placów:
Pl. Wolności, ul. 3 Maja (całość), Rynek, ul. Mariacka (całość), plac przy ul. Sokolskiej od strony byłego EMPiK, Al. Korfantego od Ronda do Spodka, ul. Stawowa (całość), plac przed byłym budynkiem EMPIK-u od strony ulicy Stawowej, Pl. Szewczyka, ul. Staromiejska (całość), ul. Dworcowa - od ulicy Świętego Jana do ulicy Dyrekcyjnej, Pl. Andrzeja, Pl. Miarki,
w oparciu o Program Funkcjonalno - Użytkowy:
1) wykonanie projektu radiowej sieci kratowej hotspotów;
2) uzyskanie w imieniu miasta Katowice niezbędnych pozwoleń budowlanych i radiowych zgodnie z opracowanym projektem sieci;
3) dostawę urządzeń i oprogramowania do wybudowania zaprojektowanej sieci radiowej i zarządzania nią;
4) montaż i uruchomienie w miejscach wskazanych w opracowanym przez wykonawcę projekcie dostarczonych urządzeń sieci radiowej wraz z oprogramowaniem do zarządzania siecią;
5) uruchomienie sieci hot spotów;
6) uruchomieniem całej zrealizowanej kratowej sieci WiFi .
Przedmiot zamówienia został określony z uwzględnieniem postanowień rozdziału 2 ustawy.
W ramach zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do stosowania zasad informacji i promocji, zgodnie z wymogami dla projektów współfinansowanych z funduszy strukturalnych, a w szczególności do
1) umieszczenia na obudowach montowanych urządzeń nalepek oraz do umieszczenia na słupach, na których zostaną zamontowane urządzenia radiowe tabliczek informacyjnych:
- obowiązujący logotyp Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013 z logotypem Unii Europejskiej (z wyrażeniem UNIA EUROPEJSKA Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego) oraz logo Miasta Katowice;
- nazwę projektu z informacją o współfinansowaniu umowy przez Unię Europejską poprzez zapis: Projekt współfinansowany przez: Unią Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego;
wg wzoru uzgodnionego z Zamawiającym;
2) w miejscach w których umieszczone zostania tabliczki informacyjne jak określono w podpunkcie 1) wykonawca będzie zobowiązany umieścić informację o strefie bezpłatnego dostępu do Internetu.
3) Szczegółowy zakres prac określa:
a) Program Funkcjonalno - Użytkowy - załącznik nr 9 do SIWZ,
b) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 10 do SIWZ
c) Projekt umowy - załącznik nr 7 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Miasto Katowice
Ulica ul. Młyńska 4
Nr domu 4
Miejscowość Katowice
Kod Pocztowy 40-098
Województwo śląskie
Tel 32 2593302
Fax 32 2593303
Internet www.katowice.eu
E-mail bzp@um.katowice.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas w miesiącach 9
Wadium Wykonawca powinien zgodnie z art. 45 ust. 3 ustawy przed upływem terminu składania ofert wnieść wadium przetargowe w wysokości 25.000 zł. 1. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620). 2. Miejsce wniesienia wadium. a) Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy na nw. konto Urzędu Miasta Katowice: ING Bank Śląski S.A. VII Oddział w Katowicach ul. Sokolska 34 nr 58 1050 1214 1000 0007 0000 5481 z dopiskiem - wadium dla zamówienia pn. Budowa w Katowicach Sieci Publicznych Punktów Dostępu do Elektronicznych Usług Administracji Publicznej - etap III. b) Ksero dowodu wpłaty wadium należy załączyć do oferty. c) Dokument potwierdzający wniesienie wadium w innej formie niż pieniądzu (gwarancje lub poręczenia - bezwarunkowe i płatne na pierwsze żądanie) winien być zdeponowany w Wydziale Księgowo - Rachunkowym (Katowice ul. św. Jana 5 - I piętro w godzinach 8:00-14.00. Wykonawca winien w chwili jego deponowania, posiadać kserokopię, na której Zamawiający potwierdzi odbiór. Ta potwierdzona kopia powinna być załączona do oferty.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku ponieważ przepisy prawa nie wymagają takich uprawnień;
Wiedza tj. w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych - wykonują, dostawy i usługi w zakresie - min. jedną usługę zaprojektowania radiowej sieci kratowej oraz - realizacji min. jednej sieci kratowej w technologii MESH obejmującą przynajmniej 10 punktów dostępowych wraz z dostawą, instalacją i uruchomieniem sprzętu komputerowego z oprogramowaniem do zarządzania tą siecią. oraz przedłożą dowody czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Wykonawca może wykazać spełnienie powyższych warunków łącznie - tj. że zaprojektował i wykonał min 1 sieć kratową z min. 10 punktami dostępowymi. Sposób oceny spełniania warunków wymaganych od wykonawców będzie dokonywany na podstawie przedłożonych w ofercie dokumentów wymienionych w części IV oraz będzie zgodny z formułą SPEŁNIA / NIE SPEŁNIA.
