Dostawa dwóch serwerów fizycznych typu RACK wraz ze związanym z dostawą serwisem gwarancyjnym. (Postępowanie powtórne)

Data publikacji 2013-12-17
Data zakończenia 2013-12-30 11:00:00
Instytucja Instytut Kolejnictwa
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Serwery

Szczegóły

Numer ogłoszenia 274447 / 2013
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 488200002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1.) Przedmiotem zamówienia jest dostawa dwóch serwerów fizycznych typu RACK zgodnie ze specyfikacją Zamawiającego. 2.) Specyfikacja, o której mowa powyżej, została podana w załączniku nr 1 do SIWZ. 3.) Wymagania dodatkowe (gwarancja, serwis, naprawa, dostawa): 3.1.) dostarczone serwery będące przedmiotem zamówienia muszą być objęte gwarancją jakości producenta w wymiarze minimum 36 miesięcy, liczonej od daty wystawienia faktury sprzedaży; 3.2.) wymagane jest, aby: a) naprawy w ramach gwarancji wykonywane były przez producenta lub autoryzowanego partnera serwisowego producenta; b) była możliwość telefonicznie lub drogą elektroniczną, sprawdzenia, bezpośrednio u producenta lub jego przedstawiciela, konfiguracji sprzętowej każdego dostarczonego serwera oraz warunków gwarancji po podaniu jego numeru seryjnego; c) był dostęp do najnowszych sterowników i uaktualnień dotyczących dostarczonych serwerów, realizowany poprzez podanie, na dedykowanej stronie internetowej producenta, numeru seryjnego lub modelu serwera. 4.) Pozostałe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia oraz wymagań związanych z realizacją zamówienia zostały podane w SIWZ.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Instytut Kolejnictwa
Ulica ul. J. Chłopickiego 50
Nr domu 50
Miejscowość Warszawa
Kod Pocztowy 04-275
Województwo mazowieckie
Tel 22 4731300
Fax 22 6107597
Internet www.ikolej.pl
Regon 01638278500000
E-mail atesny@ikolej.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Podmiot prawa publicznego
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Tak
Zam uzupelniajace Zgodnie z Art. 67 ust. 1 pkt. 6 Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 20 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia, zgodnego z zamówieniem podstawowym
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 30
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Zaliczka Nie
Uprawnienie Ocena spełniania warunku zostanie dokonana w oparciu o kompletność i prawidłowość złożonych wraz z ofertą wymaganych dokumentów, według formuły spełnia/nie spełnia
Wiedza Ocena spełniania warunku zostanie dokonana w oparciu o kompletność i prawidłowość złożonych wraz z ofertą wymaganych dokumentów, według formuły spełnia/nie spełnia
Potencjał Ocena spełniania warunku zostanie dokonana w oparciu o kompletność i prawidłowość złożonych wraz z ofertą wymaganych dokumentów, według formuły spełnia/nie spełnia
Zdolne Ocena spełniania warunku zostanie dokonana w oparciu o kompletność i prawidłowość złożonych wraz z ofertą wymaganych dokumentów, według formuły spełnia/nie spełnia
Sytuacja Ocena spełniania warunku zostanie dokonana w oparciu o kompletność i prawidłowość złożonych wraz z ofertą wymaganych dokumentów, według formuły spełnia/nie spełnia
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 5 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia opis 5 Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia pisemnego wykazu wykonanych dostaw, z podaniem ich rodzaju, wartości brutto, daty i miejsca wykonania, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności przez Wykonawcę jest krótszy - z tego okresu czasu). Wykaz powinien zawierać informacje o zrealizowanych co najmniej 3 dostawach serwerów fizycznych typu RACK, porównywalnych z przedmiotem zamówienia oraz informacje, że w ramach każdej z nich została zrealizowana dostawa co najmniej jednego serwera o wartości minimum 50.000,00 zł brutto
