Zaprojektowanie i zbudowanie instalacji elektrycznych i teletechnicznych w Porcie Czerniakowskim

Data publikacji 2013-12-16
Data zakończenia 2014-01-10 11:00:00
Instytucja Zarząd Mienia m. st. Warszawy, jednostka budżetowa
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Kamery telewizyjne o obwodzie zamkniętym,
  • Sieci komunikacyjne,
  • Infrastruktura sieciowa,
  • Pakiety oprogramowania dla sieci

Szczegóły

Numer ogłoszenia 522342 / 2013
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 713210004, 453110000, 453153001, 453170002, 324121108, 324240001, 482100003, 922220003, 322340002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Zakres prac obejmuje zaprojektowanie i zbudowanie infrastruktury elektrycznej i teletechnicznej w Porcie Czerniakowskim w tym budowę oświetlenia terenu portu, wykonanie przyłączy elektrycznych dla użytkowników cumujących w porcie, budowę instalacji wi-fi oraz systemu monitoringu

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Zarząd Mienia m. st. Warszawy, jednostka budżetowa
Ulica ul. Jana Kazimierza 62
Nr domu 62
Miejscowość Warszawa
Kod Pocztowy 01-248
Województwo mazowieckie
Tel 0-22 8368103, 8773874
Fax 8368061
Internet www.zmw.waw.pl
Regon 01095607300000
E-mail jmaliszewski@zmw.waw.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Inny: Jednostka budżetowa m.st. Warszawy
Rodzaj zam inny Jednostka budżetowa m.st. Warszawy
Rodz zam B
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Tak
Zam uzupelniajace Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, polegających na zwiększeniu zakresu prac do 50 % wartości zamówienia. Zamówieniami uzupełniającymi mogą być objęte roboty tego samego rodzaju na terenie Portu Czerniakowskiego lub innych terenach położonych nad Wisłą w Warszawie.
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 300
Wadium Każda oferta musi być opatrzona wadium w wysokości 15 000,00 zł. słownie piętnaście tysięcy złotych
Zaliczka Nie
Wiedza Wykonawca musi wykazać się wiedzą i doświadczeniem w wykonaniu (zakończeniu) w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali należycie co najmniej 1 robotę budowlaną obejmującą swoim zakresem projekt i budowę lub przebudowę instalacji lub sieci teletechnicznych/elektrycznych średniego i niskiego napięcia o wartości minimum 2,0 mln zł brutto lub w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali należycie każdą z wymienionych poniżej robót: co najmniej 1 robotę budowlaną obejmującą swoim zakresem budowę lub przebudowę instalacji lub sieci elektrycznych średniego i niskiego napięcia o wartości minimum 1,5 mln zł brutto oraz co najmniej 1 robotę budowlaną obejmującą swoim zakresem budowę lub przebudowę instalacji monitoringu zewnętrznego, w tym min. 15 kamer i/lub 15 punktów dostępu sieci wifi (Access Point) o wartości minimum 0,6 mln zł brutto oraz w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali należycie każdą z wymienionych poniżej usług: co najmniej 2 usługi projektowe polegające na przygotowaniu projektu instalacji lub sieci elektrycznych średniego i niskiego napięcia o wartości min 120 tys. zł brutto oraz co najmniej 1 usługę projektową polegającą na przygotowaniu projektu instalacji lub sieci teletechnicznych oraz instalacji monitoringu zewnętrznego, w tym min. 15 kamer i/lub 15 punktów dostępu sieci wifi (Access Point) o wartości min 50 tys. zł brutto. Spełnienie ww. warunku Zamawiający oceniał będzie wg formuły (spełnia-nie spełnia) na podstawie załączonego do oferty wykazu, określonego w poz. 7.1.4 SIWZ, sporządzonego wg wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ i załączonych dokumentów potwierdzających, że wymienione w nim roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
Zdolne Wykonawca musi wykazać, że dysponuje: co najmniej 1 osobą przewidzianą do pełnienia funkcji kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane do sprawowania samodzielnych funkcji zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 ze zmianami) i rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2006 r. Nr 83, poz. 578 ze zm.) w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych albo posiadającą inne uprawnienia odpowiadające powyższym, wydane na podstawie przepisów obowiązujących w czasie wydania uprawnień. Wymagany jest min. 3 letni staż pracy na stanowisku kierownika budowy oraz co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do sprawowania samodzielnych funkcji zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 ze zmianami) i rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2006 r. Nr 83, poz. 578 ze zm.) w specjalności telekomunikacyjnej. Osoby te muszą należeć do właściwej izby samorządu zawodowego. Spełnianie ww. warunku oceniane będzie wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie przedłożonego w ofercie stosownego oświadczenia Wykonawcy (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ), że ww. osoby będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia oraz Wykazu osób (sporządzonego wg wzoru stanowiącego załącznik nr 9 do SIWZ).
