1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych drukująco-kopiujących, materiałów eksploatacyjnych i skanerów, zwanych dalej sprzętem i materiałami.
2. Dostawy odbywać się będą sukcesywnie na podstawie indywidualnych zamówień jednostek organizacyjnych UG (na bazie DDP Jednostka Organizacyjna Uniwersytetu Gdańskiego) składanych pocztą elektroniczną poprzez system wewnętrznych zamówień Zamawiającego. Pod pojęciem sukcesywna dostawa należy rozumieć - dostawy dokonywane częściowo w różnych ilościach nie przekraczających wartości umowy.
3. Przy wycenie sprzętu i materiałów Wykonawca winien wziąć pod uwagę strukturę organizacyjną Uczelni i możliwość zakupu na podstawie indywidualnych zapotrzebowań z jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Gdańskiego z dostawą do tych jednostek wg struktury organizacyjnej Uniwersytetu Gdańskiego. Zatem, miejscem dostawy może być siedziba każdej jednostki organizacyjnej Uniwersytetu Gdańskiego.
4. Struktura organizacyjna (administracyjna) Uniwersytetu Gdańskiego udostępniona jest na stronie http://www.ug.edu.pl/pl/mapa/ , w zakładce O Uniwersytecie, w tym także w lokalizacjach takich jak miejscowości Borucino (gmina Stężyca) i Hel.
5. Przy wycenie sprzętu Wykonawca winien wziąć pod uwagę dostawę zamówionego sprzętu w terminie do 7 dni od momentu złożenia zamówienia przez Zamawiającego (nie liczy się dnia zdarzenia).
6. Przy wycenie materiałów Wykonawca winien wziąć pod uwagę dostawę zamówionych materiałów w terminie do 2 dni od momentu złożenia zamówienia przez Zamawiającego (nie liczy się dnia zdarzenia).
7. Opis sprzętu i materiałów zawarty jest w załączniku nr 2 do SIWZ - formularz cenowy i szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.
8. Zamawiający wymaga aby dostarczany sprzęt i materiały odpowiadały wymaganiom określonym w załączniku nr 2.
9. Sprzęt musi:
1) być fabrycznie nowy, tzn. nie używany przed dniem dostarczenia, z wyłączeniem używania niezbędnego do przeprowadzenia testu jej poprawnej pracy, pełnowartościowy, wolny od wszelkich wad i uszkodzeń,
2) w dniu składania ofert, sprzęt nie może być przeznaczony przez producenta do wycofania z produkcji lub sprzedaży.
3) posiadać oznakowanie CE umieszczone na tabliczkach znamionowych lub bezpośrednio na sprzęcie, zgodnie z wymogami określonymi w ustawie z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie oceny zgodności (tekst jednolity Dz. U. 2010 r. nr 138 poz. 935 z późn. zmianami).
4) jeśli przepisy dotyczą, mieć dołączone do sprzętu wykorzystującego energię: etykiety i karty produktu sporządzone w języku polskim, które będą zawierały informacje o klasie efektywności energetycznej i podstawowych parametrach urządzenia, np. zużyciu energii i poziomie hałasu (wydane zgodnie z wymogami określonymi w ustawie z dnia 14.09.2012 r. o obowiązkach w zakresie informowania o zużyciu energii przez produkty wykorzystujące energię [Dz. U. z 31.10.2012 r. poz. 1203] - weszła w życie 01.02.2013 r.).
10. Materiały muszą:
1) być producenta oferowanego sprzętu,
2) być fabrycznie nowe, tzn. nie używane przed dniem dostarczenia, pełnowartościowe,o nominalnej pojemności (nie tzw. startowe), wolne od wszelkich wad i uszkodzeń,
3) być oryginalnie opakowane, opakowania mają być nienaruszone, posiadać zabezpieczenia zastosowane przez producenta oraz znaki identyfikujące produkt, a w szczególności markę producenta sprzętu do którego produkt ma być zastosowany, kod (symbol) produktu oraz termin ważności produktu,
4) posiadać termin przydatności do użycia nie krótszy niż 12 miesięcy, licząc od dnia ich dostawy do siedziby Zamawiającego.
5) posiadać stosowne atesty lub certyfikaty w zakresie bezpieczeństwa i dopuszczenia do obrotu handlowego.
11. Przedmiot zamówienia musi pochodzić z oficjalnych kanałów dystrybucyjnych producenta sprzętu i materiałów obejmujących rynek polski, zapewniający w szczególności realizację uprawnień gwarancyjnych.