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok podm zag 3 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty potwierdzające 1.) Opis przedmiotu dostawy potwierdzający, spełnienie wymagań określonych przez Zamawiającego - zawierający opis oferowanego sprzętu wraz z jego parametrami technicznymi. 2.) Oświadczenie Wykonawcy, że oferowany sprzęt jest produkowany zgodnie z normami: a) ISO 9001 lub równoważną; b) ISO 14001 lub równoważną. 3.) Oświadczenie Wykonawcy, że dla oferowanych serwerów została wydana deklaracja zgodności CE. 4.) Oświadczenie Wykonawcy, zawierające potwierdzenie kompatybilności z platformą wirtualizacyjną VMware vSphere w wersji minimum 5.5 - dotyczy serwera i jego elementów składowych, w tym komponentów dodatkowych użytych do spełnienia wymagań Zamawiającego. 5.) W odniesieniu do producenta lub autoryzowanego partnera serwisowego producenta, oświadczenie Wykonawcy zawierające: a) potwierdzenie, że serwis będzie realizowany przez producenta lub autoryzowanego partnera serwisowego producenta; b) wykaz punktów serwisowych, wraz z ich nazwą, danymi teleadresowymi oraz adresami stron internetowych (jeżeli posiadają); c) zobowiązanie Wykonawcy do dostarczenia Zamawiającemu wraz ze sprzętem komputerowym dokumentu gwarancji jakości udzielonej przez producenta sprzętu komputerowego, na warunkach minimalnych, opisanych w punkcie 3.6 SIWZ
Inne dokumenty 1.) Pełnomocnictwo do reprezentowania, o ile ofertę składa pełnomocnik. 2.) Pisemne zobowiązanie podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia - w przypadku, gdy Wykonawca będzie powoływał się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów. 3.) INFORMACJA UZUPEŁNIAJĄCA: Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa pkt. III.4.3.1., zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawione z odpowiednią datą wymaganą dla tych dokumentów
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w następującym zakresie: 1.) wynagrodzenia określonego w § 3 umowy, w przypadku urzędowych zmian w obowiązujących przepisach podatkowych, w tym zmiany podatku VAT. 2.) terminu realizacji umowy, pod warunkiem: a) wystąpienia okoliczności, których Strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności, b) wystąpienia awarii nie zawinionej czynnościami lub nie wynikającej z zaniechania czynności, do których Wykonawca był zobowiązany, c) działań osób trzecich lub organów władzy publicznej, które spowodują przerwanie lub czasowe zawieszenie realizacji zamówienia. 3.) W przypadkach wystąpienia opóźnień Strony ustalą nowe terminy realizacji, z tym że maksymalny okres przesunięcia terminu zakończenia równy będzie okresowi przerwy lub postoju. 4.) Zmiany postanowień zawartych w umowie mogą nastąpić za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie, w formie aneksu do umowy, pod rygorem nieważności takiej zmiany. Zmiany nie mogą naruszać postanowień zawartych w art. 144 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.ikolej.pl
Adres uzyskania siwz Instytut Kolejnictwa; ul. J. Chłopickiego 50; 04-275 Warszawa ; pokój nr 67 - budynek główny IK - w dni robocze, w godz. 8:00 ÷ 14:00
Data składania wniosków 30/12/2013
Godzina składania wniosków 11:00
Miejsce Instytut Kolejnictwa; ul. J. Chłopickiego 50; 04-275 Warszawa; Kancelaria Ogólna; budynek główny; pokój nr 68 - w dni robocze, w godz. 8:00 ÷ 15:00
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Otwarcie ofert nastąpi w dniu 30.12.2013 r. godzina 12:00; miejsce: Instytut Kolejnictwa; ul. J. Chłopickiego 50; 04-275 Warszawa; pokój nr 65 - budynek główny IK. Osobami uprawnionymi do porozumiewania się z Wykonawcami są: Andrzej Tęsny - tel. (22) 473-14-17 i Grzegorz Czarnecki - tel. (22) 473-10-26; e-mail: zamowienia_publiczne@ikolej.pl
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)