Potencjał Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie;
Zdolne tj. dysponują osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrole jakości lub kierowanie robotami budowlanymi tj. a) posiadającymi uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie odpowiadające wymaganiom określonym w ustawie Prawo Budowlane lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów w specjalnościach jn: - telekomunikacyjnej bez ograniczeń; w przypadku gdy wskazana osoba będzie posiadała uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, należy wykazać, że posiada uprawniania budowlane w telekomunikacji bez ograniczeń w specjalności radiowej, dotyczącej obiektów nadawczych, radiofonii i telewizji naziemnej oraz nadawczych i odbiorczych obiektów radiokomunikacyjnych oraz - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych bez ograniczeń; Ww. wymagania będzie uważać się za spełnione, jeśli jedna osoba będzie spełniała oba warunki. b) posiadającymi certyfikat zaawansowanego inżyniera sieciowego do konfigurowania urządzeń będących w posiadaniu Zamawiającego; Zamawiający informuje, że posiada urządzenia sieciowe firmy CISCO, PALOALTO i JUNIPER. W/w warunek zostanie spełniony również, jeżeli różne osoby będą posiadały jeden lub dwa z wymienionych certyfikatów i w sumie będą posiadać wszystkie wymienione. Sposób oceny spełniania warunków wymaganych od wykonawców będzie dokonywany na podstawie przedłożonych w ofercie dokumentów wymienionych w części IV oraz będzie zgodny z formułą SPEŁNIA / NIE SPEŁNIA.
Sytuacja tj: wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytowa kształtuje się w wysokości 700.000 zł. Sposób oceny spełniania warunków wymaganych od wykonawców będzie dokonywany na podstawie przedłożonych w ofercie dokumentów wymienionych w części IV oraz będzie zgodny z formułą SPEŁNIA / NIE SPEŁNIA.
Oswiadczenie potwierdzenia 5 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia opis 5 wykaz wykonanych (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonywanych) dostaw i usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Wykaz należy sporządzić według wzoru stanowiącego załącznik do specyfikacji. Uwaga 1. Dowodami, o których mowa wyżej, są: a) poświadczenie z tym, że w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw lub usług okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo ofert, b) oświadczenie wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia o którym mowa w ppkt. a, c) w przypadku, gdy zamawiający jest podmiotem na rzecz którego dostawy lub usługi wskazane w wykazie, o którym mowa wyżej, zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa w ppkt a lub b niniejszego punktu. Uwaga 2. W okresie do 20 lutego 2014 w miejsce poświadczeń, o których mowa wyżej wykonawca może przedłożyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie dostaw lub usług.
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 10 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 12 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 15 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok potw 1 Tak
Dok potw 2 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty potwierdzające opis proponowanego rozwiązania z podaniem typów urządzeń radiowych, jakie będą wykorzystane w projekcie, b) zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty tj. sprzęt sieciowy i komputerowy oraz wyposażenie odpowiadają normom bezpieczeństwa CE a urządzenia radiowe są dopuszczone do pracy na terenie Polski lub Unii Europejskiej. Uwaga 1. Wykonawca może zamiast zaświadczeń, o których mowa w podpunkcie b) złożyć równoważne zaświadczenie wystawione przed podmioty mające siedzibę w innym państwie członkowskim Europejskiego Obszaru Gospodarczego. Uwaga 2. Wykonawca może zamiast zaświadczeń, o których mowa podpunkcie b) złożyć inne dokumenty potwierdzające odpowiednio stosowanie przez wykonawców równoważnych środków zapewnienia jakości.
