Udzielenie wsparcia w czynnościach wdrożeniowych Zintegrowanego Systemu Rachunkowości i Kadr (ZSRK) w obszarach HR Kadry i HR Płace dla pracowników jednostek sądownictwa.

Data publikacji 2013-12-16
Data zakończenia 2013-12-24 10:00:00
Instytucja Sąd Apelacyjny we Wrocławiu
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia

Szczegóły

Numer ogłoszenia 521992 / 2013
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 720000005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego usług wsparcia adresowanych dla pracowników jednostek sądownictwa powszechnego - zwanych dalej użytkownikami, we wdrożeniu w obszarach HR Kadry i HR Płace ZSRK - Zintegrowany System Rachunkowości i Kadr wykonywany na rzecz Ministerstwa Sprawiedliwości, zgodnie z Umową nr 10 z dnia 1 sierpnia 2011 r., z którego korzysta Zamawiający. Usługi wsparcia we wdrożeniu ZSRK będą polegały w szczególności na udzielaniu użytkownikom systemu ZSRK profesjonalnej pomocy w korzystaniu z systemu ZSRK; w oparciu o funkcjonalności jakie posiada system ZSRK, z uwzględnieniem zadań jakie należy wykonać na indywidualnych danych posiadanych i wykorzystywanych przez użytkowników w obszarach HR Kadry i HR Płace, opartego na oprogramowaniu firmy SAP AG w lokalizacjach wskazanych przez zamawiającego dla grup użytkowników.
2. Wsparcie będzie świadczone przez Wykonawcę w wymiarze 188 dni roboczych konsultantów łącznie w okresie stycznia 2014 r., zgodnie z załączonym harmonogramem, stanowiącym załącznik nr 2 do projektu umowy.
3. Wspieranie moduły SAP w ramach wsparcia:
PA - Administracja kadrami,
OM- Zarządzanie strukturą organizacyjną,
PE - Zarządzanie kompetencjami,
PT- Zarządzanie czasem pracy,
PY - Płace, wynagrodzenia z tyt. postępowania sądowego,
ZFSS- obsługa Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych oraz PKZP,
UCP- Obsługa funduszu bezosobowego,
PCP- Planowanie kosztów osobowych,
ESS/ MSS- Portal pracowniczy,
BW- Hurtowania danych, sprawozdania.
4. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
1) opis organizacji procesu wsparcia,
2) cele i zasady prowadzenia wsparcia m.in. opis podejścia Wykonawcy do świadczenia wsparcia oraz zadania do realizacji przez Zamawiającego w poszczególnych obszarach wsparcia,
3) wsparcie użytkowników w korzystaniu z modułu ZSRK HR Płace przy naliczaniu wynagrodzeń osobowych oraz bezosobowych w sądach powszechnych wdrażających system ZSRK oraz wsparcie użytkowników w bieżącej ewidencji zdarzeń kadrowych w ZSRK moduł HR Kadry. Wskazanie procesów wymagających wsparcia znajduje się w załączniku nr 2.
5. W przypadku wykonywania usług w siedzibie Zamawiającego, zapewni on konsultantom Wykonawcy pomieszczenie (z możliwością zalogowania do systemu ZSRK, Aplikacji lokalnej) i dostęp do Internetu, w celu umożliwienia wykonania usług stanowiących przedmiot zamówienia.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Sąd Apelacyjny we Wrocławiu
Ulica ul. Energetyczna 4
Nr domu 4
Miejscowość Wrocław
Kod Pocztowy 53-330
Województwo dolnośląskie
Tel 071 7987777
Fax 071 7987714
Internet www.wroclaw.sa.gov.pl
E-mail janusz.semp@wroclaw.sa.gov.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał
Rodz zam U
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 29/01/2014
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
Wiedza Zamawiający uzna za spełniony warunek posiadania wiedzy i doświadczenia w przypadku, gdy Wykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje: a) co najmniej 1 projekt w zakresie usług wsparcia podczas eksploatacji systemu SAP ERP, który obejmował co najmniej przeprowadzenie warsztatów oraz rozwiązywanie bieżących problemów w Obszarach kadr i płac w organizacji zatrudniającej co najmniej 1000 pracowników, o wartości nie mniejszej niż 200 tys. zł brutto.
Potencjał Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zdolne Wykonawca potwierdzi dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Zamawiający uzna za spełniony warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobami, które będą osobiście wykonywały przedmiot zamówienia, w tym: a) co najmniej 5 (pięcioma) konsultantami w obszarze SAP ERP HR / HR-PY / HR-PA, którzy w okresie ostatnich pięciu lat uczestniczyli jako konsultanci wiodący, w co najmniej trzech zakończonych projektach związanych z wdrażaniem modułu HR w systemie SAP lub posiadają certyfikat potwierdzający zdanie z wynikiem pozytywnym Międzynarodowego Egzaminu Certyfikacyjnego SAP dotyczącego modułu HR, b) oraz co najmniej 7 (siedmioma) konsultantami w obszarze SAP HR / HR-PY, którzy w okresie ostatnich pięciu lat uczestniczyli w projektach związanych z wdrażaniem modułu HR w systemie SAP lub posiadają certyfikat potwierdzający zdanie z wynikiem pozytywnym Międzynarodowego Egzaminu Certyfikacyjnego SAP dotyczącego modułu HR; c) co najmniej 4 (czterema) konsultantami w obszarze SAP ABAP, posiadających certyfikat potwierdzający zdanie z wynikiem pozytywnym Międzynarodowego Egzaminu Certyfikacyjnego SAP dotyczącego ABAP;
Sytuacja Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Inne dokumenty Wykonawca musi posiadać aktualne certyfikaty producenta oprogramowania SAP, potwierdzające kompetencje, w zakresie co najmniej: a) status Partnera SAP - Channel Partner lub Services Partner, b) certyfikacja SAP dla organizacji Wykonawcy w obszarze usług i wsparcia (Partner Center of Expertise). Do oferty należy załączyć oryginały lub kopie dokumentów o których mowa powyżej. Dokumenty winny być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zmiana dat przeprowadzenia usług wsparcia oraz ich lokalizacji nie stanowi zmiany Umowy. Zamawiający jest uprawniony do zmiany daty oraz lokalizacji realizacji usługi wsparcia z 3 - dniowym wyprzedzeniem. Zmiana, o której mowa powyżej, będzie dokonywana przez osoby upoważnione do realizacji niniejszej Umowy, wskazane w § 4 ust. 4. 2. W przypadku gdy do dnia, w którym zgodnie z harmonogramem miały zostać zakończone usługi wsparcia, Zamawiający nie wykorzysta wszystkich przysługujących mu dni świadczenia wsparcia, Strony przedłużą aneksem termin realizacji umowy z tym że termin ten nie może przekroczyć 28 lutego 2014 r. oraz wskażą terminy i lokalizację świadczenia usług wsparcia, w celu zrealizowania wszystkich dni roboczych konsultantów, o których mowa w § 1 ust. 2 umowy
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.wroclaw.sa.gov.pl
Adres uzyskania siwz Sąd Apelacyjny we Wrocławiu, 53 - 333 Wrocław, ul. Powstańców Śląskich 124, pok. 15
Data składania wniosków 24/12/2013
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Sąd Apelacyjny we Wrocławiu, 53 - 330 Wrocław, ul. Energetyczna 4, Biuro Obsługi Interesanta.
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)