Sytuacja Wykonawca musi wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował środkami finansowymi lub zdolnością kredytową w wysokości nie mniejszej niż 500 000 PLN (pięćset tysięcy zł.).
Oswiadczenie potwierdzenia 2 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 10 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 12 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 15 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Inne dokumenty 1. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy (sporządzony wg wzoru zamieszczonego na stronie internetowej Zamawiającego) 2. Pełnomocnictwo, dla osoby podpisującej wniosek, do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy (jeżeli reprezentuje go pełnomocnik) oraz pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia -oryginał lub kopia poświadczona notarialnie. 3. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia - jeżeli wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków - oryginał lub kopia poświadczona notarialnie. 4. Wypełnioną tabelę elementów scalonych stanowiącą załącznik nr 10 do SIWZ.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. odmiennych od przyjętych w dokumentacji projektowej warunków geologicznych (kategorie gruntu) i warunków terenowych (istnienie podziemnych urządzeń, instalacji czy obiektów infrastrukturalnych), 2. konieczności usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, 3. wstrzymania, zawieszenia robót przez Zamawiającego, 4. zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy, 5. zmian stawki urzędowej podatku VAT, przy czym zmianie ulega kwota podatku VAT i kwota brutto, 6. zmian treści o charakterze informacyjno-instrukcyjnym, niezbędnych dla sprawnej realizacji umowy, w szczególności zmian dotyczących numeru rachunku bankowego Wykonawcy lub Zamawiającego, zmiany osób upoważnionych do kontaktów, zmiany osób odpowiedzialnych za potwierdzenie prawidłowej realizacji zamówienia wraz z numerami telefonu, faksu, adresu poczty elektronicznej, 7. zmian Tabeli elementów scalonych spowodowanych przyczynami technicznymi lub technologicznymi, 8. zmian zakresu robót wynikających z konieczności koordynacji tych robót z innymi zamierzeniami inwestycyjnymi Zamawiającego, 9. przesunięcie terminu wykonania umowy wynikłe z: zaistnienia zdarzeń o charakterze siły wyższej, niezależnych od Stron umowy, które uniemożliwiłyby terminowe wykonanie zobowiązań; wniesienia od uzyskanych aktów administracyjnych dotyczących któregokolwiek z etapów realizacji dokumentacji projektowej odwołań, zażaleń, skarg itp.; opóźnienia Zamawiającego w zajęciu stanowiska w sprawach dotyczących realizacji przedmiotu umowy, w sytuacji gdy zgodnie z postanowieniami umowy lub zgodnie z wymogami obowiązujących przepisów prawa, obowiązek zajęcia stanowiska spoczywa na Zamawiającym; zmiany będącej następstwem działania organów administracji, tj. przekroczenia terminów określonych prawnie na wydanie przez organy administracji zezwoleń, decyzji; konieczności wykonania robót zamiennych lub w przypadku konieczności wprowadzenia zmian do dokumentacji projektowej na wniosek Zamawiającego, w wyniku których konieczne będzie wydłużenie realizacji przedmiotu umowy; w przypadku braku możliwości uzyskania przez Wykonawcę wymaganych uzgodnień, decyzji, zajętości pasów drogowych w terminie umownym z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, przy zachowaniu przez Wykonawcę należytej staranności; ujawnienia w trakcie realizacji robót urządzeń, elementów instalacji, konstrukcji, przedmiotów niebezpiecznych, których istnienia albo lokalizacji nie wykazywała dokumentacja geodezyjna; udzielenia Wykonawcy zamówień dodatkowych, których wykonanie jest niezbędne do wykonania zamówienia podstawowego; wstrzymania robót lub przerw w ich prowadzeniu stanowiących następstwa nieszczęśliwych wypadków dotyczących pracowników Wykonawcy i Zamawiającego oraz osób trzecich, a pozostających w związku z prowadzonymi robotami; występowania temperatur powietrza poniżej -0 °C w porze dziennej, utrzymywania się pokrywy śnieżnej i /lub lodowej, występowania intensywnych opadów uniemożliwiających realizację robót; opóźnienia w przyłączeniu obiektów i przyłączy do sieci ogólnomiejskich przez gestorów mediów, powstałe z przyczyn nieleżących po stronie Wykonawcy; zmiany terminów dokonania odbiorów przewidzianych w umowie
Kod kryterium B
Kryt 1p 85
Kryt 2 Termin wykonania
Kryt 2p 15
Adres strony internetowej siwz www.zmw.waw.pl
Adres uzyskania siwz Zarząd Mienia m.st. Warszawy, 01-248 Warszawa, ul. Jana Kazimierz a 62, pok. 107
Data składania wniosków 10/01/2014
Godzina składania wniosków 11:00
Miejsce Zarząd Mienia m.st. Warszawy, 01-248 Warszawa, ul. Jana Kazimierz a 62, pok. 401
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)