12. Gwarancja na sprzęt:
1) okres gwarancji wskazany jest w załączniku nr 2, odpowiednio w każdej pozycji sprzętu oznaczonej Gwarancja,
2) termin rękojmi nie może zakończyć się przed terminem 3 miesięcy od zakończenia gwarancji.
3) bieg terminu gwarancji rozpoczyna się po odbiorze technicznym sprzętu i podpisaniu przez obie strony protokołu zdawczo - odbiorczego,
4) odpowiedzialność z tytułu gwarancji obejmuje zarówno wady powstałe z przyczyn tkwiących w sprzęcie w chwili dokonania odbioru przez Zamawiającego jak i wszelkie inne wady fizyczne, powstałe z przyczyn, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność, pod warunkiem, że wady te ujawnią się w ciągu terminu obowiązywania gwarancji,
5) gwarancja ulega automatycznie przedłużeniu o okres naprawy, tj. czas liczony od zgłoszenia do usunięcia wady,
6) sprzęt musi być objęty gwarancją producenta lub wskazanego przez niego gwaranta i posiadać takie same zasady zgłaszania i wykonywania napraw gwarancyjnych,
7) miejscem wykonywania usług gwarancyjnych jest siedziba Wykonawcy lub podany punkt serwisowy z którym Wykonawca ma podpisaną umowę serwisową; dostawa do miejsca wykonania napraw gwarancyjnych i zwrot po wykonaniu naprawy w miejsce użytkowania sprzętu realizowana jest w całości przez Wykonawcę (lub inne upoważnione przez Wykonawcę podmioty) i na jego koszt,
8) w przypadku trzykrotnej awarii tego samego elementu Wykonawca zobowiązany jest do wymiany wadliwego elementu lub sprzętu w terminie nie dłuższym niż 14 dni, na nowy wolny od wad, tego samego typu i o tych samych lub - gdy to niemożliwe - lepszych parametrach technicznych,
9) w przypadku gdy Wykonawca nie wypełni warunków gwarancji lub wypełni je w sposób nienależyty, Zamawiający jest uprawniony do usunięcia wad na ryzyko i koszt Wykonawcy zachowując przy tym inne uprawnienia przysługujące mu na podstawie umowy. Wykonawca zobowiązany jest pokryć związane z tym koszty w ciągu 14 dni od daty otrzymania dowodu zapłaty,
10) w powyższym przypadku Zamawiający wezwie Wykonawcę do prawidłowej realizacji umowy i wyznaczy mu w tym celu termin 7 dni na zmianę sposobu realizacji umowy, po bezskutecznym upływie tego terminu odstąpienie od umowy będzie uprawnione.
13. Gwarancja na materiały musi być zgodna z warunkami producenta, z tym że realizacja świadczeń gwarancyjnych będzie wykonywana przez Wykonawcę.
14. Wykonawca zapewnia:
1) że przed realizacją zamówienia skontaktuje się z Zamawiającym i potwierdzi czas dostawy,
2) że poniesie koszty dostawy, opakowania, transportu, ubezpieczenia na czas transportu, rozładunek z wniesieniem do miejsca wskazanego przez Zamawiającego,
3) obsługę gwarancyjną.
15. Zamawiający odmówi odbioru dostarczonego sprzętu i/lub materiałów, w przypadku:
1) stwierdzenia rozbieżności pomiędzy cechami dostarczonego sprzętu i/lub materiałów
a przedstawionymi w ofercie, z zastrzeżeniem zmian dokonanych na podstawie rozdziału XVI pkt 8 ppkt 5) i 6) SIWZ oraz § 10 pkt 5) i 6) projektu umowy,
2) uszkodzenia lub wady uniemożliwiającej użycie sprzętu i/lub materiałów.
16. W przypadkach określonych w pkt 16 Zamawiający sporządza protokół zawierający przyczyny odmowy odebrania sprzętu i/lub materiałów, a Wykonawca jest obowiązany do niezwłocznej wymiany sprzętu i/lub materiałów na nowy, wolny od wad.
17. Czas reakcji Wykonawcy na zgłoszenie wady (przystąpienie do niezwłocznego usunięcia wady) oraz czas naprawy - wskazany jest w załączniku nr 2, odpowiednio w każdej pozycji sprzętu oznaczonej Gwarancja.
18. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niezrealizowania przedmiotu zamówienia w całości tj. rezygnację z 30% wartości brutto umowy. W tym przypadku Wykonawcy nie przysługują roszczenia odszkodowawcze wobec Zamawiającego i nie stanowi to zmiany umowy - prawo opcji (art. 34 ust. 5 ustawy). |