Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Zarząd Mienia m. st. Warszawy, jednostka budżetowa
|
Ulica |
ul. Jana Kazimierza 62
|
Nr domu |
62
|
Miejscowość |
Warszawa
|
Kod Pocztowy |
01-248
|
Województwo |
mazowieckie
|
Tel |
0-22 8368103, 8773874
|
Fax |
8368061
|
Internet |
www.zmw.waw.pl
|
Regon |
01095607300000
|
E-mail |
jmaliszewski@zmw.waw.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Inny: Jednostka budżetowa m.st. Warszawy
|
Rodzaj zam inny |
Jednostka budżetowa m.st. Warszawy
|
Rodz zam |
B
|
Czy częsci |
Nie
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Tak
|
Zam uzupelniajace |
Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, polegających na zwiększeniu zakresu prac do 50 % wartości zamówienia. Zamówieniami uzupełniającymi mogą być objęte roboty tego samego rodzaju na terenie Portu Czerniakowskiego lub innych terenach położonych nad Wisłą w Warszawie.
|
Czas |
Obowiązuje termin
|
Okres trwania zamówienia |
300
|
Wadium |
Każda oferta musi być opatrzona wadium w wysokości 15 000,00 zł. słownie piętnaście tysięcy złotych
|
Zaliczka |
Nie
|
Wiedza |
Wykonawca musi wykazać się wiedzą i doświadczeniem w wykonaniu (zakończeniu) w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali należycie co najmniej 1 robotę budowlaną obejmującą swoim zakresem projekt i budowę lub przebudowę instalacji lub sieci teletechnicznych/elektrycznych średniego i niskiego napięcia o wartości minimum 2,0 mln zł brutto lub w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali należycie każdą z wymienionych poniżej robót: co najmniej 1 robotę budowlaną obejmującą swoim zakresem budowę lub przebudowę instalacji lub sieci elektrycznych średniego i niskiego napięcia o wartości minimum 1,5 mln zł brutto oraz co najmniej 1 robotę budowlaną obejmującą swoim zakresem budowę lub przebudowę instalacji monitoringu zewnętrznego, w tym min. 15 kamer i/lub 15 punktów dostępu sieci wifi (Access Point) o wartości minimum 0,6 mln zł brutto oraz w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali należycie każdą z wymienionych poniżej usług: co najmniej 2 usługi projektowe polegające na przygotowaniu projektu instalacji lub sieci elektrycznych średniego i niskiego napięcia o wartości min 120 tys. zł brutto oraz co najmniej 1 usługę projektową polegającą na przygotowaniu projektu instalacji lub sieci teletechnicznych oraz instalacji monitoringu zewnętrznego, w tym min. 15 kamer i/lub 15 punktów dostępu sieci wifi (Access Point) o wartości min 50 tys. zł brutto. Spełnienie ww. warunku Zamawiający oceniał będzie wg formuły (spełnia-nie spełnia) na podstawie załączonego do oferty wykazu, określonego w poz. 7.1.4 SIWZ, sporządzonego wg wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ i załączonych dokumentów potwierdzających, że wymienione w nim roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
|
Zdolne |
Wykonawca musi wykazać, że dysponuje: co najmniej 1 osobą przewidzianą do pełnienia funkcji kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane do sprawowania samodzielnych funkcji zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 ze zmianami) i rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2006 r. Nr 83, poz. 578 ze zm.) w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych albo posiadającą inne uprawnienia odpowiadające powyższym, wydane na podstawie przepisów obowiązujących w czasie wydania uprawnień. Wymagany jest min. 3 letni staż pracy na stanowisku kierownika budowy oraz co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do sprawowania samodzielnych funkcji zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 ze zmianami) i rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2006 r. Nr 83, poz. 578 ze zm.) w specjalności telekomunikacyjnej. Osoby te muszą należeć do właściwej izby samorządu zawodowego. Spełnianie ww. warunku oceniane będzie wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie przedłożonego w ofercie stosownego oświadczenia Wykonawcy (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ), że ww. osoby będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia oraz Wykazu osób (sporządzonego wg wzoru stanowiącego załącznik nr 9 do SIWZ).
|
Sytuacja |
Wykonawca musi wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował środkami finansowymi lub zdolnością kredytową w wysokości nie mniejszej niż 500 000 PLN (pięćset tysięcy zł.).
|
Oswiadczenie potwierdzenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 9 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 10 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 12 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 15 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Inne dokumenty |
1. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy (sporządzony wg wzoru zamieszczonego na stronie internetowej Zamawiającego) 2. Pełnomocnictwo, dla osoby podpisującej wniosek, do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy (jeżeli reprezentuje go pełnomocnik) oraz pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia -oryginał lub kopia poświadczona notarialnie. 3. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia - jeżeli wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków - oryginał lub kopia poświadczona notarialnie. 4. Wypełnioną tabelę elementów scalonych stanowiącą załącznik nr 10 do SIWZ.