Inne dokumenty 1. Ofertę na formularzu oferty, o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik do specyfikacji wraz z oświadczeniem, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu. 2. Wykonawca zobowiązany jest załączyć do swojej oferty kalkulację ceny ofertowej wg wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ. 3. Dowód wniesienia wadium. 4. W przypadku gdy wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia (np. spółki cywilne, konsorcja) - wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Fakt ustanowienia pełnomocnika należy udokumentować dołączeniem pełnomocnictwa podpisanego przez wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Pełnomocnictwo winno być w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. 5. Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 6. Sytuacja ekonomiczna i finansowa wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienia będzie oceniana łącznie, co oznacza, że w szczególności : - W zakresie posiadanych środków - zsumowaniu będą podlegały środki finansowe, którymi dysponują wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie, których wysokość łącznie nie będzie niższa niż 700 000,00 zł., lub których zdolność kredytowa będzie nie mniejsza niż 700 000,00 zł. 7. W przypadku gdy wykonawcą wspólnie ubiegającym się o zamówienie jest konsorcjum w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia takiego wykonawcy z postępowania dokumenty wymienione w pkt III.4.2) a także III.4.3) (o ile dotyczy) należy przedstawić dla każdego z partnerów konsorcjum osobno. 8. W przypadku gdy wykonawcą wspólnie ubiegającym się o zamówienie jest spółka cywilna, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia takiego wykonawcy z postępowania dokumenty wymienione w pkt III.4.2) a także III.4.3) (o ile dotyczy) należy przedstawić dla każdego ze wspólników spółki osobno, z tym że: - zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego należy przedstawić osobno dla spółki w zakresie podatku VAT i osobno dla wspólników w zakresie podatku dochodowego, - zaświadczenie właściwego oddziału ZUS lub KRUS należy przedstawić osobno dla wspólników spółki oraz w przypadku gdy spółka cywilna zobowiązana jest do odprowadzania składki ZUS - również dla spółki. 9. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wykaz usług o którym mowa w pkt III.4.1) składają w/w wykonawcy wspólnie . 10. Dokumenty, dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej określone w punkcie III.4.3) wraz z ofertą winien przedłożyć każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 11. W przypadku określonym w punkcie III.4.1) - pisemne zobowiązanie tych podmiotów, że oddane zostaną do dyspozycji Wykonawcy niezbędne zasoby na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia wg wzoru stanowiącego załącznik do specyfikacji. 12. Jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, zamawiający, w celu oceny, czy wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów wymaga załączenia do oferty dokumentów dotyczących w szczególności: - zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; - sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę przy wykonaniu zamówienia; - charakteru stosunku jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem; - zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. 13. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia w szczególności, przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 14. W sytuacji gdy przedmiotem udostępnienia przez podmiot trzeci są zasoby nierozerwalnie związane z podmiotem ich udzielającym (np. doświadczenie), które nie mogą być przedmiotem samodzielnego obrotu - konieczne jest wykazanie zaangażowania tego podmiotu w wykonanie zamówienia . W tym przypadku w zobowiązaniu o którym mowa w art.22 ust.1 pkt 4 Ustawy (wzór którego stanowi załącznik do SIWZ) należy określić czego zobowiązanie dotyczy, a także winno ono wskazywać: zakres zobowiązania , sposób w jaki będzie wykonane a także na jakich zasadach będzie polegało uczestnictwo innego podmiotu w wykonywaniu zamówienia. W przypadku posługiwania się potencjałem innego podmiotu dla wykazania doświadczenia wykonawcy forma współpracy pomiędzy wykonawcą a tym podmiotem winna uwzględniać specyfikę tych prac.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zmiana postanowień umowy może nastąpić wyłącznie na warunkach określonych poniżej: a) Zamawiający z ważnych przyczyn nie dających się przewidzieć w chwili zawarcia umowy, wstrzyma wykonanie prac; b) nastąpi zmiana obowiązującej stawki VAT; c) w związku z zaistnieniem przyczyn niezależnych od Wykonawcy zaistnieje konieczność zmiany terminu i/lub harmonogramu wykonania przedmiotu umowy; d) zaistniały przyczyny niezależne od działania stron, których przy zachowaniu wszelkich należytych środków nie można uniknąć ani im zapobiec. Zmiana umowy może nastąpić za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie, pod rygorem nieważności.
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz http://bip.um.katowice.pl
Adres uzyskania siwz Urząd Miasta katowice, Wydział Informatyki ul.Młyńska 4, 40-098 Katowice pokój 316 (III piętro)
Data składania wniosków 14/01/2014
Godzina składania wniosków 09:00
Miejsce Urząd Miasta Katowice, Wydział Informatyki ul. Młyńska 4, 40-098 Katowice, pokój 316 (III piętro)
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Zamówienie jest współfinansowane przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego w ramach projektu Budowa w Katowicach Sieci Publicznych Punktów Dostępu do Elektronicznych Usług Administracji Publicznej - etap III w ramach Działania 2.1. Infrastruktura społeczeństwa informacyjnego Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013.
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)