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
1. odmiennych od przyjętych w dokumentacji projektowej warunków geologicznych (kategorie gruntu) i warunków terenowych (istnienie podziemnych urządzeń, instalacji czy obiektów infrastrukturalnych), 2. konieczności usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, 3. wstrzymania, zawieszenia robót przez Zamawiającego, 4. zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy, 5. zmian stawki urzędowej podatku VAT, przy czym zmianie ulega kwota podatku VAT i kwota brutto, 6. zmian treści o charakterze informacyjno-instrukcyjnym, niezbędnych dla sprawnej realizacji umowy, w szczególności zmian dotyczących numeru rachunku bankowego Wykonawcy lub Zamawiającego, zmiany osób upoważnionych do kontaktów, zmiany osób odpowiedzialnych za potwierdzenie prawidłowej realizacji zamówienia wraz z numerami telefonu, faksu, adresu poczty elektronicznej, 7. zmian Tabeli elementów scalonych spowodowanych przyczynami technicznymi lub technologicznymi, 8. zmian zakresu robót wynikających z konieczności koordynacji tych robót z innymi zamierzeniami inwestycyjnymi Zamawiającego, 9. przesunięcie terminu wykonania umowy wynikłe z: zaistnienia zdarzeń o charakterze siły wyższej, niezależnych od Stron umowy, które uniemożliwiłyby terminowe wykonanie zobowiązań; wniesienia od uzyskanych aktów administracyjnych dotyczących któregokolwiek z etapów realizacji dokumentacji projektowej odwołań, zażaleń, skarg itp.; opóźnienia Zamawiającego w zajęciu stanowiska w sprawach dotyczących realizacji przedmiotu umowy, w sytuacji gdy zgodnie z postanowieniami umowy lub zgodnie z wymogami obowiązujących przepisów prawa, obowiązek zajęcia stanowiska spoczywa na Zamawiającym; zmiany będącej następstwem działania organów administracji, tj. przekroczenia terminów określonych prawnie na wydanie przez organy administracji zezwoleń, decyzji; konieczności wykonania robót zamiennych lub w przypadku konieczności wprowadzenia zmian do dokumentacji projektowej na wniosek Zamawiającego, w wyniku których konieczne będzie wydłużenie realizacji przedmiotu umowy; w przypadku braku możliwości uzyskania przez Wykonawcę wymaganych uzgodnień, decyzji, zajętości pasów drogowych w terminie umownym z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, przy zachowaniu przez Wykonawcę należytej staranności; ujawnienia w trakcie realizacji robót urządzeń, elementów instalacji, konstrukcji, przedmiotów niebezpiecznych, których istnienia albo lokalizacji nie wykazywała dokumentacja geodezyjna; udzielenia Wykonawcy zamówień dodatkowych, których wykonanie jest niezbędne do wykonania zamówienia podstawowego; wstrzymania robót lub przerw w ich prowadzeniu stanowiących następstwa nieszczęśliwych wypadków dotyczących pracowników Wykonawcy i Zamawiającego oraz osób trzecich, a pozostających w związku z prowadzonymi robotami; występowania temperatur powietrza poniżej -0 °C w porze dziennej, utrzymywania się pokrywy śnieżnej i /lub lodowej, występowania intensywnych opadów uniemożliwiających realizację robót; opóźnienia w przyłączeniu obiektów i przyłączy do sieci ogólnomiejskich przez gestorów mediów, powstałe z przyczyn nieleżących po stronie Wykonawcy; zmiany terminów dokonania odbiorów przewidzianych w umowie
|
Kod kryterium |
B
|
Kryt 1p |
85
|
Kryt 2 |
Termin wykonania
|
Kryt 2p |
15
|
Adres strony internetowej siwz |
www.zmw.waw.pl
|
Adres uzyskania siwz |
Zarząd Mienia m.st. Warszawy, 01-248 Warszawa, ul. Jana Kazimierz a 62, pok. 107
|
Data składania wniosków |
10/01/2014
|
Godzina składania wniosków |
11:00
|
Miejsce |
Zarząd Mienia m.st. Warszawy, 01-248 Warszawa, ul. Jana Kazimierz a 62, pok. 401
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Czy unieważnienie |
Nie
|